Viadrus U26 - Články a príslušenstvo pre kotol U26
Kategória:
Ostatné
Predám používané vnútorne články a príslušenstvo ako spodné dvierka, teplomer atd na kotol Viadrus U26. Kotol je v čiastočne rozmontovanom stave.
Cena dohodou.
Cena dohodou.
Podobné inzeráty
Predám články na Viadrus U26. Komplet aj s dvierkami. Zadny prasknutý ale zalepený vydržal mesiac fungovať bez problémov 100€
Len Osobný odber
Predám kotol Viadrus U26 5 člankový, zadný článok tečie, vhodný na ND, v celku za 300€, predný článok 150€ (jednoročný), 2, 3 a 4 článok po 50€, dvierka a dymovod po 30€. Osobný odber v Smižanoch pri SNV.
Trakčna solárna batéria NOVA TOP BATERIA+BMS 200ATRVALE. BATERIA 16S3p 57,6v 234 AH 13,95KW
Predpokladaná životnosť 15+
Cikli vo fotovoltalike 1c nabijanie a vybijanie podla grafu audi 5000+
IDEALNA PRE HYBRIDNE MENICE 48V ...
zavolat-poradim..
NCM712/E78 by LG Chem 3,65v
VW ID.3
VW ID.4
Skoda Enyac
Audi Q4
TU Mníchov podrobil skúške výdrže batérie VW
O sedem až deväť rokov budeme vedieť, ako dobre budú fungovať desaťtisíce elektrických VW aj po ôsmich či desiatich rokoch. Dovtedy sa teoretickými a laboratórnymi hodnotami bude zaoberať Technická univerzita v Mníchove, ktorá má články z VW ID.3 vo veľmi rozsiahlom teste odolnosti. Rôzne články sú vystavené neustálemu nabíjaniu a vybíjaniu za rôznych kontrolovaných podmienok. Nedávno zverejnené čísladávajú nádej na veľmi dlhú životnosť batérie: Rôzne profily zaťaženia ukazujú, že všetky články majú aj po predpokladanom nájazde 160 000 kilometrov kapacitu vysoko nad 80 percent. V prípade najviac namáhaných článkov je to celkom prekvapujúce: Nakoniec sa nabíjajú a vybíjajú 1C. Extrapolované na celú batériu ID.3 to znamená, že má výkon 58 kW. Pri vybíjaní to zodpovedá nepretržitej jazde na najvyššiu rýchlosť (160 km/h), no pri nabíjaní je 58 kW výrazne menej ako možná maximálna hodnota 125 kW.
Neberie sa do úvahy špeciálna kontrola v autobatérii: články sú vybité na nula percent a nabité na 100 percent. Podľa najnovšej publikácie majú takto mučené bunky za sebou už 600 cyklov, ktoré sa extrapolujú na 150 000 najazdených kilometrov auta. Využiteľná kapacita je stále nad 89 percent počiatočnej hodnoty. Pri laboratórnom teste sa články udržiavajú na teplote 25 stupňov – hodnota, ktorú produkuje aj kontrola teploty batérie v aute.
V dvoch ďalších profiloch záťaže sú diaľkové cesty s častým rýchlym nabíjaním a typické dochádzanie do práce s pomalým nabíjaním simulované pomocou nástenného AC boxu doma. Tieto testy trvajú dlhšie, a preto ešte nedosiahli 150 000 kilometrov. Predchádzajúce krivky však ukazujú výrazne vyššie zvyškové kapacity ako pri stálych snímačoch zaťaženia.
Trakčna solárna batéria NOVA TOP BATERIA+BMS 200ATRVALE.4ks BATERIA 16S3p 57,6v (2×28.3v) 234 AH 13,95KW
Predpokladaná životnosť 15+
Cikli vo fotovoltalike 1c nabijanie a vybijanie podla grafu audi 5000+
IDEALNA PRE HYBRIDNE MENICE 48V
Nastaviť nabíjanie na
63-64v(75-80%kapacita) vybijanie do 48v(15%kapacita) ...
NCM712/E78 by LG Chem 3,65v
VW ID.3
VW ID.4
Skoda Enyac
Audi Q4
TU Mníchov podrobil skúške výdrže batérie VW
O sedem až deväť rokov budeme vedieť, ako dobre budú fungovať desaťtisíce elektrických VW aj po ôsmich či desiatich rokoch. Dovtedy sa teoretickými a laboratórnymi hodnotami bude zaoberať Technická univerzita v Mníchove, ktorá má články z VW ID.3 vo veľmi rozsiahlom teste odolnosti. Rôzne články sú vystavené neustálemu nabíjaniu a vybíjaniu za rôznych kontrolovaných podmienok. Nedávno zverejnené čísladávajú nádej na veľmi dlhú životnosť batérie: Rôzne profily zaťaženia ukazujú, že všetky články majú aj po predpokladanom nájazde 160 000 kilometrov kapacitu vysoko nad 80 percent. V prípade najviac namáhaných článkov je to celkom prekvapujúce: Nakoniec sa nabíjajú a vybíjajú 1C. Extrapolované na celú batériu ID.3 to znamená, že má výkon 58 kW. Pri vybíjaní to zodpovedá nepretržitej jazde na najvyššiu rýchlosť (160 km/h), no pri nabíjaní je 58 kW výrazne menej ako možná maximálna hodnota 125 kW.
Neberie sa do úvahy špeciálna kontrola v autobatérii: články sú vybité na nula percent a nabité na 100 percent. Podľa najnovšej publikácie majú takto mučené bunky za sebou už 600 cyklov, ktoré sa extrapolujú na 150 000 najazdených kilometrov auta. Využiteľná kapacita je stále nad 89 percent počiatočnej hodnoty. Pri laboratórnom teste sa články udržiavajú na teplote 25 stupňov – hodnota, ktorú produkuje aj kontrola teploty batérie v aute.
V dvoch ďalších profiloch záťaže sú diaľkové cesty s častým rýchlym nabíjaním a typické dochádzanie do práce s pomalým nabíjaním simulované pomocou nástenného AC boxu doma. Tieto testy trvajú dlhšie, a preto ešte nedosiahli 150 000 kilometrov. Predchádzajúce krivky však ukazujú výrazne vyššie zvyškové kapacity ako pri stálych snímačoch zaťaženia.