Administratíva - inzercia, predaj, predám, bazár - strana 20
Prijme stážistu do novootvorenej kancelárie v Zvolene.
Náplň práce: vypisovanie tlačív, prezisťovanie informácií vo finančných inštitúciách a internete, práca v kancelárii
Ohodnotenie: fixná odmena + variabilná zložka + firemné benefity
Skúsenosti v bankovom, poistnom a investičnom sektore sú výhodou, no nie podmienkou.
Viac informácií na osobnom pohovore po zaslaní CV.
Email: arnold.gross@
PRO NOVÝ ROK 2023 MNOHO KVALIFIKOVANÝCH SKUPIN ELEKTRIKÁŘŮ!!!
DALŠÍ HLEDANÉ PROFESE: Instalatér - Vzduchotechnik - Elektrikář - Obkladač - Stolař/Truhlář - Tesař - Svářeč - Sádrokartonář - Murár - atd. stavební profese - Němčinář. Rakousko a Německo. Práce dlouhodobě. VÝDĚLEK ZA MĚSÍC CCA 4000€ NETTO DLE PROFESE A PRAXE!!! Fakturace 7/14. Požadujeme: platné certifikáty, vyhlášky, znalost oboru, živnostenský list, A1, NJ (výhodou AJ). Kontaktovat nás můžete kdykoliv na tel. čísle: +43 3
Firma MASTRA s.r.o. prijme administrativnu pracovníčku s ukrajinským jazykom na polovičný TPP.
Požiadavky: slovenský a ukrajinsky jazyk na pokročilej úrovni, skúsenosť s prácou v administrative a PC.
Výhodou je skúsenosť v oblasti náboru zamestnancov.
Ponúkame: TPP na dobu neurčitú, telefón a notebook, možnosť kariérneho rastu.
V prípade záujmu zasielajte životopis na mastra.personal@ alebo nás kontaktujte na tel.c.
Prijmeme šikovnú a samostatnú mzdovú účtovníčku do stabilnej spoločnosti v Žiline.
Pracovná náplň: komplexné spracovanie miezd, vedenie personálnej agendy, skladové hospodárstvo, fakturácia, iné administratívne práce.
Jednozmenný pracovný režim.
Prax: min. 6 mesiacov.
Programy: Microsoft Word, Excel - pokročilá úroveň, Omega - el.úroveň, Olymp- výhodou.
Životopisy zasielať na e-adresu: uhorara@ alebo volať na tel. č: .
Mzda: 960 eur brutto/mes.
Nástup: ihneď.
Ponúkam administratívne služby vo forme dlhodobej spolupráce ale aj príležitostnej či jednorazovej výpomoci.
-základná korešpondencia
-telefonická a e-mailová komunikácia
-komunikácia s úradmi, klientmi a obchodnými partnermi
-príprava podkladov pre uzatváranie obchodných vzťahov
-vyhľadávanie nových zamestnancov
-kontaktovanie a selektovanie potenciálnych kandidátov, organizácia pracovných pohovorov
-hodnotenie a prezentácia kandidátov klientovi
-zabezpečovanie administratívy spojenej s obsadzovaním zákaziek a výberom kandidátov
-príprava podkladov pre účtovníctvo, evidencia pracovného času zamestnancov, vystavovanie faktúr
-tvorba cenových ponúk
-tvorba prezentácii, tabuliek, databáz a reportov
-formulácia a štylizácia textov
-správa webovej stránky a e-shopu platformy WIX
-a mnohé iné administratívne práce podľa zadania
Pre bližšie info ma kontaktujte na e-mailovej adrese
Dobrý deň,
Ponúkame príležitosť práce pre asistentku, administratívnu pracovníčku v našich priestoroch v meste Basel vo Švajčiarsku.
Náplň Vašej práce:
Práca s dokumentmi výlučne v angličtine
Komunikácia s klientmi
Práca s dátami - Microsoft Office
Iná, aktuálna administratíva
Vaše znalosti:
Angličtina - B2, plynule
Nemčina - B1/B2 plynule
Predošlá skúsenosť alebo náklonnosť k administratíve
Microsoft office zdatnosť
Pozitívny prístup
Typ prac. pomeru:
HPP ekvivalent, 2 ročná zmluva s opciou na predĺženie
Váš plat:
5255 CHF, = cca. 5319 EUR
Lokácia: mesto Basel, Kanton Basel-Stadt, Švajčiarsko
Ak spĺňate podmienky a máte záujem o ponuku, prosím pošlite nám Váš životopis, prípadne aj motivačný list na e-mail: @
Prijímame len e-maily so serióznym záujmom a priloženým životopisom, tel. č. slúži len na overenie inzerátu, nie na kontakt s uchádzačkou. Ďakujeme
Hľadáme nového člena tímu na pozíciu pracovník klientskeho centra. Práca je jednoduchá, ale dynamická a rôznorodá a vhodná aj pre absolventa SŠ/VŠ.
Náplňou práce budú najmä tieto aktivity:
• poskytovanie kvalitného poradenstva klientom o produktoch a službách, prostredníctvom telefonickej a e-mailovej komunikácie
• prijímanie a spracovávanie podnetov od klientov
• uskutočnenie telefonických hovorov s potencionálnymi zákazníkmi
• riešenie otázok v rámci zákazníckeho servisu
Očakávania od uchádzača:
• príjemný telefonický prejav
• schopnosť viesť obchodné rozhovory
• zodpovednosť, precíznosť, organizačné schopnosti
Uvítame skúsenosti so zákazníckym servisom, skúsenosti z telefonického predaja nie sú podmienkou
Informácie k pracovnej pozícii:
• prac. ponuka je na trvalý pracovný pomer
• termín nástupu: od 15.1.2023, resp. dohodou
• lokalita pracoviska: práca z domu
• Pracovný čas: od 8:00 do 17:00
V prípade záujmu prosíme o zaslanie životopisu. Ďakujeme vopred uchádzačom za záujem.
Hľadáme kolegu/kolegyňu na pozíciu - administratíva Home office. Práca vhodná pre študentov, dôchodcov, mamičky na MD, pre nezamestnaných v stabilnej spoločnosti na 3 hod. denne. Administratívna práca na personálnom alebo na obchodnom odd. Flexibilná pracovná doba so zaujímavým finančným ohodnotením./200 - 1700€ +/ Všetky informácie osobne, nie písomne, ako aj platobných podmienok sú súčasťou pohovoru. Len vážny záujem. Ponuka pre celé Slovensko.
Do personálnej agentúry hľadáme možno práve Vás na pozíciu projektový manažér pre vyhľadávanie nových kontaktov a spoluprác v nemecky hovoriacich krajinách v oblasti stavebníctva, strojárstva a iných projektov.
Čo od Vás očakávame ?
- výborné komunikačné, organizačné a vyjednávacie schopnosti
- samostatnosť, flexibilita, zodpovednosť, asertivita, priebojnosť
- zručnosť s PC
- prax v tejto oblasti veľmi vítaná, nie však nutná , zaučíme Vás
- nemecký jazyk na pokročilej úrovni slovom aj písmom
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- komunikácia s už existujúcimi klientami , databázu na začiatok dostanete od nás
- vyhľadávanie nových obchodných partnerov
Čo môžete očakávať od nás ?
- kvalitné a patričné ohodnotenie
- priateľský kolektív
-dlhodobá spolupráca, podpora, zázemie
-služobný notebook, smartfón
Druh pracovného pomeru
TPP / živnosť
Mzda
Nástupný plat prvé 3 mesiace v prípade ak Vás treba zaúčiť začína na sume 1000 € netto. Ak máte skúsenosti , na mzde ktorá bude samozrejme vyššia, sa dohodneme pri osobnom pohovore.
Kancelária sídli v Prešove. Home-office nie je možný.
Tešíme sa na spoluprácu !
Životopisy prosím zasielajte na email : ⬇️
office@
Alebo ma kontaktujte na uvedenom telefónom čísle pokojne aj cez víkend do 20:00.
Prijmem zamestnanca
Vykon prace
- administrativna cinnost (microsoft excel)
- prace s vysokozdviznym vozikom
- mensie drobne upravy oravy na prevadzke
Na dohodu
Hľadáme kolegu/kolegyňu na pozíciu - administratíva Home office. Práca vhodná pre študentov, dôchodcov, mamičky na MD, pre nezamestnaných v stabilnej spoločnosti na 3 hod. denne. Administratívna práca na personálnom alebo na obchodnom odd. Flexibilná pracovná doba so zaujímavým finančným ohodnotením./200 - 1700€ +/ Všetky informácie osobne, nie písomne, ako aj platobných podmienok sú súčasťou pohovoru. Len vážny záujem. Ponuka pre celé Slovensko.
Povinný osobný pohovor Košice/Bratislava.
Do nášho kolektívu hľadáme možno práve Vás na pozíciu Asistent/asistentka pre rozvoj a spoluprácu v nemecky hovoriacich krajinách v oblasti stavebníctva.
Čo od Vás očakávame ?
Podmienka pri nástupe:
-Plynule ovládanie nemeckého jazyka na pokročilej komunikačnej úrovni
-nemecký jazyk na pokročilej úrovni slovom aj písmom-
-Vítane,
- samostatnosť, flexibilita,
- zručnosť s PC
- prax v tejto oblasti veľmi vítaná, nie však nutná , zaučíme Vás
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- komunikácia s už existujúcimi klientami v NJ
Čo môžete očakávať od nás ?
-možnosť pružného pracovného času po dohode
- kvalitné a patričné ohodnotenie
- priateľský kolektív
-dlhodobá spolupráca, podpora, zázemie
-služobný notebook, smartfón
Druh pracovného pomeru
/TPP / živnosť, poprípade da sa pracovať aj na skrátený pracovný úväzok ale preferujeme TPP
Mzda
od 700 do 1300€, podľa pracovného pomeru , a zručností.
Kancelária sídli v Humennom . Home-Office nie je možný.
Tešíme sa na spoluprácu !
Bližšie info na :
Mám 53r, som z Trenčína a hľadám prácu v administratíve, ideálne na skrátený úväzok, 4-6 hod denne, alebo napr. 3 x celý deň týždenne a pod, podľa Vašej potreby. Rozprávam plynule anglicky slovom aj písmom, mám predošlé pracovné skúsenosti s fakturovaním, alternatívnou terapiou, recepciou, mám dobré organizačné schopnosti, som komunikatívna, maximálne zodpovedná, viem vybaviť, zariadiť, ak napr. pracujete sám/ sama vedela by som Vám udržiavať napr kanceláriu, nehnuteľnosť v poriadku a v činnosti. Nedávno som po 18r začala šoférovať a kúpila si auto, tj čo sa týka šoférovania ešte to chvíľu potrvá pokým sa tzv zabehnem. Prosím nevolajte mi čo sa týka práce napr. poisťovníctvo, finančníctvo, kedže to nie je moja šálka kávy. Môžem začať pracovať ihned.
Ponúkame prácu - príprava výkresovej dokumentácie pre zákazkovú výrobu nábytku. Ponúkaný plat brutto 8 - 10 €/hod.
Celoročné komplexné vedenie podvojného a jednoduchého účtovníctva.
Spracovanie mesačnej a ročnej závierky / DPH, Daň z MV, Daňové priznanie FO, PO Komplexné vedenie miezd/personalistika.
Cena je individuálna, dohodou.
V prípade záujmu ma neváhajte kontaktovať email: uctovnictvo@
tel. č.:
Touto cestou hľadám administratívnu prácu na doma, na dohodu, prípadne živnosť: MS Office, Excel, Word-kontingenčné tabuľky, grafy, funkcie... upomienka, DL, objednávka, faktúra-podklady k účtovníctvu, kontrola gramatických chýb v texte, kontrola bakalárskej práce, úprava, formátovanie...tvorba prezentácií v programe PowerPoint.
Referencie na
profil helenka1234, profi predajca, mzda dohodou. Rovnako ponúkam upratovanie apartmánov Starý, Nový Smokovec, Tatranská Lomnica aj s podávaním raňajok (osvedčenie pre prácu s potravinami)
Kontaktujte ma prosím najprv e-mailom.
Za ponuky vopred ďakujem.
Dobrý deň, do kancelárie firmy F-one v Trnave hľadáme nových ľudí na pozície:
- Asistentka predaja (vytváranie zložiek, práca s pc, administrat.práce) - 800€
- Obchodný zástupca - 1500€
- Realitný maklér - 2500€
Pre bližšie informácie ma, prosím, kontaktujte v správe, ďakujem.
Dobrý deň mám 31 rokov som z Bratislavy a hľadám aktuálne prácu ktorú viem vykonávať z domu . Mám komunikačné schopnosti roky som pracoval vo firme kde sa telefonovalo, posielal sa mail klientom som komunikatívny a mám rad nové výzvy hľadám hlavne prácu ktorá viem že by mi aj platovo vyhovovala som otvorený a úprimný .
Doma k dispozícii mám iPhone a iPad a wifi pripojenie poprípade svoje dáta tak že nieje problém . Prácu si skôr hľadám v oblasti marketingu a administratíve . Nástup možný od Januára .Za skorú odpoved ďakujem