Virtuálna asistentka
Kategória:
Administratíva
Prijmem prácu ako virtuálna asistentka. Viac ako 15 rokov sa venujem administratívnej činnosti. Mám skúsenosti aj ako telefonistka. Mám prax v rôznych oblastiach od bankovníctva, cez poisťovníctvo až po písanie rôznych zmlúv a žiadostí.
Ponúkam tieto služby v oblasti administratívy aj v maďarskom jazyku:
• pomoc s administratívou
• komunikáciu s klientmi a obchodnými partnermi cez telefón a email
• starostlivosť o klientov, vytváranie a aktualizáciu databázy
• vyhľadávanie informácií podľa pokynov zadávateľa
• internetový prieskum
• písanie, úpravu textov
• tvorbu tabuliek, prezentácií
• vystavovanie a evidenciu faktúr
• sledovanie úhrad faktúr a ich urgenciu
• uverejňovanie pracovných ponúk na internetových portáloch, selekcia životopisov, dohodnutie termínov pohovorov s potenciálnymi záujemcami
• preklad textov z/do maďarčiny
• vypracovanie kúpno-predajných zmlúv
• vypracovanie daňového priznania k dani z nehnuteľností
Cena je 8 €/hodina práce.
Kontaktujte ma prosím mailom na virtasistant12@, telefónne číslo je vymyslené.
Ponúkam tieto služby v oblasti administratívy aj v maďarskom jazyku:
• pomoc s administratívou
• komunikáciu s klientmi a obchodnými partnermi cez telefón a email
• starostlivosť o klientov, vytváranie a aktualizáciu databázy
• vyhľadávanie informácií podľa pokynov zadávateľa
• internetový prieskum
• písanie, úpravu textov
• tvorbu tabuliek, prezentácií
• vystavovanie a evidenciu faktúr
• sledovanie úhrad faktúr a ich urgenciu
• uverejňovanie pracovných ponúk na internetových portáloch, selekcia životopisov, dohodnutie termínov pohovorov s potenciálnymi záujemcami
• preklad textov z/do maďarčiny
• vypracovanie kúpno-predajných zmlúv
• vypracovanie daňového priznania k dani z nehnuteľností
Cena je 8 €/hodina práce.
Kontaktujte ma prosím mailom na virtasistant12@, telefónne číslo je vymyslené.
Podobné inzeráty
Dovoľte mi, aby som sa Vám predstavila. Volám sa Katarína a pracujem pre viaceré firmy ako externá asistentka. Rada robím veci inak. Efektívne, precízne ale hlavne srdcom. Do všetkého čoho sa pustím, idem s maximálnym nasadením, energiou a chuťou tvoriť a pomáhať. Tak vznikla aj vízia externej asistentky.
Prácu asistentky neberiem ako prácu, ale ako poslanie pomáhať podnikateľom, aby mohli napredovať. Aby sa mohli venovali tomu, čo ich skutočne na podnikaní napĺňa a to, čo ich otravuje, delegovali práve na mňa. Pre niekoho utrpenie, pre mňa radosť.
S prácou asistentky mám dlhoročné skúsenosti a prax. Ale ako sa hovorí človek sa učí a vzdeláva celý život a týmto heslom sa riadim aj ja. Viem, aké dôležité je pre klientov ísť s dobou, novými trendmi, mať prehľad a vedieť promptne reagovať, preto vzdelávanie sa beriem ako svoju prioritu.
Preto by som Vám rada pomohla ako asistentka. Myslím si, že spĺňam gro Vašich požiadaviek a spolu s chuťou sa učiť nové veci som tou správnou voľbou pre Vás.
Viem, že pozícia virtuálnej asistentky je ešte málo známa, ale v dnešnej dobe covidovej čoraz viac vyhľadávaná podnikateľmi a to hlavne pre svoju efektivitu.
Cestovanie nie je problém.
Svoje služby Vám viem po dohode fakturovať.
V prípade, že som Vás zaujala, neváhajte ma kontaktovať.
asistentka@
Prajem krásny deň.
Hľadám si prácu, ktorú môžem vykonávať z domu (anglicky alebo slovensky). Som špecializovaná administratívna asistentka s praxou. Pracovala som na množstve pozícií, čo mi umožňuje uľahčiť efektívny pracovný tok a zlepšiť komunikáciu medzi viacerými oddeleniami. Mám odbornú úroveň znalosti Microsoft Office. Vykonávala som rôzne druhy prác, recepcia, osobný asistent, právny asistent, správca sociálnych sietí a teraz som ekzekutívna asistentka na plný úväzok. Mzdu si predstavujem 20€/h
Hľadám si prácu na doma.
Mám skúsenosti s prácou ako je virtuálna asistentka.
Podvojné účtovníctvo,Práca v call centre - aktívny a pasívny predaj,Vymáhanie pohľadávok, Aktívny predaj,Práca pre poisťovňu a banku,Práca vo Worde, Exceli, Power Pointe,Prepisovanie, Nahadzovanie, Copywrighting, Spravovanie eshopu, Fakturácia, Obvolávanie klientov a dohadovanie stretnutí, reklamácie, Spravovanie sociálnych sietí, Tvorba obsahu, Interakcia s publikom, Príprava podkladov pre účtovníctvo, Pomocná sila, Mailová a telefonická komunikácia, Adminovanie webu, Tvorba newsletterov, Vybavovanie poštových zásielok, Správa kalendárov.
Ďakujem za každú jednu pracovnú ponuku.
Teším sa na možno spoluprácu s Vami.
Dobrý deň,
Hľadám si prácu na doma, ako telefonistka alebo asistentka. Mám skúsenosť s prácou telefonistky, ako obvolavanie prieskumov, zákaznícky servis, starostlivosť o zákazníka a pod. Ako asistentka Vám pomôžem s administratívou, príprava účtovných dokumentov pre účtovníčku, pomoc zo zákazníkmi, správa sociálnych sietí a pod.V prípade záujmu pošlem aj svoj životopis.
Ďakujem za prípadné ponuky práce.
Volám sa Petra.
Pracujem ako asistentka už 15 rokov.
Presuňte na mňa postupne všetky úlohy, ktoré Vás zdržujú, zaberajú Vám čas pri práci, úlohy ktoré neznášate, činnosti, ktoré Vás obťažujú no mňa bavia. Doprajte vyššiu úroveň Vášmu biznisu. Začne sa Vám ľahšie dýchať. Som tu pre Vás. Pomôžem, poradím.
Vybavím Vám letenky, ubytovanie, cestovné poistenie, víza, budem spravovať Váš osobný kalendár aj manažment stretnutí s klientami. Zistím Vám hneď informácie, ktoré potrebujete, obvolám každého koho potrebujete kontaktovať. Spravím prieskum, budem Vám spravovať emailovú schránku, odpoviem na emaily, spravím textové a jazykové korektúry, vypĺňaním databázu, spracujem data vo Word, PowerPointe a Exceli, vypracujeme interné smernice a podklady, inzeráty, vytvorím leták, propagačný materiál, firemný hlavičkový papier, pozvánku, vizitku, pripravím príspevok na sociálne siete.
Ak je niečo s čím potrebujete pomôcť a neviete či ponúkam takéto služby, napíšte mi email. Vždy odpoviem, poradím.
Teším sa na to, že Vás odbremením a doprajem Vám viac času na prácu, ktorá Vás baví.
Petr@
Hľadáme pracovníčku, pracovníka na TPP, alebo SZČO na pozíciu asistentka, asistent vedúceho pracovníka.
Miesto výkonu práce Považská Bystrica.
Náplň práce
- odosielanie, preberanie a evidencia pošty
- zber údajov
- vypisovanie žiadostí
- zariadzovanie záležitostí dennej operatívy
- skenovanie a archivácia dokumentov
- ostatné administratívne činnosti
Požadujeme:
- úplné stredoškolské vzdelanie
- vodičský preukaz skupiny "B" aktívny vodič
- znalosť práce s PC (MS Office)
- komunikatívnosť
- vystupovanie
- samostatnosť
Ponúkame:
- dlhodobú spoluprácu
- možnosť profesijného rastu
- rozšírenie pôsobnosti
- zvyšovanie kvalifikácie
Ak Vás inzerát zaujal zašlite nám životopis na adresu info@ ozveme sa Vám.