inzercia, predaj, predám, bazár

Účtovné služby

Kategória: Administratíva

Ponúkam služby v oblasti účtovníctva jednoduché , podvojné účtovníctvo, mzdové a skladové hospodárstvo. Mám prax 15 rokov. Vlastný program pohoda. Práca na živnosť, skúsenosti najmä stavebné firmy. Finančné ohodnotenie na dohode.
Účtovné služby
Podobné inzeráty
Spracovanie účtovníctva
Ponúkame kompletné služby v oblasti vedenia jednoduchého a podvojného účtovníctva, personalistiky a miezd. Vedenie účtovníctva a miezd zabezpečujeme v mieste nášho podnikania v našom účtovnom programe. Účtovnícke práce sú zabezpečované na základe dodaných dokladov, ktoré účtovne spracujeme. Tieto je možné zasielať aj elektronicky. Táto forma je vhodná hlavne pre živnostníkov, ktorí vedú jednoduché účtovníctvo a spoločnosti, ktoré vedú podvojné účtovníctvo a nechcú sa zaťažovať nákupom softvéru, jeho aktualizáciami a sledovaním účtovno-právnych predpisov. Programové vybavenie MONEY S4. V prípade záujmu prosím kontaktovať emailom na Stará Turá a široké okolie. Cena dohodou.
Bakalárske, diplomové, rigorózne, seminárne práce
Ponúkam vypracovanie podkladov pre napísanie seminárnych, ročníkových, bakalárskych, diplomových, rigoróznych a iných prác. Preferujem oblasti ako sociálna práca, ekonomické, účtovné, daňové oblasti, manažment, financie, marketing, atď. Po dohode aj iné odbory – závisí od témy. Túto činnosť vykonávam 10 rokov a mám v nej bohaté skúsenosti a veľmi dobré referencie. O mojej práci hovoria známi, priatelia a ľudia, ktorým som práce spracovala a takto sa väčšinou dostávam ku zákazkám. Reklamu mi robí spokojnosť, dobré meno, spolupráca – čiže moji klienti. Zaručujem kvalitu, diskrétnosť, originalitu (nerobím plagiáty-to by mi urobilo zlé meno), dohodnutý termín, kontrola štylizácie, vypracovanie abstraktu v cudzom jazyku bez štylistických chýb. Ku prácam viem vypracovať podklad pre obhajobu a prezentáciu. Cena vždy závisí od náročnosti práce, témy, obsahu, výskumu a času, ktorý na to mám. Čím viac času-tým nižšia cena. Vždy sa viem dohodnúť ku spokojnosti oboch strán. Mám ukončené VŠ vzdelanie II. stupeň a ukončené daňové služby, veľa absolvovaných školení v oblasti účtovníctva, daní a ekonómie, certifikáty z tejto oblasti a certifikát hospodárskej korešpondencie a kancelárskeho písania na PC. Práce riešim celoslovensky prostredníctvom e-mailov. Knižnice a čitárne navštevujem v mieste bydliska a blízkom okolí. Prvé informácie podávam e-mailom (sledujem viackrát do dňa). V prípade záujmu ma kontaktujte. To, čo nie je uvedené v inzeráte, rada vysvetlím. Pýtajte sa. Ďakujem.
Asistentka na PRENÁJOM Pre živnostníkov a malé firmy
Ak ste ŽIVNOSTNÍK či PODNIKATEĽ a hľadáte administratívnu posilu, rady by sme Vám ponúkli naše služby formou ,, virtuálnej asistentky”. Bližšiu ponuku našich služieb nájdete na: Dá sa povedať, že je to menej finančne náročná a hlavne oveľa flexibilnejšia alternatíva pre Vás. Tento typ služby je v zahraničí už samozrejmosťou a žne veľmi veľké úspechy práve pre svoju flexibilitu a v podstate neobmedzenú geolokáciu poskytovania týchto služieb. Bežne sa tak stáva, že americký podnikateľ využíva služby virtuálneho asistenta, ktorý sedí v Indii. Viď link. Čo Vám vieme dať a akým spôsobom? V podstate všetky činnosti, ktoré je možné realizovať cez telefón či počítač. Sú to najmä - správa vybraných vnútorných systémov(eshop, wordpress po zaškolení), tvorba štatistík, reportov, analýz, dokumentov, objednávok, faktúr, prezentácií a aj ich následná archivácia. Taktiež e-mailová komunikácia s Vašimi obchodnými partnermi. Vieme Vám pomôcť aj s reklamou na sociálnych sieťach. Čo Vás táto služba bude stáť? Nakoľko sme SZČO, nemusíte riešiť odvody a tým pádom ušetríte aj peniaze aj čas. Naša odmena je hodinová alebo po dohode aj fixná mesačná. Cena pri hodinovej sadzbe je 10€/hodinu* Cena fixná(akú v podstate ponúkate, ale pre zamestnanca) - individuálne podľa dohody a podľa rozsahu služieb(jednoduchsia alternatíva pre nás všetkých) *Pri hodinovej sadzbe pre Vašu ochranu a našu kontrolu odprac. času využívame na to určený program, z ktorého Vám pravidelne zašleme výpis prac. času. Takto nás viete odkontrolovať a celý proces našej spolupráce bude od začiatku transparentný. Páči sa Vám naša ponuka? Chcete ju vyskúšať? Tak potom tu máme pre Vás ešte jeden návrh. Zavolajme si, stretnime sa online(aby ste nás aj videli) a pokiaľ sa na stretnutí dohodneme na spolupráci, tak PRVÝ TÝŽDEŇ - na skúšku máte u nás ZA POLOVIČNÚ CENU!!!
Administratívne služby
Ponúkam administratívne služby vo forme dlhodobej spolupráce ale aj príležitostnej či jednorazovej výpomoci. -základná korešpondencia -telefonická a e-mailová komunikácia -komunikácia s úradmi, klientmi a obchodnými partnermi -príprava podkladov pre uzatváranie obchodných vzťahov -vyhľadávanie nových zamestnancov -kontaktovanie a selektovanie potenciálnych kandidátov, organizácia pracovných pohovorov -hodnotenie a prezentácia kandidátov klientovi -zabezpečovanie administratívy spojenej s obsadzovaním zákaziek a výberom kandidátov -príprava podkladov pre účtovníctvo, evidencia pracovného času zamestnancov, vystavovanie faktúr -tvorba cenových ponúk -tvorba prezentácii, tabuliek, databáz a reportov -formulácia a štylizácia textov -správa webovej stránky a e-shopu platformy WIX -a mnohé iné administratívne práce podľa zadania Pre bližšie info ma kontaktujte na e-mailovej adrese
Vedenie účtovníctva
Čo ponúkame v rámci vedenia účtovníctva. Špecializujeme sa na vedenie jednoduchého a podvojného účtovníctva pre malé a stredné spoločnosti. Rozsah poskytovaných služieb je na vzájomnej dohode a závisí od zákonných povinností, napríklad či ide o platiteľa DPH alebo neplatiteľa DPH, a aj od konkrétnych požiadaviek a potrieb klienta. Ku každému klientovi pristupujeme individuálne, pričom sa usilujeme o priateľské vzťahy v rámci obchodných aktivít. -kontrola dokladov -účtovná závierka -zaúčtovanie dokladov -vypracovanie daňových priznaní -daňové priznania k DPH -mzdy a personalistika -poradenstvo -ďalšie služby podľa požiadaviek klientaúčtovná závierka -zaúčtovanie dokladov -vypracovanie daňových priznaní daňové priznania k DPH -ďalšie služby podľa požiadaviek klienta
Infolinka- Brigáda/ Práca pre studentov od 17:00 do 20:00
Ponúkam stabilnú prácu/brigádu na zákazníckej podpore, vhodné pre študentov, prípadne pre toho, komu vyhovuje pracovný čas. Čo Vás čaká: -Máte na starosť infolinku na ktorú volajú počas dňa zákazníci. -Dohovárať stretnutia pre obchodníkov so zákazníkmi, ktorí sa sami ozývajú - majú záujem o naše služby -Reagovanie na žiadosti ktoré klienti požadujú. Výhodou bude, ak budete vedieť: Základné práce na počítači - nič komplikované, ​​všetko Vás naučíme. Čo vám môžeme ponúknuť : prácu celoročne stabilný čas pondelok až piatok od 17:00 do 20:00 Informácie o výberovom konaní: vhodné pre stredoškolákov a vysokoškolákov. Osobnostné predpoklady a zručnosti -Komunikatívnosť a Príjemné vystupovanie - každý deň budete hovoriť s klientmi, ktorí majú záujem o naše služby. -Zodpovednosť - Reagovať promtne -Cieľavedomosť - dotiahnuť veci do konca. -Pravidelná dochádzka. -slušný prejav. Stručná charakteristika spoločnosti: Dynamicky rozvíjajúca sa spoločnosť zaoberajúca sa servisom a predajom okien a dverí na Slovenskom a Českom trhu. Bližšie informácie na Osobnom pohovore. Mzda/plat: dohodou