výmenník oleja
Kategória:
Náhradné diely
predám olejový výmenník na skoda octavia I
Podobné inzeráty
Mam na predaj vymenník tepla vnutorneho kurenia pre auto citroen c5, uplne novy, na nas citron nepasoval, vyrobca NRf, typ cislo 53553.
Viac info tu:
Len osobny odber.
V sa špecializujeme na profesionálnu údržbu, servis, opravu a predaj náhradných dielov pre automatické prevodovky, vrátane špeciálnych olejov.
Máte problém s automatickou prevodovkou? Trhá? Hučí? Neradí? Prešmykuje? Nechcene vyraďuje? Uniká olej? Alebo sa Vám zobrazuje informácia „Závada automatickej prevodovky“...
Zavolajte nám a pokúsime sa Vám poradiť už po telefóne alebo si dohodneme kontrolu u nás s diagnostikou a fyzickou kontrolou ZDARMA! Vykonávame servis všetkých automatických prevodoviek, CVT prevodoviek, DSG prevodoviek či robotizovaných prevodoviek.
Základom správneho fungovania prevodovky je kvalitná olejová náplň a filter! Vykonávame výmenu prevodového oleja s preplachom alebo dynamickú výmenu oleja ktorej sa môžete priamo zúčastniť.
Ak ste spozorovali akúkoľvek zmenu v preraďovaní, rozbiehaní alebo počujete atypický zvuk z prevodovky, prvým a najlacnejším krokom pre jej záchranu je výmena oleja ale kompletná, čiže s preplachom a čistením.
Najčastejšie chybové kódy:
P0810 – pre toyota mmt clutch
P0722 – snímač výstupných otáčiek (hlavne mercedes W169 / W245 / CVT 722.8)
P 175E - spojka K1, P 176F - spojka K2, P0841 – tlak oleja pre DSG7 0AM / DQ200
P1814 - regulačný tlakový ventil N215 alebo N216 pre DSG DQ250 / 02e
P1735 – snímač tlaku spojky K1, P1736 – snímač tlaku spojky K2 pre DQ381 / DQ500
A mnoho iných...
Kalibrácia robotizovaných prevodoviek VAG DSG, Fiat, Toyota, Smart, Peugeot a iné...
Pozrite si ako prebieha strojová výmena oleja v automatických prevodovkách na našom YouTube kanále AutoSearch.
Najčastejším dôvodom probémov s automatickou prevodovkou je nedostatočná údržba a teda výmena oleja s filtrom. Nič také ako doživotná náplň neexistuje a ak chcete najazdiť viac ako 200.000km alebo chcete kúpiť auto s nájazdom 150.000km a neznámym servisom, treba bezodkladne vymeniť olej... ak už nebude neskoro!
Do môžete prísť aj na diagnostiku, či posúdenie aktuálneho stavu prevodovky a doporučíme vám optimálne riešenie.
Viac info nájdete na našej stránke
Uvedená cena je platná pre výmenu oleja s preplachom pre prevodovku DSG6 DQ250 / 02e
Povedal Vám mechanik aby ste si zohnal druhú prevodovku lebo tá Vaša sa nedá opraviť? Nezháňajte, dá sa opraviť.
V sa špecializujeme na profesionálnu údržbu, servis, opravu a predaj náhradných dielov pre automatické prevodovky, vrátane špeciálnych olejov.
Máte problém s automatickou prevodovkou? Trhá? Hučí? Neradí? Prešmykuje? Nechcene vyraďuje? Uniká olej? Alebo sa Vám zobrazuje informácia „Závada automatickej prevodovky“...
Zavolajte nám a pokúsime sa Vám poradiť už po telefóne alebo si dohodneme kontrolu u nás s diagnostikou a fyzickou kontrolou ZDARMA! Vykonávame servis všetkých automatických prevodoviek, CVT prevodoviek, DSG prevodoviek či robotizovaných prevodoviek.
Základom správneho fungovania prevodovky je kvalitná olejová náplň a filter! Vykonávame výmenu prevodového oleja s preplachom alebo dynamickú výmenu oleja ktorej sa môžete priamo zúčastniť.
Ak ste spozorovali akúkoľvek zmenu v preraďovaní, rozbiehaní alebo počujete atypický zvuk z prevodovky, prvým a najlacnejším krokom pre jej záchranu je výmena oleja ale kompletná, čiže s preplachom a čistením.
Najčastejšie chybové kódy:
P0810 – pre toyota mmt clutch
P0722 – snímač výstupných otáčiek (hlavne mercedes W169 / W245 / CVT 722.8)
P 175E - spojka K1, P 176F - spojka K2, P0841 – tlak oleja pre DSG7 0AM / DQ200
P1814 - regulačný tlakový ventil N215 alebo N216 pre DSG DQ250 / 02e
P1735 – snímač tlaku spojky K1, P1736 – snímač tlaku spojky K2 pre DQ381 / DQ500
A mnoho iných...
Kalibrácia robotizovaných prevodoviek VAG DSG, Fiat, Toyota, Smart, Peugeot a iné...
Pozrite si ako prebieha strojová výmena oleja v automatických prevodovkách na našom YouTube kanále AutoSearch.
Najčastejším dôvodom probémov s automatickou prevodovkou je nedostatočná údržba a teda výmena oleja s filtrom. Nič také ako doživotná náplň neexistuje a ak chcete najazdiť viac ako 200.000km alebo chcete kúpiť auto s nájazdom 150.000km a neznámym servisom, treba bezodkladne vymeniť olej... ak už nebude neskoro!
Do môžete prísť aj na diagnostiku, či posúdenie aktuálneho stavu prevodovky a doporučíme vám optimálne riešenie.
Viac info nájdete na našej stránke