Vedúci/-a predajne / prevádzky Truckshop Slovakia
Kategória:
Obchod a predaj
Náplň práce:
Prevádzkovanie existujúcej kamennej predajne s doplnkami, príslušenstvom a náhradnými dielmi pre nákladné autá - Truckshop Slovakia, Kamenná 16, 010 01 Žilina. Aktívne vyhľadávanie nových zákazníkov, udržanie stabilných zákazníkov.
Mzda 900-1300 €.
Variabilné príplatky: od dosiahnutej tržby.
Prevádzkovanie existujúcej kamennej predajne s doplnkami, príslušenstvom a náhradnými dielmi pre nákladné autá - Truckshop Slovakia, Kamenná 16, 010 01 Žilina. Aktívne vyhľadávanie nových zákazníkov, udržanie stabilných zákazníkov.
Mzda 900-1300 €.
Variabilné príplatky: od dosiahnutej tržby.
Podobné inzeráty
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Náplň práce:
Obsluha zákazníkov a komunikácia s nimi, predaj našich výrobkov a tovarov, udržiavanie poriadku a čistoty, objednávky a vyúčtovanie, kontrola správneho chodu prevádzky.
Zamestnanecké výhody, benefity
- nadštandardné platové podmienky a možnosť posunu na vyššie pozície v krátkej dobe
- Zľavy na chutné produkty v našich prevádzkach
- Práca v mladom tíme ľudí , ktorý sú do svojej práce zamilovaní.
- možnosť karierneho rastu bez obmedzenia
Pridajte sa k nám a môžete aj vy prispieť k zveľadeniu úžasnej myšlienky priniesť do modernej doby kus tradície a tiež pomôcť s rozvojom úžasných miest s nezameniteľnou atmosférou.
Informácie o výberovom konaní
Aktuána ponuka práce je pre prevádzky ZMRZLINKA KRASŇANY, ZMRZLINKA RAČA, DOMČEK MEDICKÁ
Prijmeme sympatickú a pracovitú posilu do niektorých z naších malých, útulných Kaviarní - Zmrzlinárníul na pozíciu - čašník / barman / obsluha. Naše prevádzky sú trvalo otvorené a preto je práca v našej spoločnosti stabilná a s veľkými výziami pre korektných, pracovitých a spolahlivých pracovníkov.
Skúsenosti v obore nie sú podmienkou ( nášho nového kolegu radi zaučíme ), avšak sú vítané a môžu byť nápomocné pri zaúčaní, či pri možnosti karierneho rastu na ďalšie pozície ako vedúci zmeny, či vedúci prevádzky a daľšie.
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania
15.3.2023 (ostáva ešte 36 dní)
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
základné vzdelanie
študent strednej školy
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
Gastronómia
Prax na pozícii/v oblasti
prax v gastronómii / kaviarni / zmrzlinárni je vítaná
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sieť Kaviarní / Zmrzlinární s myšlienkou priniesť kus tradície a pohody do modernej doby s nezameniteľnou atmosférou.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
Kontakt
Kontaktná osoba: Ras Ujlaky
Tel.:
E-mail: poslať životopis
Máš zmysel pre detail, orientuješ sa v trendoch a chceš sa starať o vizuálnu stránku našej značky SINSAY ? Práve teraz máš jedinečnú príležitosť stáť pri otvorení úplne novej prevádzky v Chorvátskom Grobe! Naša najmladšia a najdynamickejšie sa rozvíjajúca značka SINSAY sa totiž stane súčasťou obchodného centra Retail Box.
Tak čítaj ďalej, pretože hľadáme do svojho tímu posily na pozíciu VIZUALISTU, ktorý si poradí s veľkým množstvom tovaru, z ktorého je radosť tvoriť!
Využi túto pracovnú príležitosť a odmenou Ti bude zamestnanie v skvelom kolektíve. Čerešničkou na torte pre Teba budú krásne priestory, v ktorých bude práca zábavou!
Okrem štandardných úloh, ktoré súvisia so zabezpečením bežného chodu prevádzky sa na pozícii Vizualistu stretneš najmä s nasledovnými úlohami:
• Dodržiavanie platných štandardov vizuálu a implementácia inštrukcií vizuálu.
• Analýza predaja prostredníctvom dostupných reportov a hľadanie možností na podporu predaja
• Prezentovanie tovaru pútavým a kreatívnym spôsobom
• Aranžovanie výkladu, figurín, tovaru a vystavenie POS materiálov (marketingové grafiky, kampane, cenovky a pod.)
• Aktívna participácia na chode prevádzky podľa inštrukcí nadriadeného
• Komunikácia s prideleným Alokátorom a Sales Coordinatorom a možnosť ovplyvniť aktuálne modely na prevádzke
• Účasť pri otváraní nových prevádzok v rámci spoločnosti
Stručná charakteristika spoločnosti
Naša spoločnosť LPP Slovakia, s.r.o. je súčasťou silnej medzinárodnej spoločnosti LPP S.A.,ktorá už viac ako 20 rokov úspešne pôsobí na trhu s odevmi v strednej a východnej Európe. Pôvodom rodinná firma, ktorú v roku 1991 založili Marek Piechocki a Jerzy Lubianiec má v súčasnosti viac ako 1800 predajní značiek RESERVED, CROPP, HOUSE, MOHITO a SINSAY a vytvára pracovné miesta pre viac ako 22 000 ľudí vo svojich kanceláriách a predajniach v Európe a Ázii. Na Slovensku je spoločnosť LPP Slovakia s.r.o. zodpovedná za viac ako 85 predajní, vďaka čomu sme významným subjektom v oblasti maloobchodného predaja odevov, obuvi a doplnkového tovaru značiek z portfólia LPP S.A.
Kto sme, akí sme a čím sa v LPP riadime, najlepšie vyjadrujú naše hodnoty: VÁŠEŇ, STABILITA, SPOLOČENSKÁ ZODPOVEDNOSŤ A TÍMOVOSŤ.
Máme VÁŠEŇ pre to čo robíme, pretože nás to baví! Ambície nás poháňajú vpred k našim cieľom.
STABILITA rastúcej medzinárodnej spoločnosti nám dáva pocit bezpečia a tvorí nové kariérne príležitosti.
Pri dosahovaní našich cieľov sme vždy ZODPOVEDNÍ, k zamestnancom, zákazníkom aj nášmu okoliu.
Sme priateľskí a čestní. Naše úspechy sú postavené na ambicióznom a vždy pozitívne naladenom TÍME. Tolerancia, vzájomná podpora a TÍMOVOSŤ sú našimi najsilnejšími stránkami.
BENEFITY
Všetky zákonom stanovené povinnosti sú u nás samozrejmosťou, preto môžeš určite počítať aj s:
• príplatkami za víkendy
• elektronickými stravnými lístkami v hodnote 5,50 € s príspevkom zo sociálneho fondu
• príspevkom na rekreáciu
Okrem
Spoločnosť Viktória dance servis hľadá do svojho tímu posilu.
Vašou náplňou práce ako osobného asistenta vedúcej predajne bude najmä:
1. skladanie a vykladanie tovaru z regálov a pomoc pri jeho premiestňovaní v rámci predajne aj mimo nej, pomáhať vedúcej predajne s administratívou a komunikáciou s úradmi
2. zabezpečovať zákaznícky servis osobne, mailom, telefonicky - poskytovať informácie o tovare na sklade, o objednanom tovare, vybavovať reklamácie, práca s hotovosťou
3. práca v sklade: pomoc v sklade a pri presune tovaru zo/do skladu, nakladanie/vykladanie tovaru z/do dodávky
4. práca v teréne: presun v rámci Slovenska (občas aj mimo SR) na tanečné súťaže kde pomáha hlavne vedúcej predajne pri nainštalovaní predajného stánku, pomoc a manipulácia s ťažšími komponentmi predajného stánku ( svetlá, stoly, regály, tovar v debničkách a iné.– nevyhnutná podmienka: aktívny vodič dodávky
5. doručovanie písomností na úrady, výber a podávanie ľahkých a ťažkých zásielok ( napr: Slovenská Pošta a iné)
Zamestnanecké výhody, benefity
• Výborný kolektív mladých ľudí
• Prostredie menšej firmy
• Káva, čaj na pracovisku
• Možnosť kariérneho rastu
• Motivačné odmeny pri práci nadčas
Informácie o výberovom konaní
Vopred ďakujeme za zaslanie životopisu a prejavený záujem pracovať v našej spoločnosti. Kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov. Prosím, nezabudnite uviesť, čo Vás na našej ponuke zaujalo a prečo si myslíte, že ste vhodným kandidátom/kandidátkou na našu pozíciu.
Viktória dance servis s.r.o. je spoločnosť, ktorá má ambiciózne ciele na Slovenskom trhu ako aj v zahraničí v rámci poskytovania komplexného servisu pre tanečníkov – najmä v oblasti spoločenského tanca. Zároveň máme status sociálneho podniku.
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania
30.4.2023
Do franchize konceptu novo vznikajúcej prevádzky v centre Bratislavy hľadáme spoľahlivý tím 2 ľudí, ktorí by boli v jedinečnom koncepte na Slovensku. Tento koncept je úspešný na 71 miestach v rámci celej Európy a práve VY budete pri jeho zrode na Slovensku.
Tento koncept je zameraný primárne pre turistov, ale vítaným zákazníkom prevádzky bude každý jeden človek, ktorý má rád nezvyčajné veci a umenie.
Vašou úlohou bude privítať zákazníka na prevádzke, zaujať ho našou ponukou, zhotoviť zážitkovú fotografiu, upraviť, spracovať, vytlačiť a následne si zákazník tento produkt zoberie so sebou domov kdekoľvek na Zemi to je a zostane mu jedna krásna spomienka na celý život.
Plánované otvorenie prevádzky je 1.6.2023 (predtým musí byť zamestnanec zaškolený 5 dní v zahraničí)
Požiadavky na zamestnanca:
komunikatívnosť
príjemné vystupovanie
zodpovedný prístup
anglický jazyk minimálne mierne pokročilý (znalosť iných jazykov výhodou)
lojálnosť
predchádzajúca prax s pokladňou výhodou
spoločenský a veselý
obchodný duch
kreativita
Ponúkame:
byť súčasťou novovznikajúceho úspešného konceptu na Slovensku
príjemné, útulné a moderné pracovisko prevádzky
miesto práce na pešej zóne v historickom srdci Bratislavy
Práca formou krátky-dlhý týždeň (jeden týždeň pracujete v stredu a vo štvrtok a druhý týždeň pracujete pondelok, utorok, piatok, sobota, nedeľa) a teda počas voľných dní si viete vybaviť všetko čo potrebujete a oddýchnuť si.
Keď budete v našom tíme, ranné vstávanie nie je potrebné, nakoľko otváracia doba prevádzky bude od 11:00 do 19:00 hod.
5 dňové školenie v zahraničí na zaučenie sa s jednoduchým počítačovým systémom, s ktorým budete pracovat na prevádzke
Nástupná mzda 1200 eur brutto
pitný režim
ovocie ľx do mesiaca
skúšobná doba 3 mesiace
Životopisy zasielajte na: zazitkovagaleria@
Hľadáme do novej predajne Domácich potrieb v Budmericiach veduceho - vedúcu. Požiadavky: prax vo vedení malého kolektívu, zodpovednosť a samostatnosť. Info: alebo kerzam@
Pre novo otvorenú prevádzku v Trenčíne na Zlatovskej ulici príjmeme zamestnanca na obsadenie pozície SALES MANAGER-Vedúci pobočky interiérového štúdia.Požadované :vek do 45r,znalosť práce na PC,vystupovanie+komunikativnosť,základné programy PC,FB/anglický jazyk a VP výhodou.Možnosť ďalšieho rozvoja,bonusové odmeny.Základný plat podľa dohody+provízie.