Účtovníčka do účtovnej kancelária
Kategória:
Financie a ekonomika
Baví Vás spracovanie účtovníctva?
Ak ÁNO, táto ponuka je práve pre VÁS.
Ponúkame Vám pozíciu účtovníčky do našej účtovnej kancelárie.
Vašou úlohou bude spracovanie JÚ a PÚ v programe ALFA a OMEGA.
Ponúkame HPP / živnosť.
Mzdové ohodnotenie 1500 brutto.
Práca v mladom kolektíve.
Tak neváhajte a zašlite nám svoj živnotopis.
Ak ÁNO, táto ponuka je práve pre VÁS.
Ponúkame Vám pozíciu účtovníčky do našej účtovnej kancelárie.
Vašou úlohou bude spracovanie JÚ a PÚ v programe ALFA a OMEGA.
Ponúkame HPP / živnosť.
Mzdové ohodnotenie 1500 brutto.
Práca v mladom kolektíve.
Tak neváhajte a zašlite nám svoj živnotopis.
Podobné inzeráty
Mzda: 1 300 - 1 500 EUR/mesiac brutto
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- vedenie podvojného účtovníctva pre externých klientov
- samostatné účtovanie dokladov
- spracovanie a zasielanie výkazu k DPH
- spracovanie ročnej účtovnej závierky a dane z príjmu právnických osôb
- spracovanie dane z motorových vozidiel
- práca v SW Kros OMEGA
- práca v účtovnej kancelárii s pestrou a zaujímavou prácou
- príjemná šéfka vždy k dispozícii (rada poradí a pomôže pri zložitejších prípadoch)
- práca v centre mesta v atraktívnom prostredí - na kávičku iba na skok
- v prípade šikovnosti možné zvýšenie platu podľa výkonu
V prípade záujmu o danú pracovnú pozíciu nám prosím pošlite svoj životopis, alebo nás kontaktujte na t. č. .
Ostatné znalosti:
Podvojné účtovníctvo - Pokročilý
Jednoduché účtovníctvo - Mierne pokročilý
OmegaT - Mierne pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
- prax vo vedení podvojného účtovníctva na Slovensku nutná
- spoľahlivosť a ochota pracovať z kancelárie v centre Bratislavy
- dôslednosť pri účtovaní a spracovaní dokladov a výkazov
- vzdelanie v odbore, alebo primeraná prax na pozícii samostatnej účtovníčky
Spracujeme Vám jednoduché a podvojné účtovníctvo, mzdy, personalistiku.Ponúkame Vám svoje viac ako 25 ročné skúsenosti ako externá účtovníčka. Zastúpime Vás pred finančnou správou, sociálnou poisťovňou, zdravotnými poisťovňami. Súčasťou poskytovaných služieb je aj kompletné spracovanie DPH priznaní, účtovnej závierky, daňového priznania k dani z príjmov právnických aj fyzických osôb, daní z motorových vozidiel a iné súvisiace práce. Účtovníctvo je možné spracovávať elektronicky. Cena dohodou
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Zodpovednosť za:
- komplexné vedenie podvojného účtovníctva
- zabezpečenie správnosti a úplnosti účtovnej a daňovej evidencie, zodpovednosť za mesačné, štvrťročné a ročné uzávierkové práce,
- posudzovanie správnosti uzatvorených zmlúv, faktúr z daňového a účtovného hľadiska,
- kontrola a podanie daňových priznaní,
- komunikácia s daňovým úradom, spracovanie dane z pridanej hodnoty (DPH),
- komunikácia so štatistickým úradom,
- vypracovanie štatistík a analýz,
- sledovanie pohľadávok a záväzkov spoločnosti,
- komunikácia s audítorom a príslušnými orgánmi štátnej správy,
- archivácia a registratúra,
- inventarizácia.
Mzdová agenda zahŕňa zodpovednosť za:
- komplexné spracovanie mzdovej agendy zamestnancov,
- posudzovanie nároku na uplatnenie nezdaniteľnej časti základu dane, daňový bonus, nemocenské a úrazové dávky,
- ročné zúčtovanie dane a zdravotného poistenia,
- komunikácia s daňovým úradom, sociálnou poisťovňou a zdravotnými poisťovňami,
- prihlasovanie a odhlasovanie zamestnancov do poisťovní (sociálnej a zdravotných),
- spracovanie agendy pri evidencii PN,
- mesačné výkazy – sociálna poisťovňa, zdravotné poisťovne, mesačný daňový prehľad, DDS výkazy,
- spracovanie dochádzky zamestnancov,
- vypracovanie a vyplácanie miezd.
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomika, účtovníctvo, personalistika
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Úplný začiatočník (A1)
Ostatné znalosti
Fakturácia - pokročilý
Podvojné účtovníctvo - pokročilý
Mzdové účtovníctvo - pokročilý
Hospodárska korešpondencia - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Windows - pokročilý
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- skúsenosť s vedením komplexného účtovníctva firmy,
- orientácia v príslušnej legislatíve, znalosť právnych predpisov,
- znalosť Zákonníka práce a mzdovej agendy,
- skúsenosti v oblasti spracovania miezd,
- spoľahlivosť a zodpovednosť,
- precíznosť, presnosť, zodpovedný prístup k práci,
- administratívne zručnosti,
- odbornosť,
- samostatnosť,
- príjemné vystupovanie, komunikatívnosť,
- vzdelanie v príslušnom odbore,
-znalosť práce s PC,
Mzda: 8,50€/hod
Zdravím,
hľadáme účtovníčku na HPP, alebo na SPÚ ( 4 hodiny).
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- samostatné vedenie podvojného účtovníctva,
- komunikácia s daňovým úradom,
- účtovanie a kontrola došlých faktúr,
- príprava a účtovanie odberateľských faktúr,
- účtovanie bankových výpisov,
- účtovanie interných dokladov,
- kontrola a príprava daňových priznaní k DPH,
- kontrola účtov, správnosti, úplnosti a ich inventarizácia,
- spracovanie miezd zamestnancom spoločnosti.
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- min. 2 ročná prax v účtovníctve,
- vyžaduje sa kvalitná a samostatná práca
- dobrá znalosť/orientácia v platnej účtovnej a daňovej legislatíve
- zodpovednosť, logické a analytické myslenie,
- práca v programoch Omega alebo MRP K/S.
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme stabilná spoločnosť, ktorá sa venuje zasielateľstvu, stavebným , výkopovým a zemným prácam.
Spoločnosť poskytuje zasielateľské služby súvisiace s poskytovaním prepravy tovaru v rámci EÚ - slovenským, českým a poľským prepravcom.
Ostatné znalosti
Podvojné účtovníctvo - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
OMEGA - Pokročilý
Výkon Práce: Turzovka
Kontakt :
Nastúp do práce podľa dohody.
Hľadáme flexibilného, zodpovedného a samostatného kandidáta s praktickými skúsenosťami vedenia podvojného účtovníctva, miezd a personalistiky.
Náplň práce:
- spracovanie účtovnej agendy pre klientov spoločnosti
- komunikácia s klientom, s daňovým úradom a inými štátnymi inštitúciami
- sledovanie a odsúhlasovanie zostatkov na súvahových účtoch
- skladové hospodárstvo
- posudzovanie správnosti faktúr z účtovného hľadiska
- zodpovednosť za správne zaúčtovanie účtovných položiek
- pripravovanie účtovných a štatistických výkazov
- mzdy a personalistika
- skúsenosti v práci s programom Pohoda, MRP-K/S sú výhodou
Miesto práce: Bytčická, Žilina
Kontakt: info@,
Ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Vyhradzujeme si právo kontaktovať iba tých uchádzačov, ktorí spĺňajú nami stanovené kritériá.
Zašlite nám prosím svoj štruktúrovaný životopis v slovenskom jazyku v elektronickej forme na info@ a do predmetu správy uveďte „účtovník/účtovníčka“
Vo svojom životopise uveďte, že súhlasíte, aby spoločnosť Matea RT, s.r.o. spracovávala Vaše osobné údaje v súlade so zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a to až do odvolania písomnou formou.