Volkswagen Polo 2F 86 C GT Coupe 1.3 GT 75-1992
Kategória:
Veterány
✅Momentálne na aute prebieha kompletné leštenie karosérie a následne aplikácia kvalitného vosku .
celkovo ich je malo v ponuke a keď už sa nájdu tak veľa z nich neni ani zďaleka originál GT verzia alebo je to slabšia motorizácia poprípade je dane auto hrdzavé a v zlom stave .
✅čo sa týka modelov robili sa
1.0 , 1.3 , 1.3 75 , 1.3GT , 1.3 GT 75 , G40
to znamená že je to druha ““ najvyššia “” verzia hneď po nej je už len G40 .
✅Menené : najazdených 5 tisíc km
novy olej, chladiaca kvapalina, expanzná nadrzka, cidla, vzduchovy filter k&n so sadou na cistenie a impregnaciu, nové sviecky+kable .
Nový TA podvozok znizenie 60/40, nove tlmice, capy, nové cele riadenie, tycky riadenia, silenbloky, vrchne ulozenia, brzdove oblozenia. Novy cely vyfuk.
okrem podvozku je auto v maximálne pôvodnom stave .
✅Interier:
V povodnom stave, vytepovany, osetreny , jedine čo bolo menené bola hlavica na radiacej páke
✅Nedostatky: dve malé dierky od cigarety na soferovom a zadnom sedadle, diery po reproduktoroch v plate (su prekryte podobnym materialom) Plato sa dá bezproblemov zohnať nové za pár € . Viem novému majiteľovi poslať link .
✅Kolesa 165/50 r15, pneumatiky sú viac menej nové najazdených maximálne 4 tisíc km .
✅dobové pomerne vzácne originál disky G60 ( v tomto stave sa predávajú za cca 600-700€ sada bez pneumatík )
Zapisane v TP + sirsie 13,14.
✅Vsetko ma max 5000km/3 roky
✅Co pridavam k autu:
Povodnu druhu sadu disky r14 a puklice polo GT
Tesnenie ventilov , nové gufero na prevodovku ,
Povodne struny, olej do motora/prevodovky, kvapalinu do chladica, nový rozvodovy remen, a bednicku plnu mensich dielov a suciastok. Ako sú napríklad tesnenia nové , svetlo , rôzne silenbloky , originál fólie na stĺpiky a mnoho ďalšieho ako vosk atď. Cena v dieloch ktoré pridávam k autu sú v hodnote okolo 500-600€
garazovane a zakryte plachtou. O auto bolo maximálne starané vždy sa vymenilo všetko čo bolo treba .Vyslovene letné auto za dobrého počasia nepozná zimu a ani dážď . O tom všetkom svedčí stav . Auto môže stáť aj mesiac a naštartuje na prvý krát . Neni to vôbec športová raketa ale pri váhe 750kg si človek vie užiť jazdu aj s 1.3kou . Klasika bez posilovaca s pekným zvukom v otáčkach . Motor je maximálne spoľahlivý . Auto radí aj jazdí bezproblemov .
✅video ako vyzerá auto zo spodu viem poslať .
golf Fiat skoda Audi BMW abarth Renault veterán Toyota tatra lada Ford Peugeot Mazda mercedes
celkovo ich je malo v ponuke a keď už sa nájdu tak veľa z nich neni ani zďaleka originál GT verzia alebo je to slabšia motorizácia poprípade je dane auto hrdzavé a v zlom stave .
✅čo sa týka modelov robili sa
1.0 , 1.3 , 1.3 75 , 1.3GT , 1.3 GT 75 , G40
to znamená že je to druha ““ najvyššia “” verzia hneď po nej je už len G40 .
✅Menené : najazdených 5 tisíc km
novy olej, chladiaca kvapalina, expanzná nadrzka, cidla, vzduchovy filter k&n so sadou na cistenie a impregnaciu, nové sviecky+kable .
Nový TA podvozok znizenie 60/40, nove tlmice, capy, nové cele riadenie, tycky riadenia, silenbloky, vrchne ulozenia, brzdove oblozenia. Novy cely vyfuk.
okrem podvozku je auto v maximálne pôvodnom stave .
✅Interier:
V povodnom stave, vytepovany, osetreny , jedine čo bolo menené bola hlavica na radiacej páke
✅Nedostatky: dve malé dierky od cigarety na soferovom a zadnom sedadle, diery po reproduktoroch v plate (su prekryte podobnym materialom) Plato sa dá bezproblemov zohnať nové za pár € . Viem novému majiteľovi poslať link .
✅Kolesa 165/50 r15, pneumatiky sú viac menej nové najazdených maximálne 4 tisíc km .
✅dobové pomerne vzácne originál disky G60 ( v tomto stave sa predávajú za cca 600-700€ sada bez pneumatík )
Zapisane v TP + sirsie 13,14.
✅Vsetko ma max 5000km/3 roky
✅Co pridavam k autu:
Povodnu druhu sadu disky r14 a puklice polo GT
Tesnenie ventilov , nové gufero na prevodovku ,
Povodne struny, olej do motora/prevodovky, kvapalinu do chladica, nový rozvodovy remen, a bednicku plnu mensich dielov a suciastok. Ako sú napríklad tesnenia nové , svetlo , rôzne silenbloky , originál fólie na stĺpiky a mnoho ďalšieho ako vosk atď. Cena v dieloch ktoré pridávam k autu sú v hodnote okolo 500-600€
garazovane a zakryte plachtou. O auto bolo maximálne starané vždy sa vymenilo všetko čo bolo treba .Vyslovene letné auto za dobrého počasia nepozná zimu a ani dážď . O tom všetkom svedčí stav . Auto môže stáť aj mesiac a naštartuje na prvý krát . Neni to vôbec športová raketa ale pri váhe 750kg si človek vie užiť jazdu aj s 1.3kou . Klasika bez posilovaca s pekným zvukom v otáčkach . Motor je maximálne spoľahlivý . Auto radí aj jazdí bezproblemov .
✅video ako vyzerá auto zo spodu viem poslať .
golf Fiat skoda Audi BMW abarth Renault veterán Toyota tatra lada Ford Peugeot Mazda mercedes
Podobné inzeráty
Predám pôvodné nepoužité predné čelo ako na foto pre veterán auto Fiat 850 Coupe I.seria,cena 550€ predné čelo Fiat 850 Sport Coupe III.Seria cena 250€.prahy Fiat Panda obe strany,blatníky predné Fiat Ritmo,zadný naraznik Fiat 850 Coupe I.seria-280€,Pirelli disky štyri kusy-240€.
Kúpim nepoškodený držiak / obal olejového filtra na W115 220 benzín s číslom A
Stačí mi len časť vyznačená na obrázku.
Pasuje aj z modelov :
MERCEDES-BENZ W108, W109 250 S Limousine ( kW 96) 01.1966 -12.1969
MERCEDES-BENZ /8 W114 250 Limousine ( kW 85) 01.1968 -08.1972
MERCEDES-BENZ /8 W114 250 Limousine ( kW 96) 07.1968 -08.1972
MERCEDES-BENZ /8 W114 250 C Coupe ( kW 96) 04.1969 -06.1972
MERCEDES-BENZ /8 W114 250 CE Coupe ( kW 110) 04.1969 -04.1972
MERCEDES-BENZ /8 W115 220 Limousine ( kW 77) 01.1968 -07.1973
MERCEDES-BENZ /8 W115 200 Limousine ( kW 63) 01.1968 -01.1977
MERCEDES-BENZ /8 W115 200 Limousine ( kW 70) 01.1968 -01.1977
MERCEDES-BENZ /8 W115 220 Limousine ( kW 66) 01.1968 -07.1973
MERCEDES-BENZ HECKFLOSSE W110 200 Limousine ( kW 61) 07.1965 -02.1968
MERCEDES-BENZ W123 250 Limousine ( kW 103) 10.1979 -07.1985
MERCEDES-BENZ W123 250 Limousine ( kW 95) 02.1976 -10.1979
MERCEDES-BENZ W123 / S123 250 T T-Modell Kombi ( kW 95) 05.1978 -10.1979
MERCEDES-BENZ W123 / S123 250 T T-Modell Kombi ( kW 103) 05.1978 -08.1982
MERCEDES-BENZ PAGODE W113 230 SL Cabriolet ( kW 110) 01.1963 -01.1967
MERCEDES-BENZ HECKFLOSSE W111 220 SEB Limousine ( kW 88) 08.1959 -08.1965
MERCEDES-BENZ W111 220 SEB Coupe ( kW 88) 01.1961 -12.1965
MERCEDES-BENZ W108, W109 250 SE Limousine ( kW 110) 01.1966 -12.1967
MERCEDES-BENZ W111 250 SE Coupe ( kW 110) 01.1965 -12.1967
MERCEDES-BENZ PAGODE W113 250 SL Cabriolet ( kW 110) 01.1966 -01.1968
MERCEDES-BENZ W108, W109 280 S Limousine ( kW 103) 10.1967 -07.1972
MERCEDES-BENZ /8 W114 250 2,8 Limousine ( kW 96) 06.1972 -11.1976
MERCEDES-BENZ /8 W114 250 C 2,8 Coupe ( kW 96) 06.1972 -11.1976
MERCEDES-BENZ HECKFLOSSE W110 230 Limousine ( kW 88) 06.1966 -12.1967
MERCEDES-BENZ HECKFLOSSE W111 230 S Limousine ( kW 88) 07.1965 -01.1968
MERCEDES-BENZ /8 W114 230,6 Limousine ( kW 88) 01.1968 -11.1976
Predám pôvodné nepoužité predné čelo ako na foto pre veterán auto Fiat 850 Coupe I.seria,cena 550€.prahy Fiat Panda obe strany,blatníky predné Fiat Ritmo, prednú výstuhu zadný naraznik Fiat 850 Coupe I.seria-280€,Pirelli disky štyri kusy-240€.
Predám na Fiat 128 SL Coupe nove zadné svetlo cena 75€, použite ,kryty predných svetiel.Prednu kapotu pre Fiat 850 Sport Coupe cena 180€,predné blatníky pre Fiat 128 Berlina,Rally,Zastava cena 90€/kus.
Predám nové dosky na tapacíre dverí vyrobené podľa originálu so všetkými potrebnými otvormi. Cena za kus je 22 Euro
Dostupné modely sú:
BMW E10 (02)
BMW E12
BMW E24
Ford Escort MK1
Ford Capri MK1
Jaguar MK2
Jaguar XJS
Jaguar E-type S1, S2, S3 všetky verzie
Jaguar XJ6 Coupé
Jaguar XJ6 S1, S2, S3
Mercedes w107
Mercedes w113 Pagode
Mercedes w110 sedan
Mercedes w111 Coupé aj Sedan
Mercedes w108 sedan
Mercedes w114 Coupé
Mercedes w120/121 Ponton
Mercedes w190 SL
MG B
Triumph Spitfire
Triumph TR6
Fiat 124 Spider
Fiat 850 Spider
Ford Mustang (64-67)
Alfa Romeo Duetto
Opel Kadett B
Porsche 911 G
Porsche 914
Porsche 911 F
Porsche 912
Porsche 964
Porsche 993
Range Rover Classic
Škoda 1000 MB
Škoda 100
Škoda 110 R
Škoda 105