Účtovníctvo, administratíva
Kategória:
Administratíva
Dobrý deň hľadám si brigádu alebo prácu na TPP v administratíve alebo v účtovníctve. Prax v pomocných administratívnych prácach mám. Získavam si prax v podvojnom účtovníctve u jednej pani účtovníčky od septembra minulého roka, keďže kurzy mi prax nedali. Okolie Vráble, NR, ZM, LV. Viem poslať aj životopis. Ďakujem
Podobné inzeráty
Ponúkame široký sortiment účtovných služieb pre Vaše podnikanie. Vyberte si z našej ponuky nasledovných služieb:
a) Jednoduché účtovníctvo
b) Podvojné účtovníctvo
c) Mzdy a personalistika
S radosťou privítame firmy a živnostníkov aj s vyšším počtom zamestnancov. Nájdete nás na stránke , neváhajte nás kontaktovať aj telefonicky .
Hľadáme na dohodu asistentku (vhodné aj pre študentku) do účtovnej kancelárie.
Náplň: • triedenie a zakladanie dokumentov,
• nahadzovanie dodávateľských faktúr, odberateľských faktúr, pokladničné doklady, ban. výpisu, archivácia dokumentov. . . . . pod dohľadom senior účtovníka • ďalšie administratívne práce podľa pokynov nadriadených, • udržiavanie zdvorilej a profesionálnej osobnej komunikácie resp. komunikácie prostredníctvom telefónu a e-mailu s klientmi.
Požiadavky: Vzdelanie: stredoškolské s maturitou, nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie, študent vysokej školy, vysokoškolské I. stupňa, vysokoškolské II. stupňa.
Zameranie, odbor: ekonomické, účtovníctvo.
Administratívne a ekonomické znalosti: Podvojné účtovníctvo - základy, Mzdové účtovníctvo - základy, Jednoduché účtovníctvo - základy
Ostatné znalosti: Personalistika - základy, Microsoft Excel - pokročilý, Microsoft Word - pokročilý, Microsoft Outlook - pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft Word - Mierne pokročilý
Uchádzač prejde zaučením do systému práce a chodu firmy.
Odmena:4,10 €/hod.(nástup).
Žiadosti prosíme posielať na sk
Hľadáme na dohodu asistentku (vhodné aj pre študentku) do účtovnej kancelárie.
Náplň: • triedenie a zakladanie dokumentov,
• nahadzovanie dodávateľských faktúr, odberateľských faktúr, pokladničné doklady, ban. výpisu, archivácia dokumentov. . . . . pod dohľadom senior účtovníka • ďalšie administratívne práce podľa pokynov nadriadených, • udržiavanie zdvorilej a profesionálnej osobnej komunikácie resp. komunikácie prostredníctvom telefónu a e-mailu s klientmi.
Požiadavky: Vzdelanie: stredoškolské s maturitou, nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie, študent vysokej školy, vysokoškolské I. stupňa, vysokoškolské II. stupňa.
Zameranie, odbor: ekonomické, účtovníctvo.
Administratívne a ekonomické znalosti: Podvojné účtovníctvo - základy, Mzdové účtovníctvo - základy, Jednoduché účtovníctvo - základy
Ostatné znalosti: Personalistika - základy, Microsoft Excel - pokročilý, Microsoft Word - pokročilý, Microsoft Outlook - pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft Word - Mierne pokročilý
Uchádzač prejde zaučením do systému práce a chodu firmy.
Odmena:4,10 €/hod.(nástup).
Žiadosti prosíme posielať na email:office@
SPRACUJEME ELEKTRONICKE UCTOVNICTVO, MZDY, PERSONALISTIKU, PODVOJNE UCTOVNICTVO, JEDNODUCHE UCT., FINANCNE ANALYZY, PODKLADY NA ISO, GDPR, ANALYZY A FIN. PLANY PRE UVER. DOKUMENTACIU KU NAKLADNEJ DOPRAVE, METROLOGIU.
NIKAM NEMUSITE CHODIT, PO DOKLADY SI PRIDEME.
KONTAKT:
MAIL: UCTOVNICTVOKOMPLEXNE@
WWW.
Spracujem podvojné účtovníctvo, jednoduché účtovníctvo a mzdovú agendu.
Pracujem v programoch OMEGA a OLYMP.
V prípade záujmu má prosím kontaktujte e-mailom alebo telefonicky.
Ďakujem
Hľadáme kolegu/kolegyňu na pozíciu - administratíva Home office. Práca vhodná pre študentov, dôchodcov, mamičky na MD, pre nezamestnaných v stabilnej spoločnosti na 3 hod. denne. Administratívna práca na personálnom alebo na obchodnom odd. Flexibilná pracovná doba so zaujímavým finančným ohodnotením./200 - 1700€ +/ Všetky informácie osobne, nie písomne, ako aj platobných podmienok sú súčasťou pohovoru, ktorý sa vykonáva v Košiciach alebo v Bratislave. Len vážny záujem. Ponuka pre celé Slovensko.