Účtovníčka do kancelárie v Žiline
Kategória:
Financie a ekonomika
Samostatná účtovníčka do kancelárie v Žiline, spracovanie PU,JU, mzdy, DPH. Aj na skrátený úväzok PP,živnosť. Nástupný plat 1000 eur + benefity.
Znalosti MRP, Microsoft Word, Microsoft Excel.
Zaučím aj bez praxe.
Znalosti MRP, Microsoft Word, Microsoft Excel.
Zaučím aj bez praxe.
Podobné inzeráty
Hľadám prácu ako externá účtovníčka (aj s.r.o. aj SZČO) - Nitra a okolie.
Spracujem mzdy, jednoduché, aj podvojné účtovníctvo (DPH, daňové priznanie FO a PO, daň z motorových vozidiel...)
Pre podklady nie je problém prísť. Preferujem prácu z domu, resp. vlastnej kancelárie.
Cena dohodou, v závislosti od objemu dokladov, prípadne dohody na paušálnej platbe.
Stabilná spoločnosť v Košiciach príjme do trvalého pracovného pomeru zamestnanca na pozíciu Účtovníčka. Je možné sa dohodnúť aj na skrátený pracovný úväzok.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Vedenie podvojného účtovníctva,
- Účtovanie prijatých a vystavených faktúr, bankových a pokladničných dokladov, interných dokladov
- Príprava rôznych reportov, uzávierok, štatistík na mesačnej a ročnej báze,
- Príprava ekonomických reportov, výkazov a analýz
- Zostavovanie daňových priznaní k DPH, daní z motorových vozidiel,
- Vystavovanie odberateľských faktúr,
- Administratívne práce podľa potreby.
Požadujeme znalosť:
• podvojného účtovníctva,
• skladového hospodárstva,
• hospodárskej korešpondencie,
• ovládanie programov Word, Excel.
Zamestnanecké benefity:
• práca v stabilnej firme,
• výplata vždy v stanovenom termíne.
Finančné ohodnotenie zodpovedajúce náročnosti
• od 6 € - 8 € hod./ brutto,
• osobné ohodnotenie od 0- 800 € brutto
Miesto výkonu práce sú Košice.
Nástup ihneď.
Hadám prácu v okolí Popradu. 15 rokov pracujem ako účtovníčka. Mám záujem o akúkoľvek prácu v tejto oblasti. Účtovníčka, nie hlavná,fakturant, evidencia skladového hospodárstva, evidencia objednávok a pod. Možnosť nástupu ihneď.
Dobrý deň,hľadam prácu ako pomocná účtovníčka junior.Mam maturitu s účtovníctva a plus som absolvovala rekvalifikačný kurz s účtovníctva.Pracovala som aj pre účtovnícku firmu 6 mesiacov a teraz momentálne som na materskej ale čas si viem zaďeliť na prácu aj keď účtovníctvo je skôr moje hobby ako práca.Momentálne si ešte svoje vedomosti rozširujem s doučovaním a som rozhodnuta sa ďalej vzdelávať ale až keď budem zárobkovo činna osoba.Som ochotná Vám pomôcť s účtovaním faktúr,Bú,pokladnice a skúsim rada aj niečo zložitejšie na koľko mam nad sebou skúsenejší dozor a rada sa učím nové veci.Kľudne na začiatok bez nároku na mzdu a keď budu spokojné obe strany(ja a aj vy)tak potom by sme sa dohodli aj na mzde.Chcem to momentálne na učenie lebo teoria je ina ako je prax a chcem aj získať prax ktorá mi len pomôže do budúcna s prácov účtovníčky.Ak sa nájde medzi Vami firma alebo účtovníčka ktorá sa nebude báť mi dať potrebnu prax tak ma kľudne kontaktujte.Dohodnúť sa vždy da.
Stabilná spoločnosť v Košiciach príjme do trvalého pracovného pomeru zamestnanca na pozíciu Účtovníčka. Je možné sa dohodnúť aj na skrátený pracovný úväzok.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Vedenie podvojného účtovníctva,
- Účtovanie prijatých a vystavených faktúr, bankových a pokladničných dokladov, interných dokladov
- Príprava rôznych reportov, uzávierok, štatistík na mesačnej a ročnej báze,
- Príprava ekonomických reportov, výkazov a analýz
- Zostavovanie daňových priznaní k DPH, daní z motorových vozidiel,
- Vystavovanie odberateľských faktúr,
- Administratívne práce podľa potreby.
Požadujeme znalosť:
• podvojného účtovníctva,
• skladového hospodárstva,
• hospodárskej korešpondencie,
• ovládanie programov Word, Excel.
Zamestnanecké benefity:
• práca v stabilnej firme,
• výplata vždy v stanovenom termíne.
Finančné ohodnotenie zodpovedajúce náročnosti
• od 6 € - 8 € hod./ brutto,
• osobné ohodnotenie od 0- 800 € brutto
Miesto výkonu práce sú Košice.
Nástup ihneď.
Ponúkame prácu na dohodu resp.skrátený pracovný úväzok na pozíciu pomocná účtovníčka/asistentka k senior účtovníkovi.
Podmienky: Obchodná akadémia.
Prax minimálne 1 rok na danej pozícii.
Ovládanie programov: OMEGA, ALFA alebo POHODA - základy(vítané).
WORD, EXCEL - pokročilý.
Náplň práce: triedenie dokladov, nahadzovanie dokladov, mesačné spracovávanie dokladov, archivácia, administratívne práce. Bez uzávierok a daňových priznaní. Na základe dohody možné po zabehnutí. Záujemca bude na začiatku oboznámený s prácou.
Práca je vhodná pre všetkých, ktorí majú záujem pracovať v tejto oblasti a spĺňajú vzdelanie a prax alebo si chcú privyrobiť.
Odmena: 5,-€ /hod. (na začiatok).
Životopisy posielajte na: