inzercia, predaj, predám, bazár
Domov > Administratíva

Administratíva - inzercia, predaj, predám, bazár - strana 3

pomocná administratíva
Príjmeme pomocnú administratívnu silu na vypomoc 4 hod. denne do kancelárie v PP. Znalosť mzdového účtovníctva výhodou. Nástup ASAP, práca na dohodu, živnosť, Mzda 5e/hod
Hľadám asistenta/asistentku
Hľadám asistenta/asistentku do kancelárie v Žiline (podmienky: komunikatívna, príjemné vystupovanie, ideálne prax v obchodnej sfére, prípadne priamo vo finančníctve (banky, poisťovne,....) nakoľko jednou z náplní bude aj vypracovávanie návrhov, mzda dohodou, životopisy posielajte na tomassadko@, ozvem sa len vybraným uchádzačom, ďakujem
Vytváranie Cenových ponúk  /externe
Ahojte, hľadáme študentov príp. niekoho kto hľadá prácu z domu a rozumie práci s PC. Potrebujeme pomôcť s nacenovaním, nakoľko máme veľa dopytov na vytvorenie CP našich výrobkov. Vyrábame Okná a dvere v Tatranskej Štrbe. Pre viac info nás prosím kontaktujte.
Customer support pre Maďarsko
Mladý a rýchlo rastúci e-shop hľadá do svojho týmu viacero zamestnancov. Ak máš chuť budovať s nami perspektívny e-shop na viacerých európskych trhoch neváhaj sa nám ozvať. Aktuálne obsadzujeme túto pozíciu: -Customer support pre Maďarsko -občas dvihneš telefón a skontroluješ objednávku, poprípade prezistíš, či už balík od nás odišiel. Rozhodne ťa nečaká žiadne celodenné vyvolávanie bez pauzy na obed. Snažíme sa procesy automatizovať, aby otázok od zákazníkov bolo čo najmenej. Odpovieš aj na zopár e-mailov. Nehľadáme supermana, stačí nám spisovné ovládanie jedného z týcho vyššie uvedených jazykov na profesionálne úrovni a zodpovedný prístup k práci. Na oplátku ti za tvoju prácu ponúkneme od 900eur netto alebo podľa dohody. Práca sa vykonáva v Košiciach-Barca. Pracovná doba 7:00-15:30 Práca len interne. (Prosím o nekontaktovanie pri žiadosti na externé prekladanie) Kontaktovať prosím LEN emailom. Životopis posielať na email:(do predmetu uviesť “customer support”) andreas.martinel21@ Maďarský jazyk Maďarsko
účtovníčka/mzdárka
Obec Ďurkov vyhlasuje výberové konanie na obsadenie pracovného miesta účtovníčka/mzdárka
Office manager-koordinátor
Ponúkame prácu v kancelárii na pozíciu Office manager. Sme firma s dlhoročným pôsobením na trhu v oblasti stavebnej (obnovy historických budov) a kamionovej dopravy. Zabezpečenie chodu kancelárie. Koordinácia vozidiel MKD.
Hľadám študenta - projektanta
Hľadám študenta absolventa, ktorý nakreslí projekt na skladovú oceľovú halu. Bližšie info:
Ponúkame prácu recepčnej na TPP
Ponúkame voľnú pozíciu recepčná na trvalý pracovný pomer. Náplň práce: Zodpovednosť za kontinuálny chod recepcie. Uvádzanie návštev a poskytovanie komplexných informácií hosťom. Vybavovanie telefonickej a mailovej komunikácie, prepájanie hostí. Aktualizovanie, kontrolovanie a potvrdzovani rezervácii hostí. Zabezpečovanie konfortu pre hosti (občerstvenie, poradenstvo, servis). Administratíva spojená s chodom recepcie. Viac informácií email: manager@ Nástup ihned!!!
Administr. a personálna práca
Pekný deň, ponúkam prácu na doma - emailová komunikácia, prípadne telefonická , - na 2 hod denne ( hod. dopoludnia a hod. k večeru) - odmena je 800 € mesačne dá sa robiť popri práci, určené pre každého - aj maminky na materskej samozrejme, - vhodné taktiež popri dôchodku - práca prevažne z domu Ak máš záujem, kontaktuj ma na mail: julia.drottnerova@ :)
Uctovnik-junior Nitra
Ponukame pracu v uctovnej kancelarii v NR na pozicii uctovnik-junior . Pracovna doba od 8.00-13.00 hod.Praca na dohodu, resp.zivnost.Jedná sa o administrativne prace spocivajuce v priprave podkladov pre hlavnu uctovnicku. Znalosť programov word,excel je nevyhnutna. Odmena za pracu je 400 eur (netto) /mesiac. V pripade ,ze budeš šiková/šikovný po troch mesiacoch prehodnotíme tvoju prácu a nastavíme adekvátnu odmenu k tomu. Tešime sa na Teba !
Asistentka s nemeckým jazykom_ Plat 1200 €
Žilinská firma Elpram, s.r.o. hľadá do svojho tímu šikovnú administratívnu posilu, ktorá ovláda Nemecký jazyk na úrovni B2.Bližšie info na telefóne alebo a.pytlova@
Hľadám si prácu na privyrobenie si
Dobrý deň hľadám si prácu na privyrobenie si ktorá by sa dala výkonavat aj s domu cez internet. Môže to byť oblasť administratívy alebo výpomoc s eshopom ale nebránim sa akejkoľvek zaujímavej ponuke. Inzerát platný do zmazania
Práca Slovensko -Nemecko
Prijmeme na tpp administratívne práce.tlmočenie.preklad dokumentov.komunikacia v nemeckom jazyku
Klientský pracovník na pobočke v Senici - TPP
Pracujte pre spoločnosť, ktorá servisuje už viac ako 40.000 klientov na západnom SR a ďalej rastie. Pre nášho klienta, dlhodobo etablovanú a stabilnú spoločnosť v oblasti sprostredkovania poistenia, hľadáme konzultanta pre klientov do ich vyhľadávanej pobočky v Senici. Práca je so stálou zmluvou na TPP. Nejedná sa o navolávanie klientov a zháňanie obchodu. Na pobočku príde mesačne dostatočný počet klientov. V prípade záujmu nám zašlite Váš životopis na emailovú adresu. Vybraných uchádzačov budeme ďalej kontaktovať. Mzdové podmienky (brutto) Od 1 100 EUR/mesiac Základná fixná mzda je 950,- €/m brutto + variabilná mzda. V priemere sa pracovník po zaškolení a po skúšobnej dobe pohybuje na úrovni cca 1100 - 1800,- €/m brutto. Na Vašej pozícii ako Klientský konzultant pre poistenie budete zastrešovať nasledovné činnosti: - Zabezpečovať kvalitnú starostlivosť a servis pre klientov ohľadom ich poistných potrieb. - Viesť aktívnu konverzáciu s klientmi s cieľom navrhnúť im vhodné produkty a služby. - Poskytovať odborné rady a informácie o poistných produktoch. - Oslovovať súčasných klientov spoločnosti s novými produktmi a návrhmi konsolidácie ich poistného portfólia. - Viesť a riadiť kompletný predajný proces od počiatočného kontaktu s klientom až po uzatvorenie zmluvy. - Sledovať aktuálne trendy v oblasti poistenia a finančných služieb a predkladať návrhy na zlepšenie produktov. - Pracovať v tíme TOP špecialistov. - Podieľať sa na tréningoch a rozvoji svojich odborných zručností. Zamestnanecké výhody, benefity - Transparentný a motivujúci odmeňovací systém - Stabilná práca v spoločnosti, ktorá je vyhľadavaným a oceňovaným sprostredkovateľom poistných produktov - Žiadne navolávanie studených kontaktov - Firemný notebook a telefón - Odborné školenia - Teambuildingy - Skvelý pracovný kolektív TOP profesionálov v obore - Možnosti pre osobnostný a profesijný rast Osobnostné predpoklady a zručnosti - Znalosti z oblasti poistných a bankových služieb sú veľkou výhodou - Skúsenosti s administratívou a spracovaním zmluvnej dokumentácie - Predchádzajúce skúsenosti s priamou komunikáciou s klientom a schopnosť efektívne navrhnúť vhodné riešenia - Zodpovedný prístup k práci a schopnosť dodržiavať sľúbené termíny - Schopnosť riešiť problémy a pomáhať klientom dosiahnuť ich ciele - Vynikajúca znalosť MS Word, Excel a Outlook - Aktívny vodič skupiny B - Chuť učiť sa nové veci - Tímový hráč
ASISTENT, ADMINISTRATÍVNY PRACOVNÍK - REALITNÝ MAKLÉR -
Bratislava , - okolie a Zahraničné Developerske projekty .
 Náplň práce: - aktívne vyhladávanie investorov - komunikácia s klientmi - ponuka nehnuteľností klientom - správa a aktualizácia portfólia nehnuteľností, a Kryptomien Druh pracovného pomeru : - TPP - Mandátna Zmluva - živnosť. Platové podmienky : TPP : 1250€/mesačne v čistom Živnosť, zmluva : od 1.500€ Iné výhody : - prestížna práca podporená zázemím úspešnej spoločnosti - pohyblivá pracovná doba - zaučenie a komplexná podpora - mobil - PC - mobil a internet. Miesto práce : Kancelária - Bratislava Informácie pre uchádzačov : Ak spĺňate nami uvedené kritéria a naša ponuka Vás oslovila, prosíme Vás, aby ste svoje písomné žiadosti spolu so životopisom posielali výlučne mailom na adresu: office.manager@ Požadované vzdelanie : SŠ, VŠ, Príjemné vystupovanie, komunikácia Ďalšie požiadavky : - osobnosť s obchodným talentom - lojálnosť voči firme - komunikatívnosť - kreatívne myslenie - zodpovednosť - maximálne nasadenie - samostatnosť - flexibilita - dochvíľnosť. Vhodných kandidátov pozveme na osobný pohovor. Životopis pošlite na emailovú adresu: office.manager@ Materiály a podklady, ktoré nám poskytnete spracujeme v súlade so zákonom č.: 428/2002 Z. z. o ochrane osobných údajov. Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov. Ďakujeme za pochopenie.
Projektový manažér s nemeckým jazykom
Prijmeme do pracovného pomeru administratívneho pracovníka/-čku s aktívnym nemeckým jazykom: Náplň práce: - aktívne vyhľadávanie obchodných príležitostí, oslovovanie a ich evidovanie - prijímanie mailových, telefonických ponúk od nemeckých klientov - spolupodieľanie sa na koordinácii procesu projektu od ponuky, cez postup realizácie, až po úspešné ukončenie - sledovanie priebehu projektov a dodržiavanie stanovených termínov - administratívne činnosti Predpoklady: - znalosť nemeckého jazyka na úrovni B2 - výborné komunikačné schopnosti a obchodnícky prístup - príjemné vystupovanie - organizačné schopnosti a ústretovosť - precíznosť, zodpovednosť a samostatnosť - práca s PC Výhody: - stabilné zamestnanie v prosperujúcej spoločnosti a mladom kolektíve - zaškolenie skúsenými kolegami z oboru - motivujúce finančné ohodnotenie
Stavebno obchodna spolocnost z Bratislavy
Stavebno obchodna spolocnost z Bratislavy hlada do svojho profesionalneho timu nemecky hovoriaceho - cu asistenta-tku. Blizsie info telefonicky alebo mailom.
Hľadáme zamestnanca pre e-shop
Ponuka platná do zmazania. Hľadáme asistenta asistentku (pravú ruku e-shopu) Ponuka je určená pre ľudí z BB a okolia, starších ako 18r, znalosť v odbore nerozhoduje, všetko sa naučí človek priebežne. Pracovný čas je 4h denne. Od kedy, do kedy je na dohode medzi zamestnancom a zamestnávateľom. Sviatky a víkend sa nepracuje. Výkon práce Banská Bystrica - Sasova, príležitostne home office, podľa aktuálnej práce Náplň práce: práca za PC, práca s mobilom, sociálne siete, superfaktúra, Word, Excel, inventúra, úprava textu, fotenie nového tovaru za plátnom a iná doplnková kancelárska práca. Ak hľadáš zaujímavú, modernú prácu, kde nepracuješ celý deň a nerobíš jednu činnosť každý deň, pošli svoj životopis na: manager@ Životopis má obsahovať všetky základné informácie, pracovné skúsenosti a tvoje zručnosti.
ekonóm/ekonómka
Do našej firmy hľadáme ekonómku/ekonóma s praxou na plný úväzok. Náplň práce, právomoci a zodpovednosti - podvojné účtovníctvo - mesačné a ročné uzávierky - spracovanie výkazov DPH a DPPO - mzdová agenda vrátane výkazov - banka, pokladňa požiadavky na zamestnanca: - prax v odbore - samostatnosť a zodpovednosť - znalosť účtovných programov výhody: -flexibilný pracovný čas -mladý kolektív -pracovný telefón -obedy hradené zamestnávateľom mzda závisí od znalostí a praxe uchádzača 700-1000€ Stručná charekteristika spoločnosti: Spoločnosť Quadro SNV, s.r.o. sa zaoberá predajom tuhého paliva- drevo, brikety a pelety. Sprostredkováva prepravu aj pre externých zákazníkov a ponúka špedičné služby. Uchádzačov poprosíme zaslať životopis na e-mail: erika.quadrosnv@
OPERÁTOR MONITOROVACIEHO STREDISKA
Staň sa operátorom najmodernejšieho monitorovacieho strediska - 24/7 Trvalý pracovný pomer, práca na 12hod denných/nočných zmenách Miesto výkonu práce: SECURITON Servis, spol. s r.o., Mlynské Nivy 73, 82105 Bratislava Mzdové podmienky 1 300 - 1 700 EUR/mesiac V prípade záujmu pošli životopis na personalne@
inzercia, predaj, predám, bazár, Administratíva