inzercia, predaj, predám, bazár

Vytváranie Cenových ponúk /externe

Kategória: Administratíva

Ahojte, hľadáme študentov príp. niekoho kto hľadá prácu z domu a rozumie práci s PC. Potrebujeme pomôcť s nacenovaním, nakoľko máme veľa dopytov na vytvorenie CP našich výrobkov. Vyrábame Okná a dvere v Tatranskej Štrbe.
Pre viac info nás prosím kontaktujte.
Vytváranie Cenových ponúk  /externe
Podobné inzeráty
Administratívna pracovníčka miesto: Oravská Lesná
Hľadáme novú kolegyňu do nášho administratívneho tímu. Vašou náplňou práce je príprava a vytváranie cenových ponúk a objednávok pre našich obchodných zástupcov ktorý dalej ponuku komunikujú s klientom, objednávať potrebné produkty pre realizáciu servisných prác podľa požiadaviek. Na všetky práce ktoré budete vykonávať si u nás prejdete školením takže všetko vysvetlíme. Zamestnanecké výhody, benefity: -kvartálne bonusy na základe výsledkov Vašej práce. -Mladý priateľský kolektív -Firemné akcie -Stále pracovné zázemie Platové podmienky: 800 brutto + kvartálne bonusy. (alebo dohodou podľa skúseností uchádzača.) Osobnostné predpoklady a zručnosti: -Komunikatívnosť a Príjemné vystupovanie -Zodpovednosť - Robiť veci správne a dôsledne. -Cieľavedomosť. Stručná charakteristika spoločnosti Dynamicky rozvíjajúca sa spoločnosť zaoberajúca sa servisom a predajom okien a dverí. Ak Vás práca zaujala, kontaktujte nás. Meno: VOLITA SERVIS Telefon: E-mail: jakub.pojezdala@
Administratívna pracovníčka
Hľadám si prácu ako administratívna pracovníčka. V tejto oblasti mám prax 4 roky. Pracovala som ako pomocná účtovníčka v mzdovej kancelárii, neskôr ako samostatná mzdová účtovníčka. Mám skúsenosti aj ako asistetka v súkromnej spoločnosti (personálne veci, faktúry, objednávky, vytváranie cenových ponúk,...) a v štátnej správe. Ovládam programy z balíka Microsoft Office. Za každú ponuku vopred ďakujem.
Asistentka - administratívna pracovníčka
Do našej firmy BENEmont s.r.o. hľadáme administratívnu pracovníčku - fakturantku. Náplň práce: - kancelárske práce (práca s PC) - príprava podkladov pre účtovníčku - dohadovanie termínov - vytváranie cenových ponúk a rozpočtov (ovládanie programu CENKROS výhodou) - vyhotovenie faktúr (ovládanie programu OMEGA výhodou) Termín nástupu apríl - máj prípadne po zaškolení. Miesto výkonu práce Košice. V prípade záujmu poprosím o zaslanie životopisu na emailovú adresu: info@
Asistentka
Do našej firmy BENEmont s.r.o. hľadáme administratívnu pracovníčku. Náplň práce: - kancelárske práce (práca s PC) - dohadovanie termínov - vytváranie cenových ponúk a rozpočtov (ovládanie programu CENKROS výhodou) - vyhotovenie faktúr (ovládanie programu OMEGA výhodou) - príprava podkladov pre účtovníčku Termín nástupu IHNEĎ. Miesto výkonu práce Košice-staré mesto. V prípade záujmu nás kontaktujte na email: karolinabenemont@ alebo telefonicky na číslo: +42155/301-31-31
Ponuka prace - správa eshopu
Príjmeme kolegu/kolegyňu na administráciu e-shopu a tvorbu obsahu Náplň práce: - Vytváranie popisov k produktom ( vždy budú nejaké informácie k produktu, stačí ich prerobiť- podrobný návod vás naučíme.) - Vytváranie popisov ku kategóriam – ide o štandardný opis podkategórií v hlavnej kategórií s následným prelinkovaním. - Písanie článkov s tématikou: - dom a záhrada (Rôzne návody pre záhradu, recenzie produktov, návody a typy pre domácnosť) - Astronomické pozorovania a pomôcky (pozorovania v prírode a podobné články spojené s ďalekohľadmi, teleskopmi a mikroskopmi) - Elektornika ( Novinky zo sveta elektroniky, návody porovnania modelov a podobné veci) - Nahadzovanie produktov na e-shop ( spomínané popisy produktov bude treba doplniť o súvisiace produkty, podobné produkty, darčeky, súvisiace videá, atď) - Nahadzovanie produktov na Google alebo sociálne siete (FB,IG) - Pracovná doba Po - Pi 8:00 - 16:00 Kolegu/kolegyňu riadne zaučíme, vysvetlíme čo treba, budeme mu nápomocní kým bude treba. Nejde o žiadnú komplikovanú prácu, určite sa to dá naučiť, a opakovaním dosiahnuť samostatnosť. Platové ohodnotenie 3,5 -€ prvé tri mesiace v rámci zaúčania po zaučení 3,7-€ na hodinu, plus: - platená dovolenka (20dní) - príspevok na obed 2,5eur na deň - príspevok na dochádzanie 1-€ na deň (pokiaľ by išlo o osobu mimo Michaloviec) - možnosť nakupovať za nákupné ceny s DPH - pri odvádzaní dobrej práce aj bonusy v podobe príplatku. - Len na dohodu Vyžadujeme znalosť v gramatike, znalosti v programe Excel a Word.
Asistentka - administratívna pracovníčka
Stavebná firma MIPE Invest, s. r. o. hľadá do svojho tímu novú posilu. Náplň práce: -spravovanie firemných nehnuteľností, -obhliadky nehnuteľností s potenciálnymi kupujúcimi, -vytváranie kúpnych zmlúv, -vytváranie nájomných zmlúv, -správa firemného vozového parku, -zabezpečovanie školení, -evidencia došlých faktúr, -spravovanie firemných webových stránok, facebook, instagram, -zabezpečenie plynulého chodu kancelárie - back office (objednávanie kancelárskych potrieb a ďalších potravín pre obsluhu návštev), -zodpovednosť za kancelárske priestory (office management), -prijímanie a uvádzanie návštev, -plnenie úloh podľa pokynov konateľa Ponúkaná mzda btto 824€, 13-ty plat, 1xročne výkonnostná odmena Pracovná doba: 7,30 - 16,00 Svoj štruktúrovaný životopis prosím zašlite na mail mipeinvest@