Účtovník
Kategória:
Administratíva
Hľadáme účtovníka, buď na plný alebo čiastočný úväzok - cca 30 hodín. Práca je v lokalite na Zlatých Pieskoch v Bratislave.
Je potrebné mať znalosť jednoduchého účtovníctva, prax v Alfe vítaná. Iné jazyky okrem SJ nie sú potrebné.
Nástup dohodou. V prípade záujmu prosíme o stručný životopis.
Je potrebné mať znalosť jednoduchého účtovníctva, prax v Alfe vítaná. Iné jazyky okrem SJ nie sú potrebné.
Nástup dohodou. V prípade záujmu prosíme o stručný životopis.
Podobné inzeráty
Ponukame pracu v uctovnej kancelarii v NR na pozicii uctovnik-junior . Pracovna doba od 8.00-13.00 hod.Praca na dohodu, resp.zivnost.Jedná sa o administrativne prace spocivajuce v priprave podkladov pre hlavnu uctovnicku. Znalosť programov word,excel je nevyhnutna. Odmena za pracu je 400 eur (netto) /mesiac. V pripade ,ze budeš šiková/šikovný po troch mesiacoch prehodnotíme tvoju prácu a nastavíme adekvátnu odmenu k tomu. Tešime sa na Teba !
Ponúkame prácu pre účtovníka/účtovníčku
Podvojné účtovníctvo
Práca v kancelárii v Trnave
Pracovná doba od 8:00-16:00
Od pondelka do piatku
Pre viac informácií volajte na číslo
Do nášho tímu hľadáme šikovnú posilu na pracovnú pozíciu :
ADMINISTRATÍVNY PRACOVNÍK/ASISTENT
Miesto výkonu práce :
Kysucké Nové Mesto - Lopušné Pažite
Náplň práce:
- Zaúčtovanie faktúr, pokladničných dokladov, bankových výpisov a interných dokladov, podľa pokynov hlavného účtovníka
- Zakladanie dokladov a administratívne práce s tým súvisiace (skenovanie, kopírovanie a triedenie dokumentov, zmlúv, archivácia)
- Príprava podkladov pre účtovníctvo, príprava podkladov pre fakturáciu
- Príprava mzdovej agendy, evidencia dochádzky
- Vedenie hotovostnej pokladne
Mzdové podmienky:
900€/brutto
Požiadavky:
- výborné komunikačné a organizačné schopnosti
- výborná znalosť MS Office
- dôslednosť a samostatnosť pri práci
- praktickosť, systematický prístup k práci
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Strojopis - Pokročilý
❗Úspešný uchádzač by mal mať skúsenosti v administratíve (asistent/ka, office manager, pomocný účtovník).
V prípade záujmu, prosíme, ZASIELAŤ ŽIVOTOPISY NA EMAIL: ranilus@
Vhodní uchádzači budú telefonicky oslovení a pozvaní na osobné výberové konanie.
Druh pracovného pomeru:
plný úväzok, hlavný pracovný pomer
Pracovná doba:
od 8.00 do 16.30 hod. ► len v pracovné dni; víkendy a sviatky voľné
Termín nástupu:
01. 08. 2022
Odmena:
minimálna nástupná mzda 1200,00 EUR brutto
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
- vedenie podvojného účtovníctva - vystavovanie faktúr, účtovanie prijatých faktúr, pokladne a ostatných účtovných dokladov
- vedenie mzdovej agendy/účtovníctva
- vedenie jednoduchého účtovníctva
- komunikácia s úradmi ako Soc. poisťovňa, zdravotné poisťovne, finančná správa
- ostatné administratívne úkony: obsluha VRP, starostlivosť o zamestnancov, odpadové hospodárstvo a ostatné činnosti spojené s vykonávaním podnikateľskej činnosti v oblasti opravy a prepravy áut
Požiadavky na zamestnanca:
Požadované vzdelanie:
- stredoškolské s maturitou - ekonomické zameranie
- vysokoškolské I. - II. stupňa ► vhodné, ale nie nutné
Jazykové znalosti:
- slovenský jazyk (slovom i písmom)
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
- znalosť účtovného programu MRP (podvojné účtovníctvo i mzdy) je výhodou
- nutná znalosť MS Office - Word a Excel
- príjemná komunikácia so zákazníkmi, obchodnými partnermi a ostatnými inštitúciami
- spoľahlivosť, zodpovednosť, dôslednosť, pohotovosť
- ochota učiť sa
Informácie o výberovom konaní:
V prípade záujmu posielajte svoj životopis na e-mailovú adresu Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov.
Inzerujúca spoločnosť:
Autoservis FURMAN, s.r.o.
Myslavská 58/77
040 16 Košice-Myslava
Počet zamestnancov:
7 - 10
Dopravná spoločnosť LEGARDE s.r.o. , so sídlom v Prievidzi hľadá do zabehnutého tímu interného účtovníka/účtovníčku.
Náplň práce:
vedenie celej účtovnej agendy v podvojnom účtovníctve, DPH, komunikácia s inštitúciami, štatistika, vypracovanie daňových priznaní, vedenie mzdovej a personálnej agendy
Počítačové zručnosti:
Internet-pokročilé
Microsoft Word-pokročilé
MRP-pokročilé /nie je podmienkou/
Prijmeme do trvalého pracovného pomeru mzdovú účtovníčku/personalistku do našej spoločnosti so sídlom v centre Bratislavy.
Náplň práce:
- komplexné spracovanie mzdovej agendy podľa platných predpisov
- komunikácia so štátnymi inštitúciami - zdravotné poisťovne, sociálna poisťovňa, DÚ, ÚP
- vyhotovovanie pracovných zmlúv, dodatkov k PZ, pracovných náplní
- zabezpečovanie výchovno-vzdelávacích aktivít v rámci organizácie
- zabezpečovanie lekárskych prehliadok v súvislosti s prácou
- spracovanie mesačných výkazov poistného,
- mesačných prehľadov a ročných hlásení dane zo závislej činnosti, štatistických a iných výkazov
- vydávanie potvrdení o výške príjmov
- spracovanie ročného zúčtovania dane zo závislej činnosti
Zamestnanecké výhody, benefity
- možnosť vzdelávania
- moderné pracovné prostredie
- práca v dynamickom kolektíve
- adekvátne finančné ohodnotenie
- flexibilný pracovný čas
- práca v modernom a dynamickom prostredí
- možnosť práce z domu
- sick day
- ročná prémia
- stravné v plnej výške hradené zamestnávateľom
O ďalších zamestnaneckých benefitoch našej spoločnosti Vás radi informujeme na osobnom stretnutí.
V prípade ak Vás naša ponuka zaujala, zašlite nám svoj životopis na mail kariera@