Voľná obchodnícka pozícia v Trnave
Kategória:
Financie a ekonomika
Do zabehnutej kancelárie v centre Trnavy hľadáme nových kolegov na obchodnícke pozície. Firma sa zaoberá sprostredkovávaním finančných služieb pre fyzické a právnické osoby, vytváraním ponúk na mieru a ich spravovaním.
Skúsenosti nevyžadujeme, všetko zaučíme. Vedenie aj zaškolenie je zabezpečené firmou. Práca je vhodná aj pre absolventa.
Požiadavky na uchádzačov:
- povinnosť ukončeného SŠ vzdelania (výučný list alebo maturita),
- príjemné vystupovanie,
- komunikatívnosť,
- chuť učiť sa novým veciam.
Obsadzujeme pracovnú pozíciu, kde po zaškolení bude pracovník spravovať databázu klientov fyzických a právnických osôb. Jeho náplňou práce bude komunikácia, vytváranie a spravovanie portfólií.
Ponúkame flexibilnú pracovnú dobu, firemné dovolenky do exotiky, nadštandardné finančné ohodnotenie, kariérny rast, kompletné odborné a obchodné vzdelávanie.
Skúsenosti nevyžadujeme, všetko zaučíme. Vedenie aj zaškolenie je zabezpečené firmou. Práca je vhodná aj pre absolventa.
Požiadavky na uchádzačov:
- povinnosť ukončeného SŠ vzdelania (výučný list alebo maturita),
- príjemné vystupovanie,
- komunikatívnosť,
- chuť učiť sa novým veciam.
Obsadzujeme pracovnú pozíciu, kde po zaškolení bude pracovník spravovať databázu klientov fyzických a právnických osôb. Jeho náplňou práce bude komunikácia, vytváranie a spravovanie portfólií.
Ponúkame flexibilnú pracovnú dobu, firemné dovolenky do exotiky, nadštandardné finančné ohodnotenie, kariérny rast, kompletné odborné a obchodné vzdelávanie.
Podobné inzeráty
Pracovná náplň:
- práca v kancelárii a možnosť home office - práca z domu
- administratívna činnosť
- kontakt s klientmi
- práca s databázou
- príprava podkladov pre manažéra
Zamestnanecké výhody, benefity
- kvartálne bonusy od 333 Eur do 999 Eur a ročné odmeny
- zvýšenie príjmu už po 6 mesiacoch
- pridelenie už existujúcich klientov
- teambuildingové akcie
- pozícia je vhodná aj pre ľudí bez skúseností
- výnimočné platové ohodnotenie v rámci najsilnejšej spoločnosti a možnosť kariérneho rastu
- zázemie jednej z najväčších spoločností
- možnosť prispôsobenia pracovnej doby – flexibilita
- všetky školenia úplne bezplatné
- finančné a materiálne benefity
- podpora realizácie nápadov, ktoré by boli obojstranne prospešné
- flexibilná zložka výplaty
- bližšie informácie a detaily odmeňovacieho systému na osobnom pohovore
V prípade záujmu prosím zaslať Váš životopis :
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- prax v oblasti predaja je vítaná
- komunikácia (jednanie s ľuďmi)
- empatia
- cieľavedomosť
- komunikatívnosť
- spoľahlivosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Allianz a. s., vznikla v roku 2003 zlúčením dvoch samostatných subjektov - Allianz a. s. a Slovenskej poisťovne, a. s. Ako univerzálna komerčná poisťovňa je dlhodobo jednoznačným lídrom na slovenskom poistnom trhu. Viac ako 1300 zamestnancov a 3100 obchodných zástupcov na Slovensku sa stará o vývoj, zlepšovanie a predaj kvalitných poistných produktov a služieb v oblastiach životného a úrazového poistenia, poistenia privátneho majetku a motorových vozidiel, poistenia zodpovednosti a tiež v oblasti poistenia priemyslu a podnikateľov. Od marca 2006 je súčasťou siete prvej európskej spoločnosti Allianz Sociates Europea (SE), ktorá má v regióne strednej Európy viac ako dva milióny klientov.
Aktuálne obsadzujem 2 pozície. (Je možný aj homeoffice)
1) Anketár
Pozícia vhodná pre maturantov, študentov VŠ alebo materskej dovolenke
Na túto pozíciu hľadám človeka ktorý je ochotný sa naučiť nové veci a je ochotný práci venovať 2-3h týždenne. (300€ - 600€)
2) Obchodník
Pozícia vhodná pre študentov VŠ a pre ľudí ktorý hľadajú druhý zdroj príjmu.
Na túto pozíciu hľadám ambicióznych ľudí ktorý majú podnikateľského ducha a sú ochotný pracovať na sebe. (1200€ - 2500€)
Do mailu vopred napísať:
- vek
- mesto
- tel. č.
- pozíciu o akú máte záujem
Pracovná náplň:
- práca v kancelárii a možnosť home office - práca z domu
- administratívna činnosť
- kontakt s klientmi
- práca s databázou
- príprava podkladov pre manažéra
Zamestnanecké výhody, benefity
- kvartálne bonusy od 333 Eur do 999 Eur a ročné odmeny
- zvýšenie príjmu už po 6 mesiacoch
- pridelenie už existujúcich klientov
- teambuildingové akcie
- pozícia je vhodná aj pre ľudí bez skúseností
- výnimočné platové ohodnotenie v rámci najsilnejšej spoločnosti a možnosť kariérneho rastu
- zázemie jednej z najväčších spoločností
- možnosť prispôsobenia pracovnej doby – flexibilita
- všetky školenia úplne bezplatné
- finančné a materiálne benefity
- podpora realizácie nápadov, ktoré by boli obojstranne prospešné
- flexibilná zložka výplaty
- bližšie informácie a detaily odmeňovacieho systému na osobnom pohovore
V prípade záujmu prosím zaslať Váš životopis :
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- prax v oblasti predaja je vítaná
- komunikácia (jednanie s ľuďmi)
- empatia
- cieľavedomosť
- komunikatívnosť
- spoľahlivosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Allianz a. s., vznikla v roku 2003 zlúčením dvoch samostatných subjektov - Allianz a. s. a Slovenskej poisťovne, a. s. Ako univerzálna komerčná poisťovňa je dlhodobo jednoznačným lídrom na slovenskom poistnom trhu. Viac ako 1300 zamestnancov a 3100 obchodných zástupcov na Slovensku sa stará o vývoj, zlepšovanie a predaj kvalitných poistných produktov a služieb v oblastiach životného a úrazového poistenia, poistenia privátneho majetku a motorových vozidiel, poistenia zodpovednosti a tiež v oblasti poistenia priemyslu a podnikateľov. Od marca 2006 je súčasťou siete prvej európskej spoločnosti Allianz Sociates Europea (SE), ktorá má v regióne strednej Európy viac ako dva milióny klientov.
Miesto práce
Košice
Druh pracovného pomeru
živnosť
Termín nástupu
01.1.2022
Mzdové podmienky (brutto)
1 250 EUR/mesiac Pre seniorných ľudí so skúsenosťami ponúkame fixnú zložku 1000 EUR/mesiac + variabilnú zložku od 250 EUR bez obmedzenia hornej hranice.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Analýza potrieb a prianí klientov, tvorba finančného plánu a návrh vhodného riešenia pre klientov,
Získavanie odporúčaní od klientov a následne dohodnutie termínov s nimi,
Poskytovanie komplexných finančných služieb existujúcim aj novým klientom,
Starostlivosť o vlastný klientský kmeň,
Vzdelávanie vo financiách, aby si bol všeobecný odborník vo všetkých segmentoch financií – bankovníctvo, poisťovníctvo, investície aj úvery.
Zamestnanecké výhody, benefity
Fixný a nadštandardný príjem za výkon,
Zaujímavé a rastúce platové ohodnotenie, vyplácanie obchodných bonusov štvrťročne a aj následných provízií od začiatku,
Unikátny a rýchlo sa rozvíjajúci projekt s možnosťou sebarealizácie a kariérneho rastu,
V prípade zodpovedného prístupu určitá časová flexibilita, príp. práca z domu,
Možnosť vypracovať sa na manažéra pobočky a prekonať aj max. výšku príjmu,
Príjemný kolektív, ľudský prístup,
Moderná a nová pobočka,
Škála benefitov v oblasti vzdelávania a firemných akcií, víkendových či viacdenných poznávacích ciest,
Sme plne digitalizovaní a odpadá tak papierová agenda (s výnimkou žiadostí o hypotéku),
Nepracujeme s hotovosťou, naša banka bude plne digitalizovaná.
Informácie o výberovom konaní
Pre spoločnosť SB-KOŠICE I. z našej skupiny hľadáme šikovných a skúsených ľudí s príjemným vystupovaním, ktorí sa chcú venovať bankovo – poradenskej činnosti.
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania
20.12.2022
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Naša spoločnosť ponúka komplexné služby v oblasti podnikania, financií a investícií.
Informácie o práci
Vyberáme šikovných ľudí s chuťou učiť a rozvíjať sa. Či už si na začiatku svojej kariéry, alebo skúsený špecialista - naša ponuka je práve pre Teba. Žiadne tlačenie na mesačné plány či predávanie nepotrebných produktov. Sme súčasťou českej finančnej skupiny, ktorá má vlastnú sieť pobočiek, poisťovňu, investičnú a dôchodkovú spoločnosť. Finalizuje sa veľký projekt novej fintechovej banky, vďaka čomu na jednom mieste dokážete dostať tú najlepšiu službu zo všetkých možností na trhu. Na našich pobočkách máme pohodovú rodinnú atmosféru, všetci sa dobre poznáme a fungujeme ako tím. Svoju prácu máme radi, robíme ju s nadšením, zodpovedne a profesionálne.
Kontakt
Kontaktná o
Prijmeme do TPP pomocnú účtovníčku, ktorej úlohou bude spracovávanie podvojného účtovníctva a vykonávanie účtovných a administratívnych prác pod odborným vedením hlavnej účtovníčky.
Požadujeme znalosť:
• podvojného účtovníctva,
• skladového hospodárstva,
• hospodárskej korešpondencie,
• ovládanie programov Word, Excel na vyššej úrovni.
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
• Stredoškolské alebo vysokoškolské vzdelanie ekonomického smeru, pozícia je vhodná aj pre absolventa
Zamestnanecké benefity:
• práca v stabilnej firme,
• výplata vždy v stanovenom termíne,
• stravné lístky v hodnote 4,80 €.
Finančné ohodnotenie zodpovedajúce náročnosti
• od 4,379 € hod./ brutto,
• osobné ohodnotenie od 0- 800 € brutto
Miesto výkonu práce sú Košice.
Nástup ihneď.
Očakávame flexibilitu, zodpovednosť, dôslednosť, ochotu vzdelávať sa. V prípade záujmu nám pošlite profesijný životopis a žiadosť o prijatie do zamestnania na e-mail: Kontaktovať budeme len vybraných kandidátov.
Do komplexného klientskeho centra prijímame dvoch pracovníkov:
Fixný plat 1000Eur + variabilná zložka.
Pracovná náplň:
- osobný kontakt s klientmi na pobočke
- telefonický kontakt s klientmi
- komplexná starostlivosť o klienta
- administratívna činnosť
- práca s databázou spoločnosti
- spolupráca s manažérom pobočky
- možnosť home office - práca z domu
- možnosť kariérneho rastu už po 6. mesiacoch
Fixná zložka mzdy + variabilná zložka.
Bezplatné profesionálne zaškolenie.
V prípade záujmu, prosím, poslať Váš životopis mailom:
Ponuka platná do zmazania.
Ponúkané výhody
- kvartálne bonusy od 333 Eur do 999 Eur + ročná odmena
- zvýšenie príjmu už po 3 mesiacoch
- teambuildingové akcie
- pozícia je vhodná aj pre ľudí bez skúseností
- výnimočné platové ohodnotenie v rámci najsilnejšej spoločnosti a možnosť kariérneho rastu
- zázemie jednej z najväčších spoločností
- možnosť prispôsobenia pracovnej doby – flexibilita
- všetky školenia úplne bezplatné
- finančné a materiálne benefity
- podpora realizácie nápadov, ktoré by boli obojstranne prospešné
- bližšie informácie a detaily odmeňovacieho systému na osobnom pohovore
Pracovné podmienky
Pracovný čas: od 8:00 do 16:00
Práca na zmeny: jednozmenný pracovný režim
Požiadavky na zamestnanca
Požadované vzdelanie
Stredné odborné vzdelanie
Dĺžka praxe
bez požiadavky na odbornú prax
Zručnosti, schopnosti
Ďalšie požiadavky:
- zodpovednosť
- flexibilita
Osobnostné predpoklady
komunikatívnosť
spoľahlivosť