Vytváranie Cenových ponúk /externe
Kategória:
Administratíva
Ahojte, hľadáme študentov príp. niekoho kto hľadá prácu z domu a rozumie práci s PC. Potrebujeme pomôcť s nacenovaním, nakoľko máme veľa dopytov na vytvorenie CP našich výrobkov. Vyrábame Okná a dvere v Tatranskej Štrbe.
Pre viac info nás prosím kontaktujte.
Pre viac info nás prosím kontaktujte.
Podobné inzeráty
Hľadáme novú kolegyňu do nášho administratívneho tímu.
Vašou náplňou práce je príprava a vytváranie cenových ponúk a objednávok pre našich obchodných zástupcov ktorý dalej ponuku komunikujú s klientom, objednávať potrebné produkty pre realizáciu servisných prác podľa požiadaviek.
Na všetky práce ktoré budete vykonávať si u nás prejdete školením takže všetko vysvetlíme.
Zamestnanecké výhody, benefity:
-kvartálne bonusy na základe výsledkov Vašej práce.
-Mladý priateľský kolektív
-Firemné akcie
-Stále pracovné zázemie
Platové podmienky: 800 brutto + kvartálne bonusy.
(alebo dohodou podľa skúseností uchádzača.)
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
-Komunikatívnosť a Príjemné vystupovanie
-Zodpovednosť - Robiť veci správne a dôsledne.
-Cieľavedomosť.
Stručná charakteristika spoločnosti
Dynamicky rozvíjajúca sa spoločnosť zaoberajúca sa
servisom a predajom okien a dverí.
Ak Vás práca zaujala, kontaktujte nás.
Meno: VOLITA SERVIS
Telefon:
E-mail: jakub.pojezdala@
Hľadám si prácu ako administratívna pracovníčka. V tejto oblasti mám prax 4 roky. Pracovala som ako pomocná účtovníčka v mzdovej kancelárii, neskôr ako samostatná mzdová účtovníčka. Mám skúsenosti aj ako asistetka v súkromnej spoločnosti (personálne veci, faktúry, objednávky, vytváranie cenových ponúk,...) a v štátnej správe.
Ovládam programy z balíka Microsoft Office.
Za každú ponuku vopred ďakujem.
Do našej firmy BENEmont s.r.o. hľadáme administratívnu pracovníčku - fakturantku.
Náplň práce:
- kancelárske práce (práca s PC)
- príprava podkladov pre účtovníčku
- dohadovanie termínov
- vytváranie cenových ponúk a rozpočtov (ovládanie programu CENKROS výhodou)
- vyhotovenie faktúr (ovládanie programu OMEGA výhodou)
Termín nástupu apríl - máj prípadne po zaškolení.
Miesto výkonu práce Košice.
V prípade záujmu poprosím o zaslanie životopisu na emailovú adresu: info@
Do našej firmy BENEmont s.r.o. hľadáme administratívnu pracovníčku.
Náplň práce:
- kancelárske práce (práca s PC)
- dohadovanie termínov
- vytváranie cenových ponúk a rozpočtov (ovládanie programu CENKROS výhodou)
- vyhotovenie faktúr (ovládanie programu OMEGA výhodou)
- príprava podkladov pre účtovníčku
Termín nástupu IHNEĎ.
Miesto výkonu práce Košice-staré mesto.
V prípade záujmu nás kontaktujte na email: karolinabenemont@ alebo telefonicky na číslo: +42155/301-31-31
Príjmeme kolegu/kolegyňu na administráciu e-shopu a tvorbu obsahu
Náplň práce:
- Vytváranie popisov k produktom ( vždy budú nejaké informácie k produktu, stačí ich prerobiť- podrobný návod vás naučíme.)
- Vytváranie popisov ku kategóriam – ide o štandardný opis podkategórií v hlavnej kategórií s následným prelinkovaním.
- Písanie článkov s tématikou:
- dom a záhrada (Rôzne návody pre záhradu, recenzie produktov, návody a typy pre domácnosť)
- Astronomické pozorovania a pomôcky (pozorovania v prírode a podobné články spojené s ďalekohľadmi, teleskopmi a mikroskopmi)
- Elektornika ( Novinky zo sveta elektroniky, návody porovnania modelov a podobné veci)
- Nahadzovanie produktov na e-shop ( spomínané popisy produktov bude treba doplniť o súvisiace produkty, podobné produkty, darčeky, súvisiace videá, atď)
- Nahadzovanie produktov na Google alebo sociálne siete (FB,IG)
- Pracovná doba Po - Pi 8:00 - 16:00
Kolegu/kolegyňu riadne zaučíme, vysvetlíme čo treba, budeme mu nápomocní kým bude treba. Nejde o žiadnú komplikovanú prácu, určite sa to dá naučiť, a opakovaním dosiahnuť samostatnosť.
Platové ohodnotenie
3,5 -€ prvé tri mesiace v rámci zaúčania
po zaučení 3,7-€ na hodinu, plus:
- platená dovolenka (20dní)
- príspevok na obed 2,5eur na deň
- príspevok na dochádzanie 1-€ na deň (pokiaľ by išlo o osobu mimo Michaloviec)
- možnosť nakupovať za nákupné ceny s DPH
- pri odvádzaní dobrej práce aj bonusy v podobe príplatku.
- Len na dohodu
Vyžadujeme znalosť v gramatike, znalosti v programe Excel a Word.
Stavebná firma MIPE Invest, s. r. o. hľadá do svojho tímu novú posilu. Náplň práce:
-spravovanie firemných nehnuteľností,
-obhliadky nehnuteľností s potenciálnymi kupujúcimi,
-vytváranie kúpnych zmlúv,
-vytváranie nájomných zmlúv,
-správa firemného vozového parku,
-zabezpečovanie školení,
-evidencia došlých faktúr,
-spravovanie firemných webových stránok, facebook, instagram,
-zabezpečenie plynulého chodu kancelárie - back office (objednávanie kancelárskych potrieb a ďalších potravín pre obsluhu návštev),
-zodpovednosť za kancelárske priestory (office management),
-prijímanie a uvádzanie návštev,
-plnenie úloh podľa pokynov konateľa
Ponúkaná mzda btto 824€, 13-ty plat, 1xročne výkonnostná odmena
Pracovná doba: 7,30 - 16,00
Svoj štruktúrovaný životopis prosím zašlite na mail mipeinvest@