Administratíva - inzercia, predaj, predám, bazár - strana 14
Dobrý deň.
Hľadám prácu s využitím talianskeho jazyka. V minulosti som pracovala v Taliansku. Prosím len v okr. Čadca a blízkom okolí. Pre viac informácii prosím volajte po 18:00 hod.
Hladame šikovnú,pracovitu,komunikativnu telefonistku- asistentku do kancelarie
nie sme call centrum
Ponukame zaujimave fin. ohodnotenie
zaklad+odmeny cca 1000-1300 eur /mes.
možnost prispôsobit pracovnu dobu
stabilna nenaročna práca
podrobne zaškolime zaučime.
v pripade zaujmu nás kontaktujte na mail
budeme Vas kontaktovat
pracatelefonistkabb@
dakujeme tešime sa na spolupracu
Ihneď príjmeme do TPP administratívnu pracovníčku do CA na skrátený pracovný úväzok 30 hod. /týždeň s nástupným platom 650€
Ponukám prácu telefonovanie a vybavovanie objednávok pre Poľsku firmu. Telefonujete so slovenskými zákazníkmi tak že treba vedieť po slovenský. Práca je na 6hodin denne ak chcete viac môžete. Je to na živnosť. Potrebujete počítač internet a sluchadla. Všetko je z domu všetko je online. Aj pohov je online. Budete mať týždeň platené školenie online a potom po týždni začínate pracovat. Preplácajú aj nemocenskú aj 12 dni platenej dovolenky čo je super. Ak je záujem kľudne ma kontaktujte ak bude vážny záujem dám kontakt na šefku s ktorou budete absolvovať online pohovor.
6€/hodina
Práca pre cele Slovensko
Dobrý deň, hľadám si prácu na TPP 8 h prac. čas - ako administratívna pracovníčka, fakturantka, príprava podkladov pre účtovníctvo, pomocné účtovnícke práce, korešpondencia.
Vodičský preukaz sk.B
Mam 16 ročnú prax, pracovala som programe MRP.
V prípade záujmu pošlem životopis.
Lokalita DS, GA, SA, BA.
Hľadám Administrátorka e-shopu / Predavačka
Mesto: Bardejov
-predaj oblečenia a doplnkov pre motorkárov
-starostlivosť o zákazníka, komunikácia so zákazníkom
-telefonická komunikácia so zákazníkmi
-aktívne vyhľadávanie nových zákazníkov
-udržiavanie kontaktov s existujúcimi zákazníkmi
-administratívna činnosť
- inzercia
- vypracovávanie cenových ponúk
- fakturácia
- vybavovanie telefonických hovorov a mailovej korešpondencie
-reprezentatívne vystupovanie
Pracovný čas jednosmenný:
Pondelok - Piatok 8:00 - 16:30
Plat + provízia z predaja
Viac info telefonicky !!!
Stavebna firma,Keter Construction Company s.r.o. hľadá do svojho tímu novú posilu. Náplň práce:
- vytváranie cen.ponúk
-spravovanie firemnej dokumentácie
- plánovanie a organizovanie pracovných schôdzok, stretnutí a porád
- administratívna podpora
- e-mailová a telefonická komunikácia s klientmi
-evidencia došlých faktur
-zabezpečenie plynulého chodu kancelárie - back office (objednávanie kancelárskych potrieb a ďalších potravín pre obsluhu návštev),
-zodpovednosť za kancelárske priestory (office management),
-prijímanie a uvádzanie návštev.
-plnenie úloh podľa pokynov konateľa
Požiadavky:
*Znalosť OFFICE WORD,EXCEL
*stredoškolské s maturitou
*nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
*vysokoškolské I. stupňa
*vysokoškolské II. stupňa
*vysokoškolské III. stupňa
*Osobnostné predpoklady a zručnosti
zodpovednosť, precíznosť, organizačná schopnosť, komunikatívnosť, lojálnosť
Práca je na skrátený, alebo plný úväzok podľa dohody .
Požiadavky na uchádzačov:
-slovenský jazyk na úrovni C1
-anglický jazyk B2
-ruský alebo ukrajinský jazyk B2.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- mailová, telefonizácia komunikácia so zákazníkmi
- zhromažďovanie podkladov potrebných k uzatvoreniu obchodných prípadov
- zodpovednosť za správnosť a aktualizáciu dát v systéme
- spracovanie zmien a dodatkov u existujúcich obchodných prípadov
- spracovanie pošty, archivácia zložiek
- zastupovanie spoločnosti pri predaji a prenájme nehnuteľností
- aktívne vyhľadávanie nehnuteľností a záujemcov o nehnuteľnosti
- príprava inzercie ponúkaných nehnuteľností
- zabezpečovanie obhliadok nehnuteľností s klientami
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v stabilnej spoločnosti s tradíciou
- možnosť vzdelávania a profesionálneho rastu
- nadštandardné zamestnanecké benefity
Informácie o výberovom konaní
V prípade Vášho záujmu o tuto pozíciu nám prosím zašlite:
• profesný životopis v SLOVENSKOM a v MAĎARSKOM jazyku
• Vaše žiadosti zasielajte prosím priamo na náš e-mail: sunreality@
• kontakt
• plat: 850,-€ - 1.350,-€
• Zaslaním Vášho životopisu dávate súčasne súhlas so spracovaním, správou a archiváciou Vašich osobných údajov uvedených v životopise, v zmysle zákona č.18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov pre účely evidencie uchádzačov a pre účely ďalšieho spracovania a to až do odvolania písomnou formou.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vodičský preukaz B
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk
Maďarský jazyk
Výhoda: anglický, nemecký jazyk
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- znalosť práce s PC (MS Office)
- prax v administratíve a samostatnosť podmienkou
- proaktívny prístup k práci + zákazníkom
- prax na podobnej pozícii výhodou
- komunikatívnosť, vzťah k práci zo zákazníkom
- zodpovednosť, precíznosť, odolnosť voči stresu
- organizačné schopnosti,
- flexibilita, schopnosť sa rýchlo učiť
Hľadám prácu na TPP ako administratívna pracovníčka v sklade, v logistike. Práca na zmeny ( Po - Pia ) vítaná.
Predajca
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- práca na plný úväzok
- predaj materiálu cez pokladňu na predajni
- starostlivosť o zákazníkov prichádzajúcich na predajňu
- zodpovednosť za zverený materiál a pokladňu
- poradenstvo
- objednávanie a príjem tovaru na predajňu
- preberanie a vykladanie tovaru na predajni
- administratíva spojená s chodom predajne
- fakturácia
Zamestnanecké výhody, benefity
- nákup tovaru za zamestnanecké zľavy
- technické a obchodné zaškolenie
- príjemné pracovné prostredie
- zázemie silnej a stabilnej spoločnosti
Termín nástupu - IHNEĎ
Požiadavky na zamestnanca:
stavebníctvo - prax výhodou
Prax na pozícii/v oblasti
stavebníctvo - výhodou
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- znalosť stavebného materiálu výhodou
- skúsenosti s predajom stavebného materiálu výhodou
- komunikatívnosť, pracovitosť, tímová práca
- plat 1100,-€/Brutto
Tešíme sa na Vás.
Dobrý deň,
spoločnosť Bausbau, hľadá novú posilu do svojho tímu. Práca na trvalý pracovný pomer, mladý a priateĺský kolektív, Nastupný plat 1200 eur + rôzne benefity, možnosť čiastočnej práce z domu.
Náplň práce: písomná a telefonická komunikácia v oblasti personalistiky.
Pre viac informácií nás neváhajte kontaktovať prostredníctvom adresy pracabausbau@ alebo na telefónnom čísle
Dobrý deň hľadám si prácu na privyrobenie si ktorá sa bude dat vykonávať aj s domu cez internet. Kontaktuje ma prosím sms alebo emailom. Inzerát platný do zmazania.
Do nášho mladého kolektívu hľadáme šikovnú a komunikatívnu asistentku.
Dočasné miesto práce Nitra. Firma sa koncom Miesto výkonu práce Malé Zálužie.
Pozíciu obsadzujeme k 20.3.2023
Pracovná doba pon-pia/9hod.do 17hod.
Druh pracovného pomeru: dohoda o pracovnej činnosti
Výška mzdy 850Eur v čistom
Naša firma sa prevažne zaoberá prenájmom motorových vozidiel, kúpou a predajom motorových vozidiel a z časti stavebnou činnosťou.
Náplň práce:
- starostlivosť o chod kancelárie,práca s dokumentami, tlač, scan, kopírovanie, evidencia pošty, spracovanie pošty, elektronická schránka
- objednávanie tovaru a materiálu, komunikácia s dodávateľmi, firmami, štátnymi inštitúciami a úradmi
- evidencia faktúr, príprava podkladov do účtovníctva, komunikácia s účtovnou firmou
- administratívna podpora stavebných projektoch (príprava podkladov pre stavebné konania, kataster a pod.)
- ďalšie administratívne úkony podľa pokynov nadriadeného
Požiadavky na zamestnanca:
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
- Microsoft Word - pokročilý
- Internet - pokročilý
- Vodičský preukaz sk.B
Prax na obdobnej pozícii je výhodou.
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- zodpovednosť
- aktívny prístup k práci
- komunikatívnosť
- odolnosť voči stresu
- schopnosť pracovať pod tlakom
- ochota spolupracovať a učiť sa
Vzhľadom k tomu, že sme prevažne mladý kolektív uprednostníme mladšieho uchádzača. Ďakujeme všetkým vopred za prejavený záujem.
Poprosíme Vás keďže sa uchádzate o miesto asistentky kde sa vyžaduje aj komunikatívnosť je potrebné nás kontaktovať telefonicky nie prostredníctvom SMS. Ďakujeme.
Dobrý deň,
Hľadám si prácu na doma, ako telefonistka alebo asistentka. Mám skúsenosť s prácou telefonistky, ako obvolavanie prieskumov, zákaznícky servis, starostlivosť o zákazníka a pod. Ako asistentka Vám pomôžem s administratívou, príprava účtovných dokumentov pre účtovníčku, pomoc zo zákazníkmi, správa sociálnych sietí a pod.V prípade záujmu pošlem aj svoj životopis.
Ďakujem za prípadné ponuky práce.
Občianske združenie Domicil ponúka prácu záujemcovi so ZŤP, počítačová zručnosť vítaná, mzda 900€ v hrubom, práca v Partizánskom
Kontakt
Sme ofsetová tlačiareň s 30-ročnou históriu.
Prijmeme administratívnu pracovníčku. Náplňou práce je evidencia, fakturovanie a odovzdávanie zákaziek a časom aj vypracovávanie cenových ponúk. Možnosť pracovať na skrátený úväzok. Pozícia je vhodná aj pre absolventa.
Požadované je stredoškolské vzdelanie.
Ponuky spolu so životopisom je možné posielať mailom na
O výsledku výberového konania Vás budeme informovať.
Čo ponúkame v rámci vedenia účtovníctva.
Špecializujeme sa na vedenie jednoduchého a podvojného účtovníctva pre malé a stredné spoločnosti.
Rozsah poskytovaných služieb je na vzájomnej dohode a závisí od zákonných povinností, napríklad či ide o platiteľa DPH alebo neplatiteľa DPH, a aj od konkrétnych požiadaviek a potrieb klienta.
Ku každému klientovi pristupujeme individuálne, pričom sa usilujeme o priateľské vzťahy v rámci obchodných aktivít.
-kontrola dokladov
-účtovná závierka
-zaúčtovanie dokladov
-vypracovanie daňových priznaní
-daňové priznania k DPH
-mzdy a personalistika
-poradenstvo
-ďalšie služby podľa požiadaviek
klientaúčtovná závierka
-zaúčtovanie dokladov
-vypracovanie daňových priznaní
daňové priznania k DPH
-ďalšie služby podľa požiadaviek
klienta
Obsah práce:
- Realizácia schôdzok s našimi klientami - prehodíš zopár slov, nejaká tá poznámka do zošitka, fotodokumentácia podkladov
- Administratíva - vypracuješ audit, porovnáš súčasné nastavenie vs. doporučené nastavenie produktov
- Prezentácia vypracovanej stratégie pre klienta...
Požadujeme:
Komunikatívnosť, príjemné vystupovanie, schopnosť obsluhy PC, ochotu učiť sa nové veci
Ponúkame:
Plat cez 1.000 mesačne, kariéra, rastové pracovné prostredie, vzdelanie, pravidelné rekreačné akcie,....
Hľadáme asistentku do nášho tímu na telefonickú a mailovú komunikáciu s našimi nemeckými obchodnými partnermi.
Požiadavky:
- vyžadujeme dobrú znalosť nemeckého jazyka ústnou a písomnou formou min.stupeň B2
- výkon práce z domu (home office)
- náplň práce: komunikácia s obchodnými partnermi
- práca je na základe dohody ( živnosť,alebo trvalý pracovný pomer)
- vyžadujeme flexibilitu a pružnosť
- výhodné platobné podmienky – bližšie informácie telefonicky,alebo na osobnom pohovore
- znalosť nemeckého jazyka bude preskúšaná