Účtovníčka,asistentka,sekretárka
Kategória:
Administratíva
Dobrý deň pre našu menšiu firmičku hľadáme výpomoc s papiermi,kuminikáciou poprípade vybavovaním kade akých povolení.
Nutnost ovládat cudzí jazyk NJ/AJ samozrejme uprednostujeme NJ kedže väčšinou ponúk je na územi nemecka.
Požadujeme teda vyššie spomínaný cudzí jazyk
Skúsenosti s vybavovaním pracovných povoleni
Skusenosti s účtovníctvom,DPHčkami
Pracovný čas je minimalne 1-2dni v týždni podľa potreby.
Najlepšie by bolo v okoli Kysúc/Žiliny
Možný aj Homeoffice
Platové podmienky podľa dohody a doterajších skúsenosti a následnej spokojnosti.
Foto ilustračné.
Ďakujem
Nutnost ovládat cudzí jazyk NJ/AJ samozrejme uprednostujeme NJ kedže väčšinou ponúk je na územi nemecka.
Požadujeme teda vyššie spomínaný cudzí jazyk
Skúsenosti s vybavovaním pracovných povoleni
Skusenosti s účtovníctvom,DPHčkami
Pracovný čas je minimalne 1-2dni v týždni podľa potreby.
Najlepšie by bolo v okoli Kysúc/Žiliny
Možný aj Homeoffice
Platové podmienky podľa dohody a doterajších skúsenosti a následnej spokojnosti.
Foto ilustračné.
Ďakujem
Podobné inzeráty
Dovoľte mi, aby som sa Vám predstavila. Volám sa Katarína a pracujem pre viaceré firmy ako externá asistentka. Rada robím veci inak. Efektívne, precízne ale hlavne srdcom. Do všetkého čoho sa pustím, idem s maximálnym nasadením, energiou a chuťou tvoriť a pomáhať. Tak vznikla aj vízia externej asistentky.
Prácu asistentky neberiem ako prácu, ale ako poslanie pomáhať podnikateľom, aby mohli napredovať. Aby sa mohli venovali tomu, čo ich skutočne na podnikaní napĺňa a to, čo ich otravuje, delegovali práve na mňa. Pre niekoho utrpenie, pre mňa radosť.
S prácou asistentky mám dlhoročné skúsenosti a prax. Ale ako sa hovorí človek sa učí a vzdeláva celý život a týmto heslom sa riadim aj ja. Viem, aké dôležité je pre klientov ísť s dobou, novými trendmi, mať prehľad a vedieť promptne reagovať, preto vzdelávanie sa beriem ako svoju prioritu.
Preto by som Vám rada pomohla ako asistentka. Myslím si, že spĺňam gro Vašich požiadaviek a spolu s chuťou sa učiť nové veci som tou správnou voľbou pre Vás.
Viem, že pozícia virtuálnej asistentky je ešte málo známa, ale v dnešnej dobe covidovej čoraz viac vyhľadávaná podnikateľmi a to hlavne pre svoju efektivitu.
Cestovanie nie je problém.
Svoje služby Vám viem po dohode fakturovať.
V prípade, že som Vás zaujala, neváhajte ma kontaktovať.
asistentka@
Prajem krásny deň.
Sekretarka s Nemeckým jazykom a nástupom ihneď.
Práca sa môže vykonať z domu. Od 8:30 do 14-15stej.
Mesacny príjem 650-900€
Ak ovládaš Nemecký jazyk, ozvi sa. Zaškolime si ťa.
Kontaktuj má hneď
Hľadám si prácu, ktorú môžem vykonávať z domu (anglicky alebo slovensky). Som špecializovaná administratívna asistentka s praxou. Pracovala som na množstve pozícií, čo mi umožňuje uľahčiť efektívny pracovný tok a zlepšiť komunikáciu medzi viacerými oddeleniami. Mám odbornú úroveň znalosti Microsoft Office. Vykonávala som rôzne druhy prác, recepcia, osobný asistent, právny asistent, správca sociálnych sietí a teraz som ekzekutívna asistentka na plný úväzok. Mzdu si predstavujem 20€/h
Dobrý deň,
Hľadám si prácu na doma, ako telefonistka alebo asistentka. Mám skúsenosť s prácou telefonistky, ako obvolavanie prieskumov, zákaznícky servis, starostlivosť o zákazníka a pod. Ako asistentka Vám pomôžem s administratívou, príprava účtovných dokumentov pre účtovníčku, pomoc zo zákazníkmi, správa sociálnych sietí a pod.V prípade záujmu pošlem aj svoj životopis.
Ďakujem za prípadné ponuky práce.
Ak si komunikatívna, ovládaš word, excel a máš záujem o prácu v administratíve, neváhaj a ozvi sa nám.
Hľadáme sekretárku/asistentku z okresu MI. Miesto výkonu práce – Špitálska 3, Michalovce.
Trvalý prac.pomer na dobu neurčitú, PO-PIA 8:00-16:30h.
Uchádzačky musia spĺňať kritériá ÚPSVaR, musia patriť medzi znevýhodnených uchádzačov o zamestnanie podľa §8 zákona o službách zamestnanosti.
Pracovná náplň:
styk s úradmi, vybavovanie pošty, návštev, pomocné administr. práce
Požadujeme:
SŠ vzdelanie – ekonomický smer
znalosť Word, Excel, Outlook
HM: 646 EUR
Benefit - stravné lístky
Životopisy zasielajte na : kornelia.hudakova@
Kontakt:
Príjmeme do TPP sekretárku, z okresu MI. Miesto výkonu práce – Špitálska 3, Michalovce.
Trvalý prac.pomer na dobu neurčitú, PO-PIA 8:00-16:30h.
Uchádzačky musia spĺňať kritériá ÚPSVaR, musia patriť medzi znevýhodnených uchádzačov o zamestnanie podľa §8 zákona o službách zamestnanosti.
Pracovná náplň:
styk s úradmi, vybavovanie pošty, návštev, pomocné administr. práce
Požadujeme:
SŠ vzdelanie – ekonomický smer
znalosť Word, Excel, Outlook
HM: 646 EUR
Benefit - stravné lístky
Životopisy zasielajte na : kornelia.hudakova@ (uveďte prac.pozíciu)
Kontakt: