Administratíva - inzercia, predaj, predám, bazár - strana 16
Miesto výkonu práce: Stará Ľubovňa
Termín nástupu: ihneď
Druh pracovného pomeru: v rámci národného projektu „Prax pre mladých“
Mzdové podmienky: 234, 42 €/mesiac (20 hod. týždenne) - vypláca Úrad práce sociálnych vecí a rodiny
Získavanie a prehlbovanie pracovných zručností a praktických skúseností, ktoré zodpovedajú dosiahnutému stupňu vzdelania formou praxe.
Prax sa môže vykonávať len na základe uzatvorenej písomnej dohody medzi uchádzačom o zamestnanie, vedeným v evidencii uchádzačov o zamestnanie najmenej 1 mesiac a Úradom práce sociálnych vecí a rodiny a na základe uzatvorenej písomnej dohody medzi zamestnávateľom a Úradom práce sociálnych vecí a rodiny.
Prax sa vykonáva najmenej 3 a najviac 6 mesiacov, bez možnosti jej predĺženia a opakovaného vykonávania, v rozsahu 20 hodín týždenne (4 hodiny denne).
Základné podmienky Úradu práce sociálnych vecí a rodiny, ktoré musí kandidát spĺňať:
-v deň nástupu na vykonávanie praxe musí mať uchádzač o zamestnanie vek do 29 rokov
-v deň nástupu na vykonávanie praxe musí byť uchádzač o zamestnanie vedený v evidencii uchádzačov o zamestnanie najmenej 1 mesiac
-dosiahnutý stupeň vzdelania
Náplň práce:
-kopírovanie, skenovanie a zakladanie určenej dokumentácie
-práca s počítačom a internetom
-administratívne práce
-príprava a expedícia odoslanej pošty
-asistencia pri rôznych projektoch
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:
-stredoškolské s maturitou
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
-práca s počítačom a internetom
-Microsoft Excel – pokročilý
-Microsoft Word – pokročilý
-komunikatívnosť
V prípade, že máte záujem a zároveň spĺňate vyššie uvedené požiadavky zašlite nám svoj životopis na adresu: profesia@
Sme rýchlo rastúca firma zameraná na zber kuchynského a potravinového odpadu s najväčším pokrytím poskytovaných služieb na celom Slovensku. Viac informácií na
Do našej spoločnosti hľadáme komunikatívneho pracovníka s dobrou znalosťou nemeckého jazyka, ktorý bude vyhľadávať zákazky pre našich živnostníkov.
Žiaden home-office.
Nástup ihneď.
V prípade záujmu ma kontaktujte.
( administrativa , praca v kancelarii, pracovnik s nemeckym jazykom, administrativny pracovnik )
Hľadáme práve teba!
Voľná pozícia: Administratívny pracovník - Office referent, Veľkosklad s prémiovým alkoholom Kubbo Select
(Trvalý pracovný pomer)
Adresa pracoviska: (Rastislavova 88, Košice)
stručný popis pracovnej pozície:
• vybavovanie telefonických a emailových dopytov od našich zákazníkov,
• vystavovanie dodacích listov a faktúr, príprava ponúk
• komunikácia s expedíciou, objednávanie prepráv
Predpoklady:
• ukončené stredoškolské vzdelanie,
• bezproblémová telefonická komunikácia,
• znalosť PC programov (MS WORD),
• znalosť skladového hospodárstva výhodou,
Pracovná doba: PO-PIA od 7:45 do 16:15hod. (víkendy voľné)
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Ponúkame:
- nástupný plat od 900eur v hrubom (podľa pracovných skúseností), s možnosťou rastu (mimo základného platu viaceré benefity a bonusy)
- Silná firemná kultúra,
- Priateľská atmosféra.
Ak Vás ponuka zaujala svoj životopis posielajte na info@ a nezabudnite do emailu stručne napísať prečo by sme si mali vybrať vás.
Uzávierka: 20.4.2023
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Kubbo Select už viac ako 13rokov sprevádza svojich zákaznikov svetom gurmánstva. V rámci našej veľkoobchodnej činnosti sa venujeme dovozu a distribúcii prémiového alkoholu, vína a nealko nápojov. Kvalita, chuť a príbeh sú naše základne priority pri výbere produktov.
Sme firma pôsobiaca v zahraničí od r. 2009 a hľadáme do nášho tímu v Námestove novú posilu na pozíciu administratívny pracovník/asistent. Práca na začiatok 4h denne, vhodná možno i pre mamičky na materskej, s neskorším navýšením pracovného úväzku na 8h denne.
Požiadavky:
- znalosť jedného cudzieho jazyka nutná - anglicky alebo nemecky - pokročilý (písanie emailov, telefonovanie)
- základný prehľad v ekonomickej oblasti, záujem o vzdelávanie v tejto oblasti
- predchádzajúca prax v oblasti účtovníctva vítaná
- Excel pokročilý, Word pokročilý
Predpokladaný nástup: ihneď.
Všetky podmienky budú dojednané pri osobnom rozhovore.
Životopis a motivačný list prosíme zasielať na: info.@
Prijmem na živnosť telefonistku na dohadovanie obchodných stretnutí v oblastí finančného sektoru.Nejedna sa o predaj produktov. Pracovná doba 7 hodín denne. Bližšie info vybraným uchádzačom. Poprosím vyslovene posielať len životopisy s minimálnou praxou dva roky. Kontaktovať len emailom poslaním životopisu.
email:
telefonistkasro@
Suma základnej zložky mzdy bude upravená v súlade s vašimi odbornými znalosťami a schopnosťami.
Hľadám si vedľajšiu prácu ako privyrobenie popri hlavnému zamestnaniu. NEHĽADÁM ŽIADNE:
- predaje (kozmetiky, výživových doplnkov atď.)
- vypĺňanie dotazníkov/prieskumov/ankiet
- telefonický support (call centrá a pod.)
- poisťovníctvo ani nič, čo treba ľuďom núkať aby ste z nich mali províziu
- ani žiadne podvodné činnosti, kde si treba niečo stiahnuť/klikať/pozerať videá/naháňať lajky a pod.
Som spoľahlivá, seriózna, zodpovedná, a preto hľadám rovnako serióznu ponuku.
Čo teda hľadám? Ideálne nejakú nekomplikovanú administratívnu prácu, ktorá vám zbytočne berie čas, no je nutné ju urobiť, a zároveň ju bez problémov viete zveriť niekomu ďalšiemu.
Vyštudovala som právnickú fakultu, ale netrvám na tom, aby náplň práce bola nutne v tejto oblasti. Ovládam Word, Excel a pôsobím aj v oblasti scenáristiky, takže veľmi rada pomôžem v korektúre gramatiky či štylistiky v rámci slovenského jazyka, prípadne preložím stredne náročné texty z angličtiny do slovenčiny (napríklad titulky pod videá). Mám tiež skúsenosti s písaním článkov a pomerne kreatívnu myseľ.
Mám záujem iba o prácu, ktorú môžem robiť z domu, a ktorej vykonávanie si budem vedieť flexibilne plánovať poďla môjho času. Na určitých časových kritériách a deadlineoch sa samozrejme vieme dohodnúť.
Kontaktujte ma prosím mailom. Vopred ďakujem za vaše ponuky.
Dobrý deň,
ponúkam vypracovanie daňového priznania typu A. Pre viac informácií ma prosím kontaktujte emailom na emailovú adresu miroslavavajdova13@
Ďakujem
Do firmy KONNEX s.r.o., hľadáme študenta / študentku na administratívnu výpomoc. Jedná sa o nenáročné práce. Všetko radi vysvetlíme na pohovore.
Podmienka: študent vysokej školy
Plat:4,00 € / hod.
Životopis zasielajte na mailová adresu: zakaznickyservis@ , alebo vera@
Príjemný deň prajem.
Hľadám prácu možnú vykonávať z domu po večeroch, resp. vypomáhanie pri administratívnej činnosti v poobedňajších hodinách.
Hľadáme komunikatívnych a milých ľudí do tímu. Ide o vypĺňanie dotaznikov a rôznych ankiet s klientmi. Odmena je za splnenú úlohu 10€/dotazník, časom sa provízie za dotaznik zvyšujú.
Vhodné pre:
- mamičky na MD / RD
- študentov (18r+)
- ľudí, ktorí si chcú privyrobiť/vytvoriť druhý zdroj príjmu
- ľudí, ktorí hľadajú Full-Time job
Ponúkané výhody
- Finančné bonusy
Momentálne hľadám nové pracovné príležitosti v oblasti administratívy. V prípade iných, zaujímavých pracovných pozícii, ktoré ma zaujmú, sa dokážem všetko potrebné zaškoliť, nakoľko ma baví získavať nové skúsenosti a posúvať sa v živote. Som komunikatívna, maximálne zodpovedná, viem vybaviť, zariadiť, ak napr. pracujete sám / sama vedela by som Vám udržiavať napr. kanceláriu, nehnuteľnosť v poriadku a v činnosti. Mám 34 rokov, pochádzam z NMNV.
NEMÁM ZÁUJEM O PRÁCU V OBLASTI FINANČNÍCTVA, POISŤOVNÍCTVA A PREDAJA KOZMETIKY A PODOBNE.
ĎAKUJEM ZA POCHOPENIE!
V prípade záujmu o moje CV a odoslanie pracovnej ponuky ma neváhajte kontaktovať.
Hľadáme na dohodu asistentku (vhodné aj pre študentku) do účtovnej kancelárie.
Náplň: • triedenie a zakladanie dokumentov,
• nahadzovanie dodávateľských faktúr, odberateľských faktúr, pokladničné doklady, ban. výpisu, archivácia dokumentov. . . . . pod dohľadom senior účtovníka • ďalšie administratívne práce podľa pokynov nadriadených, • udržiavanie zdvorilej a profesionálnej osobnej komunikácie resp. komunikácie prostredníctvom telefónu a e-mailu s klientmi.
Požiadavky: Vzdelanie: stredoškolské s maturitou, nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie, študent vysokej školy, vysokoškolské I. stupňa, vysokoškolské II. stupňa.
Zameranie, odbor: ekonomické, účtovníctvo.
Administratívne a ekonomické znalosti: Podvojné účtovníctvo - základy, Mzdové účtovníctvo - základy, Jednoduché účtovníctvo - základy
Ostatné znalosti: Personalistika - základy, Microsoft Excel - pokročilý, Microsoft Word - pokročilý, Microsoft Outlook - pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft Word - Mierne pokročilý
Uchádzač prejde zaučením do systému práce a chodu firmy.
Odmena:4,10 €/hod.(nástup).
Žiadosti prosíme posielať na email:office@
Prijmeme pracovníkov na výpomoc s administratívou. Flexibilný čas, 1-2 hod denne aj popri zamestnaní, MD. Komunikácia, vybavenie emailov, chuť pracovať. Len vážny záujem.
Ponúkame prácu administratívnej pracovníčky v Súkromnej bezpečnostnej službe
Pondelok-Piatok 8:00-16:00
Možnosť kariérneho postupu
Služobné auto, telefon, notebook
Prijmem zamestnanca
Vykon prace
- prace s vysokozdviznym vozikom
- mensie drobne upravy oravy na prevadzke
Na dohodu
Hľadáme administratívneho pracovníka skladu, ktorý by rozšíril náš tím. Jedná sa o prácu v prestížnej firme zaoberajúcej sa predajom, prenájom a servisom stavebných strojov a náhradných dielov.
V čom spočíva táto práca?
- zabezpečovať obstarávanie, evidenciu, skladovanie, príjem a výdaj tovaru zo skladu podľa požiadaviek jednotlivých obchodov
- vykonávať fyzickú inventarizáciu,
- vykonávať mesačné uzávierky skladov
- fyzická manipulácia s tovarom
Platobné podmienky dohodou. Viac pri osobnom pohovore.
Máte záujem alebo viete o niekom? Dajte nám vedieť do správy, alebo nám pošlite svoj životopis na info@
Ďakujeme!
Ak neviete, či sa Vám oplatí podať DP, alebo či máte povinnosť DP podať, poradím zadarmo. Ak následne budete mať záujem o vypracovanie DP, cena: typ A = príjmy zo zamestnania (SR alebo zahraničie) od 10€, typ B = živnosť (paušálne výdavky) od 25€ vrátane elektronického podania DP (je potrebné mať vybavenú elektronickú komunikáciu s daňovým úradom/ finančnou správou). Doklady nafotíte, zašlete mi emailom, takže táto ponuka platí pre celú SR. Kontaktujte ma emailom alebo telefonicky.
Obchodná spoločnosť príjme obchodno – technického poradcu a asistentku na 2 – 4 hodiny denne. Prácu je možné vykonávať aj popri hlavnom zamestnaní, prípadne pre mamičky na materskej dovolenke. Odmena je 800 € – 1 600 €. V prípade ďalších informácií ma prosím kontaktujte.
Pre našu firmu mefin s.r.o hľadáme administratívnu pracovníčku.
Nutnosť mať vodičský preukaz skupiny B.
Práca je na dlhodobo
plat od 1000€ podľa dohody