Administratíva - inzercia, predaj, predám, bazár - strana 21
Hľadám si prácu, ktorú by som mohla vykonávať z domu na PC pomoc s administratívou. Mám skúsenosti s fakturáciou, prípravou vyučtovaní a iných dokladov pre účtovníčku, príprava rôznych reportov podľa potreby.
Mám seriózny záujem o prácu v oblasti administratívy, prípadne pomoc s objednávkami a prácou v e-shope, prepis textov.
Dobrý deň, hľadám nejaký bočný príjem, privyrobenie si popri škole. Mám skúsenosti s administratívou a korešpondenciou. Taktiež úprava textov, slovenčina-C1, angličtina-B2
Tak isto mám schopnosti :
Word - profesionál
Excel - profesionál
Power point - expert
Som otvorený čomukoľvek.
mail:ivanicmatej21@
tel:
Hľadáme nového člena tímu na pozíciu pracovník klientskeho centra. Práca je jednoduchá, ale dynamická a rôznorodá a vhodná aj pre absolventa SŠ/VŠ.
Náplňou práce budú najmä tieto aktivity:
• poskytovanie kvalitného poradenstva klientom o produktoch a službách, prostredníctvom telefonickej a e-mailovej komunikácie
• prijímanie a spracovávanie podnetov od klientov
• uskutočnenie telefonických hovorov s potencionálnymi zákazníkmi
• riešenie otázok v rámci zákazníckeho servisu
Očakávania od uchádzača:
• príjemný telefonický prejav
• schopnosť viesť obchodné rozhovory
• zodpovednosť, precíznosť, organizačné schopnosti
Uvítame skúsenosti so zákazníckym servisom, skúsenosti z telefonického predaja nie sú podmienkou
Informácie k pracovnej pozícii:
• prac. ponuka je na trvalý pracovný pomer
• termín nástupu: od 15.1.2023, resp. dohodou
• lokalita pracoviska: práca z domu
• Pracovný čas: od 8:00 do 17:00
V prípade záujmu prosíme o zaslanie životopisu. Ďakujeme vopred uchádzačom za záujem.
Dobrý hladam pracu na doma alebo v okoli Galanty ako administrativna pracovnička.Nie preedaj.Mam ekonomicke vzdelanie stredoskolske Prosim ozvite sa 0944 I97 54I
Hľadám administratívnu prácu z domu na pár hodín denne. Ponúkam:
tvorbu kreatívnych textov (6-ročné skúsenosti na pozícii externej redaktorky v rôznych redakciách)
grafický dizajn (skúsenosti s programami Adobe Photoshop, Adobe InDesign)
tvorba pútavých životopisov;
preklady textov z ruského a anglického jazyka;
Ukážky prác pošlem e-mailom.
Spoločnosť KB contracting hľadá nového kolegu/ kolegyňu pre správu eshopov , pracu je možne vykonávať 4 x v týždni v kamenej predajni 1 x je to možne aj online s domu , ponúkame stabilnú mzdu + odmeny , požadujeme zodpovedný prístup samostatnosť , tvorivosť komunikačne schopnosti , min základy ang jazyka , užívateľskú zručnosť informačných a výpočtových programov a technológii
Výberové konanie bude ukončene do konca roka 2022 štart Január 2023 , prosíme prípadných uchádzačov o komunikáciu prostredníctvom info@
Dobrý deň, mám záujem o prácu, brigádne popri MD. Skúsenosti a prax mám v administratíve (e-mailová a telefonická komunikácia s dodávateľmi a odberateľmi , vystavenie objednávok, fakturácie, dodacie listy, objednávanie materiálu do výroby, škodové udalosti a iná administratívna činnosť ), na pozícii dispečerka 3r. (vypracovanie cenovej kalkulácie prepravy, komunikácia s vodičmi a špedičnými spoločnostiami, plánovanie a realizácia dopravy, spracovanie prepravných dokumentov a dokladov a pod.
Kontaktovať ma môžete aj na e-mailovej adrese : lenkahessova035@
Si mladá, ambiciózna, ovládaš prácu na počítači?
Ovládaš AJ ( poprípade aj iný jazyk ) na úrovni C1 alebo C2?
Hľadáš si prácu?
Ak si na všetky otázky mala kladné odpovede, pošli CV na mailovú adresu: hudakova@
Výšku platu dohodneme na pohovore.
Hladame skusenu uctovnicku do nasej firmy na zivnost/ skrateny uvazok. Praca v JU, potrebne ovladat zakony, uctovanie v cudzej mene, DPH, SV, OSS vykazy, cestovne nahrady, dan z MV...a.i.
Ak máš záujem o celoročnú brigádu v administratíve a si študent VŠ v Prešove
Druh pracovného pomeru: na dohodu (študentská brigáda)
Termín nástupu: Marec 2023
Mzdové podmienky (brutto) 5 EUR/hod.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
komunikácia s existujúcimi klientmi, písanie emailov, práca v MS Office (Word, Excel), administratívne úkony, vybavovanie pošty.
Druh pracovného pomeru na dohodu (brigády)
Termín nástupu dohodou
Mzdové podmienky (brutto) 5 EUR/hod.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Akvizícia nových klientov, príprava databázy spoločnosti, komunikácia s existujúcimi klientmi, písanie emailov, práca v MS Office (Word, Excel), administratívne úkony, vybavovanie pošty.
Kontaktná osoba: Anton Longauer
Životopis zasielať na: longauer@
Do personálnej agentúry hľadáme možno práve Vás na pozíciu projektový manažér pre vyhľadávanie nových kontaktov a spoluprác v nemecky hovoriacich krajinách v oblasti stavebníctva, strojárstva a iných projektov.
Čo od Vás očakávame ?
- výborné komunikačné, organizačné a vyjednávacie schopnosti
- samostatnosť, flexibilita, zodpovednosť, asertivita, priebojnosť
- zručnosť s PC
- prax v tejto oblasti veľmi vítaná, nie však nutná , zaučíme Vás
- nemecký jazyk na pokročilej úrovni slovom aj písmom
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- komunikácia s už existujúcimi klientami , databázu na začiatok dostanete od nás
- vyhľadávanie nových obchodných partnerov
Čo môžete očakávať od nás ?
- kvalitné a patričné ohodnotenie
- priateľský kolektív
-dlhodobá spolupráca, podpora, zázemie
-služobný notebook, smartfón
Druh pracovného pomeru
TPP / živnosť
Mzda
Nástupný plat prvé 3 mesiace v prípade ak Vás treba zaúčiť začína na sume 1000 € netto. Ak máte skúsenosti , na mzde ktorá bude samozrejme vyššia, sa dohodneme pri osobnom pohovore.
Kancelária sídli v Prešove. Home-office nie je možný.
Tešíme sa na spoluprácu !
Životopisy prosím zasielajte na email : ⬇️
office@
Alebo ma kontaktujte na uvedenom telefónom čísle pokojne aj cez víkend do 20:00.
Do nášho tímu hľadáme šikovných spolupracovníkov na pozíciu administratívny pracovník.
Druh pracovného pomeru: dohoda
Odmena: od 200 eur/týždeň
Miesto práce: Košice
Termín nástupu: ihneď
Požadované vzdelanie: stredoškolské
Hladam pracu na prepis knih, bakalarok, listov, dokumentov, textov, preklad z ceskeho jazyka a srbskeho jazyka do slovenciny. Ovladam prstoklad 10 prstov. venujem sa tomu uz par rokov. Cena za normostranu je 1,50€
Do nášho tímu hľadáme priateľskú a usmievavú posilu, ktorá bude zastávať úlohu nielen recepčnej, ale bude supportným článkom pre ostatné oddelenia. Dôležité je, aby si vedela komunikovať s ľuďmi, bola ochotná pomôcť keď treba, bola zodpovedná a precízna a ostatné ťa naučíme.
Náplň práce:
• zabezpečenie plynulého chodu recepcie - evidencia a ohlasovanie návštev, príprava zasadacích miestností
• vybavovanie telefonickych hovorov
• tímová komunikácia, spolupráca a riešenie požiadaviek klienta
• vypracovávanie reportov a štatistík
• administratívne práce
• personálna agenda
• plánovanie a organizovanie meetingov a eventov,
• administrácia pošty (preberanie, evidencia, triedenie podľa oddelení, balenie balíkov, vybavovanie kuriérskych zásielok)
• zabezpečenie chodu kancelárie
• vodičský preukaz skupiny B /aktívny vodič/
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Druh pracovného pomer - plný úväzok
Mzdové podmienky(brutto)
750-1050 €
V prípade záujmu prosíme zasielajte svoje životopisy na
Budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov. Ďakujeme za pochopenie.
Hľadám zodpovedného človeka na tlmočenie - preklad z Nemeckého Jazyka,bližšie info telefonicky (HPP, SZČO)
Spoločnost CASSO TRANS s.r.o. s dlhodobými skúsenostami v oblasti medzinárodnej expresnej dopravy hľada nových kolegov na dve pozicie. 1.denny disponent. čný disponent (home office)
Do nášho tímu hľadáme nových a šikovných ľudí s chuťou na sebe pracovať a naberať nové skúsenosti.
Človek nemusí byť priamo z oboru , musi ale ovládať minimálne 1 cudzí jazyk ( AJ,NJ,IT,FR) ďalši jazyk je obrovskou výhodou.
Práca je veľmi živá a akčná. Je určená pre ľudí ,ktorí majú predstavivosť a baví ich učiť sa. Nie je určená pre lenivcov.
Plat sa odvíja aj od Vaších schopnosti ! Zaklad 1200€ + pohyblivá zložka.
Životopis prosim zasielajte na richard.robb@
Hľadame do zákazníckej podpory do Bratislavy troch zamestnancov.
Pracovná pozícia: Špecialista na riadenie objednávok a technickej podpory
Nástup možný od februára 2023
Nástupný plat 1700 EUR/ mesačná hrubá mzda plus 13.plat
HPP doba neurčitá
Možnosť prace z domu po zaučení
Potrebné je ovládať Holandský jazyk