inzercia, predaj, predám, bazár

Začni podnikať Pomôžeme ti

Kategória: Obchod a predaj

Zriaď svoju vlastnú pobočku našej realitnej kancelárie vo svojom meste vrátane Banskej Bystrice a začni podnikať, alebo si vyber jeden z priestorov pre tvoje budúce podnikanie! Čo tak napríklad TANEČNÉ ŠTÚDIO?

Realitná kancelária? Začni hneď zarábať. V správe máme budovu, v ktorej prenajímame 7 bytov, 6 obchodných priestorov, 5 kancelárií, takže pracovať môžeš začať ihneď.

Podporíme ťa plnou stavebnou a právnou podporou a podnikateľským poradenstvom.

Máš nápad? zrealizuj ho a začni produkovať ZISK.

Aj tvoja prevádzka, či kancelária môže byť priamo v centre Banskej Bystrice na pešej zóne!

Viac info na ale info@

Ponuka platná pre ženy, I chlapov. V prípade absencie skúseností, ale s chuťou učiť sa a vzdelávať, vieme pomôcť zrealizovať tvoje sny :)
Začni podnikať Pomôžeme ti
Podobné inzeráty
Realitný maklér RE/MAX Homecentre Banská Bystrica
Buďte partnerom silnej značky a pomáhajte ľuďom napĺňať svoje životné potreby pri hľadaní nového domova. Poznáte Banskú Bystricu a blízke okolie? Chcete podnikať v realitách so silnou medzinárodnou značkou RE/MAX? Chcete si vybudovať meno? Chcete podnikať sami pre seba? Chcete byť finančne nezávislý a užívať si svoje peniaze? Ak ste odpovedali 3 krát ÁNO ,neváhajte a pošlite nám svoj životopis.
Hľadám spoločníčku -ka na podnikanie
Ak ťa zaujíma predaj tovaru vo sfére textilu, darčekových predmetov a neskôr iné a vieš do spoločného podnikania investovať 2.000, € tak si na správnej adrese. Mám vlastné priestory, živnosť a dlhoročné skúsenosti v oblasti predaja. Chýbajú mi však financie. Ponúkam ti dlhoročnú spoluprácu buď ako tichý spoločník( ja budem pracovať, ty poskytneš peniaze nemusíš nič robiť..dohodneme splátky a tvoju mesačnú províziu), alebo budeme robiť spolu je to na tebe..všetko je vecou dohody. Oblasť podnikania Trnava a blízke okolie. Ak ťa môj inzerát zaujal ..ozvi sa napíš mi do sms CHCEM PODNIKAŤ a ja ti zavolám a dohodneme sa pri kávičke:-)
Majetkový špecialista
Majetkový špecialista Zamestnávateľ: ideál+ servis s. r. o. Miesto výkonu práce: Čadca (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu) Termín nástupu: ASAP, dohodou Pracovná oblasť: obchod, marketing a reklama, bankovníctvo, poisťovníctvo, finančné služby a reality Druh pracovného pomeru: živnosť Mzdové podmienky: od 1 000 - 3 000€. Viac informácií o odmeňovaní a benefitoch poskytneme na výberovom konaní Popis práce: odpovedanie na emaily a telefonáty dohľadávanie a úprava informácií o ponukách v internom systéme komunikácia s ďalšími členmi tímu schopnosť pružne reagovať na aktuálne množstvo dotazov vyhľadávanie vhodných produktov podľa prianí zákazníka dodržiavanie a zlepšovanie interných šablón a procesov sprostredkovateľská činnosť zabezpečenie komplexných finančných služieb (servis) zabezpečenie servisu pre stálych klientov Hľadáme človeka, ktorý: má výborné komunikačné zručnosti je zdatný v písanom aj komunikačnom prejave je empatický so snahou pomôcť klientom je schopný riešiť nečakané situácie a dohľadať si informácie má pozitívne myslenie a vie pracovať v tíme je spoľahlivý, zodpovedný a samostatný Skúsenosti: má VŠ, prípadne SŠ vzdelanie s maturitou - ekonomické zameranie prax v danej oblasti - výhodou vodičský preukaz sk. B - aktívny vodič znalosť MS Office (Word, Excel, PowerPoint) ideálne predchádzajúce skúsenosti z klientského alebo call centra Zamestnanecké výhody a benefity: flexibilný pracovný čas práca z domu kurzy a školenia teambuildingy a firemné konferencie vianočné odmeny príspevok na dôchodok Informácie o výberovom konaní: Zaujala Vás naša ponuka a máte skúsenosti v oblasti majetkového poistenia? Pošlite nám svoj životopis spolu s fotografiou a dajte nám o sebe vedieť na e-mail: idealplus@ Výberové konanie bude prebiehať formou ústneho pohovoru, na základe ktorého preveríme Vaše znalosti, skúsenosti, schopnosti a spoznáme sa nielen na základe fotografie. Naša spoločnosť si veľmi váži všetky reakcie na pracovnú ponuku, avšak budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov. Ak Vaše skúsenosti a znalosti vyhovujú viac inej pozícii, v budúcnosti Vás môžeme kontaktovať s ponukou práce. Spolupracujte s nami a zažite prácu, v ktorej môžete byť sami sebe pánom, neustále na sebe pracovať a vzdelávať sa, zabávať sa a mať možnosť výšky príjmu, akú si stanovíte. My Vám v tom radi pomôžeme. Sme IDEÁL Ideál+ servis je servisné centrum, ktorého cieľom je poskytovať najkvalitnejší servis a starostlivosť pre klientov, samospotrebiteľov a spolupracovníkov v oblasti financií. Pomáhame ľudom mať peniaze pod vlastnou kontrolou, vďaka čomu si zabezpečia slobodu a žijú život poďla vlastných predstáv. Prinášame ľuďom vždy viac…
Hľadáme makléra/maklérku do nášho tímu
ProvensReal s.r.o. hľadá nových maklérov/ky. Ponúkame: - Pohyblivá pracovná doba, maklér si sám určuje svoj čas a aktivity (Váš čas sú Vaše peniaze), - Provízia vyplatená v dohodnutom termíne a v dohodnutých výškach, - Možnosť pracovať z domu aj z kancelárie, - Podpora kancelárie, ak si neviete poradiť. Vždy sme k dispozícii a radi pomôžeme, - Priateľská, kreatívna atmosféra v kancelárii, - Právne poradenstvo, - Finančné poradenstvo, Platové podmienky: Provízny systém odmeňovania: •50% maklér bez skúseností (schopnému človeku so záujmom o túto prácu, vieme pomôcť a zaučiť ho) •65% maklér so skúsenosťami a vlastným portfóliom Požadujeme: Požadované vzdelanie: •Stredoškolské s maturitou •Vysokoškolské I. stupňa Počítačové a jazykové znalosti: •Internet •Microsoft Office – pokročilý •Výhodou znalosť jazykov: maďarský, nemecký a anglický Náplň práce: •Aktívne vyhľadávanie nehnuteľností za účelom sprostredkovania predaja a prenájmu, •Vyhľadávanie vyhovujúcich nehnuteľností podľa požiadaviek klienta, •Vykonávanie obhliadok nehnuteľností, •Sprostredkovanie predaja, kúpy a prenájmu nehnuteľností •Práca s kupujúcim ako agent kupujúceho, •Prezentovanie vybraných nehnuteľností klientom, •Pripravovanie administratívnych podkladov pre uzatvorenie obchodného prípadu, •Príprava ponúk, uzatváranie nájomných zmlúv a dodatkov k nájomným zmluvám ohľadom predĺženia, •Spravovanie a aktualizovanie portfólia nehnuteľností a databázy klientov
Pokladník/čka - práca v obchode, zmeny si vyberáte
Hľadáme záujemcov o prácu v obchode. Úlohou úspešného kandidáta bude: - blokovanie tovaru na pokladni, - dopĺňanie tovaru na predajnej ploche, - práca v sklade predajne. Prax v obchode výhodou, je nutné mať platný zdravotný preukaz pre prácu s potravinami. Zmeny si vyberáte podľa Vašich preferencií a možností. Možnosť privyrobenia si popri svojom zamestnaní. ZÁKLADNÁ MDZA: 6,53 EUR/hod. + finančný príspevok na stravu 4,80 EUR + mimoriadne mesačné príspevky POŽADUJEME: - vek 18 rokov - minimálne ukončené stredoškolské zvdelanie bez maturity - čistý výpis z registra trestov (vybavíte na ktorejkoľvek pošte) - platný (nie viac ako 2 roky od vydania) zdravotný preukaz (vybavíte u obvodnej lekárky alebo sa nám ozvite a my Vám pomôžeme s vybavením) - zodpovedný prístup k práci - príjemné a ústretové vystupovanie - schopnosť tímovej spolupráce - ochota k fyzickej práci
Medzinárodný Sales Manager (m/ž/iné) - Bratislava
Spoločnosť PALFINGER Ladebordwände s.r.o. patrí do skupiny Palfinger Gruppe, ktorá už 50 rokov vyrába a predáva nakladacie zdvíhacie plošiny, ktoré sú hospodárne, flexibilné a ľahko sa ovládajú, čím podstatne uľahčujú nakladanie a vykladanie tovaru z nákladného vozidla. Vo svojom portfóliu má spoločnosť 40 produktov a celoplošnou sieťou servisu garantuje servis bez hraníc pre klientov z oblastí prepravy potravín, logistiky prepravy, odpadového hospodárstva, záchranných a bezpečnostných zložiek. Okrem predaja takisto prenajíma a požičiava. Na uvoľnenú pozíciu spoločnosť hľadá s nástupom čo najskôr Medzinárodného Sales Manager (m/ž/iné) Česká republika/Slovensko/Maďarsko s miestom výkonu práce v Bratislave Ste odborníkom na získavanie a starostlivosť o zákazníkov? Tak potom ste ten správny človek pre nás! Vaša budúca pracovná náplň - Práca v nadnárodnom prostredí (v medzinárodnom obchode) a profitujete zo svojich jazykových znalostí. -Získavanie a starostlivosť o podniky akejkoľvek veľkosti. Od malých-stredných podnikov až po významných „globálnych aktérov“. - S riadením zákazníkov už máte skúsenosti. - Nielen vy, ale najmä vaši zákazníci budú prekvapený mnohorakými možnosťami, ktoré ponúkajú naše produkty (riešenia pre nakladacie zdvíhacie plošiny). - U nás nie ste len samostatným pracovníkom, ale s podporou nášho Zákazníckeho servisu úspešne zrealizujete projekty, a to najmä v tíme. - Máte intuíciu pre potenciálne projekty - Radi sa vydávate do neznáma, pričom sa všade cítite ako doma, počnúc firmami so základným vybavením cez firmy, ktoré chcú upgradovať svoje vybavenie, až po komunálnu oblasť. Váš profil - Absolvovali ste technické vzdelanie a máte ho zmysel pre obchod. Skúsenosti s predajom nakladacích zdvíhacích plošín sú výhodou. - Dobre ovládate nemčinu (C1) alebo angličtinu (B1), ďalšie jazyky sú výhodou. - Radi cestujete, ste otvorený/á, zanietený/á a nevzdávate sa. Kontakty nadväzujete bez problémov. - Okrem toho sa zaujímate o súvislosti, ktoré sú významné pre rozvoj obchodu. Benefity: - Moderná globálna firemná kultúra - Náročné a v žiadnom prípade nie nudné, medzinárodné projekty - Pravidelne možnosť práce z domu - Atraktívna pracovná doba, ktorá zohľadňuje aj vaše súkromie prostredníctvom modelov flexibilnej pracovnej doby & za svoju energickú prácu nesiete zodpovednosť sám/sama - Osobný kariérny plán & ďalšie vzdelávanie podľa potreby - Významné benefity pre vaše zdravie. Minimálna základná zložka mzdy pre túto pozíciu – v závislosti od vašej kvalifikácie a skúseností – je 2000 - 2500 EUR v hrubom, plus provízie z predaja. Miesto výkonu práce je v Bratislave. V prípade potreby vám radi pomôžeme nájsť byt. Ak máte záujem o túto zodpovednú pozíciu, tak sa budeme tešiť na vašu žiadosť o zamestnanie e-mailom na: bewerbung@