Účtovné služby _ digitálne = efektívne
Kategória:
Účtovníctvo, poradenstvo
Súčasné spoločnosti sú z hľadiska svojho fungovania ako stvorené pre využitie pokroku v IT technológiách, v rámci transformácie účtovníctva do digitálnej doby vďaka čomu je možné výrazné zvýšenie efektivity pri spracovávaní veľkého množstva podkladov do potrebných výstupov.
8 krokov k časovej a finančnej efektivite pre každého klienta.
1. krok - podpísanie NDA - zmluvy o mlčanlivosti
2. krok - získanie vzorových dát
3 - faktúry v PDF za testovacie obdobie mesiac, rôznorodé formáty faktúr, export účtovného denníka za obdobie 1 mesiaca
3. krok - naimplementujeme chýbajúce formáty, urobíme analýzu vyťažovania faktúr a výber vhodnej platformy (úspešnosť vs. cena)
4. krok - predloženie aktualizovanej ponuku našich služieb a návrhu zmlúv
(v prípade rozhodnutia sa pre spoluprácu)
5. krok - implementácia zákazky na našej strane (do 30 dni)
6. krok - 1 mesiac testovacia prevádzka, paralelne so súčasnou účtovnou firmou (neplatí pre novovzniknutý subjekt bez súčasnej účtovnej agendy), náklady cca 30% z ostrej ponuky. Doladenie detailov/vygenerovanie reportov/odsúhlasenie
7. krok - nastavenie výstupov od súčasnej účtovnej firmy
8. krok – zahájenie/spustenie spolupráce na ostro - od 1. dňa v mesiaci (po splnení všetkých krokov)
Ekonomicko-konzultačná spoločnosť TOP Clerks aktívne pôsobiaca na území SR a ČR ponúka možnosť využitia služieb vedenie účtovníctva, ekonomického/daňového poradenstva, auditu.
Efektivita
Úspora finančných prostriedkov a času vďaka inteligentným IT riešeniam. Naše služby sú dostupné kedykoľvek a odkiaľkoľvek prostredníctvom online prístupu
Výkonnosť
Tisíce položiek spracované hromadne využitím robotizácie procesov. Výstupy/reporting podľa požiadaviek klienta
Odbornosť
Spolupracujúci experti na účtovníctvo a IT špecialisti, ktorý prinášajú optimálne riešenie na mieru konkrétnemu klientovi
Spoľahlivosť
Pre našich klientov sme dlhodobým a spoľahlivým partnerom. Naše služby sú Vám vďaka zastupiteľnosti vždy k dispozícií
8 krokov k časovej a finančnej efektivite pre každého klienta.
1. krok - podpísanie NDA - zmluvy o mlčanlivosti
2. krok - získanie vzorových dát
3 - faktúry v PDF za testovacie obdobie mesiac, rôznorodé formáty faktúr, export účtovného denníka za obdobie 1 mesiaca
3. krok - naimplementujeme chýbajúce formáty, urobíme analýzu vyťažovania faktúr a výber vhodnej platformy (úspešnosť vs. cena)
4. krok - predloženie aktualizovanej ponuku našich služieb a návrhu zmlúv
(v prípade rozhodnutia sa pre spoluprácu)
5. krok - implementácia zákazky na našej strane (do 30 dni)
6. krok - 1 mesiac testovacia prevádzka, paralelne so súčasnou účtovnou firmou (neplatí pre novovzniknutý subjekt bez súčasnej účtovnej agendy), náklady cca 30% z ostrej ponuky. Doladenie detailov/vygenerovanie reportov/odsúhlasenie
7. krok - nastavenie výstupov od súčasnej účtovnej firmy
8. krok – zahájenie/spustenie spolupráce na ostro - od 1. dňa v mesiaci (po splnení všetkých krokov)
Ekonomicko-konzultačná spoločnosť TOP Clerks aktívne pôsobiaca na území SR a ČR ponúka možnosť využitia služieb vedenie účtovníctva, ekonomického/daňového poradenstva, auditu.
Efektivita
Úspora finančných prostriedkov a času vďaka inteligentným IT riešeniam. Naše služby sú dostupné kedykoľvek a odkiaľkoľvek prostredníctvom online prístupu
Výkonnosť
Tisíce položiek spracované hromadne využitím robotizácie procesov. Výstupy/reporting podľa požiadaviek klienta
Odbornosť
Spolupracujúci experti na účtovníctvo a IT špecialisti, ktorý prinášajú optimálne riešenie na mieru konkrétnemu klientovi
Spoľahlivosť
Pre našich klientov sme dlhodobým a spoľahlivým partnerom. Naše služby sú Vám vďaka zastupiteľnosti vždy k dispozícií
Podobné inzeráty
Vážení zákaznici, ponúkame účtovně služby
naša účtovná firma poskytuje kvalitné a profesionálne účtovné služby pre našich klientov. Sme si vedomí toho, že účtovníctvo je dôležitou súčasťou každého podnikania a preto sa snažíme poskytovať služby na najvyššej úrovni.
Naši skúsení účtovníci sú pripravení pomôcť Vám s každodennou účtovnou agendou, ako aj s komplikovanejšími úlohami, ako je napríklad štatistické hlásenie, daňové priznanie alebo konsolidácia účtov.
Ponúkame Vám kompletný balík účtovných služieb za rozumné ceny. Dôverujte svojmu účtovníctvu profesionálom a nechajte sa o to postarať nami. Kontaktujte nás pre viac informácií a objednajte si naše služby. Veríme, že spolupráca s našou účtovnou firmou prinesie len pozitívne výsledky pre Váš biznis.
Jazdíš Bolt alebo Uber, maš živnosť/s.r.o. a hľadáš účtovníka?
Ponúkame účtovnícke služby a daňové poradenstvo a zastupovanie, špecializované na taxi a kuriérov cez Bolt a Uber.
Dlhodobo spolupracujeme s jednou najväčších flotíl - Coffee Taxi & Courier, pre ktorú zabezpečujeme mzdové účtovníctvo pre viac ako 80 vodičov a zároveň zabezpečujeme účtovníctvo a daňové zastupovanie pre viac ako 20 jej partnerských vodičov.
Ponúkame 4 základné programy:
Kuriér 25:
- základný program, vhodný pre kuriérky a kuriérov
- jednoduché účtovníctvo
- cena 25 € / mesiac
- 20 účtovných položiek mesačne
- 0,40 € za účtovnú položku nad rámec
- kvartálne súhrnné výkazy DPH
- podanie daňového priznania pre daň z príjmu 25 €
Taxi 40:
- základný program, vhodný pre taxikárky a taxikárov
- jednoduché účtovníctvo, neplatca DPH
- cena 40 € / mesiac
- 400 faktúr cestujúcich, 0,10 € za každú faktúru cestujúcich navyše
- 20 ostatných účtovných položiek mesačne
- 0,40 € za účtovnú položku nad rámec
- kvartálne súhrnné výkazy DPH
- mesačné daňové priznanie DPH podľa §7a
- podanie daňového priznania pre daň z príjmu 25 €
Taxi 100
- program, vhodný pre taxikárky a taxikárov, ktorí dosahujú tržby 3000 € a viac
- jednoduché účtovníctvo, neplatca DPH
- cena 100 € / mesiac
- 1000 faktúr cestujúcich, 0,10 € za každú faktúru cestujúcich navyše
- 50 ostatných účtovných položiek mesačne
- 0,40 € za účtovnú položku nad rámec
- kvartálne súhrnné výkazy DPH
- mesačné daňové priznanie DPH podľa §7a
- podanie daňového priznania pre daň z príjmu 25 €
Flotila 200
- program, vhodný pre flotily, ktoré dosahujú tržby cez 10000 € / mesiac
- podvojné účtovníctvo, platca DPH
- cena 200 € bez DPH / mesiac
- 5000 faktúr cestujúcich, 0,10 € bez DPH za každú faktúru cestujúcich navyše
- 100 ostatných účtovných položiek mesačne
- 0,40 € bez DPH za účtovnú položku nad rámec
- kvartálne súhrnné výkazy DPH
- daňové priznanie DPH podľa §4
- podanie daňového priznania pre daň z príjmu 100 € bez DPH
Doplnkový program:
Flotila Mzdy
- mzdové účtovníctvo a poradenstvo
- spracovanie miezd a výkazov do poisťovní a na daňový úrad
- prihlášky a odhlášky do poisťovní na základe splnomocnenia
- cena za spracovanie mzdy 10 € bez DPH za zamestnanca / mesiac
- založenie pracovného vzťahu 10 € bez DPH
- ukončenie pracovného vzťahu 10 € bez DPH
Pre všetkých záujemcov vieme urobiť aj individuálnu ponuku na základe ich požiadaviek.
Ak by si stal alebo stala partnerským vodičom alebo kuriérom flotily Coffee Taxi & Courier a tvoje tržby presiahnu 1000 € (kuriér), resp. 1700 € (taxi) za mesiac, Coffee Taxi & Courier Ti účtovné služby komplet zaplatí. Ak nie, aj tak môžeš mať účtovné služby za zvýhodnených podmienok, iba 15 € za mesiac.
MB ART & MEDIA, s.r.o.
Ulica svornosti 42
82106 Bratislava
Volať len v pr. čase
Dobrý deň, ponúkam účtovné služby, podvojné účtovníctvo, mzdy a personalistika. Tiež vypracujem daňové priznanie fyzických osôb, a živnostníkov. Komplexné spracovanie podvojného účtovníctva, výkazy, komunikácia s inštitúciami. Na cene sa dohodneme podľa počtu dokladov a rozsahu služieb ktoré požadujete. Možné aj elektronické spracovanie dokumentov.
Ponukam Vam uctovne sluzby spracujem Vam danove priznanie pre podnikatelov aj fyzicke osoby prijmy zo zahranicia , zavisla cinnost , studenti, dôchodci. V pripade zaujmu ma nevahajte kontaktovat .
Ponúkame kompletné účtovné služby pre obchodné spoločnosti, SZČO, sociálne podniky, chránené dielne a neziskový sektor, vrátane služieb právnika a daňového poradcu.
Ak hľadáte spoľahlivé riešenia na jednom mieste, obráťte sa na nás.
Okrem účtovných a poradenských služieb vám vypracujeme aj podnikateľské zámery pre finančné a štátne inštitúcie (banky, úrady práce...).
Ceny služieb začínajú od 10 eur/mesačne.
Kontakt pre vypracovanie cenovej ponuky na mieru: