inzercia, predaj, predám, bazár

Vedúci reprezentant

Kategória: Financie a ekonomika

Náplň práce:
Kontakt s ľuďmi
Dlhodobé plánovanie s klientami
Finančná analýza, servis zmlúv
Profesionálne finančné sprostredkovanie
Administratívna práca
Práca s počítačom, e-mailová a osobná komunikácia s klientmi a s partnerskými spoločnosťami,
servisné telefonáty a stretnutia aj online cez aplikáciu Zoom.
Vedenie ľudí

Zamestnanecké výhody, benefity:
Po skúšobnej dobe odmena 300euro
Flexibilný pracovný čas
Individuálnu možnosť kariérneho rastu
Vzdelávanie
Podporu a pomoc od centrály
Benefitný program firmy
Teambuilding
Pracovné cesty, dovolenky

Požiadavky:
stredoškolské vzdelanie s maturitou
Microsoft Office 365 - Pokročilý
Internet, Zoom - Pokročilý
Vedúci reprezentant
Podobné inzeráty
Reprezentant - Vedúci pobočky - Pezinok -Bratislava - Trnava
Do svojho obchodného týmu hľadám nových ľudí na viacero pracovných pozícií - reprezentant spoločnosti - vedúci pobočky . Práca je vhodná pre nezamestnaných, mamičky na materskej dovolenke , študentov VŠ , ale aj popri práci . Mzdové podmienky od 500eur ( záleží od výkonu a kariérneho stupňa ) Ponúkam vám : Spoluprácu s medzinárodnou firmou,flexibilný čas, kariérny rast, vzdelávanie a odbornú prípravu + rôzne benefity . Pre viac informácií ma neváhajte kontaktovať cez email .
Finančný analytik a obchodník
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti: Komunikácia s klientmi a obchodnými partnermi Príprava a prezentácia navrhovaných riešení pre klienta Zodpovednosť za plnenie cieľov a finančných plánov Administratívna práca Obchodný vedúci: Koordinácia obchodného tímu Školenie a vedenie spolupracovníkov Vyparcovanie finančných plánov Personalistiku Zamestnanecké výhody, benefity: Bezplatné a profesionálne zaškolenie (aj ONLINE) Flexibilný pracovný čas Možnosť využitia kancelárie, alebo HOME OFFICE KNOW HOW v medzinárodnej spoločnosti Garantovaný karierny rast Možnosť aktívne ovplyvniť výšku svojho príjmu Motivačné odmeny Možnosť zúčastniť sa firemných dovoleniek a firemných akcii Práca v mladom a dynamickom kolektíve Možnosť využiť CRM systém - starostlivosť už o existujúcu databázu klientov Našim klientom poskytujeme služby elitného finančného plánovania na najvyššej úrovni podľa prestížnej európskej certifikácie EFA. Informácie o výberovom konaní Ak hľadáte nové povolanie, brigádu alebo prípadne chcete zmenu, zašlite nám svoj životopis na mailovú adresu: monikamadarcikova@ Prijímacie pohovory sú rozdelené na 2 kolá: 1.Kolo- osobný pohovor 2.Kolo- vstupný online webinár Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním: Stredoškolské s maturitou Nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie Študent vysokej školy Vysokoškolské I. stupňa Vysokoškolské II. stupňa Vysokoškolské III. Stupňa Pozícia je vhodná pre absolventa - Áno Ostatné znalosti Microsoft Word - Základy Microsoft Excel - Základy Internet ( e-mail) - Základy Mzdové podmienky (brutto) od 300-2500 EUR/mesiac Hodnotenie výkonu prebieha na základe povízneho systému, ktorý umožňuje získať výrazne vyšší zárobok. Monika Maďarčíková Reprezentant pre OVB Allfinanz Slovensko, a.s.
Asistentka predaja , obchodný vedúci,  Realitný makler
Dobrý deň, obsadzujeme do kancelárie pozíciu asistentka predaja. Náplň práce je vytváranie zložiek, práca na PC a rôzne administratívne práce. Ďalej pozícia obchodného vedúceho a Realitného makléra. Asistentka od 900 € Obchodný vedúci od 1500 € Realitný maklér 2500 € Info na tel. čisle Alebo na mail jozefmestanek@
Chceš byť súčasťou nášho obchodného tímu?
Do novootvorenej kancelárie v Nitre hľadáme šikovných ľudí na rôzne pozície. Klientsky pracovník, Vedúci obchodnej skupiny Oblasť práce - Manažment a marketing, - Administratíva, - Kontrola a štatistika, - Podnikové financie, - Obchod, - Finančné služby. Požadované vzdelanie - ukončené stredoškolské. Vhodné aj pre absolventa. Nástup ihneď Práca možná online z domu 80%-100% času, preferovaná platforma ZOOM, možná aj práca v kancelárskych priestoroch Je potrebné aspoň 1x mesačne vycestovať do jedného z miest - Nitra, Bratislava, Pezinok, Senec, Prešov, Košice, Žilina. V prípade záujmu o danú pozíciu zašlite váš životopis na adresu: nikola.nagyova7@
2 voľné pozície
Asistent obchodného vedúceho - administratívna práca, telefonická, mailová a osobná komunikácia, spracovanie agendy ..... Vedúci obchodnej skupiny - koordinácia, vedenie tímu, zaškolenie nových pracovníkov - príprava projektov - nutné zaškolenie Podmienky - komunikatívnosť, profesionálne vystupovanie - kreativita, bezúhonnosť, - minimálne stredoškolské vzdelanie - znalosti MS OFFICE, EXCEL, WORD, platforma ZOOM Ponúkame: - kancelársky priestor - možná i práca z domu - bezplatné profesionálne vzdelávanie - variabilná pracovná doba, - firemné akcie a dovolenky, firemný mobil. - vhodné na hlavnú, vedľ.činnosť, absolventskú prax - kariérny rast, Odmena je v závislosti od vykonanej práce a vykonávanej pozície, - zvyšovanie príjmu už po treťom mesiaci V prípade záujmu životopis zašlite e-mailom na adresu: blaskovavlasta@, vybratých uchádzačov budeme kontaktovať na osobný pohovor.
Vedúci kancelárie, obchodný zástupca
Do obchodného tímu hľadám komunikatívneho, šikovného človeka. Náplň práce: - administratívna činnosť - obchodné stretnutia Požiadavky na kandidáta: - komunikačné schopnosti - flexibilita, samostatnosť, príjemné vystupovanie, zodpovednosť Ponúkame: - mladý, dynamický kolektív - flexibilný pracovný čas - zaujímavé finančné ohodnotenie - možnosť kariérneho rastu - firemné dovolenky - kvartálne a ročné odmeny V prípade záujmu posielajte životopisy na uvedenú mailovú adresu.