Turbo
Kategória:
Seat
Predám
Turbo na 1.9tdi 74kw..
80€
Turbo na 1.9tdi 74kw..
80€
Podobné inzeráty
Dobrý deň ponukam na predaj turbo GARETT GTB2268VK. Vhodne na zástavbu do 1.9tdi. Turbo absolutne bez vôle, original diel vo výbornom stave, potenciál až do 380HP. Turbo vyčistené, nastavené, variabilita na podtlaku.
K turbu mozem pridať prirubu na zvody a hadice k mazaniu a odtoku oleja.
Vhodne do všetkých 1.9tdi 66,74,81,85,96,110kw, ARL, ASZ.
Podobne ako gtb2260vk,gtd2260vk,gtb1756vk,gtb2265vklr,hybrid a podobne.
V pripade záujmu treba volať na tel.číslo .
Predám turbo na motor 1.9TDi 81kW, kód motora AHF. Turbo sa predáva bez podtlakovej banky, ovládanie sa hýbe. Označnenie VNT15. Funkčnosť neoverená, bolo v Seat Toledo. Predstava o cene 70€, dohoda na cene možná. Poprosím kontaktovať cez mail alebo sms, cudzie čísla nedvíham. Ďakujem
-ZÁKLADNÉ ÚDAJE
255 000 km , 9/2014 103 kW (140 PS) diesel
-TECHNICKÉ ÚDAJE
Rok: 9/2014
Palivo: diesel
Objem motora: 1 968 cm³ (2 l)
Počet km: 255 000 km
Výkon motora: 103 kW (140 PS)
Prevodovka: 6-st. manuálna
Pohon: 4x4
Farba: šedá tm. metalíza
Karoséria: MPV
Počet dverí: 5
Miest na sedenie: 5
Norma emisií: Euro 5
-SPOTREBA
Mesto: 7.4 l
Mimo m.: 5.2 l
Komb.: 6 l
-POZNÁMKA
Na aute bol vymenený nový motor , rozvody , trisky , turbo . Auto je v dobrom stave, bez ďalších investícii. Treba sa prísť pozrieť a vyskúšať. V prípade záujmu o leasing resp.autoúver, pošleme ponuku a komplet zrealizujeme. PO TELEFONICKOM KONTAKTE AJ NEPRACOVNE HODINY Možnosť obhliadky a skúšobnej jazdy 7dni v týždni. tel: , , , Auto bolo kúpené s nefunkčným motorom. Na aute bol vymenený motor ktorý mal 100000km,dalej vymenené rozvody , trisky , turbo .
-BEZPEČNOSŤ
ABS
airbagy
brzdový asistent
centrálne zamykanie
EBD
ESP
imobilizér
isofix
parkovacia kamera
systém kontroly tlaku v pneumatikách (TPMS)
natáčacie svetlomety
-KOMFORT
autorádio
elektrické okná
elektrické zrkadlá
klimatizácia štvorzónová
lakťová opierka
multifunkčný volant
navigačný systém
palubný počítač
parkovací asistent
tempomat
vyhrievané sedačky
vyhrievané zrkadlá
klimatizovaná priehradka
bluetooth handsfree
dotykový displej
parkovacie senzory vzadu a vpredu
-ĎALŠIA VÝBAVA
hliníkové disky
hmlovky
ťažné zariadenie
stop&start systém
xenónové svetlomety
12 V zásuvka vpredu (3x pre 5-miestne a 2x pre 7-miestne prevedenie) a 12 V zásuvka v priestore pre batožinu, 2x držiak na poháre (4x pre 7-miestne prevedenie), 4x hácik v priestore pre batožinu, Airbag spolujazdca s deaktiváciou, Detská poistka pre zadné dvere elektricky ovládatelná vodicom, Dodatocné odkladacie priestory v priestore pre batožinu, Elektronická parkovacia brzda (DSG s asistentom rozjazdu do kopca), Halogénové svetlomety s dvojitou optikou vpredu, Komfortné blikanie (3x na jedno stlacenie), Komfortné sedadlá vpredu, Kontrola zmeny tlaku v pneumatikách, Mriežka chladica s chrómovými prvkami, Multifunkcný displej s palubným pocítacom a senzorom únavy, Nastavitelný a odnímatelný kryt batožinového priestoru, Odkladacia schránka pre okuliare, Odkladací priestor v prístrojovej doske s krytom, Parkovacie senzory vpredu a vzadu, Posuvné zadné bocné dvere, Sedadlo spolujazdca výškovo nastavitelné s bedernou opierkou, Signalizácia otvorených dverí, Slnecné clony vpredu s make-up zrkadlami s , Svetlá pre denné svietenie s funkciou 'coming home', Tempomat, Ukazovatel vonkajšej teploty
Auto bolo kúpené s nefunkčným motorom.
Na aute bol vymenený motor ktorý mal 100000km,dalej vymenené rozvody , trisky , turbo .
Najazdené km: 255000
Mám na predaj Seat Ibiza Cupra R 1.9TDi 118kw.
Dátum prvej evidencie: 23.09.2004. Počet najazdených kilometrov: 240 000km. STK a EK do 4/2024. Olej s filtrami menený každćyh 7000km. Používaný olej: Liqiu Moly 5w40.
Posledný servis:
198 600km - Sachs spojka, HCC lamela,
200 000km - rozvody, termostat, chladiaca kvapalina, predné brzdové platničky (ATE)
217 000km - zadné brzdové platničky + kotúče (ATE)
220 600km - príruba + tesnenie do termostatu, tesnenie tandemovky, vymenená chladiaca kvapalina
224 900km - preplach motora, map senzor 3bar, turbo 2260vk, Mercedes elektrická regulácia, tesnenie na turbo, nové šróby a podložky na zvody, nový intercooler Cupra, tyčky stabilizátora, spodné čapy ramien
231 500km - vymenený olej v prevodovke
234 800km - Alternátor ERA, nový remeň alternátora, žhaviče NGK
Úpravy:
Turbo 2260vk
Vstreky Firad 80%
Ostrá vačka
Zvody Darkside 67mm
Výfuk Darkside 63mm
Koncový tlmič Milltek
Cooler na naftu
Podvozok KW v2
Vzduchový filter Pipercross
Bocanegra alcantara volant
Prídavne zabezpečenie proti štartovaniu a RJ
Odhlučnený interiér, vymenené repráky + zosilňovač Alpine
Prídavné budíky DEPO racing (tlak turba, teplota oleja, teplota výfuku)
Soft - chip:
Ibiza bola ladená NETOPIEROM na 280hp a 550nm.
Detailing:
V 2020 bolo auto rozleštené a aplikovaná keramická ochrana vo VB detailing.
Kolesá:
- R17 OZ Ultraleggera - Goodyear Eagle F1
- R17 Ibiza Cupra 6J - Goodride SW608
Ibiza na šprintoch POWERFEST 402m dala čas 13.33 sekundy. Tento čas by mnohé 1.9TDi s holými rúrami a vraj 350hp len chcelo dosiahnuť :)
YouTube video od VORYTDI:
Skúšobní jazdci ušetrite čas mne aj Vám. AAAauto ani podobní nevolať a nevypisovať SMS.
Pre viac info mail, iMessage, SMS, Whatsapp alebo telefonicky.
Najazdené km: 240000
TECHNICKÉ ÚDAJE :
Rok výroby : 1/2006, 1984 cm3, 136 kW (185PS), M6, Benzin, 5 dv., 226500 km, Červená
BEZPEČNOSŤ :
ABS, Airbagy,Alarm,ASR,Centrálne zamykanie, ESP, Imobilizér, Isofix, Deaktivácia airbagov, Systém kontroly tlaku v pneumatikách (TPMS)
KOMFORT :
Diaľkové ovládanie zamykania, Elektrické zrkadlá, Multifunkčný volant, Navigačný systém, Palubný počítač, Posilňovač riadenia, Tempomat, Tónované sklá, Vyhrievané sedačky, Vyhrievané zrkadlá, Bluetooth handsfree, Dotykový displej, Klimatizácia automatická, Elektrické okná 4x, Rádio + DVD
VÝBAVA :
Hliníkové disky, Hmlovky, Ostrekovače svetlometov
POZNÁMKA:
Predám Seat Leon FR 2.0 TFSI Rickard Rydell Edition. Nová STK 10/2024. Dialničná známka 6/2023. Auto je pojazdné, denne jazdené v plnom výkone no má svoj vek a kilometre. Kód motora BWA, dosť spoľahlivý. Auto bolo originalne privezené zo Švédska v roku 2020 s nájazdom 208 000km, vlasním ho 2 roky. Na aute bolo robených veľa vecí:
2020 – katalyzátor, rozvody, klinový remeň, batéria, homokinetický kĺb, čapy, kabeláž
2022 – termostat, odvzdušnenie kľukovej skrine aj s hadicami (január), pretesnenie veka, pretesnenie vákuovej pumpy, sviečky (218000km), olej, všetky filtre predne brzdy a kotúče, tesnenie turbo hadice v spoji turbo-chladič (224800km)
Je plne pojazdné a denne jazdené takže KM pribúdajú. Viditeľným negatívom na aute je lak ktorý bol v zlom stave už pri kúpe. Auto si rado cucne trošku oleja ako každé TFSI, ale aktualne to nie je nič extrémne zaleží na spôsobe jazdy, môj priemer max do 0.3dl/1500km. Minimálne kvapká voda z vodnej pumpy bude ju treba časom vymeniť za 15000km vykvapkalo do polovice medzi risky MAX a MIN takže nič hrozné, pri otáčaní kolies jemne búcha niečo z nápravy pravdepodobne čap bezproblémov sa s tým dá jazdiť. Na aute je osadený tuhý športový podvozok. V TP zapísané aj R18 no jazdím na R17 keďže na nich originálne prišlo. Letná sada je osadená pneumatikami Sebring UHP 225/50 R17 mercedes disky, pôvodné disky sú obuté na jazdených zimných pneu Matador vydržia ešte 1-2 sezóny. V kufri je pripravená kabeláž s osadeným subwooferom, ktorý pekne dopĺňa atmosféru hudby (zapínanie tlačítkom). Pod autom je natiahnuté RGB podsvietenie a podsvietený znak (zapínateľné tlačítkom). Po interierovej stránke je auto pomerne zachovalé, nájdu sa chybyčky vplyvom použitia. Spotreba vozidla je individuálna, dá sa jazdiť za 8l/100km ale aj za 10l/100km. Na aute by mal byť nainštalovaný predohrev oleja no nikdy som to neskúšal ani bližšie neskúmal.
V prípade bližších informácií ma neváhajte kontaktovať.