inzercia, predaj, predám, bazár
Domov > Administratíva

Administratíva - inzercia, predaj, predám, bazár - strana 26

Administratívny pracovník, referent, referentka
Administratívny pracovník, referent, referentka Obchodná spoločnosť poskytujúca služby v oblasti predaja hutníckeho materiálu príjme do TPP administratívneho pracovníka/referent-ka. Náplň práce: - komunikácia s obchodnými partnermi - dojednávanie obchodu - spracovanie dokumentácie súvisiacej s obchodným prípadom Zamestnanecké výhody, benefity: - stravné lístky Požiadavky na zamestnanca: - ukončené stredoškolské s maturitou, - anglický jazyk - základy - Microsoft Office - mierne pokročilý, komunikatívnosť, zodpovednosť, samostatnosť, príjemné vystupovanie Mzdové podmienky: 1000€/netto + stravné lístky
Hľadám prácu na živnosť/brigádu
Hľadám si prácu s flex.časom,na živnosť,prípadne brigádu.Mám skúsenosti ako obch.zástupca,v službách,administratíve. Nemám záujem o ponuky ako poisťovníctvo,finančníctvo,MLM,katalógový predaj. Ponuky prosím mailom bej.sem.nik@
Nemecky hovoriaci Manager
Zdravím, do nášho kolektívu príjmeme nemecky hovoriacu osobu. Ide o kancelársku prácu (zastupovanie firmy pri online pohovoroch poradách so zahraničnými klientmi) Požadujeme: Flexibílnosť Diskrétnosť Profesionalitu Nemčinu na pokročilej úrovni Platové podmienky dohodou 1000+€ Tešíme sa na Vás
Pracovnik klientskeho prostredia - hladame novych kolegov
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti - Hľadáme nového kolegu/kolegyňu na podporu spracovania klientskych požiadaviek. Tvojou prácou bude najmä vybrať správny produkt podľa potrieb klienta a to prostredníctvom interných simulačných nástrojov, modelov či porovnávačov. Všetko je to veľmi jednoduché, keďže 90% práce za teba spraví náš online systém - Nakoľko žijeme v rýchlo sa meniacej dobe, v práci budeš teda vykonávať najmä audit aktuálnych klientskych zmlúv a hľadať vhodnejšie riešenia zodpovedajúce aktuálnym potrebám a nárokom. - O klientov u nás núdzu mať nebudeš, nakoľko tvoju aktivitu podporujú naši telefonický operátori. Osobnostné predpoklady a zručnosti - Bezúhonnosť (čistý register trestov) - Komunikačné zručnosti - Príjemné vystupovanie - Schopnosť obsluhy PC - Schopnosť učiť sa nové veci Druh pracovného pomeru plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť Práca sa vykonáva v meste Košice Pre rýchlu komunikáciu nám prosím zašlite: VAŠE MENO A TEL. ČÍSLO na e-mail typu viac info nereagujeme, pretoze sa nám uvoľnili 2 voľne pracovné miesta a potrebujeme ich zaplniť.
BOZP, OPP, ŽP
Dobrý deň. Ako inžinier integrovanej bezpečnosti - BOZP, OPP Vám pomôžem vypracovať dokumentácie z: - Bezpečnosť a ochrana zdravia pri práci (BOZP) - Ochrana proti požiarom (OPP) - Životné prostredie: Havarijné plány Poprosím pekne volať môžete po 14:00. Kontaktovať ma môžete: NR, KN, NZ, BA, popr. sa môžme dohodnúť SA, GA. Ďakujem. Viktor
Daňové priznania , administratívne práce
podávanie daňového priznania, vykonávanie administratívnej práci. cena dohodou.
Administratíva Home-office
Príjmeme šikovných ľudí na pozíciu administratívny pracovník. Práca v stabilnej spoločnosti na personálnom alebo obchodnom odd. Výhodou je že to môžete vykonávať z domu. Flexibilná pracovná doba. Práca vhodná popri práci, pre študentov, dôchodcov, mamičky na MD 2-3 hod. denne. Len vážny záujem. Nutnosť prijímacieho pohovoru v Košiciach alebo v Bratislave.
Administrátor/ka eshopových objednávok
Kompletný izerát je spracovaný na Profesii: VYNIKAJÚCA LOKÁCIA AJ PRE UCHÁDZAČOV Z BA KRAJA. AVION - PETOMAR cca 30min. Mzdové podmienky (brutto) 900 - 1 500 EUR/mesiac Ku mzde: plus príspevok na stravovanie, plus dochádzkový bonus Mzdové podmienky sa odvíjajú od typu pracovného pomeru skúseností v danej oblasti a rýchlosti začlenenia do pracovného procesu. Náplň práce, právomoci a zodpovednosti Čo bude tvojou náplňou práce? • spracovávanie internetových objednávok (administratívne) • aktívne telefonické riešenie agendy objednávok so zákazníkmi eshopu v Slovenskom jazyku • fakturácia v systéme POHODA • administratívne práce spojené s danou pozíciou • denná práca s PC, ostatné kancelárske práce podľa potreby, internet, MS Office Zamestnanecké výhody, benefity Čo ti ponúkame? • Práca v rozvíjajúcej spoločnosti • Zaškolenie na danej pozícii • Možnosť výberu kurzov osobného rozvoja a školení v oblastí e-commerce a obchodu, uvítame všetky tvoje návrhy na sebavzdelávanie v danej problematike • Zamestnanecké zľavy na sortiment z našej ponuky • Káva a čaj zdarma v kuchynke je u nás samozrejmosťou • Spoločné firemné akcie v menších skupinkách podľa záľub, ale aj celofiremné teambuildingy Počet zamestnancov 10-19 zamestnancov viac na Profesii.
Účtovníctvo
Robím účtovnú agendu pre živnostníkov a malé podniky. Potrebujete urobiť daňové priznanie? Rada Vám s tým pomôžem.
Asistentka/sekretárka
Hľadáme Administratívneho pracovníka/pracovníčku do našej spoločnosti. Náplň práce: chystanie podkladov pre stretnutia, komunikácia s klientmi v stavebnom priemysle, administratívne práce. Podmienka Nemčina na komunikatívnej úrovni. Platove podmienky podľa dohody nakoľko prácu je možné vykonávať aj popri škole pre študentov Strednej školy alebo VŠ. Miesto výkonu práce: Žilina
Výpomoc s administratívou
Dobrý deň, hľadám si prácu v Modre, Pezinku a okolí na niekoľko hodín týždenne/mesačne u Vás vo firme, alebo spracujem podklady doma, na ktoré nemáte čas. Ponúkam akúkoľvek administratívnu pomoc, nahodím / nascanujem poštu, zmluvy, faktúry do systému, či spracujem podklady pre účtovníctvo, dochádzku, skontrolujem plnenie platieb, zaevidujem akékoľvek písomnosti, či vybavím korešpondenciu.... Mam prax a skúsenosti zo skladového hospodárstva, s fakturáciou, chystaním podkladov pre účtovníctvo, účtovaním, leasingom, personálnou evidenciou (dochádzka, obedy, prevent.prehliadky), ale aj s poskytovaním súčinností, konkurzným a exekučným právom, vymáhaním pohľadávok.... „kamarátim“ sa s počítačom, aj autom. Som precízna, pedantná, spoľahlivá, praktická a rýchla. Pozície finančných, bankových poradcov a im podobných alebo predaj kozmetiky, či celosvetové projekty mi prosím, neponúkajte. Veľmi pekne ďakujem za akúkoľvek serióznu ponuku, či odporúčanie.
Hľadám si prácu formou homeoffice
Dobrý deň hľadám si prácu na privyrobenie si ktorá by sa dala vykonávať aj z domu . Napríklad administratívna výpomoc pre firmu alebo eshop. V prípade pracovnej ponuky ma prosím kontaktujte emailom na Sandrahorvathova9@ alebo mobil . Ďakujem vopred za každú ponuku
Spravovanie e-shopu v nemcine
Hladame sikovnu zenu,prip muza na spravovanie e-shopu v nemcine,Preklad,produktov,odpovede na .
Zákaznícka podpora pre Švajčiarsku firmu Práca z domova
Pre našu IT firmu sídliaciu vo Šviajčiarsku hladáme zamestnanca na fixtnú švajčiarkú zmluvu. Práca je z vášho domova. Práca je na 80% a plat je 1000eur. Vaša práca sa zameriava na telefonický kontakt s obchodnými zákazníkmi. Podporujete zákazníka v našom vlastnom systéme. Budete tiež vykonávať administratívne práce, ako je zadávanie údajov alebo nastavovanie systémov. Váš profil: - Plynulo hovoríte a píšete po nemecky. - Ste tiež schopní komunikovať v angličtine. - Radi telefonujete a máte priateľský a dobrý komunikačný štýl. - Máte technický talent a rozumiete IT systémom. Ponúkame vám: - Pracujete z domu s pevným pracovným časom - Vo výnimočných prípadoch môže byť potrebné vyslanie na pracovisko vo Švajčiarsku (cestovné náklady a ubytovanie budú preplatené). - Rôznorodé prostredie v niekoľkých úplne odlišných odvetviach - Malý, flexibilný, dynamický a podporný tím Kontaktujte nás priamo na tel. čisle +41415524881 alebo na email daniel.suter@
Práca na doma
Dobrý deň. Hľadám serióznu prácu na doma, žiadne poisťovníctvo, či katalógy.
Ponuka práce -stavebníctvo
Prijmeme živnostníka na prácu v stavebníctve, technika na správu bytov a domov. Mzda dohodou
Manažér kvality
Manažér kvality / Quality manager Metales, s.r.o. Miesto práce Priemyselná 3611/6, Dolný Kubín Druh pracovného pomeru plný úväzok Termín nástupu dohodou Mzdové podmienky (brutto) 7 - 8 EUR/hod.Mesačné hodnotenie až do výšky 150 €. Zamestnanecké benefity: Dochádzkový bonus Možnosť profesionálneho rastu Istota stabilneho príjmu Firemné akcie pre zamestnancov Príspevok na stravu zo sociálneho fondu Oobnostné predpoklady Ochota učiť sa nové veci prax v oblasti oddelenia kvality 1 rok znalosť používania konvenčných ako aj digitálnych a elektronických meradiel Náplň práce riadenie teamu oddelenia kvality spracovanie plánov kvality vykonávanie interných auditov zodpovednosť za systém riadenia kvality ISO 9001-2015 aktívna komunikácia so zákazníkmi definovanie nápravných opatrení
Administratívny pracovník
Príjmem na TPP administratívneho pracovníka do kancelárie v Bardejove s pracovnou náplňou: administratívne práce v stavebnej firme, správca webovej stránky, príprava grafiky pre účely inzercie, plánovanie dopravných činnosti. Mzda dohodou
Asistent
Pracovná pozícia zahŕňa: - prácu v kancelárii, - administratívne úkony (aktívnu prácu s počítačom, telefonickú a e-mailovú komunikáciu), - po zaškolení prácu s interným systémom, - aktívna práca s klientom, - vhodná práca aj pre študentov a absolventov. Ponúkame: - zaujímavé platové možnosti, cca 900 eur/mes (viac možností príjmu), - pracovný čas, ktorý si viete prispôsobiť, - možnosť kariérneho rastu, - rôzne iné benefity spoločnosti. Osobnostné predpoklady: - zodpovednosť, - komunikatívnosť, - práca s ľuďmi, - ukončené min. stredoškolské vzdelanie s maturitou, - záujem získavať nové informácie. Viac informácií ochotne poskytneme na osobnom pracovnom pohovore. Svoje životopisy spolu s tel. číslom posielajte na nižšie uvedenú e-mailovú adresu: asistentka.bronr@
Hľadám si zamestnanie
Vysokoškolsky vzdelaná (odbor Andragogika - vzdelávanie dospelých, SŠ - obchodná akadémia), prax 2,5 roka na pozícii Špecialista vzdelávania pre kórejskú spoločnosť, 3 roky prax s HR recruitingom v personálnej agentúre. Hľadám si prácu v oblasti administratívy, konzultanta, pomocných účtovníckych prác a iné, na ktoré budem pre Vašu firmu prínosom. Som zodpovedná, spoľahlivá osoba a rada sa naučím nové veci. Ďalšie informácie o mojej osobe rada doplním či už osobne alebo telefonicky. PS: O oblasť finančného poradenstva nemám záujem. Ďakujem za pochopenie.
inzercia, predaj, predám, bazár, Administratíva