Začni podnikať Pomôžeme ti
Kategória:
Obchod a predaj
Zriaď svoju vlastnú pobočku našej realitnej kancelárie vo svojom meste vrátane Banskej Bystrice a začni podnikať, alebo si vyber jeden z priestorov pre tvoje budúce podnikanie! Čo tak napríklad TANEČNÉ ŠTÚDIO?
Realitná kancelária? Začni hneď zarábať. V správe máme budovu, v ktorej prenajímame 7 bytov, 6 obchodných priestorov, 5 kancelárií, takže pracovať môžeš začať ihneď.
Podporíme ťa plnou stavebnou a právnou podporou a podnikateľským poradenstvom.
Máš nápad? zrealizuj ho a začni produkovať ZISK.
Aj tvoja prevádzka, či kancelária môže byť priamo v centre Banskej Bystrice na pešej zóne!
Viac info na ale info@
Ponuka platná pre ženy, I chlapov. V prípade absencie skúseností, ale s chuťou učiť sa a vzdelávať, vieme pomôcť zrealizovať tvoje sny :)
Realitná kancelária? Začni hneď zarábať. V správe máme budovu, v ktorej prenajímame 7 bytov, 6 obchodných priestorov, 5 kancelárií, takže pracovať môžeš začať ihneď.
Podporíme ťa plnou stavebnou a právnou podporou a podnikateľským poradenstvom.
Máš nápad? zrealizuj ho a začni produkovať ZISK.
Aj tvoja prevádzka, či kancelária môže byť priamo v centre Banskej Bystrice na pešej zóne!
Viac info na ale info@
Ponuka platná pre ženy, I chlapov. V prípade absencie skúseností, ale s chuťou učiť sa a vzdelávať, vieme pomôcť zrealizovať tvoje sny :)
Podobné inzeráty
Buďte partnerom silnej značky a pomáhajte ľuďom napĺňať svoje životné potreby pri hľadaní nového domova.
Poznáte Banskú Bystricu a blízke okolie?
Chcete podnikať v realitách so silnou medzinárodnou značkou RE/MAX?
Chcete si vybudovať meno?
Chcete podnikať sami pre seba?
Chcete byť finančne nezávislý a užívať si svoje peniaze?
Ak ste odpovedali 3 krát ÁNO ,neváhajte a pošlite nám svoj životopis.
Ak ťa zaujíma predaj tovaru vo sfére textilu, darčekových predmetov a neskôr iné a vieš do spoločného podnikania investovať 2.000, € tak si na správnej adrese. Mám vlastné priestory, živnosť a dlhoročné skúsenosti v oblasti predaja. Chýbajú mi však financie. Ponúkam ti dlhoročnú spoluprácu buď ako tichý spoločník( ja budem pracovať, ty poskytneš peniaze nemusíš nič robiť..dohodneme splátky a tvoju mesačnú províziu), alebo budeme robiť spolu je to na tebe..všetko je vecou dohody. Oblasť podnikania Trnava a blízke okolie. Ak ťa môj inzerát zaujal ..ozvi sa napíš mi do sms CHCEM PODNIKAŤ a ja ti zavolám a dohodneme sa pri kávičke:-)
Majetkový špecialista
Zamestnávateľ: ideál+ servis s. r. o.
Miesto výkonu práce: Čadca (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Termín nástupu: ASAP, dohodou
Pracovná oblasť: obchod, marketing a reklama, bankovníctvo, poisťovníctvo, finančné služby a reality
Druh pracovného pomeru: živnosť
Mzdové podmienky: od 1 000 - 3 000€. Viac informácií o odmeňovaní a benefitoch poskytneme na výberovom konaní
Popis práce:
odpovedanie na emaily a telefonáty
dohľadávanie a úprava informácií o ponukách v internom systéme
komunikácia s ďalšími členmi tímu
schopnosť pružne reagovať na aktuálne množstvo dotazov
vyhľadávanie vhodných produktov podľa prianí zákazníka
dodržiavanie a zlepšovanie interných šablón a procesov
sprostredkovateľská činnosť
zabezpečenie komplexných finančných služieb (servis)
zabezpečenie servisu pre stálych klientov
Hľadáme človeka, ktorý:
má výborné komunikačné zručnosti
je zdatný v písanom aj komunikačnom prejave
je empatický so snahou pomôcť klientom
je schopný riešiť nečakané situácie a dohľadať si informácie
má pozitívne myslenie a vie pracovať v tíme
je spoľahlivý, zodpovedný a samostatný
Skúsenosti:
má VŠ, prípadne SŠ vzdelanie s maturitou - ekonomické zameranie
prax v danej oblasti - výhodou
vodičský preukaz sk. B - aktívny vodič
znalosť MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
ideálne predchádzajúce skúsenosti z klientského alebo call centra
Zamestnanecké výhody a benefity:
flexibilný pracovný čas
práca z domu
kurzy a školenia
teambuildingy a firemné konferencie
vianočné odmeny
príspevok na dôchodok
Informácie o výberovom konaní:
Zaujala Vás naša ponuka a máte skúsenosti v oblasti majetkového poistenia? Pošlite nám svoj životopis spolu s fotografiou a dajte nám o sebe vedieť na e-mail: idealplus@
Výberové konanie bude prebiehať formou ústneho pohovoru, na základe ktorého preveríme Vaše znalosti, skúsenosti, schopnosti a spoznáme sa nielen na základe fotografie.
Naša spoločnosť si veľmi váži všetky reakcie na pracovnú ponuku, avšak budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov. Ak Vaše skúsenosti a znalosti vyhovujú viac inej pozícii, v budúcnosti Vás môžeme kontaktovať s ponukou práce.
Spolupracujte s nami a zažite prácu, v ktorej môžete byť sami sebe pánom, neustále na sebe pracovať a vzdelávať sa, zabávať sa a mať možnosť výšky príjmu, akú si stanovíte. My Vám v tom radi pomôžeme.
Sme IDEÁL
Ideál+ servis je servisné centrum, ktorého cieľom je poskytovať najkvalitnejší servis a starostlivosť pre klientov, samospotrebiteľov a spolupracovníkov v oblasti financií. Pomáhame ľudom mať peniaze pod vlastnou kontrolou, vďaka čomu si zabezpečia slobodu a žijú život poďla vlastných predstáv. Prinášame ľuďom vždy viac…
ProvensReal s.r.o. hľadá nových maklérov/ky.
Ponúkame:
- Pohyblivá pracovná doba, maklér si sám určuje svoj čas a aktivity (Váš čas sú Vaše peniaze),
- Provízia vyplatená v dohodnutom termíne a v dohodnutých výškach,
- Možnosť pracovať z domu aj z kancelárie,
- Podpora kancelárie, ak si neviete poradiť. Vždy sme k dispozícii a radi pomôžeme,
- Priateľská, kreatívna atmosféra v kancelárii,
- Právne poradenstvo,
- Finančné poradenstvo,
Platové podmienky: Provízny systém odmeňovania:
•50% maklér bez skúseností (schopnému človeku so záujmom o túto prácu, vieme pomôcť a zaučiť ho)
•65% maklér so skúsenosťami a vlastným portfóliom
Požadujeme:
Požadované vzdelanie:
•Stredoškolské s maturitou
•Vysokoškolské I. stupňa
Počítačové a jazykové znalosti:
•Internet
•Microsoft Office – pokročilý
•Výhodou znalosť jazykov: maďarský, nemecký a anglický
Náplň práce:
•Aktívne vyhľadávanie nehnuteľností za účelom sprostredkovania predaja a prenájmu,
•Vyhľadávanie vyhovujúcich nehnuteľností podľa požiadaviek klienta,
•Vykonávanie obhliadok nehnuteľností,
•Sprostredkovanie predaja, kúpy a prenájmu nehnuteľností
•Práca s kupujúcim ako agent kupujúceho,
•Prezentovanie vybraných nehnuteľností klientom,
•Pripravovanie administratívnych podkladov pre uzatvorenie obchodného prípadu,
•Príprava ponúk, uzatváranie nájomných zmlúv a dodatkov k nájomným zmluvám ohľadom predĺženia,
•Spravovanie a aktualizovanie portfólia nehnuteľností a databázy klientov
Hľadáme záujemcov o prácu v obchode. Úlohou úspešného kandidáta bude:
- blokovanie tovaru na pokladni,
- dopĺňanie tovaru na predajnej ploche,
- práca v sklade predajne.
Prax v obchode výhodou, je nutné mať platný zdravotný preukaz pre prácu s potravinami.
Zmeny si vyberáte podľa Vašich preferencií a možností. Možnosť privyrobenia si popri svojom zamestnaní.
ZÁKLADNÁ MDZA: 6,53 EUR/hod.
+ finančný príspevok na stravu 4,80 EUR
+ mimoriadne mesačné príspevky
POŽADUJEME:
- vek 18 rokov
- minimálne ukončené stredoškolské zvdelanie bez maturity
- čistý výpis z registra trestov (vybavíte na ktorejkoľvek pošte)
- platný (nie viac ako 2 roky od vydania) zdravotný preukaz (vybavíte u obvodnej lekárky alebo sa nám ozvite a my Vám pomôžeme s vybavením)
- zodpovedný prístup k práci
- príjemné a ústretové vystupovanie
- schopnosť tímovej spolupráce
- ochota k fyzickej práci
Spoločnosť PALFINGER Ladebordwände s.r.o. patrí do skupiny Palfinger Gruppe, ktorá už 50 rokov vyrába a predáva nakladacie zdvíhacie plošiny, ktoré sú hospodárne, flexibilné a ľahko sa ovládajú, čím podstatne uľahčujú nakladanie a vykladanie tovaru z nákladného vozidla. Vo svojom portfóliu má spoločnosť 40 produktov a celoplošnou sieťou servisu garantuje servis bez hraníc pre klientov z oblastí prepravy potravín, logistiky prepravy, odpadového hospodárstva, záchranných a bezpečnostných zložiek. Okrem predaja takisto prenajíma a požičiava.
Na uvoľnenú pozíciu spoločnosť hľadá s nástupom čo najskôr
Medzinárodného Sales Manager (m/ž/iné)
Česká republika/Slovensko/Maďarsko
s miestom výkonu práce v Bratislave
Ste odborníkom na získavanie a starostlivosť o zákazníkov?
Tak potom ste ten správny človek pre nás!
Vaša budúca pracovná náplň
- Práca v nadnárodnom prostredí (v medzinárodnom obchode) a profitujete zo svojich jazykových znalostí.
-Získavanie a starostlivosť o podniky akejkoľvek veľkosti. Od malých-stredných podnikov až po významných „globálnych aktérov“.
- S riadením zákazníkov už máte skúsenosti.
- Nielen vy, ale najmä vaši zákazníci budú prekvapený mnohorakými možnosťami, ktoré ponúkajú naše produkty (riešenia pre nakladacie zdvíhacie plošiny).
- U nás nie ste len samostatným pracovníkom, ale s podporou nášho Zákazníckeho servisu úspešne zrealizujete projekty, a to najmä v tíme.
- Máte intuíciu pre potenciálne projekty
- Radi sa vydávate do neznáma, pričom sa všade cítite ako doma, počnúc firmami so základným vybavením cez firmy, ktoré chcú upgradovať svoje vybavenie, až po komunálnu oblasť.
Váš profil
- Absolvovali ste technické vzdelanie a máte ho zmysel pre obchod. Skúsenosti s predajom nakladacích zdvíhacích plošín sú výhodou.
- Dobre ovládate nemčinu (C1) alebo angličtinu (B1), ďalšie jazyky sú výhodou.
- Radi cestujete, ste otvorený/á, zanietený/á a nevzdávate sa. Kontakty nadväzujete bez problémov.
- Okrem toho sa zaujímate o súvislosti, ktoré sú významné pre rozvoj obchodu.
Benefity:
- Moderná globálna firemná kultúra
- Náročné a v žiadnom prípade nie nudné, medzinárodné projekty
- Pravidelne možnosť práce z domu
- Atraktívna pracovná doba, ktorá zohľadňuje aj vaše súkromie prostredníctvom modelov flexibilnej pracovnej doby & za svoju energickú prácu nesiete zodpovednosť sám/sama
- Osobný kariérny plán & ďalšie vzdelávanie podľa potreby
- Významné benefity pre vaše zdravie.
Minimálna základná zložka mzdy pre túto pozíciu – v závislosti od vašej kvalifikácie a skúseností – je 2000 - 2500 EUR v hrubom, plus provízie z predaja.
Miesto výkonu práce je v Bratislave. V prípade potreby vám radi pomôžeme nájsť byt.
Ak máte záujem o túto zodpovednú pozíciu, tak sa budeme tešiť na vašu žiadosť o zamestnanie e-mailom na: bewerbung@