Administratíva - inzercia, predaj, predám, bazár - strana 2
Príjmem pracovníka/pracovníčku na riešenie pôdneho fondu
Jedná sa o riešenie pôdy resp. tvorenie nájomných zmlúv resp kupných zmlúv.
Požiadavky: - práca s PC
- vodičský preukaz B
-komunikatívnosť
Zahraničná montážna a stavebná spoločnosť prijme šikovnú a cielavedomu asistentku na tpp. Náplň práce je administratíva pripadne obchodné cesty. Práca prevažne home oficce. Plat dohodou na osobnom stretnutí. Životopis s fotografiou zaslať na worldcomptrade@
Hľadám prácu v oblasti administratívy, gastra alebo ako šofér buď brigádu alebo ttp za každú ponuku vopred ďakujem
Mám vyštudovanú vysoku školu 2. St.
Hľadáme šikovného človeka do nášho tímu na administrátivne práce čo sa týka papierov k stavebnej firme, na prácu súpisov, vystavovanie faktúr atď. Práca asistentky na TPP alebo živnosť.
Prosím vás poslať životopis na madera.dalibor@
Viac telefonicky :
Dobrý deň, nehľadá k sebe niekto pomocnú účtovníčku,fakturantku alebo výpomoc v administratíve v PU,PB alebo v okolí? Potrebovala by som získať prax.Ďakujem za ponuky Poprosím kontaktovať ma na email.
Ponuka práce:
Administratívny pracovník - Nemecký jazyk
•stabilná práca v rastúcej spoločnosti
•fixná mzda + provízia z obratu spoločnosti
•firemný notebook + telefon
Podmienky pre uchádzača:
•znalosť Nemeckého jazyka - C1
(plynulý písomný a hovorový prejav)
•prax v personálnej sfére
•samostatnosť, zodpovednosť, časová flexibilnosť
V prípade záujmu nás kontaktujte na čísle
Dobrý deň
hľadám si prácu v oblasti administratívy, mzdového účtovníctva,verejného obstarávania.Prax 24 rokov.Vzdelanie VŠ ekonomického zamerania. Môže byť aj čiastočný pracovný pomer .
Hladam pracu na prepis knih, bakalarok, listov, dokumentov, textov, preklad z ceskeho jazyka a srbskeho jazyka do slovenciny. Ovladam prstoklad 10 prstov. venujem sa tomu uz par rokov. Cena za normostranu je 1,50€
Hľadáme špecialistu/tku do nášho tímu do kancelárie v Šali. Fixná zložka mzdy + odmeny.
Podmienka: stredoškolské vzdelanie s maturitou, príjmeme aj absolventov bez skúseností. V prípade záujmu kontaktovať v pracovné dni telefonicky od 9:00 - 17:00 hod.
Ďakujeme
‼️Ponúkame brigádu pre študentov, mamičky na materskej, prípadne záujemcov, ktorí majú voľný čas popri svojej práci a hovoria plynule nemecky‼️
????Náplňou práce, bude aktívne vyhľadávanie ubytovania pre našich zamestnancov, v rôznych oblastiach Nemecka, podľa zadania????
????Aktuálne vyhľadávame 3-4 ubytovacie zariadenia týždenne????
????????Nutnosť nemčiny na úrovni dorozumenia sa????????
????Nástup ihneď????
☎️V prípade záujmu nás neváhajte kontaktovať na čísle
Dobrý deň,
hľadám si extra zárobok popri súčasnej práci ONLINE, prípadne prácu na plný úväzok.
Ak hľadáte virtuálnu asistentku rada vám pomôžem.
Mám 6 ročné skúsenosti s online prácou pre e-shopy. Starám sa o sociálne siete, komunikujem prostredníctvom mailov, telefonujem so zákazníkmi, riešim reklamácie, fakturácie, tvorím texty a píšem blogy.
Rada pomôžem aj s bežnými činnosťami, ako bookovanie letov, hotelových izieb atď.
Ovládam anglický jazyk na úrovni B2.
Verím, že vás to zaujalo a budem sa tešiť na spoločnú spoluprácu.
Hľadáme asistentku na dva dni v týždni
Hľadáme spoľahlivú asistentku, ktorá bude pomáhať v pracovných záležitostiach na dva dni v týždni. Pracovné dni budú dohodnuté spoločne, a môžu sa prispôsobiť Vašim časovým možnostiam.
Náplň práce bude zahŕňať administratívnu podporu, organizáciu dokumentov, zabezpečenie potrebných materiálov pre stretnutia, zabezpečenie komunikácie s klientami a dodávateľmi, a iné príbuzné úlohy.
Hľadáme kandidátku s výbornými komunikačnými zručnosťami a organizačnými schopnosťami, ktorá má skúsenosti s administratívnou prácou. Výhodou je znalosť práce s počítačom a základné znalosti anglického jazyka. Preferujeme spoluprácu na živnosť.
Ponúkame flexibilný pracovný čas, príjemné pracovné prostredie a príležitosť pracovať s úspešným a rýchlo sa rozvíjajúcim podnikom.
Výkon práce je v Kysuckom Novom Meste.
Ak máte záujem o túto pozíciu, prosím, zašlite svoj životopis na r.skolnik@
Dobrý deň, hľadám prácu ako pomocná účtovníčka (brigáda, dohoda, pol.úväzok). Študovala som na OA, s účtovníctvom som sa stretla aj na VŠ a nedávno som ukončila kurz účtovníctva. Nemám prax ale rýchlo sa učím. Ďakujem za ponuku kontaktujte ma emailom.
Mladý a rýchlo rastúci e-shop hľadá do svojho týmu viacero zamestnancov. Ak máš chuť budovať s nami perspektívny e-shop na viacerých európskych trhoch neváhaj sa nám ozvať. Aktuálne obsadzujeme túto pozíciu:
-Projektové pozície (riešenie rôznych úloh v oblasti marketingu, zlepšovanie procesov v práci, spravovanie sociálnych sieti...) Nehľadáme supermana, stačí nám spisovné ovládanie Slovenský jazyk a zodpovedný prístup k práci. Na oplátku ti za tvoju prácu ponúkneme od 900eur netto.
Práca sa vykonáva v Košiciach-Barca.
Nástup možný ihneď
Pracovná doba 7:00-15:30
Práca len interne.
Kontaktovať prosím LEN emailom. Životopis posielať na email:(do predmetu uviesť “Projekt”)
andreas.martinel21@
Spoločnosť s dlhoročnými skúsenosťami a tradíciou hľadá do svojho tímu nového člena - asistenta personalistiky a skladového hospodárstva, ktorý je komunikatívny, samostatný a vie riešiť rôzne situácie s chladnou hlavou.
Hlavnou náplňou na danej pozícii bude:
- pravidelná komunikácia so zamestnancami a aktívne riešenie žiadostí,
- aktívny nábor zamestnancov, inzerovanie práce,
- sledovanie platnosti certifikátov, lekár. prehliadok a ostatných dokladov pracovníkov,
- denná evidencia a kontrola dochádzky,
- pomocné práce pri evidencii skladového hospodárstva – práca na PC (On!Track),
- iná administratívna činnosť podľa požiadaviek nadriadeného,
- 8 hod. pracovná doba,
- miesto výkonu práce: Košice – Šaca.
Požiadavky na prijatie do zamestnania:
- stredoškolské vzdelanie s maturitou alebo vysokoškolské vzdelanie v oblasti ekonomiky,
- všeobecná znalosť práce na PC, pokročilá znalosť práce v MS Word, Excel, Outlook,
- zodpovednosť a spoľahlivosť,
- komunikatívnosť,
- príjemné vystupovanie a reprezentatívnosť,
- flexibilita, samostatnosť a dôslednosť.
Druh pracovného pomeru:
- plný úväzok
Mzdové podmienky:
- dohodou na pracovnom pohovore
Ak Vás ponuka zaujala a spĺňate základné požiadavky zašlite svoju žiadosť so životopisom na našu mailovú adresu:
Na osobné pohovory budeme pozývať len vybraných uchádzačov.
TECHNOMONT s.r.o., Stanča
Učňovská 6
040 15 Košice – Šaca
Hľadáme baby s chuťou pracovať na pozícií recepčná v BA - EUROVEA
Pracovná doba od 9 - 21:00 hod
Mzda - po dohode
Nástup - ASAP
V prípade záujmu kontaktovať - Tamara
Prijmeme na TPP nového kolegu/kolegyňu. Viac informácii o našej spoločnosti nájdete tu:
Náplň práce:
- spracovanie cenových ponúk a predaj zákazníkom
- kompletná starostlivosť o predané zákazky
- skladové hospodárstvo
- starostlivosť o zverenú prevádzku v Kežmarku
Platové podmienky:
850€ Brutto + variabilná zložka 1% z predaja (+cca 250 - 400€ mesačne)
Pracovné benefity:
- firemný paušál
- firemný notebook
- práca v mladom kolektíve
- pravidelné teambuildingové akcie
- firemné dovolenky
Požiadavky na nového kolegu/kolegyňu:
- analyzovanie a riešenie problémov
- fyzická zdatnosť
- komunikatívnosť
- kultivovaný slovný a písomný prejav
- prezentovanie
- pružnosť myslenia
- samostatnosť
- tímová práca
- zodpovednosť
- potrebný
- precíznosť pri práci a kvapka perfekcionizmu
Posudzovanie uchádzačov sa bude realizovať na základe zaslaných životopisov.
Životopis môžete zaslať na: administrativa@
Mladý a rýchlo rastúci e-shop hľadá do svojho týmu viacero zamestnancov. Ak máš chuť budovať s nami perspektívny e-shop na viacerých európskych trhoch neváhaj sa nám ozvať. Aktuálne obsadzujeme túto pozíciu:
-Customer support pre Rumunsko/Nemecko/Slovinsko
-občas dvihneš telefón a skontroluješ objednávku, poprípade prezistíš, či už balík od nás odišiel. Rozhodne ťa nečaká žiadne celodenné vyvolávanie bez pauzy na obed. Snažíme sa procesy automatizovať, aby otázok od zákazníkov bolo čo najmenej. Odpovieš aj na zopár e-mailov. Nehľadáme supermana, stačí nám spisovné ovládanie jedného z týcho vyššie uvedených jazykov na profesionálne úrovni a zodpovedný prístup k práci. Na oplátku ti za tvoju prácu ponúkneme od 1100eur netto alebo podľa dohody.
Práca sa vykonáva v Košiciach-Barca.
Pracovná doba 7:00-15:30 Práca len interne. (Prosím o nekontaktovanie pri žiadosti na externé prekladanie)
Kontaktovať prosím LEN emailom. Životopis posielať na email:(do predmetu uviesť “customer support”)
andreas.martinel21@
Slovinsky jazyk
Rumunsky jazyk
Nemecky jazyk
Slovensko
Slovinsko
Nemecko
Rumunsko
Slovinsčina
Nemčina
Rumunčina