Administratíva - inzercia, predaj, predám, bazár - strana 24
Hľadám si prácu na doma vypisovanie dotazníkov, administratívna práca prepisovanie,nie reklamami ani nejaký predaj.prepisovanie, doplňovanie textov. Za každú ponuku vopred ďakujem. Email petronela255zvonkova@
Náplň práce:Disponovanie nákladných vozidiel a administratíva s tým spojená , komunikácia s vodičmi
Informácie o výberovom konaní
Hľadáme úprimných a zodpovedných ľudí do dobrého teamu, rodinná firma s 26 ročnou tradíciou.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft World - Pokročilý
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Komunikatívnosť, schopnosť samostatne riešiť problémy, geografické znalosti. nástupný plat 1100 EUR
Inzerujúca spoločnosť: Firma Kombi Trans s. r. o. pôsobí na medzinárodnom kamiónovom trhu od roku 1996. Disponuje novou technikou, obmena vozového parku po jednom roku
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
Kontakt
Kontaktná osoba: Ing. Eva Roskova
Tel.: ,
Dobrý deň.
Ponúkam kompletné vedenie účtovníctva pre Po a Fo (menšie firmy)
Spracovanie daňových priznaní k DPH,
vypracovanie mesačných výkazov ,dane z motorových vozidiel, spracovanie mzdovej agendy a personalistky.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Hľadáme nového kolegu/kolegyňu na podporu spracovania klientskych požiadaviek. Tvojou prácou bude najmä vybrať správny produkt podľa potrieb klienta a to prostredníctvom interných simulačných nástrojov, modelov či porovnávačov. Všetko je to veľmi jednoduché, keďže 90% práce za teba spraví náš online systém
- Nakoľko žijeme v rýchlo sa meniacej dobe, v práci budeš teda vykonávať najmä audit aktuálnych klientskych zmlúv a hľadať vhodnejšie riešenia zodpovedajúce aktuálnym potrebám a nárokom.
- O klientov u nás núdzu mať nebudeš, nakoľko tvoju aktivitu podporujú naši telefonický operátori.
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Bezúhonnosť (čistý register trestov)
- Komunikačné zručnosti
- Príjemné vystupovanie
- Schopnosť obsluhy PC
- Schopnosť učiť sa nové veci
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
Práca sa vykonáva v meste Košice
Pre rýchlu komunikáciu nám prosím zašlite: VAŠE MENO A TEL. ČÍSLO na e-mail typu viac info nereagujeme, pretoze sa nám uvoľnili 2 voľne pracovné miesta a potrebujeme ich zaplniť.
!!!PRÁCA SA VYKONÁVA V MESTE KOŠICE!!!
Vypracujem za Vás daňové priznanie. "A" za 10 eur, "B" za 20 eur. SZČO pošlem elektronicky na daňový úrad. Prosím kontaktovať e-mailom.
Dobrý deň do nášho tímu hľadáme šikovného chlapa alebo ženu na pozíciu pre akvizíciu nových klientov v oblasti stavebníctva pre Nemecko
Vašou úlohou bude vyhľadávanie a akvizícia Externých firiem na spoluprácu v oblasti stavebníctva (primárne elektroinštalácia),
Ponúkame našich pracovníkov pre spoluprácu (firma/personálna agentúra)
Čo Vás čaká?
- Vyhľadávanie a kontaktovanie Nemeckých firiem
- Komunikácia s klientom: dohodnutie podmienok pre spoluprácu (cena, počet ľudí, dĺžka trvania spolupráce atď.)
- Udržiavanie komunikácie už s úspešnými spoluprácami.
- Vedenie databázy firiem a komunikácie a
Čo Vám ponukáme?
- Firemný mobil
- práca 8:00 - 15:00
- Zaujímavé finančné ohodnotenie
nástupný plat fix 550€ (v čistom) + pohyblivá zložka až v priemere do výšky 2000€ v čistom
zabezpečená práca do 5-ľudí: fix mesačne
550€ v čistom
práca pre 5-10 ľudi: fix + 95€ za osobu
práca pre 10-15 ľudí fix + 95€ + 110€/osoba
zabezpečenie práce pre 16 a viac + 120€/osoba
Priemerná mesačná mzda 1200-1700€ v čistom
- Práca na HTPP alebo na živnosť.
Koho hľadáme?
- Priebojného a nebojácneho človeka komunikovať
- Cieľavedomý
- Maximálne flexibilný (potrebné riešiť problémy na stavbe, ubytovaní) niekedy aj večer
- Ochota pracovať a vzdelávať sa
- Milá a ústretová komuníkácia
- Nemecky hovoriaci slovom aj písmom
Anglický jazyk výhodou
- Skúsenosti s obdobnou prácou podmienkou!
(vedieť vyjednať a dohodnúť podmienky v Nemeckom Jazyku)
Komunikáciu a akvizíciu nových zamestnancov, fakturácie, pripomienky a požiadavky zamestnancov rieši iný kolega.
Vašou úlohou je akvizícia a komunikácia s Nemeckými partnermi.
Pre viac informácií ma kontaktujte na tel. čísle alebo
Prípadne zašlite Váš životopis na prstek.peter@
Nástup možný ihneď, práca sa vykonáva priamo u nás v kancelárií v Nitre/Čermáň
Dobrý deň,
hľadáme kolegu/kolegyňu na administratívnu pozíciu s možnosťou kariérneho vzrastu. Práca je vhodná pre mamičky na MD, pre študentov, pre nezamestnaných alebo aj popri práci. Kontaktujte ma e-mailom suzane.rouvia@
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme milú a šikovnú asistentku, ktorej úlohou bude:
- starostlivosť o chod kancelárie a podpora zamestnancov,
- práca s PC (Office 365),
- Nahrávanie dokumentov do interného systému,
- dôraz na kvalitu spracovania dokumentov,
- evidencia zamestnancov,
- kontaktovanie nových uchádzačov o zamestnanie,
- bežná administratíva a korešpondencia, vybavovanie telefonátov, e-mailov
- iné administratívne práce podľa pokynov nadriadeného
Zamestnanecké výhody, benefity
- priateľský kolektív
- flexibilná pracovná doba (v kancelárii 4hod. denne)
- práca v mladom a dynamickom kolektíve
- firemné akcie
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
Microsoft Office 365 – Mierne pokročilý
Informácie o výberovom konaní
• Termín nástupu: ASAP, ihneď
• Lokalita: Nitra
• Druh pracovného pomeru: na dohodu (brigády), živnosť
• Mzdové podmienky (brutto): dohoda (4,02€/hodina) alebo živnosť (6,53€/hodina)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Flexibilita
• zodpovedný prístup k práci
• dôraz na kontrolu
• schopnosť pracovať v tíme
• bezkonfliktný typ, ochotná pomôcť
• komunikatívnosť
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Kontakt
Kontaktná osoba: Patrik Šindler
Tel. č. :
E-mail:
Dobrý deň, hľadám si prácu ako colná deklarantka a ktorú je možné z časti vykonávať aj formou home office. Bližšie informácie poprípade poskytnem e-mailom.
Uprednostňujem prácu na TPP.
Na ponuky práce, kde je potrebná živnosť, prácu na dohodu a privyrobenie si nereagujem!
Ďakujem
Hľadám človeka do kancelarie na prácu 3-4 hodiny denne , pripadne prácu z domu.
K dispozícií firemný telefón , pc ,
Sme stavebná firma pôsobiaca na nemeckom trhu 9 rokov.
Ak viete komunikovať na úrovni v nemeckom jazyku ozvite sa nám.
Platobné podmienky osobne
Kontakt :
Mail : info@
Príjmeme do TPP telefonistku-(telefónneho operátora).Náplňou práce je dohadovanie obchodných stretnutí.Nejedná sa o predaj po telefóne.Výhodná pracovná doba.Firma 11 rokov na trhu.Priemerná mzda cca 700 euro.Zlaté Moravce a okolie.Stabilný pracovný kolektív.Volať na tel.čísla a
????Administratívna práca????
Dobrý deň, hľadám šikovných ľudí, ktorí si chcú prilepšiť o 300€ mesačne. Ak máte záujem, kontaktujte ma do správy alebo na telefónnom čísle: .
Hľadám prácu na pol. úväzok prípadne brigádu, najlepšie práca z domu alebo pár dní aj na prevádzke. Mám VŠ humanitný smer, čiže nie účtovníctvo ani fin. poradenstvo. Ďakujem za každú ponuku.
Ponúkame prácu pre nemecky dobre hovoriacu administratívnu pracovníčku vo veku od 30 - 45 rokov. Práca je v Berlíne na trvalý pracovný pomer v nemeckej firme. Jedná sa o klasické kanc.práce, nie je to účtovníctvo.
Nutné vedomosti práce s PC (word, excel,outlook ) Plat 3000€ brutto.
Dobrý deň,
ponúkam spracovanie jednoduchého aj podvojného účtovníctva, miezd. Mám VŠ vzdelanie a 22 ročnú prax. Venujem sa aj OZ. Pracujem so softvérom Kros, ale ani iný program nie je problém. Spracujem aj kompletné závierky a daňové priznania.
Hladame sikovnu zenu,prip muza,ktory by prekladal texty v e-shope do talianciny.Preklad textov,odpovedanie na
Ponúkam brigádu v oblasti administratívy na 2-3 dni v týždni / podľa dohody. Platobné podmienky: od 3,-eur netto/hod.
Dobrý deň hľadám si brigádu alebo prácu na TPP v administratíve alebo v účtovníctve. Prax v pomocných administratívnych prácach mám. Získavam si prax v podvojnom účtovníctve u jednej pani účtovníčky od septembra minulého roka, keďže kurzy mi prax nedali. Okolie Vráble, NR, ZM, LV. Viem poslať aj životopis. Ďakujem