Zákazky
Kategória:
Administratíva
Hľadám človeka ktorý má skúsenosti s vybavovaním zákaziek pre Nemecký trh alebo ktorý má potenciálne kontakty pre spoluprácu
Čo sa týka spolupráce sme otvorený všetkým možnostiam najlepšie osobne stretnutie a prebrať veci do detailov
Volajte na číslo alebo zanechajte Email ozvem sa
Čo sa týka spolupráce sme otvorený všetkým možnostiam najlepšie osobne stretnutie a prebrať veci do detailov
Volajte na číslo alebo zanechajte Email ozvem sa
Podobné inzeráty
Do našej spoločnosti hľadáme komunikatívneho pracovníka s dobrou znalosťou nemeckého jazyka, ktorý bude vyhľadávať zákazky pre našich živnostníkov.
Žiaden home-office.
Nástup ihneď.
V prípade záujmu ma kontaktujte.
( administrativa , praca v kancelarii, pracovnik s nemeckym jazykom, administrativny pracovnik )
Hledáme flexibilní personální HR koordinátorku/ koordinátora.
Tvou náplní práce bude:
- zajištění nových pracovníků na jednotlivé zakázky
- komunikace s vedoucími pracovníky ve výrobních podnicích
- telefonický pohovor s novými uchazeči, zvaní na pohovor
- zajištění nových nástupu a kontrola zaměstnanců na směnách;
- zpracovávání docházky zaměstnanců;
- příprava podkladů na mzdy pro zaměstnance;
- komunikace s účetním oddělením;
- komunikace s ubytovacími zařízeními;
- řešení problémů a požadavků zaměstnanců;
- a jiné.
Výhody:
• Zajímavá práce, díky které nastartujete svůj kariérní růst
• Výborná příležitost pro rozvoj svých schopností a dovedností
• Nástup na pracovní smlouvu i osvč
• Mladý tým spolupracovníků•
Možnost vydělat více díky bonusem za vyšší výkon
• Služební mobil a notebook, tankovací karta
• Nástup 1.5.2023
Platové podmínky: 35 000kč brutto
Počítačové znalosti:
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý
Ostatní znalosti:
- řidičský průkazB, aktivní řidič
- vlastní osobní automobil výhodou, ne podmínkou
Osobnostní předpoklady a dovednosti:
• Schopnost vést lidi
• Komunikativnost
• Empatie
• Asertivita
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
-aktívna akvizícia nových zákazníkov, starostlivosť o existujúcich zákazníkov (e-mailom, telefonicky, osobne)
-spracovávanie ponúk podľa žiadostí klientov
-kompletné spracovanie získanej zákazky, komunikácia pri výrobnom procese
-objednávanie tovaru, sledovanie jeho uskladnenia, sledovanie cien
-sledovanie zahraničných i domácich noviniek
-posty na sociálnych sieťach
Zamestnanecké výhody, benefity
-stabilné zamestnanie vo firme s ustálenou pozíciou na trhu
-atraktívne finančné ohodnotenie s bonusmi a motivačnými zložkami
-práca len na 1. smene
-k dispozícii firemný automobil
-práca v pozitívnom kolektíve
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
obchod, marketing, reklama, grafický dizajn
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Pokročilý (C1) a Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
-technické a kreatívne myslenie
-obchodný duch
-komunikatívnosť, príjemné vystupovanie, prezentačné schopnosti
-prehľad vo svete reklamných predmetov výhodou
-chuť pracovať a vzdelávať sa
-samostatnosť a zodpovednosť, efektivita a proaktivita
-lojálnosť
-trpezlivosť
Naša spoločnosť je na trhu od roku 1999. Pracujeme v oblasti reklamy a sme pripravení poskytnúť kompletný reklamný servis od kreatívneho návrhu až po samotnú realizáciu.
Radi v našom kolektíve privítame šikovného človeka, ktorý nemá problém s komunikáciou a oslovovaním nových obchodných partnerov.
Prijmeme na TPP nového kolegu/kolegyňu. Viac informácii o našej spoločnosti nájdete tu:
Náplň práce:
- spracovanie cenových ponúk a predaj zákazníkom
- kompletná starostlivosť o predané zákazky
- skladové hospodárstvo
- starostlivosť o zverenú prevádzku v Kežmarku
Platové podmienky:
850€ Brutto + variabilná zložka 1% z predaja (+cca 250 - 400€ mesačne)
Pracovné benefity:
- firemný paušál
- firemný notebook
- práca v mladom kolektíve
- pravidelné teambuildingové akcie
- firemné dovolenky
Požiadavky na nového kolegu/kolegyňu:
- analyzovanie a riešenie problémov
- fyzická zdatnosť
- komunikatívnosť
- kultivovaný slovný a písomný prejav
- prezentovanie
- pružnosť myslenia
- samostatnosť
- tímová práca
- zodpovednosť
- potrebný
- precíznosť pri práci a kvapka perfekcionizmu
Posudzovanie uchádzačov sa bude realizovať na základe zaslaných životopisov.
Životopis môžete zaslať na: administrativa@