Založ si svoj biznis - POZOR teraz s 0 investíciou
Kategória:
Administratíva
Nepremeškajte túto šancu !!!
- Práca online pre Rakúsku rodinnú firmu
- 30% okamžitý zárobok z objednávky
- Možný zárobok až do výšky 60%
- Svoj vlastný e-shop zdarma, o nič sa nestaráš, všetko zariadi firma - tu, aj v prípade záujmu o parfémy, objednáte:
Bonusové zárobky bez vlastného obratu
- Pravidelné akcie, súťaže, bonusy
- Viac info poskytnem mailom
- Práca online pre Rakúsku rodinnú firmu
- 30% okamžitý zárobok z objednávky
- Možný zárobok až do výšky 60%
- Svoj vlastný e-shop zdarma, o nič sa nestaráš, všetko zariadi firma - tu, aj v prípade záujmu o parfémy, objednáte:
Bonusové zárobky bez vlastného obratu
- Pravidelné akcie, súťaže, bonusy
- Viac info poskytnem mailom
Podobné inzeráty
Hľadáme šikovných a ambicióznych biznis partnerov do nášho tímu. Otvárame novú biznis skupinu, preto máte teraz jedinečnú možnosť obsadiť u nás pozíciu koordinátor. Spolupracujeme s medzinárodnou spoločnosťou a našou hlavnou činnosťou je rozvoj internetového obchodu, starostlivosť o obchodné tímy.
Ide o jednoduchú prácu, na niekoľko hodín týždenne, pokojne aj popri inej práci. Pracujete z domu alebo odkiaľkoľvek, prípadne môžete využívať našu kanceláriu.
Náplňou práce:
-vedenie bežnej administratívy
-komunikácia medzi obchodnými partnermi a klientmi
-aktívne oslovovanie a starostlivosť o klientov - komunikácia, odpovedanie otázok, poskytovanie informácií
-úzka spolupráca so skúsenejšími členmi tímu
-nehľadáme ľudí do priameho predaja
-pozícia vhodná aj pre študentov VŠ, mamičky
-zaškoľovanie
Výhody, benefity
-flexibilný pracovný čas - venujete sa práci kedy vám vyhovuje
-nezávislosť - môžete prácu vykonávať odkiaľkoľvek - nevyhnutné pripojenie na internet
-osobnostný rozvoj aj kariérny rast
-možnosť práce z domu, popri práci, materskej alebo rodičovskej dovolenke
-podpora tímu, proces zaškoľovania, online školenia
-zaujímavý a motivačný systém odmeňovania
-finančné ohodnotenie je individuálne podľa pracovnej pozície - Koordinátor v priemere 1000€
Požiadavky a znalosti:
- ovládať PC a mobil
- slovenský jazyk - expert
- iný cudzí jazyk - výhoda
- vodičský preukaz - výhoda
- príjemné vystupovanie a prejav
- chuť pracovať a rozvíjať sa
- disciplína, dôslednosť
- samostatnosť
Práca vhodná pre uchádzačov v rámci celej SR! Jedná sa o online podnikanie, kedy od vyššie dosiahnutých pozícii sa pracuje na živnosť.
Ak ste osoba, ktorá chce zlepšiť svoju finančnú situáciu a máte ochotu na tom pracovať, je to skvelá príležitosť. Máme systém, ktorý keď sa naučíte a aplikujete do praxe - ovplyvní vaše výsledky veľmi rýchlo.
Táto pracovná ponuka je aj pre uchádzačov slovensky hovoriacich žijúcich mimo SR - napíšte nám v správe, v ktorej krajine žijete a povieme Vám, aké sú možnosti spolupráce.
Ak Vás ponuka oslovila, kontaktujte nás písomne cez email.
Hľadáte spôsob, ako zvýšiť online predajnosť svojich produktov alebo služieb? Som profesionálny copywriter a SEO expert a pomôžem Vám vytvoriť účinné predajné texty, ktoré budú priťahovať nových zákazníkov a zvýšia viditeľnosť vašej webovej stránky vo vyhľadávačoch. Nečakajte ani minútu dlhšie a začnite zlepšovať svoj online biznis ešte dnes!
Pripravím :
- texty na web
- články na blog
- popisy k produktom
- SEO články
- PR články
- PPC texty
- texty pre affiliate partnerstva
Možnosť jednorazovej ale aj dlhodobej a pravidelnej spolupráce.
Orientačná cena za 1NS je 7€. (1NS = 1800 znakov vrátane medzier)
Cena závisí od množstva faktorov napr. rozsah, termín, analýza cieľovej skupiny a pod.
Na inzerát reagujte emailom. V emaily stručne popíšte čo potrebujete, v akom rozsahu a do akého termínu. Následne vás budem kontaktovať aj s predbežnou cenou. Ak budete súhlasiť, dohodneme ďalšie detaily.
Telefonáty nedvíham, nakoľko ma to vyrušuje pri písaní. (Tel. číslo vymyslené)
Ponúkam zručnosti v oblasti komunikácie a práce s ľuďmi. Viedla som kolektívy a pracovala v sektoroch, kde bola potrebná organizačná schopnosť. Práca so slovom mi bola a je vždy vlastná. Mojimi výhodami sú spoľahlivosť, dochvíľnosť, komunikatívnosť, flexibilita, kreativita a lojálnosť.
Vopred ďakujem za spätnú väzbu.
Efektívnu pomoc a spoluprácu pre Vašu firmu ponúkam v administratívnej oblasti na pozíciu asistentky. Mojimi benefitmi sú kreativita, komunikatívnosť, flexibilita, spoľahlivosť a lojálnosť. Mám rada výzvy a rada sa učím nové veci. Podpora pre Váš biznis. Ak Vás ponuka zaujala, kontaktujte ma na nižšie uvedenom čísle.
Hľadáme šikovných a ambicióznych biznis partnerov. Spolupracujeme s medzinárodnou spoločnosťou a našou hlavnou činnosťou je rozvoj internetového obchodu (rýchloobratkový sortiment tj. pre každodennú spotrebu z oblasti zdravia a krásy), starostlivosť o klientov, obchodné tímy, marketing. Budujte eshop, starajte sa o obraty a majte príjem z tržieb.
Ide o jednoduchú prácu, na niekoľko hodín týždenne, pokojne aj popri inej práci. Pracujete z domu alebo odkiaľkoľvek, prípadne môžete využívať našu kanceláriu.
Náplňou práce:
-vedenie bežnej administratívy
-komunikácia medzi obchodnými partnermi a klientmi
-aktívne oslovovanie a starostlivosť o klientov - komunikácia, odpovedanie otázok, poskytovanie informácií
-úzka spolupráca so skúsenejšími členmi tímu
-nehľadáme ľudí do priameho predaja
-pozícia vhodná aj pre študentov VŠ, mamičky
-zaškoľovanie
Výhody, benefity
-flexibilný pracovný čas - venujete sa práci kedy vám vyhovuje
-nezávislosť - môžete prácu vykonávať odkiaľkoľvek - nevyhnutné pripojenie na internet
-osobnostný rozvoj aj kariérny rast
-možnosť práce z domu, popri práci, materskej alebo rodičovskej dovolenke
-podpora tímu, proces zaškoľovania, online školenia
-zaujímavý a motivačný systém odmeňovania
-finančné ohodnotenie je individuálne podľa pracovnej pozície - Koordinátor v priemere 1000€
Požiadavky a znalosti:
- ovládať PC a mobil
- slovenský jazyk - expert
- iný cudzí jazyk - výhoda
- vodičský preukaz - výhoda
- príjemné vystupovanie a prejav
- chuť pracovať a rozvíjať sa
- disciplína, dôslednosť
- samostatnosť
Práca vhodná pre uchádzačov v rámci celej SR! Jedná sa o online podnikanie, kedy od vyššie dosiahnutých príjmov sa pracuje na živnosť. Po 3 mesiacoch cca. príjem 1000€.
Ak ste osoba, ktorá chce zlepšiť svoju finančnú situáciu a máte ochotu na tom pracovať, je to skvelá príležitosť. Ak ste osoba, ktorá uvažovala niekedy nad podnikaním a budovať niečo vlastné, môžete viesť internetový obchod bez nutnosti kapitálu, skladu, tovaru, logistika apod. Máme systém, ktorý keď sa naučíte a aplikujete do praxe - ovplyvní vaše výsledky veľmi rýchlo.
Táto pracovná ponuka je aj pre uchádzačov slovensky hovoriacich žijúcich mimo SR, keďže pôsobíme medzinárodne - napíšte nám v správe, v ktorej krajine žijete a povieme Vám, aké sú možnosti spolupráce.
Ak Vás ponuka oslovila, kontaktujte nás písomne cez email.
Miesto práce
Crowne Plaza, Hodžovo námestie, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, na dohodu (brigády)
Termín nástupu
1.5.2023
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 322,2 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pozícia je vhodná aj pre čerstvých absolventov bez praxe, poskytneme vám kvalitné zaškolenie aj ďalší odborný rozvoj.
Čo ťa na tejto pozícii čaká?
• Budeš stále v pohybe a aktívne oslovovať našich potenciálnych ale aj existujúcich zákazníkov s pestrou ponukou služieb.
• Vykonávať telefonickú, písomnú komunikáciu a pomoc potencionálnym klientom
• Tvojou hlavnou úlohou bude poskytnúť im radu pri výbere služby z nášho portfólia investicii.
•telefonicky oslovovať zákazníkov z internej databázy
• Súčasťou tvojej práce bude dať bodku za každým obchodom uzatvorením obchodnej zmluvy.
• zabezpečovanie nadštandardnej starostlivosti o klientov
angažovaním sa v projektoch na neustále zlepšovanie klientskej
spokojnosti
• Aby sme ťa vedeli podporiť v tvojej práci, budeš nám pravidelne reportovať svoju predajnú činnosť.
Zamestnanecké výhody, benefity
Čo ti ponúkame?
•finančné ohodnotenie je individuálne podľa skúsenosti v priemere 1250€ až 3000€ fix
•provizie od 5%
• Benefity
• Poskytneme ti individuálne a komplexné zaškolenie (hradené firmou).
• Pri predaji ti pomôže naša kvalitne vybudovaná infraštruktúra a vysoký potenciál klientov v jednotlivých regionoch
• Ak využiješ svoj potenciál, môžeš spolu s nami kariérne rásť až na pozíciu tím lídra.
O ďalších benefitoch ti radi povieme viac na osobnom stretnutí.
Informácie o výberovom konaní
Daj nám o sebe vedieť a pošli nám svoj životopis. Záujemcom, ktorí spĺňajú naše požiadavky podľa profilu sa ozveme a dohodneme si termín osobného pohovoru.
Kontaktná osoba: Erik Ondrus
Tel.:
E-mail: office.manager@