inzercia, predaj, predám, bazár

YUONGTIMERY 80té roky-DOBOVÉ AUTO DOPLNKY

Kategória: Veterány

(BLAUPUNKT FREIBURG-SQR 39,Made in Germany,r.1988)Predám staré klasické stereo autorádio s kazetovou mechanikou,digitálnym tunerom a výstupom pre 4reproduktory,rámček šuflíku,krásne zachovalý stav,kompletná DIN káblovačka k rýchlemu pripojeniu,očistený stav,treba vidieť,CENA 60euro,bez záruky//VOLAJTE=-nie SMS//VW GOLF-2(MKII),VW JETTA,VW PASSAT-B3,AUDI-80,FORD SIERRA,FORD FIESTA,FORD ESCORT MKIV,OPEL CORSA,OPEL KADETT,OPEL RECORD,OPEL ASCONA,BMW-3(E30),MERCEDES BENZ-190E...
YUONGTIMERY 80té roky-DOBOVÉ AUTO DOPLNKY
Podobné inzeráty
Predna vidlica suzuki 125 - 250 80te roky
Cely predok zo suzuky 80te roky
Dobové Auto-DOPLNKY (éra ČSSR 70té-80té roky)
Predám okrasnú ergonomickú koncovku-hlavicu Riadiacej Páky radenia rýchlostí ideálne pre socikové automobily ŠKODA,LADA žiguli,MOSKVIČ,DACIA,POLSKI FIAT,ZASTAVA,WARTBURG...,motív-kvet,bezchybný-krásny stav,treba vidieť//VOLAJTE=-.nie SMS//
originální dobové Autoradio AUTOVOX pro FIAT 600 / 850 Sport
originální dobové Autoradio AUTOVOX pro FIAT 600 / 850 / 850 Sport, montáž do palubky koukají jen čudlíky viz dobový leták, samozřejmě možno využít i na jiné dobové italy nejen fiaty, původní dobrý stav viz foto, kompletní, zašlu i na dobírku na zasilkovnu, platí do smazání
originální dobové Autoradio AUTOVOX pro FIAT 600 / 850
originální dobové Autoradio AUTOVOX pro FIAT 600 / 850 / 850 Sport, montáž do palubky koukají jen čudlíky viz dobový leták, samozřejmě možno využít i na jiné dobové italy nejen fiaty, původní dobrý stav viz foto, kompletní, zašlu i na dobírku na zasilkovnu, platí do smazání
Škoda Favorit
Predám Škodu Favorit vo veľmi peknom, zachovalom stave s úplne novou technickou a emisnou kontrolou . Vozidlo je po staršom pánovi a bolo po celý čas garážované. V zime jazdené len výnimočne. Samozrejme nejaké chyby sa nájdu ale nič vážne, na svoj vek ich je minimum. Favorit je rok výroby 1989, to znamená z prvej série ktorej kusy sú už teraz raritou a v budúcnosti budú mať najvyššiu hodnotu. Motoricky funguje všetko ako má bez nejakých problémov. Rýchlosti sa radia presne a hladko. Motor má vymenený olej, olejový aj vzduchový filter a chladiacu kvapalinu. Nové sú tiež sviečky aj sviečkové káble. Karburátor je prečistený, ma vymenené membránky a je nastavený odborníkom. Karoséria je pekná s minimálnou koróziou. Podlaha neprehrdzavená. Na niektorých miestach má určité nedostatky, ale na svoj vek si myslím že je veľmi zachovalá. Interiér je vo výbornom stave, neponičený, v podstate v stave ako keď auto vyšlo z výroby. V interiéri sa nachádza aj funkčné dobové rádio na kazety. Auto ma nový hlavný brzdový valec, nové brzdové valčeky a prepojovacie brzdové hadice. Brzdový systém je prepláchnutý, odvzdušnený a naplnený novou brzdovou kvapalinou. K autu pridám dobové doplnky a diely. Tiež sú k nemu minimálne jazdené zimné a letné pneumatiky na pôvodných nehrdzavych diskoch. Auto má pôvodný manuál, brožúrku aj pôvodnú faktúru z mototechny. Taktiež ma pôvodnú originál rezervu Barum. Vozidlo má novú STK a EK. Písané je na mňa a nieje žiadny problém ho prepísať. Autíčko je v plne pojazdnom peknom stave pripravené spoľahlivo vyraziť na cesty a robiť radosť novému majiteľovi. Vhodné ako veterán keďže jeho hodnota časom bude už len stúpať. Uprednostňujem telefonický dohovor. (podobné ako škoda 115 1.3 bmm lada wartburg warburg embecka MB embucha škodovka a)
Volkswagen Polo 2F 86 C GT Coupe 1.3 GT 75-1992
✅Momentálne na aute prebieha kompletné leštenie karosérie a následne aplikácia kvalitného vosku . celkovo ich je malo v ponuke a keď už sa nájdu tak veľa z nich neni ani zďaleka originál GT verzia alebo je to slabšia motorizácia poprípade je dane auto hrdzavé a v zlom stave . ✅čo sa týka modelov robili sa 1.0 , 1.3 , 1.3 75 , 1.3GT , 1.3 GT 75 , G40 to znamená že je to druha ““ najvyššia “” verzia hneď po nej je už len G40 . ✅Menené : najazdených 5 tisíc km novy olej, chladiaca kvapalina, expanzná nadrzka, cidla, vzduchovy filter k&n so sadou na cistenie a impregnaciu, nové sviecky+kable . Nový TA podvozok znizenie 60/40, nove tlmice, capy, nové cele riadenie, tycky riadenia, silenbloky, vrchne ulozenia, brzdove oblozenia. Novy cely vyfuk. okrem podvozku je auto v maximálne pôvodnom stave . ✅Interier: V povodnom stave, vytepovany, osetreny , jedine čo bolo menené bola hlavica na radiacej páke ✅Nedostatky: dve malé dierky od cigarety na soferovom a zadnom sedadle, diery po reproduktoroch v plate (su prekryte podobnym materialom) Plato sa dá bezproblemov zohnať nové za pár € . Viem novému majiteľovi poslať link . ✅Kolesa 165/50 r15, pneumatiky sú viac menej nové najazdených maximálne 4 tisíc km . ✅dobové pomerne vzácne originál disky G60 ( v tomto stave sa predávajú za cca 600-700€ sada bez pneumatík ) Zapisane v TP + sirsie 13,14. ✅Vsetko ma max 5000km/3 roky ✅Co pridavam k autu: Povodnu druhu sadu disky r14 a puklice polo GT Tesnenie ventilov , nové gufero na prevodovku , Povodne struny, olej do motora/prevodovky, kvapalinu do chladica, nový rozvodovy remen, a bednicku plnu mensich dielov a suciastok. Ako sú napríklad tesnenia nové , svetlo , rôzne silenbloky , originál fólie na stĺpiky a mnoho ďalšieho ako vosk atď. Cena v dieloch ktoré pridávam k autu sú v hodnote okolo 500-600€ garazovane a zakryte plachtou. O auto bolo maximálne starané vždy sa vymenilo všetko čo bolo treba .Vyslovene letné auto za dobrého počasia nepozná zimu a ani dážď . O tom všetkom svedčí stav . Auto môže stáť aj mesiac a naštartuje na prvý krát . Neni to vôbec športová raketa ale pri váhe 750kg si človek vie užiť jazdu aj s 1.3kou . Klasika bez posilovaca s pekným zvukom v otáčkach . Motor je maximálne spoľahlivý . Auto radí aj jazdí bezproblemov . ✅video ako vyzerá auto zo spodu viem poslať . golf Fiat skoda Audi BMW abarth Renault veterán Toyota tatra lada Ford Peugeot Mazda mercedes