Administratíva - inzercia, predaj, predám, bazár - strana 28
Prijmeme do kancelárie v Bardejove na TPP náborovú pracovníčku.
Očakávame:
-komunikatívnosť
-ovládanie kompletného kancelárskeho balíka (Microsoft Office) na úrovni pokročilého užívateľa
Náplň práce:
- pracovné pohovory a výber vhodných zamestnancov,
- bežná administratívna činnosť, pošta, pracovné zmluvy,
- vykonávanie náborových činností (internet, médiá, sociálne siete),
- evidovanie prijatej a odoslanej korešpondencie,
- prijímanie a evidovanie elektronickej pošty a telefonických hovorov,
- zabezpečovanie bežných kancelárskych potrieb a pracovných pomôcok,
- obsluha bežných kancelárskych zariadení (počítač, kopírka),
- spracovávanie rôznych podkladov,
- práca s dokumentáciou – zakladanie, triedenie, vyhľadávanie, evidovanie, archivácia.
+ bonusy - mzda cca 800€ - 900€/mes. v čistom
+ stravné preplatené v plnej výške firmou
Pracovný čas: od 8:00 do 16:00
Práca na zmeny: jednozmenný pracovný režim
Ponúkame voľnú pozíciu manager/ka pracovník/čka s nemeckým jazykom (úroveň C1) v Bardejove.
Požiadavky :
- veľmi dobré komunikačné schopnosti
- samostatnosť
- flexibilita
Mzda : 2 000,00 €/mesačne brutto
Nástup : ihneď
Kontakt :
ASISTENT, ADMINISTRATÍVNY PRACOVNÍK - REALITNÝ MAKLÉR - pre oblasť Košice, Košice - okolie a Maďarsko v okruhu 100 km od Košíc.
Náplň práce:
- aktívne správa nehnuteľností
- komunikácia s klientmi
- obhliadky nehnuteľností
- ponuka nehnuteľností klientom
- správa a aktualizácia portfólia nehnuteľností.
Druh pracovného pomeru :
- TPP
- Mandátna Zmluva
- živnosť.
Platové podmienky :
TPP : 900€/mesačne v čistom
Živnosť, zmluva : od 1.500€
Iné výhody :
- prestížna práca podporená zázemím úspešnej spoločnosti
- pohyblivá pracovná doba
- zaučenie a komplexná podpora
- auto
- mobil
- PC
- mobil a internet.
Miesto práce :
Kancelária - Košice
Košický kraj - Košice, Košice - okolie, pohraničné oblasti Maďarska od Košíc.
Informácie pre uchádzačov : Ak spĺňate nami uvedené kritéria a naša ponuka Vás oslovila, prosíme Vás, aby ste svoje písomné žiadosti spolu so životopisom posielali výlučne mailom na adresu: info@
Požadované vzdelanie : SŠ, VŠ,
Príjemné vystupovanie, komunikácia
Základná podmienka: Znalosť Maďarského slovom a písmom, anglicky slovom, ovládanie internetu, mobilu a PC.
Ďalšie požiadavky :
- osobnosť s obchodným talentom
- lojálnosť voči firme
- komunikatívnosť
- kreatívne myslenie
- zodpovednosť
- maximálne nasadenie
- samostatnosť
- flexibilita
- dochvíľnosť.
Vhodných kandidátov pozveme na osobný pohovor.
Životopis pošlite na emailovú adresu: info@
Materiály a podklady, ktoré nám poskytnete spracujeme v súlade so zákonom č.: 428/2002 Z. z. o ochrane osobných údajov.
Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov. Ďakujeme za pochopenie.
Do firmy KONNEX s.r.o., hľadáme študenta / študentku na administratívnu výpomoc. Jedná sa o nenáročné práce. Všetko radi vysvetlíme na pohovore.
Podmienka: študent vysokej školy
Plat:4,00 € / hod.
Životopis zasielajte na mailová adresu: zakaznickyservis@ , alebo vera@
Ponúkam vypracovanie daňového priznania, príprava a podanie Odkladu podania DP.
Hotové daňové priznanie Vám zašlem emailom, aj vo formáte na elektronické podanie cez portál Finančnej správy.
Ponúkam možnosť podať daňové priznanie elektronicky za Vás za dodatočný poplatok.
Hľadám si prácu na doma.
Mám skúsenosti s prácou ako je virtuálna asistentka.
Podvojné účtovníctvo,Práca v call centre - aktívny a pasívny predaj,Vymáhanie pohľadávok, Aktívny predaj,Práca pre poisťovňu a banku,Práca vo Worde, Exceli, Power Pointe,Prepisovanie, Nahadzovanie, Copywrighting, Spravovanie eshopu, Fakturácia, Obvolávanie klientov a dohadovanie stretnutí, reklamácie, Spravovanie sociálnych sietí, Tvorba obsahu, Interakcia s publikom, Príprava podkladov pre účtovníctvo, Pomocná sila, Mailová a telefonická komunikácia, Adminovanie webu, Tvorba newsletterov, Vybavovanie poštových zásielok, Správa kalendárov.
Ďakujem za každú jednu pracovnú ponuku.
Teším sa na možno spoluprácu s Vami.
Dobrý deň spracujem účtovnictvo dane mzdy, jednoduchému účtovníctvu, mzdám a personalistike. 4 roky sa venujem verejnému obstarávaniu, štrukturálnym a kohéznym fondom, asistenčným prácam a GDPR. Vypracovanie rôznych dokumentov od pracovných zmlúv, kolektívnych zmlúv až po bežnú personalistiku. kontaktovať emailom Nitra a okolie, Bratislava okolie, Zvolen okolie
Hladame šikovnú,pracovitu,komunikativnu telefonistku- asistentku pre webovy portal. nie sme call centrum
Ponukame zaujimave fin. ohodnotenie
zaklad +odmeny cca 1000-1300 eur /mes.
možnost prispôsobenia pracovnej doby
kancelarska stabilna nenaročna práca
podrobne zaškolime zaučime
v pripade zaujmu pošlite životpis na mail
pracatelefonistkabb@
budeme Vas kontaktovat
dakujeme tešime sa na spolupracu
Hľadáme šikovnú administratívnu pracovníčku najlepšie z oblasti dopravy na 4hod. denne, nakoľko naša firma sa zaoberá medzinárodnou prepravou tovaru po EU s autami do 3.5ton.Mzda dohodou.
* spracovanie a vybavenie prijatých objednávok
• vypracovanie cenových ponúk
• aktívna komunikáciu so zákazníkmi
• poskytovanie včasných a presných informácií o stave objednávky
• návrhy riešení reklamácií a ich operatívne vybavovanie
• spolupráca s ostatnými oddeleniami vo firme
• práca s informačným systémom, príprava reportov a podkladov
Po zaučení limitovaná prémia priamo závislá od vlastných výkonov.
Náplň práce:
Projektant pre technickú dokumentáciu - kreslič v AUTOCAD /okná a dvere/.
Príprava výrobných listov do výroby podľa podkladov.
Preskúmanie špecifikácií, ich vypracovanie a technické odsúhlasenie so zákazníkmi a internými oddeleniami spoločnosti.
Zapracovanie pripomienok do technickej dokumentácie.
Vedenie projektovej dokumentácie s ohľadom na postup projektov a nákladov.
Riadenie projektov po technickej stránke vrátane dodržania stanovených termínov.
Práca je vhodná aj pre absolventa, ktorý pozná program a už s ním pracoval. Vieme doškoliť.
Ponuka práce: Administratívna pracovníčka
Miesto práce: Aquapark Lipany, Moyzesova 1510, Lipany
Predbežný termín nástupu: 01.04.2023
Druh pracovného pomeru: plný úväzok, na dohodu (brigády)
Mzdové podmienky: od 700 €
Pracovný čas: 8:00 - 17:00
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce
Evidovanie prijatej a odoslanej korešpondencie.
Prijímanie a evidovanie elektronickej pošty a telefonických hovorov.
Zabezpečovanie bežných kancelárskych potrieb a pracovných pomôcok.
Obsluha bežných kancelárskych zariadení (počítač, fax, kopírka).
Spracovávanie rôznych podkladov pre nadriadených pracovníkov.
Komunikácia s dodávateľmi, odberateľmi a externými partnermi.
Zodpovednosť za zverenú hotovosť.
Práca s dokumentáciou – zakladanie, triedenie, vyhľadávanie, evidovanie, archivácia.
Participovanie na zabezpečovaní kultúrnych, športových a firemných podujatí.
Zamestnanecké výhody, benefity
Práca v novootvorenom Aquaparku s mladým kolektívom. Poskytnutie pracovného oblečenia po ukončení skúšobnej lehoty, príspevok na stravu, voľný vstup do Aquaparku.
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania
20.02.2023
Vybraní uchádzači budú pozvaní na osobný pohovor.
Požiadavky na zamestnanca
Požadovaný stupeň vzdelania: Stredné odborné vzdelanie
Úplné stredné odborné vzdelanie
Úplné stredné všeobecné vzdelanie
Vyššie odborné vzdelanie
Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa
Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
Znalosť slovenského jazyka je nevyhnutná: Áno
Počítačové zručnosti: Kancelárske balíky - Microsoft Word - pokročilá
Kancelárske balíky - Microsoft Excel - pokročilá
Kancelárske balíky - Microsoft Outlook - pokročilá
Internet - pokročilá
Kancelárske balíky - Microsoft PowerPoint - pokročilá
Všeobecné spôsobilosti: komunikácia (jednanie s ľuďmi)
organizovanie a plánovanie práce
kultivovaný slovný prejav, schopnosť vyjadrovania sa
pružnosť v myslení (adaptabilita, flexibilita, improvizačné spôsobilosti)
analyzovanie a riešenie problémov
Osobnostné predpoklady: spoľahlivosť, iniciatívnosť
Kontakt:
Životopis s fotografiou a súhlas so spracovaním osobných údajov je potrebné zaslať na e-mail: praca@
Ponúkam komplexné vedenie účtovníctva, podvojné aj jednoduché, vypracovanie daňových priznaní, DPH.
Mzdové účtovníctvo - prihlasovanie zamestnancov, mesačné výkazy.
Prax 10 rokov. Cena dohodou.
Dobrý deň
Hľadám asistentku na tpp alebo dohodu
Jedna sa o firmu ktorá sa zaoberá nehnuteľnosťami ale aj inými aktivitami.
Jednoduchá praca pre sympatickú ženu - slečnu ktorá chce zarobit. A hlada stabilne miesto.
Plat je uvedený v čistom. Praca ponuka rôzne benefity ako auto a podobne.
Ak ste sa našla v tomto inzeráte tak email vytvorený pre túto pozíciu : newjob2022@
Poprosím poslať CV / a aspoň 2-3 fotky nie ktoré sú v CV vložené.
Termín nástupu od 1/2023 ale pochopiteľne je to na dohode.
Hľadáme asistentky/ov na výpomoc v obchodnej spoločnosti na 2-3 hod denne na pozíciu admin.home Office na vybavovanie telefonátov ,emailov prácu možno vykonávať popri zamestnaný popri dôchodku ,mamičky na MD
Flexibilná pracovná doba zaujímavé finančné ohodnotenie od 200€ + vyssie týždenne
Všetky bližšie inf.budu poskytnuté na osobnom pohovore ,ktorý sa bude vykonávať v Košiciach čo je podmienkou
Len vážny záujem
Hladame šikovnú,pracovitu,komunikativnu telefonistku asistentku pre webovy portal. nie sme call centrum
Ponukame zaujimave fin. ohodnotenie
zaklad +odmeny cca 1000-1200 eur /mes
možnost prispôsobenia pracovnej doby
nenaročna práca
podrobne zaškolime zaučime
v pripade zaujmu nam pošlite životpis mailom
na pracatelefonistkabb@
budeme Vas kontaktovat
dakujeme tešime sa na spolupracu
Dobry deň. Príjmeme asistentku a obchodného zástupcu do firmy F-one v Trnave.
Plat od 800€.
Práca s PC výhodou.
Dá sa vykonávať aj popri zamestnaní
Do našej spoločnosti Buildersgroup s.r.o. hľadáme asistentku/ administratívnu pracovníčku.
Požiadavky na kandidátku:
- organizačné zručnosti
- potrebná znalosť anglického jazyka (základy)
- profesionálny prístup a príjemné vystupovanie
- znalosť balíka MS Office
- aktívny prístup
- Záujem učiť sa nové veci
Pracovná doba: flexibilná
Mzda :Dohodou
Nástup: 1.12.2022
Pracovný pomer,dohoda,szčo
Zašlite nám svoj životopis s fotografiou na:
info@
V prípade záujmu Vás budeme informovať telefonicky ohľadom dohodnutia pracovného pohovoru.
Ponúkam prácu v párty obchode na pozícii office manager, predajca v BA. Náplňou práce bude obsluha prevádzky párty obchodu, príprava objednávok eshopu pridávanie nových produktov, administratívne práce (práca s PC , MS Word, MS Excell, Internet). Práca s balónmi a párty doplnkami. Pobočka zásielkovne. Svoje životopisy spolu s fotografiou posielajte na
Pracovná doba Po-Pia od 10,00-17,00 a sobota od 9,00-13,00 hod. Hrubá mzda 1050eur + provízia z predaja.
Dobrý deň,
ponúkame prácu týkajúcu sa zabezpečovania písomnej a telefonickej komunikácie s nemeckými firmami v oblasti stavebníctva. Náplň práce: riešenie problematických situácii a rezervovanie ubytovania pre pracovníkov. Požiadavky na zamestnanca: nemecký jazyk na úrovni C1, prax je výhodou ale nie nevyhnutná. Výhody: zaujímavé finančné ohodnotenie, príplatok za dohodnuté kontakty, miesto vykonávania práce: Prešov, možnosť čiastočnej práce z domu. Nástupný plat 1200 Eur brutto. Termín nástupu ihneď alebo podľa dohody.
Kontakt na zodpovednú osobu:
Patrik Michalík
Tel.
E-mail: pracabausbau@