inzercia, predaj, predám, bazár
Domov > Administratíva

Administratíva - inzercia, predaj, predám, bazár - strana 25

Hľadám prácu
Dobrý deň, hľadám prácu na 1/2, 3/4 alebo na plný úväzok v oblasti ochrany, vedúci objektu, osobný vodič, vodič dodávky, administratívne práce, personalistika, home office a pod. Mám 25 ročnú prax v ozbrojených silách a ozbrojených zboroch, som držiteľom preukazu odbornej spôsobilosti S;, zbrojného preukazu A,C; vodičského preukazu A,B; aktívne ovládam maďarský jazyk, som komunikatívny, zodpovedný, spoľahlivý, manuálne a technicky zručný. Ponuky prosím zaslať emailom alebo sms, bližšie informácie poskytnem alebo profesijný životopis Vám zašlem späť emailom alebo doplním telefonicky. Ďakujem.
Práca v Grécku / Atény
Hľadáme do zákazníckej podpory do Grécka / Atén zamestnancov. Pracovná pozícia: Zástupca zákazníckeho centra pre (český/slovenský) Nástup možný od Februára 2023 Nástupný plat 1300 EUR/ mesačná hrubá mzda plus 13.plat, 14.plat + príspevok na stravu, na ubytovanie, poistenie, odmeny po odpracovaní 6 mesiacov. HPP doba neurčitá Možnosť prace z domu po zaučení Potrebné je ovládať Anglický jazyk minimálne na úrovni B2
Externá asistentka
Dovoľte mi, aby som sa Vám predstavila. Volám sa Katarína a pracujem pre viaceré firmy ako externá asistentka. Rada robím veci inak. Efektívne, precízne ale hlavne srdcom. Do všetkého čoho sa pustím, idem s maximálnym nasadením, energiou a chuťou tvoriť a pomáhať. Tak vznikla aj vízia externej asistentky. Prácu asistentky neberiem ako prácu, ale ako poslanie pomáhať podnikateľom, aby mohli napredovať. Aby sa mohli venovali tomu, čo ich skutočne na podnikaní napĺňa a to, čo ich otravuje, delegovali práve na mňa. Pre niekoho utrpenie, pre mňa radosť. S prácou asistentky mám dlhoročné skúsenosti a prax. Ale ako sa hovorí človek sa učí a vzdeláva celý život a týmto heslom sa riadim aj ja. Viem, aké dôležité je pre klientov ísť s dobou, novými trendmi, mať prehľad a vedieť promptne reagovať, preto vzdelávanie sa beriem ako svoju prioritu. Preto by som Vám rada pomohla ako asistentka. Myslím si, že spĺňam gro Vašich požiadaviek a spolu s chuťou sa učiť nové veci som tou správnou voľbou pre Vás. Viem, že pozícia virtuálnej asistentky je ešte málo známa, ale v dnešnej dobe covidovej čoraz viac vyhľadávaná podnikateľmi a to hlavne pre svoju efektivitu. Cestovanie nie je problém. Svoje služby Vám viem po dohode fakturovať. V prípade, že som Vás zaujala, neváhajte ma kontaktovať. asistentka@ Prajem krásny deň.
Hľadám účtovníčku
Hľadám účtovníčku s dlhoročnou praxou
Spracovanie miezd
Kompletne spracujem mzdy a personalistiku pre mensie firmy. Cena dohodou
Referent, konzultant
Práca v kancelárii - konzultant, referent na pobočke DT, ZV. Náplň práce: administratívne úkony, objednávanie stretnutí, zápisy zo stretnutia, vzdelávanie. Danú prácu je možné vykonávať popri VŠ, MD, aj pre ľudí, ktorí sú zamestnaní a chcú si privyrobiť. Pracovný čas je individuálny po dohode s uchádzačom. Platové ohodnotenie závisí od pracovného času, ktorý si viete prispôsobiť (100 - 2000 EUR). V prípade záujmu Vám poskytnem informácie na osobnom stretnutí, po zaslaní životopisu s Vašim tel.číslom:
Copywritter
Potrebujete napísať SEO či PR články? Alebo članky na váš blog či web? Ozvite sa nám. Ponúkame originalitu, precíznosť a expresné dodanie. Ceny sa odvíjajú od náročnosti práce. Ozvite sa nám prostredníctvom emailu na: pisanieprevas@
Tlmočenie
Ponúkam tlmočenie firmám, fizickým, právnickým osobám, ktoré sú zamerané na nemecky hovoriaci trh. Písomna, ústna a osobná komunikácia so zákaznikmi. Mám dlhoročné skúsenosti s nemecky hovoriacmimi zákaznikmi. Nemčina na úrovni C2. Angličtina B2.
Administratívna práca
Dobrý deň. Hľadám prácu v oblasti administratívy na HP alebo skrátený úväzok v lokalite TN a blízke okolie. Mám 36 rokov, prax s prácou v oblasti administratívy, ovládam prácu s PC - programy balíka MS Office, prácu v prostredí Windows na pokročilej úrovni, Internet, E-mail, administratívu a hospodársku korešpondenciu, mám jazykové znalosti (NJ - pokročilý, AJ - základy). Vlastním vodičské oprávnenie sk. B a som aktívny šofér. Som komunikatívna a empatívna, rada a s ochotou sa učím nové veci, viem pracovať v tíme i samostatne. Začať pracovať môžem kedykoľvek. Ak Vás môj profil zaujal, budem rada, keď ma kontaktujete.
Ponuka práce účtovníctvo+administratívne práce
Pre firmu K.T.L. s.r.o a Tomicars hladame učtovníčku (zároveň administratívnu pracovníčku) na TPP. Prípadný skrátený úväzok možný. Náplň práce: vedenie kompletného účtovníctva, fakturácia, administratívne práce v odbore autodoprava, autoservis Miesto výkonu práce Trnava. Mzda dohodou (podľa druhu pracovného úväzku) V prípade záujmu zašlite životopis na uvedenú emailovú adresu: info@
Hľadám prácu
Hľadám si novú prácu v administratíve na plný úväzok, alebo na dohodu. Momentálne pracujem v administratíve, asistenčné práce. Pripravujem podklady pre účtovníčku. Pracovné cesty pre mňa nie sú prekážkou. Prácu si hľadám v okolí Bratislavy.balazovarenata@, .
Práca z domu
Hľadám neaku osvedčenú prácu ktorú môžem vykonávať aj z domu na PC. Mam prax v oblasti fakturácie(kontrola a spracovanie faktúr) , základy účtovníctva,administratívne práce . Prosím nepisat ohladom predaja kozmetiky, ani vypĺňanie dotazníkov, financovania Preferujem administratívu. Mam vážny záujem o pracu v oblasti administratívy,práca v e- shope ,praca vo Worde,administratívny pracovník, zákaznícky servis... , formou Home office . Anglický jazyk úplný začiatočník . Nie je problém kombinovať prácu z domu aj s prácou v kancelárii Poprosím o seriózne ponuky
Hľadám pracu
Hľadám prácu v administratíve.Mam manažérske schopnosti, ovládam fakturácie, skladove hospodárstvo, príprava dokladov pre účtovníctvo, vedenie evidencie miezd, pošty a pod. Dobré sa orientujem v zákonoch, mám prax aj v advokátskej kancelarii.Ovladam, MW, Excel, power point, Omega. Vodičský preukaz B
Hľadám prácu v administratíve
Hľadám prácu v administratíve, odbyte, špedícia atď. Mam skúsenosti ako projektový manažér, s naborom ľudí, spediter, komunikácia s klientmi vo francúzskom jazyku, príprava zmlúv, preklady zmlúv a dokumentov, príprava cenových ponúk Žilina a okolie
Administratívne práce
Hľadám prácu v oblasti administratívy alebo asistencie pri administratívnych činnostiach v kancelárii v okrese Brezno a okolí. Reagujem len na korektné ponuky.
Hľadám prácu
Dobrý deň , hľadám prácu v oblasti administratívy, pomocné prace v účtovníctve resp.jednoduché účtovníctvo , fakturantky , samostatný odborný referent … na TPP ,pracovnej dobe sa prisposobim , mám 14 ročnú prax.
Analytik finančných zmlúv / administratívna práca
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti -vedenie bežnej administratívy -kontaktovanie klientov -komunikácia medzi našimi obchodnými partnermi a klientmi -starostlivosť o klientov, riešenie požiadaviek klientov -audit a spracovanie dát -úzka spolupráca so skúsenejšími členmi tímu -nejedná sa o priamy predaj -pozícia vhodná pre absolventov VŠ Zamestnanecké výhody, benefity -flexibilný pracovný čas -nezávislosť -osobnostný rozvoj aj kariérny rast -možnosť práce z domu -profesionálni školitelia -zaujímavý systém odmeňovania -finančné ohodnotenie je individuálne podľa pracovnej pozície v priemere 800 až 1200€
Ponuka práce v kancelárií
Ponúkam prácu v kancelárií na HPP, VPP (DT, ZV). Príjem od 400€ - 1 200€ (s možnosťou kariérneho rastu). Práca je vhodná pre absolventov strednej a vysokej školy, osoby na materskej dovolenke, popri štúdiu alebo privyrobenie popri práci. Náplňou práce sú administratívne činnosti, komunikácia s ľuďmi, vypisovanie tlačív, práca s počítačom. Časovo flexibilná pracovná doba s možnosťou rozvoja a kariérneho rastu. V prípade záujmu posielajte životopis: gelienovaradoslava@ . Vybraní uchádzači budú telefonicky kontaktovaní.
Technický riaditeľ pre ekonomický sektor
O spoločnosti: Spoločnosť TIMEA, s.r.o. pôsobí na trhu už 22 rokov. Má dlhoročné skúsenosti v oblasti poľnohospodárstva a výroby živočíšnych výrobkov. TIMEA má viacero stredísk, ktoré zastrešuje, medzi nimi je napr. PÍLA, AUTOSERVIS, atď.. Náplň práce: - kontrola a riadenie ekonomického úseku - pravidelná tvorba reportov jednotlivých stredísk - zodpovednosť za plnenie obchodných plánov a celkový chod zverených stredísk - komunikácia s partnermi - vyhľadávanie nových obchodných príležitostí Mzda: od 1800€/netto. Finančné ohodnotenie závisí od kvalifikácie, praxe a pracovného nasadenia kandidáta. Požiadavky na zamestnanca: Vzdelanie: - stredoškolské s maturitou - vysokoškolské I. a II. stupňa Vzdelanie v odbore: - ekonomické alebo riadenie podniku Prax na obdobnej pozícii: - 3-5 rokov Ostatné znalosti: - Microsoft OUTLOOK - pokročilý - Microsoft OFFICE - pokročilý - Softvér OMEGA - expert - Softvér ALFA - expert Osobnostné predpoklady: - komunikatívnosť, flexibilita, zodpovednosť, ambicióznosť, pracovitosť Jazykové znalosti: - anglický - komunikatívna úroveň (B2) Benefity pre zamestnanca: - Mozňosť bývanie vo firemnom byte alebo príspevok na bývanie - Odmeňovanie na základe preukázaných výsledkov a výkonov
Asistent, reality a financie, Nitra
Hľadáme komunikatívnych odborných asistentov v oblastí financií a realít do spoločnosti Broker Consulting, a.s. Ak sa chceš v živote posunúť ďalej a si ochotný vzdelávať sa a napredovať, tak si na správnom mieste! Živnosť fix 700 € + pohyblivá zložka min 500 €, dohoda 6,50 € brutto, pracovná zmluva 1100 brutto Bližšie informácie o danej pozícii napíšem do správy.
inzercia, predaj, predám, bazár, Administratíva