inzercia, predaj, predám, bazár
Domov > Administratíva

Administratíva - inzercia, predaj, predám, bazár - strana 22

Hľadám prácu/ brigádu
Dobrý deň , mám 26 rokov a hľadám si prácu junior / pomocného mzdového účtovníka, mám ukončený rekvalifikačny kurz mzdového účtovníctva a personalistiky, jednoduchého a podvojného účtovníctva. Rada by som získala vedomosti a skúsenosti preto hľadám vyslovene prácu juniora poprípade pomocného účtovníka...môže byť na začiatok aj brigáda . srnkovaslavka@ Po žiadosti pošlem životopis . Ďakujem Slávka
Kreatívna asistentka
Efektívnu pomoc a spoluprácu pre Vašu firmu ponúkam v administratívnej oblasti na pozíciu asistentky. Mojimi benefitmi sú kreativita, komunikatívnosť, flexibilita, spoľahlivosť a lojálnosť. Mám rada výzvy a rada sa učím nové veci. Podpora pre Váš biznis. Ak Vás ponuka zaujala, kontaktujte ma na nižšie uvedenom čísle.
Administratívnu pracovníčku
Prijmeme administratívnu pracovníčku na čiastočný úväzok. Pracovná doba cca 4-6hod od 08:00-12:00hod. Nutná znalosť práce na PC, základy spracovania účtovných dokladov.Práca v okrajovej časti Kysucké Nové Mesto. Žiadosti a životopis prosíme zasielať na: info@
Hľadam si prácu
Zdravim som 28 ročný chlapec z Košíc a hľadám si prácu aministrátor, recepčný, čašník v kaviarni alebo práca v kancelárii. Môže byť práca aj z domu. Viac info po tel.
Práca na doma
Hľadám prácu na doma,opisovanie dokumentov na Pc,prác..
Hľadáme nemčinára, nemčinárku.
Novovznikajùca personálna agentúra so zameraním na Rakúsky prac. trh, hľadá nemčinára alebo nemčinárku na komunikáciu s Rakúskymi zamestnávateľmi. Práca max. 4 hod/denne. Po úspešnom etablovaní na trhu možnosť nadštandardných zárobkov. Nove Mesto nad Vahom, Piestany, Myjava. Moznost aj VPP, zivnost.
Pracovná pozícia- recepčná
Ponúkame trvalé pracovné miesto. Pozícia recepčná Mzda od 900€ a viac podľa príplatkov. Nutná znalosť anglického jazyka(B1) a programov Windows Office. Apartmánový dom Fatrapark1 Volajte : Posielajte životopis na : manager@
Administratívny pracovník
Stavebná spoločnosť hľadá pracovníka do svojho tímu na pozíciu administratívny pracovník. Pracovný pomer je na plný úväzok. Miesto výkonu práce sú Tovarníky. Osobné predpoklady a zručnosti pracovníka: Náplň práce, právomoci a zodpovednosti o príprava a evidencia dokumentov, administratívne spracovanie dokumentov, ich digitalizácia, archivácia o bežné administratívne práce o firemná korešpondencia ( vyšlá/došlá v elektronickej i papierovej forme ) o komunikácia s obchodnými partnermi o prijímanie návštev, starostlivosť o sekretariát o telefonická komunikácia o zabezpečenie a organizácia chodu kancelárie (pošta, občerstvenie, kancelárske potreby) o ostatné súvisiace úlohy podľa pokynov nadriadeného Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním: stredoškolské s maturitou Ostatné znalosti: Microsoft Word - pokročilý Microsoft Excel - pokročilý Microsoft Powerpoint - pokročilý Vodičské oprávnenie: typ B Osobnostné predpoklady a zručnosti: o schopnosť riešiť každodenné pracovné úlohy a problémy o spoľahlivosť a presnosť o odolnosť voči stresu o zodpovedná a samostatná osoba, schopná pracovať v tíme o ochota pracovať nadčas Podmienka je zaslanie životopisu. 1. kolo sa uskutoční telefonickým kontaktom vybraných uchádzačov dňa 17.2.2023.
Pomocná účtovníčka
Prijmeme do TPP pomocnú účtovníčku, ktorej úlohou bude spracovávanie podvojného účtovníctva a vykonávanie účtovných a administratívnych prác pod odborným vedením hlavnej účtovníčky. Požadujeme znalosť: • podvojného účtovníctva, • skladového hospodárstva, • hospodárskej korešpondencie, • ovládanie programov Word, Excel na vyššej úrovni. Osobnostné predpoklady a zručnosti: • Stredoškolské alebo vysokoškolské vzdelanie ekonomického smeru, pozícia je vhodná aj pre absolventa Zamestnanecké benefity: • práca v stabilnej firme, • výplata vždy v stanovenom termíne, Finančné ohodnotenie zodpovedajúce náročnosti • od 5€ - 7€ hod./ brutto, • osobné ohodnotenie od 0- 800 € brutto Miesto výkonu práce sú Košice. Nástup ihneď. Očakávame flexibilitu, zodpovednosť, dôslednosť, ochotu vzdelávať sa. V prípade záujmu nám pošlite profesijný životopis a žiadosť o prijatie do zamestnania na e-mail: Kontaktovať budeme len vybraných kandidátov.
Koncipient, asistent riaditeľa
miesto práce: Zvolen, Banská Bystrica (možnosť čiastočnej práce z domu) 
druh pracovného pomeru: skúšobná doba na dohodu, potom dohoda, TPP alebo živnosť skrátený úväzok 20 hodín týždenne 
 mzdové podmienky / netto: 5€ hodina plus podiel na obrate firmy
termín nástupu: ASAP INFORMÁCIE O PRACOVNEJ POZÍCIÍ Hľadáte príjemné pracovné prostredie a možnosť osobnej realizácie, kvalitný a dlhodobý pracovný vzťah v stabilnej a úspešnej spoločnosti? Staňte sa asistentom a pravou rukou riaditeľa. Náplň prace, právomoci a zodpovednosti správa pracovného kalendára riaditeľa príprava, organizácia a spracovanie podkladov obchodných stretnutí a porád riaditeľa zápisy z obchodných stretnutí a porád riaditeľa komunikácia s klientami v rámci finalizácie obchodneho procesu praca s databázou a vyhodnocovanie možností nových obchodov, vypracovávanie ponúk vytipovanie nových klientov a obchodných partnerov kontaktovanie potenciálnych obchodných príležitosti príprava podkladov na hypotéky, poistenia a iné finančné produkty prieskum trhu Ponúkané benefity služobný telefón služobný počítač multisport karta príplatok 5-10% z obratu firmy – možnosť aktívne ovplyvniť výšku svojho príjmu flexibilná pracovná doba 
POŽIADAVKY NA ZAMESTNANCA Pozícií vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa vysokoškolské III. stupňa Ostatné znalosti Microsoft Excel - pokročilý Microsoft Word - pokročilý Microsoft Power Point - pokročilý práca s MacOS výhodou nie podmienkou vodičský preukaz B znalosť cudzieho jazyka výhodou Osobnostné predpoklady a zručnosti základné znalosti a orientácia v oblasti financií prax v administratíve výhodou analytické myslenie, práca z údajmi a schopnosť ich vyhodnocovania kreativita a schopnosť implementovať vlastne nápady obchodný duch a organizačne schopnosti dynamickosť a orientácia na detail dôslednosť, komunikatívnosť, dochvíľnosť, samostatnosť, zodpovednosť, reprezentatívne vystupovanie a chuť učiť sa nove veci Vaše otázky a životopis pošlite na rudo.gallas@
Asistenka/sekretárka
Do nášho mladého kolektívu hľadáme šikovnú a komunikatívnu asistentku. Dočasné miesto práce Nitra. Firma sa koncom februára bude sťahovať do svojich nových priestorov v Malom Záluží. Pozíciu obsadzujeme k 18.3.2023 Pracovná doba pon-pia/9hod.do 17hod. Druh pracovného pomeru: dohoda o pracovnej činnosti Výška mzdy 850Eur v čistom Naša firma sa prevažne zaoberá prenájmom motorových vozidiel, kúpou a predajom motorových vozidiel a z časti stavebnou činnosťou. Náplň práce: - starostlivosť o chod kancelárie,práca s dokumentami, tlač, scan, kopírovanie, evidencia pošty, spracovanie pošty, elektronická schránka - objednávanie tovaru a materiálu, komunikácia s dodávateľmi, firmami, štátnymi inštitúciami a úradmi - evidencia faktúr, príprava podkladov do účtovníctva, komunikácia s účtovnou firmou - administratívna podpora stavebných projektoch (príprava podkladov pre stavebné konania, kataster a pod.) - ďalšie administratívne úkony podľa pokynov nadriadeného Požiadavky na zamestnanca: stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa - Microsoft Word - pokročilý - Internet - pokročilý - Vodičský preukaz sk.B Prax na obdobnej pozícii je výhodou. Osobnostné predpoklady a zručnosti - zodpovednosť - aktívny prístup k práci - komunikatívnosť - odolnosť voči stresu - schopnosť pracovať pod tlakom - ochota spolupracovať a učiť sa Vzhľadom k tomu, že sme prevažne mladý kolektív uprednostníme mladšieho uchádzača. Ďakujeme všetkým vopred za prejavený záujem.
Asistent/asistentka konateľa
Do našej kancelárie hľadáme asistenta/tku konateľa. Náplň práce: - administratíva, vyplňanie formulárov - komunikácia s klientmi v anglickom a slovenskom jazyku (primárne) - komunikácia s obchodnými partnermi (dodávatelia služieb) - korešpondencia - zastupovanie konateľa v neprítomnosti Podmienky: - SZČO (ak nemáte, zabezpečíme Vám ju a vysvetlíme, ako funguje), pri dlhodobej spolupráci možnosť TPP - anglický jazyk - úroveň B2 Odmena: - nástupná odmena od 800 do 1100 EUR / mesačne - výkonnostná individuálna odmena do výšky 400 EUR (od výkonu) Benefity: - wellness day (raz do mesiaca) - firemný telefón, po zaškolení pracovný notebook - flexibilná pracovná doba - home office, podľa potreby Svoju žiadosť o voľné pracovné miesto vyplňte prosím na našej webovej stránke:
Ponúkam administratívne služby,spracovanie prac. ciest
Som skúsený administratívny pracovník so skúsenosťami v oblasti spracovania pracovných ciest. Môžem vám pomôcť s rôznymi úlohami, ako sú spracovanie dát, tvorba tabuliek, spracovanie pracovných ciest a iné. Kontaktujte ma iba e-mailom alebo správou pre viac informácií a cenovú ponuku. e-mail : cestakydiety@
hľadám prácu
Hľadám prácu v oblasti, administratívy, sociálnej práce alebo školstva v Trenčíne alebo v Dubnici a blízkom okolí. Hľadám prácu buď na plný alebo aj čiastočný úväzok, prípadne prácu na doma.
Odborná asistentka
Dobrý deň, Do našej spoločnosti VM Holding s.r.o. hľadáme odbornú asistentku Miesto práce: Bratislava Náplň práce: Administratívne práce v elektroinštalačnej firme Príprava podkladov pre externú účtovníčku Príprava dokumentov pre pracovníkov Evidencia skladu Evidencia zákaziek Požiadavky na zamestnanca: stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa Ostatné znalosti Microsoft Excel - Základy Microsoft Word - Základy Microsoft Outlook - Základy Vodičský preukaz: B Skúsenosti výhodou Plat od 900,- €/ dohoda V prípade Vášho záujmu zašlite svoj životopis na email: info@ alebo ma kontaktujte na tel. čísle: .
Práca  pre šikovnú upratovačku
Hľadám slušnú živnostníčku s praxou na upratovanie kancelárskych priestorov v bratislave Ružinove na ulici Miletičova 21. Pracuje sa od 17-tej až 18-tej hod. Práca na 2 až 2,5 hodiny denne od pondelka do piatku. Požadujem slušné a diskrétne vystupovanie, spoľahlivosť, bezúhonnosť , flexibilita, vysoké pracovné nasadenie a predošlé skúsenosti s upratovaním kancelárií. pedantnosť a zodpovedný prístup k práci. Kladné referencie uvítam. Odmena 6,00 EUR/hodina.
Praca na doma
Dobry den. Hladam si pracu na doma, popri TPP. Vymahanie pohladavok (telefonicke vymahanie, vypracovanie upomienok, zmierov,..), uctovnicke prace (uctovanie bankovych vypisov, dokladov,..), vpisovanie textov, nahadzovanie udajov, praca v exceli a pod. Kontakt prostrednictvom ´Kontaktovať inzerenta´ . Dakujem
Vypracovanie daňového priznania
Ponúkam vypracovanie daňových priznaní pre fyzické osoby typ A alebo B za zdaňovacie obdobie 2022. Cena: typ A - príjmy zo zamestnania (SR) - 20 EUR typ A - príjmy zo zamestnania (zahraničie alebo SR + zahraničie) - 30 EUR typ B - živnosť (paušálne výdavky) - od 40 EUR typ B - živnosť (reálne výdavky) - cena dohodou typ B - kombinácia príjmov zo závislej činnosti, príjmov z podnikania alebo ostatné príjmy - od 40 EUR Pri cene "od" znamená, že ide o individuálne posúdenie podľa zložitosti a časovej náročnosti. Vypracované zasielam vo formáte PDF alebo XML, resp. aj doporučene poštou v papierovej forme na Vami uvedenú adresu (doplatok + 5 EUR). V prípade otázok som k dispozícii. Teším sa na spoluprácu.
Hľadám nové pracovné príležitosti
Aktuálne hľadám nové pracovné príležitosti v oblasti administratívy, taktiež sa zaujímam aj o pozíciu asistentky. V prípade iných, zaujímavých pracovných pozícii, ktoré ma zaujmú, sa dokážem všetko potrebné zaškoliť, keďže ma baví získavať nové skúsenosti a posúvať sa v živote. NEMÁM ZÁUJEM O PRÁCU V OBLASTI FINANČNÍCTVA, POISŤOVNÍCTVA A PREDAJA KOZMETIKY A PODOBNE. ĎAKUJEM ZA POCHOPENIE! :-) V prípade záujmu o moje CV a odoslanie pracovnej ponuky mi neváhajte napísať e-mail: gestingerova.monika@ Ďakujem! :)
Copywriter
Dobrý deň, potrebujete pomoc s napísaním obsahu pre vašu stránku alebo sociálne siete? Som tu pre vás. Ako skúsený copywriter viem, ako vytvoriť texty, ktoré presne odzrkadlia vašu značku a pritiahnu potenciálnych zákazníkov. Tak tiež ak máte e-shop a potrebujete popisy svojich produktov aj v tomto vám môžem pomôcť. Cena je za 1 NM. Kontaktujte ma na môj e-mail.
inzercia, predaj, predám, bazár, Administratíva