inzercia, predaj, predám, bazár
Domov > Administratíva

Administratíva - inzercia, predaj, predám, bazár - strana 23

Administratívny pracovník
Obchodná spoločnosť KATEX s.r.o zaoberajúca sa predajom, montážou a servisom katexových zmäkčovačov vody, ponúka prácu personalistu/ky a ďalej prácu obchodníka/čky pre každý okres v SR. Predchádzajúce skúsenosti nie sú potrebné zaškolíme. Máme pobočky v Košiciach a v Bratislave kde sa aj uskutočnia pohovory a školenia. Je možnosť uskutočniť aj online pohovor. Platové podmienky 1000-1600 eur. podmienky  na uchádzača - obchodnícky talent - komunikatívnosť - kreatívne myslenie - maximálne nasadenie - flexibilita V prípade vášho záujmu nás kontaktujte na tel čísle , alebo elektronickou poštou.
NÁBOROVÝ PRACOVNÍK callcentra Ostrava
Do našeho mladého kolektivu hledáme šikovnou slečnu, ženu, studentku, maminku na mateřské která má chuť si přivydělat. NÁPLŇ PRÁCE: - nábor nových pracovníků na požadované projekty - práce na soc. sítech, správa pracovních portálů - telefonická komunikace a pohovory s uchazeči - tvorba databáze POŽADUJEME: - vzdělání v oboru nerozhoduje - zkušenost s práci např.: v callcentru, v dispečinku, náborovém oddělení výhodou - řidičský průkaz: B výhodou ne podmínkou NABÍZÍME: - dlouhodobá stabilní práce v mladém kolektivu - kancelář s vybavením - firemní telefon - notebook - zaškolení - nástup 1.3.2023 PLAT: 27.000 Kč brutto, stravenky + letní a zimní prémie
Hľadáme asistentku
Do nášho mladého kolektívu hľadáme šikovnú a komunikatívnu asistentku. Dočasné miesto práce Nitra. Firma sa koncom februára bude sťahovať do svojich nových priestorov v Malom Záluží. Pozíciu obsadzujeme k 18.3.2023 Pracovná doba pon-pia/9hod.do 17hod. Druh pracovného pomeru: dohoda o pracovnej činnosti Výška mzdy 850Eur v čistom Naša firma sa prevažne zaoberá prenájmom motorových vozidiel, kúpou a predajom motorových vozidiel a z časti stavebnou činnosťou. Náplň práce: - starostlivosť o chod kancelárie,práca s dokumentami, tlač, scan, kopírovanie, evidencia pošty, spracovanie pošty, elektronická schránka - objednávanie tovaru a materiálu, komunikácia s dodávateľmi, firmami, štátnymi inštitúciami a úradmi - evidencia faktúr, príprava podkladov do účtovníctva, komunikácia s účtovnou firmou - administratívna podpora stavebných projektoch (príprava podkladov pre stavebné konania, kataster a pod.) - ďalšie administratívne úkony podľa pokynov nadriadeného Požiadavky na zamestnanca: stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa - Microsoft Word - pokročilý - Internet - pokročilý - Vodičský preukaz sk.B Prax na obdobnej pozícii je výhodou. Osobnostné predpoklady a zručnosti - zodpovednosť - aktívny prístup k práci - komunikatívnosť - odolnosť voči stresu - schopnosť pracovať pod tlakom - ochota spolupracovať a učiť sa Vzhľadom k tomu, že sme prevažne mladý kolektív uprednostníme mladšieho uchádzača. Ďakujeme všetkým vopred za prejavený záujem.
ADMINISTRATÍVNY REFERENT, kancelárska práca v centre BA
Baví ťa práca s počítačom? Rád by si pracoval aj z domu? Hľadáme kandidáta na trvalý pracovný pomer, ktorého baví práca s počítačom. Pracuje sa v mladom, príjemnom tíme. Pracovná doba je 9 hodín, 8+ 1 hodina na obed. Spoločnosť sídli v centre Bratislavy. Nie je to obchod, predaj ani oslovovanie zákazníkov. Nevyžadujeme znalosť cudzieho jazyka. Po zaškolení sa pracuje pol týždňa z domu a pol týždňa z kancelárie. Pracovná náplň: - Administratívne spracovávanie zákazníckych údajov do informačného systému - Kontrola a oprava údajov v informačnom systéme - Administratívne práce s počítačom Plat: 900 brutto + odmeny /spolu 1.000-1.200 brutto/ Požiadavky: - SŠ s maturitou - pracovné skúsenosti výhodou, ale pozícia je vhodná aj pre absolventa - spoľahlivosť, zodpovednosť, samostatnosť Ponúkame: príjemné pracovné prostredie, sociálny program, systém školení V prípade záujmu prosím môžete zaslať Váš životopis na email: info@
Copywriting
Hľadáte spôsob, ako zvýšiť online predajnosť svojich produktov alebo služieb? Som profesionálny copywriter a SEO expert a pomôžem Vám vytvoriť účinné predajné texty, ktoré budú priťahovať nových zákazníkov a zvýšia viditeľnosť vašej webovej stránky vo vyhľadávačoch. Nečakajte ani minútu dlhšie a začnite zlepšovať svoj online biznis ešte dnes! Pripravím : - texty na web - články na blog - popisy k produktom - SEO články - PR články - PPC texty - texty pre affiliate partnerstva Možnosť jednorazovej ale aj dlhodobej a pravidelnej spolupráce. Orientačná cena za 1NS je 7€. (1NS = 1800 znakov vrátane medzier) Cena závisí od množstva faktorov napr. rozsah, termín, analýza cieľovej skupiny a pod. Na inzerát reagujte emailom. V emaily stručne popíšte čo potrebujete, v akom rozsahu a do akého termínu. Následne vás budem kontaktovať aj s predbežnou cenou. Ak budete súhlasiť, dohodneme ďalšie detaily. Telefonáty nedvíham, nakoľko ma to vyrušuje pri písaní. (Tel. číslo vymyslené)
Hľadám prácu, brigádu
Hľadám si prácu/brigádu, ktorá sa dá vykonávať aj z domu. Občasná návšteva kancelárie alebo podobne nie je problém. Vieme sa dohodnúť. Ovládam word, excel na veľmi vysokej úrovni, mám základy HTML a CSS (ďalej sa v tom vzdelávam), nerobí mi problém naučiť sa čokoľvek nové. Baví ma tvorenie, fotografovanie, ale tiež tzv. babravá práca s detailami. Mám vp skupiny B a dlhoročné skúsenosti, vlastním osobný automobil. Nevadí mi pracovať cez víkend alebo po večeroch. Môže to byť nejaká výpomoc v administratíve, prepisovanie, usporadúvanie dokumentov, správa e-shopu, ale tiež to môže byť manuálna práca. O finančné poradenstvo a podobne nemám záujem, ďakujem. Kontakt prosím cez formulár s popisom práce. Ďakujem Home office, homeoffice, práca z domu
Referent,konzultant
Príjmeme na pobočku do Detvy a Zvolena referenta/konzultanta. Práca je vhodná aj pre študentov VŠ, absolventov SŠ, mamičky na materskej dovolenke a privyrobenie si popri zamestnaní. Náplň práce : objednávanie stretnutí/termínov, administratívne úkony, zápis zo stretnutí a vzdelávanie. Príjem : individuálne po dohode s uchádzačom, závisí od pracovného času + možnosť nadštandardného ohodnotenia (100-2.000€). Benefity : firemný telefón, flexibilný pracovný čas, firemné odmeny a možnosť kariérneho rastu. V prípade záujmu Vám rada poskytnem bližšie informácie na pohovore po zaslaní životopisu na emailovú adresu :
Administratívná pracovníčka /s anglickým jazykom
Hľadáme administratívneho pracovníka, fakturant/ku s možnosťou okamžitého nástupu. Náplň práce: - jednoduché učtovníctvo - Vystavovanie faktúr/pracovných zmlúv - Prípravné práce pre hlavnú účtovníčku - Archivácia dokumentov - Vybavovanie firemnej korešpondencie - Kontaktovanie zákazníkov v rámci SR a Zahraničia Požadujeme: - Maďarský jazyk pokročilý - Anglický jazyk komunikatívne - Práca s počítačom - Prax v administratíve - Dobrá zručnosť pri práci s počítačom a používaní MS balíčka ako Office a Excel Ponúkame: - Flexibilný pracovný čas - Pracovná zmluva sa uzatvára na dobu neurčitú - Možnosť rýchleho kariérneho rastu podľa plnenia stanovených cieľov - Práca v dynamickom kolektíve - Priateľský kolektív spolupracovníkov Platobné podmienky: S Vysokým potenciálom zárobku. Ak vás naša ponuka práce zaujala kontaktujte ma na telefónnom čísle alebo mailo.: pertexsro@ Kancelária sa nachádza v Bušinciach 991 22.
Hľadám prácu
V oblasti administratívy alebo ako sociálny asistent... Som študentka VŠ. Ak to bude potrebné pošlem emailom životopis. Ďakujem
Hľadáme pracovníčku na výdajné miesto - DLHODOBÁ PRÁCA
Ponúkame administratívnu prácu pre ženu. Sme internetový obchod a náplň práce bude. Osobný výdaj objednávok Komunikácia so zákazníkmi Spolupráca v sklade Riešenie online objednávok Práca na jednu zmenu. Práca sa vykonáva v Giraltovciach. NASTUP IHNEĎ Poprosím iba vážnych záujemcov. Životopisy zasielať na info@
Ekonomické práce
Spoločnosť RiD s.r.o príjme na svoju prevádzku v Košiciach šikovnú, samostatnú ekonómku s praxou. Platové podmienku budú dohodnuté na osobnom pohovore. Životopis prosím zasielajte prosím na adresu:hudakova@
Hľadám prácu
hľadám si prácu -kontrolór kvality (1 smena) -obch.manažér -šofér -adm.pracovník -maklér pracovala som niekoľko rokov ,ako manažérka a v posledných rokoch šofér a kontrolór. Ďakujem
Asistentka / telefonista / predajca
Obsadzujeme voľné pracovné pozície v Realitnej kancelárii na pobočke v Žiline. Podmienkou je stredoškolské vzdelanie, komunikatívnosť, základy excel, word - pokročilý, web. Náplň práce: - práca na kontaktoch spoločnosti - práca s internými systémami spoločnosti - podpora obchodného konzultanta (telefonické dohodnutie stretnutia – oslovujeme klientov a spoločnosti, 50% práce) - práca s kalendárom obchodníka - organizovanie stretnutí a porád, vytváranie zápoisov z porád Výhodou je pracovný čas, benefity spoločnosti, pre tých šikovnejších možnosť vyššieho ohodnotenia. Osobnostné predpoklady a zručnosti: - orientácia na riešenie problémov, skúsenosti s ich riešením, zameranie na výsledok - príjemné a reprezentatívne vystupovanie - komunikačné a organizačné zručnosti - písomná a verbálna komunikácia na vysokej úrovni. - zmysel pre detail, dôslednosť, samostatnosť, flexibilita, pozornosť - odolnosť voči stresu, prioritizácia úloh - záujem učiť sa nové veci + Svoje životopisy posielajte na e-mail: lucia.staffenova@
Administratívny pracovník / Asistent / Disponent
Druh pracovného pomeru: plný úväzok/ skrátený úväzok – podľa dohody Termín nástupu: ihneď / podľa dohody Mzdové podmienky (brutto): 820/mesiac Náplň práce, právomoci a zodpovednosti: Vyťažovanie vlastných nákladných vozidiel a dodávok, administratívna činnosť, komunikácia so zamestnancami a odberateľmi, práca v kancelárii s počítačom a telefónom. Ďalšia stručná náplň práce: - vyhľadáva a získava nových odberateľov, - pripravuje cenové ponuky, - zabezpečuje evidenciu objednávok a požiadaviek. V prípade ďalších informácii nás kontaktujte na tel. č. , alebo mailom na adrese: Životopis zaslať na vyššie uvedenú adresu. Vybraní uchádzači budú pozvaní na pohovor. Minimálne požiadavky na zamestnanca: Ukončené stredoškolské vzdelanie s maturitou. Ostatné znalosti výhodou: Cudzí jazyk - začiatočník (AJ, NJ, MJ) Fakturácia - Začiatočník Microsoft Office - Začiatočník Vodičský preukaz - B Prax výhodou Osobnostné predpoklady a zručnosti: - komunikačné zručnosti - slušné vystupovanie - zodpovednosť, pracovitosť - flexibilita
Účtovníctvo a mzdy
Ponúkam: - vedenie jednoduchého/podvojného účtovníctva - fakturácia - výkazy DPH, KV, SV - vedenie miezd a personalistiky - prihlášky/odhlášky SP, ZP - mesačne výkazy SP, ZP - prehľady, hlásenie FS - daňové priznania - atď......
Administratívny pracovník
Hľadáme šikovného kolegu alebo kolegyňu, ktorý ovláda prácu s Outlookom, Word, Excel, Internet a má vodičák skupiny B. Jedná sa o prácu v kancelárií v Žiline na polovičný úväzok, pracovná doba podľa dohody, víkendy a sviatky voľné. Mzda dohodou. V prípade záujmu posielajte svoj životopis na ihneď.
Sociálny pracovník
Prijímeme do trvalého pracovného pomeru Sociálneho Pracovníka, s praxou v zariadení poskytovateľa sociálnych služieb. V prípade záujmu o prácu v spoločnosti DODS SYSTEM, s.r.o. prosím vyplňte dotazník uchádzača o zamestnanie na stránke: praca. a následne si spoločne dohodneme termín pracovného pohovoru.
Asistentka predaja v E-shope, Administrativa
Ponúkam pracovnú pozíciu v Žiline: Asistentka predaja v novootvorenom E-shope + administratívne práce. Prax s E-shopom výhodou. Plat od 6,- Eur/ hodina. Životopis prosím zaslať na e-mail: rtsservisgroup@
Administratívne práce
Ponúkam prácu vhodnú aj pre absolventa alebo ZŤP. Jedná sa o administratívnu prácu v e-shope. Príjem objednávok, fakturácia, balenie a objednávka dopravy. Možnosť kariérneho rastu. Miesto výkonu práce Liptovská Teplá. V prípade záujmu poprosím životopis na info@
Riaditeľ zariadenia Sociálnych Služieb
Spoločnosť DODS SYSTEM, s.r.o. príjime do trvalého pracovného pomeru riaditeľa, resp. sociálneho pracovníka s praxou v zariadení sociálnych služieb. V prípade záujmu o prácu v našej spoločnosti, vyplňte prosím dotazník uchádzača o zamestnanie na stránke: praca. a následne si dohodneme termín pracovného pohovoru.
inzercia, predaj, predám, bazár, Administratíva