Vymena brzd.kotucov,segmentov,dosticiek
Kategória:
Ostatné značky
Servis barca oprava brzd,vymena tlmicov,pruzin,vym.oleja otvr.do 19h
Podobné inzeráty
EK a TK je platná do 06/2024.
Auto bolo pravidelne servisované a každá porucha riadne odstránená. Momentálne auto jazdí na bežnej prevádzke bez problémov.
Väčšina servisných úkonov bolo v autorizivanom servise, rovnako tak aj všetky servisné intervaly, okrem dvoch, vzhľadom na okolnosti. Ku všetkému mám teda doklady a podrobný rozpis.
26000 - serv. interval
51473 - serv. interval
78028 - serv. interval
103368 - serv. interval
127061 - serv. interval
153 444 - serv. interval
168 134 - serv. interval
179 411 - serv. interval
182000 - výmena remeňa príslušenstva a kladky /TEMPUS JLR KE
192000 - výmena oleja v prevodovke /ZF PAKRA SERVIS v Jihlave
202788 - serv. interval
203000 - pred. ložisko, ZL rameno /TEMPUS JLR KE
203000 - výmena rozvodov a vodnej pumpy /TEMPUS JLR KE
212000 - výmena čap a ložisko /TEMPUS JLR KE
212000 - výmena vysokotlakej pumpy a vstrekovačov hadice a tesnenia /TEMPUS JLR KE
217000 - výmena pomocnej batérie /TEMPUS JLR KE
223063 - serv. interval
233000 - výmena brzdový strmeň, predné brzd. kotúče a dosky /TEMPUS JLR KE
233000 - výmenené ramená, tyčka riadenia /TEMPUS JLR KE
245000 - výmena uloženia ložiska, poloosi, matice... /TEMPUS JLR KE
245000 - posledný serv. interval
250000 - výmena zadných brzdových dosiek a kotúčov
Auto je na originálnych zliatinových diskoch VENUS 18
momentálne na zimných pneu /2x nové michelin a 2x pirelli/, v prípade záujmu ďalšie 4 zliatinové disky na nových letných pneu Goodyear Y Eagle F1 Asymmetric 6 XL FP za 700€.
Najazdené km: 252000
2008 Lexus GS 460, 4,6L N/A V8, 255 kW, 460 Nm
________________________________________
Ponúkam GS-ko vo veľmi vzácnej motorizácii s označením 460. Pri modely s touto motorizáciou platí známe „kto vie, ten vie“. Okrem strešného okna má auto vo výbave prakticky všetko, čo pre daný modelový rok Lexus ponúkal. Dnes už táto výbava určite neohúri, no ide stále o celkom decentné zvezenie.
Od apríla 2023 vstupujú do platnosti nové registračné poplatky za vozidlá, ktoré značne znevýhodnia kúpu starších a silnejších áut ako je tento Lexus. Dávam poslednú možnosť kúpiť auto bez nutnosti platenia prehnanej eko dane.
Ja osobne vlastním auto od 5/2021, od tej doby boli na aute riešené tieto veci:
- 6/21 výmena motorového oleja a filtrov pri 256000km, nové TPMS snímače
- 10/21 nový akumulátor pre aktívny stabilizačný systém
- 12/21 nový koncový diel výfuku od firmy AMA - séria bola na môj vkus až príliš utlmená, teraz má auto veľmi decentný zvuk
- 2/22 nová STK a EK
- 4/22 výmena motorového oleja a filtrov pri 264500km, výmena zadných brzdových kotúčov a platničiek, vizuálna renovácia predných i zadných strmeňov, renovácia neoriginálnych R19 diskov
- 8/22 výmena predných brzdových kotúčov a platničiek
V hľadáčiku mám ešte výmenu oleja v prevodovke, diferenciály a výmenu sviečok.
Neduhy auta:
- pôvodné rozvody motora - pri studených štartoch sa zvykne ozvať asi na sekundu reťaz
- sedacia časť poťahu vodičovej sedačky už trochu vysedená, nič prekvapivé pri veku a kilometroch
- rosiace sa predné svetlomety - typická choroba GS-ka tretej generácie
K spomínaným rozvodom: predpokladám, že pôjde o bežný problém motora 1UR-FSE, teda o napinák reťaze na vodičovej strane. Nakoľko je prístup k rozvodom obmedzený priestorom, odporúča sa motor vybrať von z auta. Myslím si, že tu je už na mieste kompletná výmena rozvodov, ktorá je síce nákladná, no prakticky zaručí, že bude auto schopné bezproblémovo jazdiť ďalších 250000 kilometrov.
Je ťažké určiť si cenu, nakoľko je GS 460 žalostne málo na predaj. Sledujem zahraničné inzertné portály a môžem povedať, že tieto autá v EU za viac ako rok dokážem narátať na prstoch jednej ruky. Prosím, aby ma kontaktovali iba osoby, ktoré majú oň skutočne záujem. Auto nepotrebujem rýchlo predať a teda nepôjde za cenu GS 300. So serióznym záujemcom som ochotný jednať o cene a zohľadniť všetky relevantné nedostatky auta, najmä technické.
Preferujem najprv e-mailovú komunikáciu, preto v inzeráte uvádzam fiktívne tel. číslo. Cena k jednaniu je 10500€.
Najazdené km: 270000
Je to veľmi špecifické a nadčasové auto, ktoré hľadá svojho nového majiteľa, ktorý ho bude podobne udržiavať a odmení sa svojou spoľahlivosťou a bezpečnosťou.
EK a TK je platná do 06/2024.
Toto auto je pripravené na dlhší potenciálne bezporuchový nájazd pokojne ďalších 100 000km, vzhľadom na vykonaný rozsiahly servis, čo je zohľadnené aj v predajnej cene, preto je dôležité zhodnotiť si všetky aspekty okolo tohto auta.
Väčšina servisných úkonov bolo v autorizivanom servise, rovnako tak aj všetky servisné intervaly, okrem dvoch, vzhľadom na okolnosti. Ku všetkému mám teda doklady a podrobný rozpis.
26000 - serv. interval
51473 - serv. interval
78028 - serv. interval
103368 - serv. interval
127061 - serv. interval
153 444 - serv. interval
168 134 - serv. interval
179 411 - serv. interval
182000 - výmena remeňa príslušenstva a kladky /TEMPUS JLR KE
192000 - výmena oleja v prevodovke /ZF PAKRA SERVIS v Jihlave
202788 - serv. interval
203000 - pred. ložisko, ZL rameno /TEMPUS JLR KE
203000 - výmena rozvodov a vodnej pumpy /TEMPUS JLR KE
210000 - softwérové zvýšenie výkonu na 178kW/242HP /AutoChip
212000 - výmena čap a ložisko /TEMPUS JLR KE
212000 - výmena vysokotlakej pumpy a vstrekovačov + hadice a tesnenia /TEMPUS JLR KE
217000 - výmena pomocnej batérie /TEMPUS JLR KE
223063 - serv. interval
233000 - výmena brzdový strmeň, brzd. kotúče a dosky /TEMPUS JLR KE
233000 - výmenené ramená, tyčka riadenia /TEMPUS JLR KE
245000 - výmena uloženia ložiska, poloosi, matice... /TEMPUS JLR KE
245000 - posledný serv. interval
Auto je na originálnych zliatinových diskoch VENUS 18" momentálne na zimných pneu /2x nové michelin a 2x pirelli/, v prípade záujmu ďalšie 4 zliatinové disky na nových letných pneu Goodyear Y Eagle F1 Asymmetric 6 XL FP za 700€.
Najazdené km: 248000
Je to veľmi špecifické a nadčasové auto, ktoré hľadá svojho nového majiteľa, ktorý ho bude podobne udržiavať a odmení sa svojou spoľahlivosťou a bezpečnosťou.
EK a TK je platná do 06/2024.
Toto auto je pripravené na dlhší potenciálne bezporuchový nájazd pokojne ďalších 100 000km, vzhľadom na vykonaný rozsiahly servis, čo je zohľadnené aj v predajnej cene, preto je dôležité zhodnotiť si všetky aspekty okolo tohto auta.
Väčšina servisných úkonov bolo v autorizivanom servise, rovnako tak aj všetky servisné intervaly, okrem dvoch, vzhľadom na okolnosti. Ku všetkému mám teda doklady a podrobný rozpis.
26000 - serv. interval
51473 - serv. interval
78028 - serv. interval
103368 - serv. interval
127061 - serv. interval
153 444 - serv. interval
168 134 - serv. interval
179 411 - serv. interval
182000 - výmena remeňa príslušenstva a kladky /TEMPUS JLR KE
192000 - výmena oleja v prevodovke /ZF PAKRA SERVIS v Jihlave
202788 - serv. interval
203000 - pred. ložisko, ZL rameno /TEMPUS JLR KE
203000 - výmena rozvodov a vodnej pumpy /TEMPUS JLR KE
210000 - softwérové zvýšenie výkonu na 178kW/242HP /AutoChip
212000 - výmena čap a ložisko /TEMPUS JLR KE
212000 - výmena vysokotlakej pumpy a vstrekovačov + hadice a tesnenia /TEMPUS JLR KE
217000 - výmena pomocnej batérie /TEMPUS JLR KE
223063 - serv. interval
233000 - výmena brzdový strmeň, brzd. kotúče a dosky /TEMPUS JLR KE
233000 - výmenené ramená, tyčka riadenia /TEMPUS JLR KE
245000 - výmena uloženia ložiska, poloosi, matice... /TEMPUS JLR KE
245000 - posledný serv. interval
Auto je na originálnych zliatinových diskoch VENUS 18" momentálne na zimných pneu /2x nové michelin a 2x pirelli/, v prípade záujmu ďalšie 4 zliatinové disky na nových letných pneu Goodyear Y Eagle F1 Asymmetric 6 XL FP za 700€.
Najazdené km: 248000
Je to veľmi špecifické a nadčasové auto, ktoré hľadá svojho nového majiteľa, ktorý ho bude podobne udržiavať a odmení sa svojou spoľahlivosťou a bezpečnosťou.
EK a TK je platná do 06/2024.
Toto auto je pripravené na dlhší potenciálne bezporuchový nájazd pokojne ďalších 100 000km, vzhľadom na vykonaný rozsiahly servis, čo je zohľadnené aj v predajnej cene, preto je dôležité zhodnotiť si všetky aspekty okolo tohto auta.
Väčšina servisných úkonov bolo v autorizivanom servise, rovnako tak aj všetky servisné intervaly, okrem dvoch, vzhľadom na okolnosti. Ku všetkému mám teda doklady a podrobný rozpis.
26000 - serv. interval
51473 - serv. interval
78028 - serv. interval
103368 - serv. interval
127061 - serv. interval
153 444 - serv. interval
168 134 - serv. interval
179 411 - serv. interval
182000 - výmena remeňa príslušenstva a kladky /TEMPUS JLR KE
192000 - výmena oleja v prevodovke /ZF PAKRA SERVIS v Jihlave
202788 - serv. interval
203000 - pred. ložisko, ZL rameno /TEMPUS JLR KE
203000 - výmena rozvodov a vodnej pumpy /TEMPUS JLR KE
210000 - softwérové zvýšenie výkonu na 178kW/242HP /AutoChip
212000 - výmena čap a ložisko /TEMPUS JLR KE
212000 - výmena vysokotlakej pumpy a vstrekovačov + hadice a tesnenia /TEMPUS JLR KE
217000 - výmena pomocnej batérie /TEMPUS JLR KE
223063 - serv. interval
233000 - výmena brzdový strmeň, brzd. kotúče a dosky /TEMPUS JLR KE
233000 - výmenené ramená, tyčka riadenia /TEMPUS JLR KE
245000 - výmena uloženia ložiska, poloosi, matice... /TEMPUS JLR KE
245000 - posledný serv. interval
Auto je na originálnych zliatinových diskoch VENUS 18" momentálne na zimných pneu /2x nové michelin a 2x pirelli/, v prípade záujmu ďalšie 4 zliatinové disky na nových letných pneu Goodyear Y Eagle F1 Asymmetric 6 XL FP za 700€.
Najazdené km: 252000