Účtovníčka na 4 hodiny poprípade dohodou
Kategória:
Administratíva
Hľadám účtovníčku k nám do kancelárie.
- účtovanie miezd
- podvojné účtovanie
- tvorba faktúr
- kancelárske práce
Pracovná doba : na 4 h denne poprípade dohodou.
Plat dohodou.
- účtovanie miezd
- podvojné účtovanie
- tvorba faktúr
- kancelárske práce
Pracovná doba : na 4 h denne poprípade dohodou.
Plat dohodou.
Podobné inzeráty
Hľadám si prácu ako administratívna pracovníčka. V tejto oblasti mám prax 4 roky. Pracovala som ako pomocná účtovníčka v mzdovej kancelárii, neskôr ako samostatná mzdová účtovníčka. Mám skúsenosti aj ako asistetka v súkromnej spoločnosti (personálne veci, faktúry, objednávky, vytváranie cenových ponúk,...) a v štátnej správe.
Ovládam programy z balíka Microsoft Office.
Za každú ponuku vopred ďakujem.
Prijmeme do TPP pomocnú účtovníčku,náplň práce bude spracovávanie podvojného účtovníctva a vykonávanie účtovných a administratívnych prác,komplexné spracovanie miezd, vedenie personálnej agendy, skladové hospodárstvo.
Znalosť v programoch Microsoft Word, Excel - pokročilá úroveň.
Životopisy zasielať na
email:info@ alebo sa informovať telefonicky na tel.
Miesto výkonu práce: Turzovka.
Mzda: 920 eur brutto/mes.
Nástup: ihneď.
Benefity: náhrada cestovného, mzda vždy v stanovenom termíne.
Dobrý deň, hľadám si prácu na parttime s možnosťou pracovať aj homeoffice ako pomocná, junior účtovníčka, pripadne niečo v ekonomickej, administratívnej oblasti. Životopis zašlem emailom. Za prípadné ponuky vopred ďakujem.
Dobrý deň, hľadám prácu ako pomocná účtovníčka (brigáda, dohoda, pol.úväzok). Študovala som na OA, s účtovníctvom som sa stretla aj na VŠ a nedávno som ukončila kurz účtovníctva. Nemám prax ale rýchlo sa učím. Ďakujem za ponuku kontaktujte ma emailom.
Pre firmu K.T.L. s.r.o a TomiCars s.r.o. hľadáme účtovníčku (zároveň administratívnu pracovníčku). Možnosť práce na skrátený úväzok, plný úväzok alebo dohodou.
Účtovníctvo náplň práce: vedenie kompletného účtovníctva, fakturácia, administratívne práce v odbore autodoprava, autoservis.
Administratívne práce spojené s chodom kancelárie, telefonická a mailová komunikácia, evidencia privezených vozidiel, evidencia prepráv, fakturácia. Scanovanie, kopírovanie a rôzne pomocné práce. Nákup kancelárskych potrieb.
MZDA: dohodou (podľa druhu pracovného úväzku)
Miesto výkonu práce Trnava.
V prípade záujmu zašlite životopis na uvedenú emailovú adresu:
info@