Administratíva - inzercia, predaj, predám, bazár - strana 29
Hľadám si prácu na doma v rámci MD administratíva,výrobná činnosť , vyplnenie dotazníkov ,eshop proste niečo čo môžem vykonávať z domu nemám záujem o finančne poradenstvo ,katalógový predaj, hľadanie klientov. Ponuky a nápady mi prípadne prosím zasielajte emailom.Ďakujem email:petronela255zvonkova@
Dobrý deň,
Pre našu spoločnosť hľadáme zodpovedného, šikovného človeka - muž /žena /dôchodkyňa
- hlavná podmienka:
➡️ NEMECKÝ JAZYK ⬅️
- komunikatívna úroveň + gramatika
➡️ náplň práce:
- komunikácia s nemeckým klientom
- telefonovanie (v nemčine)
- písanie mailov (v nemčine)
➡️ Firemný telefón
➡️ Flexibilný pracovný čas
➡️ Plat: dohodou.
- jedná sa o výpomoc do kancelárie na pár hodín denne, ktorá sa nachádza v Prešove
Pre viac info:
praca@
Rád pracuješ s modernými aplikáciami?
U nás nájdeš jedinečné SMART appky pre finančné plánovanie a investovanie, poistenie, hypotéky, reality.
Investície a sporenia sú dnes veľmi vyhľadávané, disponujeme atraktívnou ponukou.
Okrem toho riešime aj hypotéky pre vlastných klientov, alebo klientov našich realitných maklérov. Ponúkame rôzne druhy spolupráce tiperskej, asistentov, radi privítame nových kolegov a kolegyne. Od spôsobu spolupráce sa odvíja aj ohodnotenie a benefity.
Hľadám prácu na doma, na 4-6 hodín v oblasti administratívy - práca na PC - word, excel, internet, kopírovanie textov, prepisovanie, spracovanie údajov, telefonovanie. Mám skúsenosti s prácou v call centre, aktívnym osobným predajom.
Ponuky posielať na e-mail
Nemám záujem o katalógový predaj alebo finančné poradenstvo.
Hľadám si prácu v okolí Malaciek prípadne v Bratislave na TPP, ako administratívna pracovníčka/Fakturantka. Mám aj skúsenosti v oblasti autodopravy /referend dopravy/. Viem pracovať s PC, mám vodičský preukaz skupiny B. Viem pracovať samostatne aj v kolektíve. Žiadne vyhľadávanie nových klientov, predaj produktov, finančné poradenstvo.
V prípade záujmu viem zaslať profesný životopis, alebo viac informácii poskytnúť na pohovore.
Chránená dielňa - vydavateľstvo elektronických kníh ponúka možnosť zamestnania na trvalý pracovný pomer v oblasti administratívnych prác / polygrafia
V súčasnosti 2 voľné pozície
Podmienky: okolie Nových Zámkov a znížená pracovná schopnosť na úrovni plného invalidného dôchodku Pre bližšie info. volajte
Pre nášho klienta hľadáme na voľnú prac. pozíciu Recepčná novú posilu do tímu.
Náplň práce:
- denná komunikácia s klientami – osobná, telefonická, elektronická
- práca s interným objednávkovým systémom a kalendárom
- práca s pokladňou
- ďalšie administratívne práce
Očakávania od uchádzača:
- slušné a príjemné vystupovanie, milá komunikácia
- efektívne manažovanie času, organizačné schopnosti
- flexibilita, zodpovednosť
- znalosť nemeckého a maďarského jazyka na úrovni B2 – podmienkou slovom aj písmom
- znalosť anglického jazyka na úrovni B1 - výhodou
Podmienky ponuky:
- práca na živnosť – 1500 eur/mesiac
- práca na TPP/dohodu – 1200 eur brutto/mesiac
- je možné sa dohodnúť aj na hodinovke v prípade, že by sa jednalo o skrátený úväzok
- zmennosť je dlhý/krátky týždeň, pondelok – piatok
Spoločnosť dlhodobo podniká v oblasti zdravotníctva, ponúka prácu v príjemnom a elegantnom prostredí. Je to stabilná firma, ktorá má záujem o spoluprácu s novou kolegyňou/kolegom z dlhodobého hľadiska.
V prípade záujmu nás kontaktujte na tel. čísle alebo na email Radi si s vami prejdeme podmienky spolupráce podrobnejšie. Ďakujeme vopred za záujem.
Hľadáme do nášho tímu v Námestove novú posilu na pozíciu administratívny pracovník/asistent. Práca na začiatok 4h denne, (vhodná možno i pre mamičky na materskej) s možným neskorším navýšením pracovného úväzku na 8h denne.
Požiadavky:
- znalosť nemeckého jazyka nutná - pokročilý (písanie emailov, telefonovanie)
- základy anglického jazyka vítaná (odpovedanie na emaily)
- základný prehľad v ekonomickej oblasti, záujem o vzdelávanie v tejto oblasti
- predchádzajúca prax v oblasti účtovníctva nutná
- Excel pokročilý, Word pokročilý
Predpokladaný nástup 1.1.2023.
Všetky podmienky budú dojednané pri osobnom rozhovore.
Životopis prosíme zasielať na: info.@
Ponúkame voĺné pracovné miesto Poliakovi žijúcemu na Slovensku alebo Slovákovi ktorý ovláda aktívne poľštinu Slovom aj písmom.
Jedná sa o komunikáciu na zákazke so zákazníkom z Poľska, dlhodobo.
Pracuje sa 4 dni do týždňa, možná práca z domu odkiaľkoľvek.
Nástupná mzda 900€ brutto, možnosť rastu.
Príjmeme kolegu/kolegyňu na administráciu e-shopu a tvorbu obsahu
Náplň práce:
- Vytváranie popisov k produktom ( vždy budú nejaké informácie k produktu, stačí ich prerobiť- podrobný návod vás naučíme.)
- Vytváranie popisov ku kategóriam – ide o štandardný opis podkategórií v hlavnej kategórií s následným prelinkovaním.
- Písanie článkov s tématikou:
- dom a záhrada (Rôzne návody pre záhradu, recenzie produktov, návody a typy pre domácnosť)
- Astronomické pozorovania a pomôcky (pozorovania v prírode a podobné články spojené s ďalekohľadmi, teleskopmi a mikroskopmi)
- Elektornika ( Novinky zo sveta elektroniky, návody porovnania modelov a podobné veci)
- Nahadzovanie produktov na e-shop ( spomínané popisy produktov bude treba doplniť o súvisiace produkty, podobné produkty, darčeky, súvisiace videá, atď)
- Nahadzovanie produktov na Google alebo sociálne siete (FB,IG)
- Pracovná doba Po - Pi 8:00 - 16:00
Kolegu/kolegyňu riadne zaučíme, vysvetlíme čo treba, budeme mu nápomocní kým bude treba. Nejde o žiadnú komplikovanú prácu, určite sa to dá naučiť, a opakovaním dosiahnuť samostatnosť.
Platové ohodnotenie
3,5 -€ prvé tri mesiace v rámci zaúčania
po zaučení 3,7-€ na hodinu, plus:
- platená dovolenka (20dní)
- príspevok na obed 2,5eur na deň
- príspevok na dochádzanie 1-€ na deň (pokiaľ by išlo o osobu mimo Michaloviec)
- možnosť nakupovať za nákupné ceny s DPH
- pri odvádzaní dobrej práce aj bonusy v podobe príplatku.
- Len na dohodu
Vyžadujeme znalosť v gramatike, znalosti v programe Excel a Word.
Hľadám si prácu ako napríklad nahadzovanie produktov na eshop .
Praca len z domu.
Ziadny katalogovy predaj!!
Do našej spoločnosti MC POWER, s.r.o. hľadáme asistentku/ administratívnu pracovníčku.
Požiadavky na kandidátku:
- organizačné zručnosti
- potrebná znalosť anglického jazyka - spoločnosť má klientov aj zo zahraničia, s ktorými je potrebné komunikovať
- profesionálny prístup a príjemné vystupovanie
- znalosť balíka MS Office
- aktívny prístup a tímový duch
- Záujem učiť sa nové veci
Spoločnosť ponúka zaujímavé benefity, ktoré kandidátke predstaví na pracovnom pohovore.
Pracovná doba: Pondelok až Piatok od 9.00 do 17.00.
Mzda : 800 EUR v čistom
Nástup: 1.11.2022
Miesto výkonu: Prešov
Zašlite nám svoj životopis s fotografiou na:
corba@
V prípade záujmu Vás budeme informovať telefonicky ohľadom dohodnutia pracovného pohovoru.
Hľadám si prácu na polovičný, trištvrte úväzok, celý úvazok, pracovná doba od 6:00 do 15:30. Za každú ponuku ďakujem
Inka
Hľadám prácu v oblasti administratívy sociálnej oblasti alebo v oblasti školstva. Nová Dubnica, Dubnica nad Váhom, Trenčianske Teplice a okolie.
V prípade záujmu ma neváhajte kontaktovať.
Spracujem podvojné účtovníctvo, jednoduché účtovníctvo a mzdovú agendu.
Pracujem v programoch OMEGA a OLYMP.
V prípade záujmu má prosím kontaktujte e-mailom alebo telefonicky.
Ďakujem
Dobry den, ovadam taliansky jazyk, slovom aj pismom, hladam pracu z vyuzitim tajto znalosti. Prisim len v okr. Cadca.
Ponúkame prácu ideálmne pre Poliaka žijúceho na Slovensku, alebo Slováka ktorý ovláda poľštinu aktívne Slovom aj písmom.
Uzavreli sme obchod v poľsku a potrebujeme managera, ktorý nám zabezpečí komunikáciu s našim poľským klientom.
Možnosť práce z domu 4 dni do týždňa, preklad textov a komunikácia emailom a telefonicky.
Kdekoľvek na Slovensku.