Administratíva - inzercia, predaj, predám, bazár - strana 23
Obchodná spoločnosť KATEX s.r.o zaoberajúca sa predajom, montážou a servisom katexových zmäkčovačov vody, ponúka prácu personalistu/ky a ďalej prácu obchodníka/čky pre každý okres v SR. Predchádzajúce skúsenosti nie sú potrebné zaškolíme. Máme pobočky v Košiciach a v Bratislave kde sa aj uskutočnia pohovory a školenia. Je možnosť uskutočniť aj online pohovor. Platové podmienky 1000-1600 eur.
podmienky na uchádzača
- obchodnícky talent
- komunikatívnosť
- kreatívne myslenie
- maximálne nasadenie
- flexibilita
V prípade vášho záujmu nás kontaktujte na tel čísle , alebo elektronickou poštou.
Do našeho mladého kolektivu hledáme šikovnou slečnu, ženu, studentku, maminku na mateřské která má chuť si přivydělat.
NÁPLŇ PRÁCE:
- nábor nových pracovníků na požadované projekty
- práce na soc. sítech, správa pracovních portálů
- telefonická komunikace a pohovory s uchazeči
- tvorba databáze
POŽADUJEME:
- vzdělání v oboru nerozhoduje
- zkušenost s práci např.: v callcentru, v dispečinku, náborovém oddělení výhodou
- řidičský průkaz: B výhodou ne podmínkou
NABÍZÍME:
- dlouhodobá stabilní práce v mladém kolektivu
- kancelář s vybavením
- firemní telefon
- notebook
- zaškolení
- nástup 1.3.2023
PLAT:
27.000 Kč brutto, stravenky + letní a zimní prémie
Do nášho mladého kolektívu hľadáme šikovnú a komunikatívnu asistentku.
Dočasné miesto práce Nitra. Firma sa koncom februára bude sťahovať do svojich nových priestorov v Malom Záluží.
Pozíciu obsadzujeme k 18.3.2023
Pracovná doba pon-pia/9hod.do 17hod.
Druh pracovného pomeru: dohoda o pracovnej činnosti
Výška mzdy 850Eur v čistom
Naša firma sa prevažne zaoberá prenájmom motorových vozidiel, kúpou a predajom motorových vozidiel a z časti stavebnou činnosťou.
Náplň práce:
- starostlivosť o chod kancelárie,práca s dokumentami, tlač, scan, kopírovanie, evidencia pošty, spracovanie pošty, elektronická schránka
- objednávanie tovaru a materiálu, komunikácia s dodávateľmi, firmami, štátnymi inštitúciami a úradmi
- evidencia faktúr, príprava podkladov do účtovníctva, komunikácia s účtovnou firmou
- administratívna podpora stavebných projektoch (príprava podkladov pre stavebné konania, kataster a pod.)
- ďalšie administratívne úkony podľa pokynov nadriadeného
Požiadavky na zamestnanca:
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
- Microsoft Word - pokročilý
- Internet - pokročilý
- Vodičský preukaz sk.B
Prax na obdobnej pozícii je výhodou.
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- zodpovednosť
- aktívny prístup k práci
- komunikatívnosť
- odolnosť voči stresu
- schopnosť pracovať pod tlakom
- ochota spolupracovať a učiť sa
Vzhľadom k tomu, že sme prevažne mladý kolektív uprednostníme mladšieho uchádzača. Ďakujeme všetkým vopred za prejavený záujem.
Baví ťa práca s počítačom? Rád by si pracoval aj z domu?
Hľadáme kandidáta na trvalý pracovný pomer, ktorého baví práca s počítačom. Pracuje sa v mladom, príjemnom tíme. Pracovná doba je 9 hodín, 8+ 1 hodina na obed. Spoločnosť sídli v centre Bratislavy. Nie je to obchod, predaj ani oslovovanie zákazníkov. Nevyžadujeme znalosť cudzieho jazyka.
Po zaškolení sa pracuje pol týždňa z domu a pol týždňa z kancelárie.
Pracovná náplň:
- Administratívne spracovávanie zákazníckych údajov do informačného systému
- Kontrola a oprava údajov v informačnom systéme
- Administratívne práce s počítačom
Plat:
900 brutto + odmeny /spolu 1.000-1.200 brutto/
Požiadavky:
- SŠ s maturitou
- pracovné skúsenosti výhodou, ale pozícia je vhodná aj pre absolventa
- spoľahlivosť, zodpovednosť, samostatnosť
Ponúkame: príjemné pracovné prostredie, sociálny program, systém školení
V prípade záujmu prosím môžete zaslať Váš životopis na email: info@
Hľadáte spôsob, ako zvýšiť online predajnosť svojich produktov alebo služieb? Som profesionálny copywriter a SEO expert a pomôžem Vám vytvoriť účinné predajné texty, ktoré budú priťahovať nových zákazníkov a zvýšia viditeľnosť vašej webovej stránky vo vyhľadávačoch. Nečakajte ani minútu dlhšie a začnite zlepšovať svoj online biznis ešte dnes!
Pripravím :
- texty na web
- články na blog
- popisy k produktom
- SEO články
- PR články
- PPC texty
- texty pre affiliate partnerstva
Možnosť jednorazovej ale aj dlhodobej a pravidelnej spolupráce.
Orientačná cena za 1NS je 7€. (1NS = 1800 znakov vrátane medzier)
Cena závisí od množstva faktorov napr. rozsah, termín, analýza cieľovej skupiny a pod.
Na inzerát reagujte emailom. V emaily stručne popíšte čo potrebujete, v akom rozsahu a do akého termínu. Následne vás budem kontaktovať aj s predbežnou cenou. Ak budete súhlasiť, dohodneme ďalšie detaily.
Telefonáty nedvíham, nakoľko ma to vyrušuje pri písaní. (Tel. číslo vymyslené)
Hľadám si prácu/brigádu, ktorá sa dá vykonávať aj z domu. Občasná návšteva kancelárie alebo podobne nie je problém. Vieme sa dohodnúť. Ovládam word, excel na veľmi vysokej úrovni, mám základy HTML a CSS (ďalej sa v tom vzdelávam), nerobí mi problém naučiť sa čokoľvek nové. Baví ma tvorenie, fotografovanie, ale tiež tzv. babravá práca s detailami.
Mám vp skupiny B a dlhoročné skúsenosti, vlastním osobný automobil. Nevadí mi pracovať cez víkend alebo po večeroch. Môže to byť nejaká výpomoc v administratíve, prepisovanie, usporadúvanie dokumentov, správa e-shopu, ale tiež to môže byť manuálna práca. O finančné poradenstvo a podobne nemám záujem, ďakujem.
Kontakt prosím cez formulár s popisom práce. Ďakujem
Home office, homeoffice, práca z domu
Príjmeme na pobočku do Detvy a Zvolena referenta/konzultanta.
Práca je vhodná aj pre študentov VŠ, absolventov SŠ, mamičky na materskej dovolenke a privyrobenie si popri zamestnaní.
Náplň práce : objednávanie stretnutí/termínov, administratívne úkony, zápis zo stretnutí a vzdelávanie.
Príjem : individuálne po dohode s uchádzačom, závisí od pracovného času + možnosť nadštandardného ohodnotenia (100-2.000€).
Benefity : firemný telefón, flexibilný pracovný čas, firemné odmeny a možnosť kariérneho rastu.
V prípade záujmu Vám rada poskytnem bližšie informácie na pohovore po zaslaní životopisu na emailovú adresu :
Hľadáme administratívneho pracovníka, fakturant/ku s možnosťou okamžitého nástupu.
Náplň práce:
- jednoduché učtovníctvo
- Vystavovanie faktúr/pracovných zmlúv
- Prípravné práce pre hlavnú účtovníčku
- Archivácia dokumentov
- Vybavovanie firemnej korešpondencie
- Kontaktovanie zákazníkov v rámci SR a Zahraničia
Požadujeme:
- Maďarský jazyk pokročilý
- Anglický jazyk komunikatívne
- Práca s počítačom
- Prax v administratíve
- Dobrá zručnosť pri práci s počítačom a používaní MS balíčka ako Office a Excel
Ponúkame:
- Flexibilný pracovný čas
- Pracovná zmluva sa uzatvára na dobu neurčitú
- Možnosť rýchleho kariérneho rastu podľa plnenia stanovených cieľov
- Práca v dynamickom kolektíve
- Priateľský kolektív spolupracovníkov
Platobné podmienky: S Vysokým potenciálom zárobku.
Ak vás naša ponuka práce zaujala kontaktujte ma na telefónnom čísle alebo mailo.: pertexsro@
Kancelária sa nachádza v Bušinciach 991 22.
V oblasti administratívy alebo ako sociálny asistent... Som študentka VŠ. Ak to bude potrebné pošlem emailom životopis.
Ďakujem
Ponúkame administratívnu prácu pre ženu.
Sme internetový obchod a náplň práce bude.
Osobný výdaj objednávok
Komunikácia so zákazníkmi
Spolupráca v sklade
Riešenie online objednávok
Práca na jednu zmenu.
Práca sa vykonáva v Giraltovciach.
NASTUP IHNEĎ
Poprosím iba vážnych záujemcov. Životopisy zasielať na info@
Spoločnosť RiD s.r.o príjme na svoju prevádzku v Košiciach šikovnú, samostatnú ekonómku s praxou.
Platové podmienku budú dohodnuté na osobnom pohovore.
Životopis prosím zasielajte prosím na adresu:hudakova@
hľadám si prácu
-kontrolór kvality (1 smena)
-obch.manažér
-šofér
-adm.pracovník
-maklér
pracovala som niekoľko rokov ,ako manažérka a v posledných rokoch šofér a kontrolór.
Ďakujem
Obsadzujeme voľné pracovné pozície v Realitnej kancelárii na pobočke v Žiline. Podmienkou je stredoškolské vzdelanie, komunikatívnosť, základy excel, word - pokročilý, web.
Náplň práce:
- práca na kontaktoch spoločnosti
- práca s internými systémami spoločnosti
- podpora obchodného konzultanta (telefonické dohodnutie stretnutia – oslovujeme klientov a spoločnosti, 50% práce)
- práca s kalendárom obchodníka
- organizovanie stretnutí a porád, vytváranie zápoisov z porád
Výhodou je pracovný čas, benefity spoločnosti, pre tých šikovnejších možnosť vyššieho ohodnotenia.
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
- orientácia na riešenie problémov, skúsenosti s ich riešením, zameranie na výsledok
- príjemné a reprezentatívne vystupovanie
- komunikačné a organizačné zručnosti
- písomná a verbálna komunikácia na vysokej úrovni.
- zmysel pre detail, dôslednosť, samostatnosť, flexibilita, pozornosť
- odolnosť voči stresu, prioritizácia úloh
- záujem učiť sa nové veci
+ Svoje životopisy posielajte na e-mail: lucia.staffenova@
Druh pracovného pomeru: plný úväzok/ skrátený úväzok – podľa dohody
Termín nástupu: ihneď / podľa dohody
Mzdové podmienky (brutto): 820/mesiac
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Vyťažovanie vlastných nákladných vozidiel a dodávok, administratívna činnosť, komunikácia so zamestnancami a odberateľmi, práca v kancelárii s počítačom a telefónom.
Ďalšia stručná náplň práce:
- vyhľadáva a získava nových odberateľov,
- pripravuje cenové ponuky,
- zabezpečuje evidenciu objednávok a požiadaviek.
V prípade ďalších informácii nás kontaktujte na tel. č. , alebo mailom na adrese:
Životopis zaslať na vyššie uvedenú adresu.
Vybraní uchádzači budú pozvaní na pohovor.
Minimálne požiadavky na zamestnanca:
Ukončené stredoškolské vzdelanie s maturitou.
Ostatné znalosti výhodou:
Cudzí jazyk - začiatočník (AJ, NJ, MJ)
Fakturácia - Začiatočník
Microsoft Office - Začiatočník
Vodičský preukaz - B
Prax výhodou
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
- komunikačné zručnosti
- slušné vystupovanie
- zodpovednosť, pracovitosť
- flexibilita
Ponúkam:
- vedenie jednoduchého/podvojného účtovníctva
- fakturácia
- výkazy DPH, KV, SV
- vedenie miezd a personalistiky
- prihlášky/odhlášky SP, ZP
- mesačne výkazy SP, ZP
- prehľady, hlásenie FS
- daňové priznania
- atď......
Hľadáme šikovného kolegu alebo kolegyňu, ktorý ovláda prácu s Outlookom, Word, Excel, Internet a má vodičák skupiny B. Jedná sa o prácu v kancelárií v Žiline na polovičný úväzok, pracovná doba podľa dohody, víkendy a sviatky voľné. Mzda dohodou. V prípade záujmu posielajte svoj životopis na ihneď.
Prijímeme do trvalého pracovného pomeru Sociálneho Pracovníka, s praxou v zariadení poskytovateľa sociálnych služieb.
V prípade záujmu o prácu v spoločnosti DODS SYSTEM, s.r.o. prosím vyplňte dotazník uchádzača o zamestnanie na stránke:
praca.
a následne si spoločne dohodneme termín pracovného pohovoru.
Ponúkam pracovnú pozíciu v Žiline: Asistentka predaja v novootvorenom E-shope + administratívne práce. Prax s E-shopom výhodou. Plat od 6,- Eur/ hodina. Životopis prosím zaslať na e-mail: rtsservisgroup@
Ponúkam prácu vhodnú aj pre absolventa alebo ZŤP. Jedná sa o administratívnu prácu v e-shope. Príjem objednávok, fakturácia, balenie a objednávka dopravy. Možnosť kariérneho rastu. Miesto výkonu práce Liptovská Teplá.
V prípade záujmu poprosím životopis na info@
Spoločnosť DODS SYSTEM, s.r.o. príjime do trvalého pracovného pomeru riaditeľa, resp. sociálneho pracovníka s praxou v zariadení sociálnych služieb.
V prípade záujmu o prácu v našej spoločnosti, vyplňte prosím dotazník uchádzača o zamestnanie na stránke:
praca.
a následne si dohodneme termín pracovného pohovoru.