inzercia, predaj, predám, bazár
Domov > Administratíva

Administratíva - inzercia, predaj, predám, bazár - strana 13

Hľadám si prácu
Som invalidný dôchodca, zťp osoba. Mám vysokoškolské vzdelanie a prax v oblasti call centra, recepcie a administratívy a predaná. Mám VP B, ovládam strojopis, základy Omega Olymp, mám zdravotný preukaz, hygienicke minimum.
obchodný zástupca
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti: -aktívna akvizícia nových zákazníkov, starostlivosť o existujúcich zákazníkov (e-mailom, telefonicky, osobne) -spracovávanie ponúk podľa žiadostí klientov -kompletné spracovanie získanej zákazky, komunikácia pri výrobnom procese -objednávanie tovaru, sledovanie jeho uskladnenia, sledovanie cien -sledovanie zahraničných i domácich noviniek -posty na sociálnych sieťach Zamestnanecké výhody, benefity -stabilné zamestnanie vo firme s ustálenou pozíciou na trhu -atraktívne finančné ohodnotenie s bonusmi a motivačnými zložkami -práca len na 1. smene -k dispozícii firemný automobil -práca v pozitívnom kolektíve Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie študent vysokej školy vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa Vzdelanie v odbore obchod, marketing, reklama, grafický dizajn Jazykové znalosti Slovenský jazyk - Pokročilý (C1) a Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) Vodičský preukaz B Osobnostné predpoklady a zručnosti -technické a kreatívne myslenie -obchodný duch -komunikatívnosť, príjemné vystupovanie, prezentačné schopnosti -prehľad vo svete reklamných predmetov výhodou -chuť pracovať a vzdelávať sa -samostatnosť a zodpovednosť, efektivita a proaktivita -lojálnosť -trpezlivosť Naša spoločnosť je na trhu od roku 1999. Pracujeme v oblasti reklamy a sme pripravení poskytnúť kompletný reklamný servis od kreatívneho návrhu až po samotnú realizáciu. Radi v našom kolektíve privítame šikovného človeka, ktorý nemá problém s komunikáciou a oslovovaním nových obchodných partnerov.
Customer support
Mladý a rýchlo rastúci e-shop hľadá do svojho týmu viacero zamestnancov. Ak máš chuť budovať s nami perspektívny e-shop na viacerých európskych trhoch neváhaj sa nám ozvať. Aktuálne obsadzujeme túto pozíciu: -Customer support pre Rumunsko/Nemecko/Slovinsko -občas dvihneš telefón a skontroluješ objednávku, poprípade prezistíš, či už balík od nás odišiel. Rozhodne ťa nečaká žiadne celodenné vyvolávanie bez pauzy na obed. Snažíme sa procesy automatizovať, aby otázok od zákazníkov bolo čo najmenej. Odpovieš aj na zopár e-mailov. Nehľadáme supermana, stačí nám spisovné ovládanie jedného z týcho vyššie uvedených jazykov a zodpovedný prístup k práci. Na oplátku ti za tvoju prácu ponúkneme od 900eur netto. Práca sa vykonáva v Košiciach-Barca. Nástup od 1.3.2023 Pracovná doba 7:30-16:00(pracovná doba sa môže presunúť aj napr. 7:00-15:30 alebo 6:30-15:00 alebo 6:00-14:30) podľa dohody. Práca len interne. (Prosím o nekontaktovanie pri žiadosti na externé prekladanie) Kontaktovať prosím LEN emailom. Životopis posielať na email:(do predmetu uviesť “customer support”) andreas.martinel21@ Slovinsky jazyk Rumunsky jazyk Nemecky jazyk Slovensko Slovinsko Nemecko Rumunsko Slovinsčina Nemčina Rumunčina
Čašník ,Čašnicka
Práca v Bowlingspot reštaurácii na Čermeli.. Príprava a vynášanie nápojov a jedál, práca s peniazmi, obsluha zákazníkov,práca na plný úväzok … Minimálne vzdelanie stredná škola s maturitou.. -100% sprepitného dostanú zamestnanci -Otváracia doba 10:00-24:00 Zavolajte nám, alebo nás navštívte a doneste si so sebou životopis. Termín pohovoru dohodneme buď po telefonickej dohode alebo priamo na mieste
Inžinier kvality, DONGWON SK, s.r.o., Dubnica nad Váhom
PLAT: 1 050 - 1 150 EUR/mesiac celková mesačná mzda vrátane bonusov od 1 210€, v závislosti od skúseností kandidáta. Náplň práce, právomoci a zodpovednosti - aplikácia metód riadenia kvality vo výrobnom procese, - riadenie činnosti, vedenie, podpora a školenie kontrolórov kvality, - komunikácia so zákazníkom vo veciach kvality produktu, - sleduje problémy u zákazníka a komunikuje so zástupcami zákazníka, - riadenie deštrukčných testov produktu - podávanie správ o kvalite, EMS, BOZP a BOZP riadiacemu orgánu spoločnosti - vykonáva a zodpovedá za interné/externé audity, - zodpovednosť a príprava na kalibráciu nástrojov, - zodpovednosť za dokumenty oddelenia kvality ako C.P., ISIR a systém MSA - zodpovednosť za štatistiky a analýzy (PPM, sťažnosti, KPI) Zamestnanecké výhody, benefity - dochádzkový bonus, - mesačné bonusy, - každoročné valorizovanie platov, - mimoriadne prestávky mimo obednej prestávky po každých dvoch hodinách, - odmena pri odporúčaní nového zamestnanca, - letné odmeny, - zimné odmeny, - ročné odmeny pri splnení podnikateľského plánu, - súťaž o Top zamestnancov roka, - príplatky nad rámec Zákonníka práce, - príplatok pri práci vo sviatok +150%, - vianočné poukážky, - príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie, - sociálny program (Vianočný večierok, Športový deň, mikulášske balíčky), - zabezpečenie stravovania a pitného režimu, obedy a večere, - rôzne iné sociálne výhody. Informácie o výberovom konaní Poprosíme uchádzačov, aby nám poslali životopis aj v ANGLICKOM JAZYKU na uvedenú e-mailovú adresu: dasa.plutkova@ Uchádzačov, ktorí spĺňajú vyššie uvedené požiadavky budeme kontaktovať telefonicky.
Hľadám prácu
Želám Vám krásny deň, hľadám si brigádu popri práci, buď víkendy alebo formou home-office na pár hodín denne. Posledné roky pracujem v sklade na NZV, ale pracovala som aj ako pokladníčka, mala som po strednej prácu aj v kebab stránku, ktorá ma veľmi bavila. Momentálne si robím kurz excelu a budem pokračovať vo vzdelávaní. S prácou na počítači som kamarátka. Rýchlo a rada sa učím čokoĺvek a rada by som sa teraz zlepšila hlavne v tejto oblasti. ! VP sk. B nemám Takže ideálne by bola práca v Seredi alebo v blízkom okolí. Nie je problém cestovať do TT, Ga, Šale, prípadne aj Nitry či BA.
Osobný/á asistent/ka TPP
Hľadám na trvalý pracovný pomer osobného asistenta/tku na TPP. Náplň práce: Administratíva firmy, vybavovanie osobných termínov, spracovávanie faktúr. Podmienky uchádzača: •Byť zručný na PC •Ovládať stresové situácie/Pohotovosť v príprade riešenia firmových záležitosti •Pozitivné myslenie •Anglicky/Nemecký jazyk (jeden z tíchto jazykov je potreba na B1!!) Výhody: •Nástupný plat je 800,-€ na mesiac + bonusy •Firemný telefón na súkromné účely, Notebook •Po zaškolení firémne vozidlo •Firemné akcie •Žiaden stereotyp V prípade záujmu vás poprosím kontaktovat na čísle .
Projektový manažér /ka pre Nemecko
Dobrý deň do nášho tímu hľadáme šikovného chlapa alebo ženu na pozíciu pre akvizíciu nových klientov v oblasti stavebníctva pre Nemecko Vašou úlohou bude vyhľadávanie a akvizícia Externých firiem na spoluprácu v oblasti stavebníctva (primárne elektroinštalácia), Ponúkame našich pracovníkov pre spoluprácu (firma/personálna agentúra) Čo Vás čaká? - Vyhľadávanie a kontaktovanie Nemeckých firiem - Komunikácia s klientom: dohodnutie podmienok pre spoluprácu (cena, počet ľudí, dĺžka trvania spolupráce atď.) - Udržiavanie komunikácie už s úspešnými spoluprácami. - Vedenie databázy firiem a komunikácie a Čo Vám ponukáme? - Firemný mobil - práca 8:00 - 15:00 - Zaujímavé finančné ohodnotenie nástupný plat fix 550€ (v čistom) + pohyblivá zložka až v priemere do výšky 2000€ v čistom zabezpečená práca do 5-ľudí: fix mesačne 550€ v čistom práca pre 5-10 ľudi: fix + 95€ za osobu práca pre 10-15 ľudí fix + 95€ + 110€/osoba zabezpečenie práce pre 16 a viac + 120€/osoba Priemerná mesačná mzda 1200-1700€ v čistom - Práca na HTPP alebo na živnosť. Koho hľadáme? - Priebojného a nebojácneho človeka komunikovať - Cieľavedomý - Maximálne flexibilný (potrebné riešiť problémy na stavbe, ubytovaní) niekedy aj večer - Ochota pracovať a vzdelávať sa - Milá a ústretová komuníkácia - Nemecky hovoriaci slovom aj písmom - Skúsenosti s obdobnou prácou podmienkou! (vedieť vyjednať a dohodnúť podmienky v Nemeckom Jazyku) Komunikáciu a akvizíciu nových zamestnancov, fakturácie, pripomienky a požiadavky zamestnancov rieši iný kolega. Vašou úlohou je akvizícia a komunikácia s Nemeckými partnermi. Pre viac informácií ma kontaktujte na tel. čísle alebo Prípadne zašlite Váš životopis na prstek.peter@ Nástup možný ihneď, práca sa vykonáva priamo u nás v kancelárií v Nitre
Práca v Nemecku pre ženy
Ponúkame prácu do Nemecka pre ženy. Náplň práce: vydávanie magnetických kartičiek. Dĺžka práce: 20.3.-20.5. Plat: 17/hod. Ubytovanie a cesta hradené. Podmienkou je nemecký jazyk na úrovni B1-B2 a životopis v nemeckom jazyku. Životopis zaslať na email: jana.svancarova@ Viac informácií na čísle Ponuka platí do 14.3.2023
Projektový manažér s nemeckým jazykom
Prijmeme do pracovného pomeru administratívneho pracovníka/-čku s aktívnym nemeckým jazykom: Náplň práce: - aktívne vyhľadávanie obchodných príležitostí, oslovovanie a ich evidovanie - prijímanie mailových, telefonických ponúk od nemeckých klientov - spolupodieľanie sa na koordinácii procesu projektu od ponuky, cez postup realizácie, až po úspešné ukončenie - sledovanie priebehu projektov a dodržiavanie stanovených termínov - administratívne činnosti Predpoklady: - znalosť nemeckého jazyka na úrovni B2 - výborné komunikačné schopnosti a obchodnícky prístup - príjemné vystupovanie - organizačné schopnosti a ústretovosť - precíznosť, zodpovednosť a samostatnosť - práca s PC Výhody: - stabilné zamestnanie v prosperujúcej spoločnosti a mladom kolektíve - zaškolenie skúsenými kolegami z oboru - motivujúce finančné ohodnotenie
Ponúkam Vám dlhodobú prácu asistentky konatela
PRIJMEM ASISTENTKU Náplň práce administratíva, pošta, aj niečo viac... platové ohodnotenie je 1500€ cistom. Práca vhodná pre osobu (vek 19-30bez záväzkov) flexibilná pracovná doba - , podľa potreby. Práca je Vhodna pre aj student VŠ, V prípade záujmu, pošlite životopis a dve fotky na tento email. job2023@
Hladame uctovnika pre logisticku firmu
Hladame skuseneho uctovnika pre zacinajucu logisticku firmu spolocnost,ktory by vediel poradit nielen s uctovanim, ale aj s administativnymi procesmi, co sa tyka registrcie firmy na DPH. V pripade zaujmu, poprosime vas kontakovat nas cez e-mail: nazar.bizcrypto@
Hľadám prácu
Hľadám prácu ako pomocná administratívna pracovníčka,prípadne iné ponuky na skrátený uväzok cca 9-14:00Hod.
Projektový manažér /ka pre Nemecko
Dobrý deň do našej firmy Rontech s.r.o. hľadáme šikovného chlapa alebo ženu na pozíciu pre Projektový manažér pre nových klientov v oblasti stavebníctva pre Nemecko. Vašou úlohou bude vyhľadávanie a kontaktovanie Externých firiem na spoluprácu v oblasti stavebníctva (primárne elektroinštalácie), Ponúkame našich pracovníkov pre spoluprácu s Nemeckými firmami. Čo Vás čaká? - Vyhľadávanie a kontaktovanie Nemeckých firiem (existujúce databázy) - Komunikácia s klientom: dohodnutie podmienok pre spoluprácu (cena, počet ľudí, dĺžka trvania spolupráce atď.) - Udržiavanie kontaktu s už partnerskými firmami - Vedenie databázy firiem a komunikácie. Čo Vám ponukáme? - Firemný mobil - Firemný počítač (notebook) - práca 8:00 - 16:00 - Zaujímavé finančné ohodnotenie nástupný plat fix 1000 € (v čistom) + pohyblivá zložka od výkonu, dohodnutia projektov (percento zo zisku stavby) Koho hľadáme? - Priebojného a nebojácneho človeka komunikovať - Cieľavedomý a komunikatívny - Maximálne flexibilný - potrebné riešiť problémy na stavbe, ubytovanie v nezvičajnom časovom období - Ochota pracovať a vzdelávať sa - Milá a ústretová komuníkácia - Nemecky hovoriaci slovom aj písmom (podmienka) - Anglický jazyk výhodou - Skúsenosti s obdobnou prácou podmienkou! (vedieť vyjednať a dohodnúť podmienky v Nemeckom Jazyku) Vašou úlohou je hlavne komunikácia s Nemeckými partnermi. Pre viac informácií ma kontaktujte na tel. čísle alebo na môj mail pavel.roncak@ Nástup možný ihneď, práca sa vykonáva v Lučenci v našej kancelárii.
Prijmeme mzdovú účtovníčku
Prijmeme šikovnú a samostatnú mzdovú účtovníčku. Pracovná náplň: komplexné spracovanie miezd, vedenie personálnej agendy, skladové hospodárstvo, fakturácia, iné administratívne práce. Jednozmenný pracovný režim. Prax: min. 6 mesiacov. Programy: Microsoft Word, Excel - pokročilá úroveň, Omega - el. úroveň, Olymp- výhodou. Životopisy zasielať na e-adresu: uhorara@ alebo volať na tel. č: . Mzda: 960 eur brutto/mes. Nástup: ihneď.
Práca
Práca na 4 hodinne týždene,popri zamestnaní, mamičky na materskej dovolenke, dôchodcovia
Preklady z poštiny
Ponúkam preklady z poľského jazyka, administrácia eshopu, webu, knihy, bakalárske, magisterské, diplomové práce. precyzyjne tłumaczenia ustne i pisemne z języka słowackiego oraz na język słowacki. Obsługa aukcji internetowych / e-shopu. Kontakt z czeskimi oraz słowackimi klientami. Eshop, sklep internetowy, czechy, czeski, czeskiego, tłumacz, słowacki, aukcje, semily, překlad, preklad, preklady, polština, tłumaczenia zwykłe, obłsuga, znalost allegro, olx, kontakt: vetko.sales@
HR koordinator Ostrava
Hledáme flexibilní personální HR koordinátorku/ koordinátora. Tvou náplní práce bude: - zajištění nových pracovníků na jednotlivé zakázky - komunikace s vedoucími pracovníky ve výrobních podnicích - telefonický pohovor s novými uchazeči, zvaní na pohovor - zajištění nových nástupu a kontrola zaměstnanců na směnách; - zpracovávání docházky zaměstnanců; - příprava podkladů na mzdy pro zaměstnance; - komunikace s účetním oddělením; - komunikace s ubytovacími zařízeními; - řešení problémů a požadavků zaměstnanců; - a jiné. Výhody: • Zajímavá práce, díky které nastartujete svůj kariérní růst • Výborná příležitost pro rozvoj svých schopností a dovedností • Nástup na pracovní smlouvu i osvč • Mladý tým spolupracovníků• Možnost vydělat více díky bonusem za vyšší výkon • Služební mobil a notebook, tankovací karta • Nástup 1.5.2023 Platové podmínky: 35 000kč brutto Počítačové znalosti: Microsoft Excel - pokročilý Microsoft Outlook - pokročilý Ostatní znalosti: - řidičský průkazB, aktivní řidič - vlastní osobní automobil výhodou, ne podmínkou Osobnostní předpoklady a dovednosti: • Schopnost vést lidi • Komunikativnost • Empatie • Asertivita
Asistenka/sekretárka
Do nášho mladého kolektívu hľadáme šikovnú a komunikatívnu asistentku. Miesto výkonu práce Malé Zálužie. Pozíciu obsadzujeme k 20.3.2023 Pracovná doba pon-pia/9hod.do 17hod. Druh pracovného pomeru: dohoda o pracovnej činnosti Výška mzdy 850Eur v čistom Naša firma sa prevažne zaoberá prenájmom motorových vozidiel, kúpou a predajom motorových vozidiel a z časti stavebnou činnosťou. Náplň práce: - starostlivosť o chod kancelárie,práca s dokumentami, tlač, scan, kopírovanie, evidencia pošty, spracovanie pošty, elektronická schránka - objednávanie tovaru a materiálu, komunikácia s dodávateľmi, firmami, štátnymi inštitúciami a úradmi - evidencia faktúr, príprava podkladov do účtovníctva, komunikácia s účtovnou firmou - administratívna podpora stavebných projektoch (príprava podkladov pre stavebné konania, kataster a pod.) - ďalšie administratívne úkony podľa pokynov nadriadeného Požiadavky na zamestnanca: stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa - Microsoft Word - pokročilý - Internet - pokročilý - Vodičský preukaz sk.B Prax na obdobnej pozícii je výhodou. Osobnostné predpoklady a zručnosti - zodpovednosť - aktívny prístup k práci - komunikatívnosť - odolnosť voči stresu - schopnosť pracovať pod tlakom - ochota spolupracovať a učiť sa Vzhľadom k tomu, že sme prevažne mladý kolektív uprednostníme mladšieho uchádzača. Ďakujeme všetkým vopred za prejavený záujem.
Hľadám prácu na doma/z domu (home office)
Dobrý deň, hľadám si prácu z domu (homeoffice) najlepšie v oblasti administratívy napr. zadávanie údajov do systému, fakturácia, administratíva, spracovanie e-mailov, práca v e-shope, zákaznícky servis, služby virtuálnej asistentky a podobne. Mám skúsenosti s fakturáciou, nahrávaním produktov do e-shopu, správou sociálnych sietí, základné skúsenosti s vedením účtovníctva a tvorbou tabuliek. Ovládam anglický jazyk na mierne pokročilej úrovni. Rýchlo sa učím a budem vďačná za akúkoľvek vašu ponuku. Nemám záujem o finančné sprostredkovanie, predaj produktov a vypĺňanie dotazníkov. Ďakujem.
inzercia, predaj, predám, bazár, Administratíva