vypracovanie mzdy, mzdovej agendy, účtovníctva
Kategória:
Administratíva
vykonávam administratívne práce, mzdy, jednoduché aj podvojné účtovníctvo .
Podobné inzeráty
Hľadáme špecialistu v oblasti vedenia účtovníctva, spoľahlivého, precízneho, samostatného s pozitívnym prístupom. Hlavnou pracovnou náplňou je:
- vedenie komplexnej účtovnej agendy .
- spracovanie účtovnej agendy v podvojnom účtovníctve okrem mzdovej agendy
- práca v ekonomickom software Navision
- spracovanie účtovných a daňových výkazov
- zadávanie platieb
- styk s finančnými a štátnymi inštitúciami
- reporting (príprava podkladov pre vedenie)
Pracovné podmienky
Pracovný čas: od 8:00 do 16:30 od Pondelka do Piatka
Plat : od 1000 Eur/mesiac + variabilná zložka
Konečná výška mzdy závisí od schopností kandidáta a jeho výkonu.
Nástup možný ihneď.
Ďalšie požiadavky:
V prípade, ak spĺňate podmienky na obsadenie voľnej pracovnej pozície, neváhajte nás kontaktovať telefonicky , kariera@ alebo osobne na Rastislavovej 110 v Košiciach.
Druh pracovného pomeru:
plný úväzok, hlavný pracovný pomer
Pracovná doba:
od 8.00 do 16.30 hod. ► len v pracovné dni; víkendy a sviatky voľné
Termín nástupu:
01. 08. 2022
Odmena:
minimálna nástupná mzda 1200,00 EUR brutto
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
- vedenie podvojného účtovníctva - vystavovanie faktúr, účtovanie prijatých faktúr, pokladne a ostatných účtovných dokladov
- vedenie mzdovej agendy/účtovníctva
- vedenie jednoduchého účtovníctva
- komunikácia s úradmi ako Soc. poisťovňa, zdravotné poisťovne, finančná správa
- ostatné administratívne úkony: obsluha VRP, starostlivosť o zamestnancov, odpadové hospodárstvo a ostatné činnosti spojené s vykonávaním podnikateľskej činnosti v oblasti opravy a prepravy áut
Požiadavky na zamestnanca:
Požadované vzdelanie:
- stredoškolské s maturitou - ekonomické zameranie
- vysokoškolské I. - II. stupňa ► vhodné, ale nie nutné
Jazykové znalosti:
- slovenský jazyk (slovom i písmom)
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
- znalosť účtovného programu MRP (podvojné účtovníctvo i mzdy) je výhodou
- nutná znalosť MS Office - Word a Excel
- príjemná komunikácia so zákazníkmi, obchodnými partnermi a ostatnými inštitúciami
- spoľahlivosť, zodpovednosť, dôslednosť, pohotovosť
- ochota učiť sa
Informácie o výberovom konaní:
V prípade záujmu posielajte svoj životopis na e-mailovú adresu Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov.
Inzerujúca spoločnosť:
Autoservis FURMAN, s.r.o.
Myslavská 58/77
040 16 Košice-Myslava
Počet zamestnancov:
7 - 10
Dobrý deň.
Ponúkam kompletné vedenie účtovníctva pre Po a Fo (menšie firmy)
Spracovanie daňových priznaní k DPH,
vypracovanie mesačných výkazov ,dane z motorových vozidiel, spracovanie mzdovej agendy a personalistky.
Vedenie účtovníctva, daňové priznania - 20.2. - 12:22
Ponúkam vedenie účtovníctva pre malé a stredné firmy, platcov DPH aj neplatcov, s.r.o. SZČO...
Spracovanie daňového priznania typ A , typ B
Ponúkam komplexné vedenie podvojného účtovníctva,jednoduchého účtovníctva, SZČO, daňové priznania, DPH.
Zastúpim Vás pri komunikácií s Finančnou správou, SP, ZP, Živnostenským a Obchodným registrom.
Viac informácií telefonicky alebo e-mailom. Ceny podľa dohody
Čo ponúkame v rámci vedenia účtovníctva.
Špecializujeme sa na vedenie jednoduchého a podvojného účtovníctva pre malé a stredné spoločnosti.
Rozsah poskytovaných služieb je na vzájomnej dohode a závisí od zákonných povinností, napríklad či ide o platiteľa DPH alebo neplatiteľa DPH, a aj od konkrétnych požiadaviek a potrieb klienta.
Ku každému klientovi pristupujeme individuálne, pričom sa usilujeme o priateľské vzťahy v rámci obchodných aktivít.
-kontrola dokladov
-účtovná závierka
-zaúčtovanie dokladov
-vypracovanie daňových priznaní
-daňové priznania k DPH
-mzdy a personalistika
-poradenstvo
-ďalšie služby podľa požiadaviek
klientaúčtovná závierka
-zaúčtovanie dokladov
-vypracovanie daňových priznaní
daňové priznania k DPH
-ďalšie služby podľa požiadaviek
klienta
Pre nášho klienta hľadáme šikovného mzdára pre výrobnú spoločnosť.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Vedenie mzdovej agendy zamestnancov.
• Mesačné spracovanie miezd.
• Spracovanie výkazov pre zdravotné poisťovne a sociálnu poisťovňu.
• Spracovanie exekúcií, PN a komunikácia so sociálnou poisťovňou.
• Vypracovanie evidenčných listov dôchodkového poistenia, potvrdení pre zamestnancov
• Komunikácia s poisťovňami, daňovým úradom a úradom práce.
• Vypracovanie zmlúv DDS pre III. pilier.
• Ročné zúčtovanie zaplatených preddavkov na daň a poistné.
• Spolupráca pri inventarizácii účtov týkajúcich sa miezd.
• Objednávanie stravovacích kariet a objednávok na dobitie kreditu.
• Spracovanie štatistických výkazov.
• Zastupovanie personálneho oddelenia počas neprítomnosti.
Osobnostné predpoklady a zručnosti
•znalosť pracovnoprávnych predpisov v oblasti miezd, platov a zaraďovania zamestnancov, znalosť výpočtu a spracovania miezd (formy miezd, zložky mzdy, hrubá a čistá mzda atď.) – pokročilý
•znalosť mzdových a platových predpisov – pokročilý
•znalosť postupov a spôsobov mzdového účtovania – výhodou
•znalosť Zákonníka práce a legislatívy súvisiacej so mzdovou a personálnou agendou
•ovládanie mzdového programu Human - výhodou
Mzdové podmienky (brutto): 1 100 EUR/mesiac
Finálna ponuka pre vybraného kandidáta, bude komplexné zhodnotená, podľa jeho schopností a doterajších pracovných skúseností.