inzercia, predaj, predám, bazár
Domov > Administratíva

Administratíva - inzercia, predaj, predám, bazár - strana 30

Administratívny pracovník s poľským jazykom POĽSKO/SLOVENSKO
Do nášho tímu hľadáme šikovného, komunikatívneho kolegu/yňu so znalosťou práce s počitačom: maily, internet a znalosťou poľského jazyka slovom aj písmom. Práca v oblasti stavebných zákazok. Na začiatku spolupráce hrubá mzda 900 eur s možnosťou kariérneho a platového rastu. Poľský jazyk je podmienkou. Práca z domu 4 dni do týždňa. Môžete bývať kdekoľvek. Ak máte už skúsenosti v oblasti sociálnych služieb, máte výhodu.
Hladam pracu pre ID
Som ID (60%), hľadám prácu, som zručná na PC, ovládam strojopis, administratívne práce. Mám pracovné skúsenosti v administratívnej práci, a pracovala som aj v stávkovej kancelárii. Mám VŠ. Práca môže byť aj na skrátený pracovný úväzok. Som spoľahlivá, presná. Miesto výkonu práce - Žiar nad Hronom a okolie, Zvolen.
Recepčná
Penzión Hoffer (na Hlohoveckej ceste) hľadá novú posilu na pozíciu recepčná. Náplňou práce je ubytovanie a odubytovanie hostí, kontrola papierov, práca v rezervačnom systéme, excel, word, outlook. Uchádzačku o pozíciu plne zaškolíme. Pracovné predpoklady: komunikácia v cudzom (najlepšie anglickom) jazyku, príjemné vystupovanie, komunikatívnosť, flexibilita, učenlivosť. Nástupný plat 4€/hod. Strava a pitný režim zabezpečený zamestnávateľom. Pre viac info prosím volajte na tel. číslo resp. zašlite životopis na ciganova@
Administratívny pracovník
Hľadáme administratívneho pracovníka s vodičským preukazom na TPP pre zabehnutú developerskú spol.v Žiline. Spracovanie podkladov pre manažérov, tlač, tabuľky, šoférovanie...Nást. plat 1000,- HM -zodpovednosť, flexibilita, príjemné vystupovanie, komunikatívnosť, Word, Excel
Mzdova uctovnicka
Uctovna firma hlada mzdovu uctovnicku.Vykon prace cca 5 dni/mes- dohoda.
Služby zákazníkom po nemecky
Na administratívne úkony hľadáme kolegyňu, ktorá vie dobre po nemecky a maďarsky. Práca na plný úväzok, Salgótárján (kancelária) a práca z domu. Čakáme na vašu žiadosť (foto životopis) na info@ . Ak splníte očakávania, budeme vás hľadať a prekonzultujeme o výplate.
ADMINISTRATÍVNY REFERENT na spracovanie údajov do počítača
Hľadáme kandidáta na trvalý pracovný pomer, ktorého baví práca s počítačom v kancelárii a dokáže po zaškolení pracovať samostatne a zodpovedne. Pracuje sa v mladom, príjemnom tíme. Spoločnosť sídli v centre Bratislavy. Nevyžadujeme znalosť cudzieho jazyka. Nie je to žiaden obchod ani oslovovanie zákazníkov. Po zaškolení sa pracuje aj z domu /iba pol týždňa/. Pracovná náplň: - Administratívne spracovávanie údajov do informačného systému - Kontrola a oprava údajov v informačnom systéme - Administratívne práce s počítačom Zamestnanecké výhody, benefity: - zaškolenie - príjemné pracovné prostredia - možný odborný aj finančný rast - motivačný a rozvojový systém Plat: 850 brutto + odmeny /priemerný plat 1.100 brutto/ Pracovná doba: 8 + 1 hodina na obed /po zaškolení sa robí aj z domu - 3 dni doma, 2 dni z kancelárie a druhý týždeň opačne/ V prípade záujmu, prosím pošlite Váš životopis: info@
HĽADÁM prácu v eshope
Hľadám prácu v Prešove a okolí v eshope, vybavovanie a balenie objednávok, všetko čo súvisí s touto prácou. Prácu hľadám na TPP, alebo na živnosť.
Asistentka manažéra na 6,5h
Si šikovný/á, pro firemne orientovaný/á? Hľadáme kolegyňu do sociálneho podniku so zdravotným znevýhodnením. Sme firma Unicarback Slovakia, s.r.o. RSP zo Žiliny, poskytujúca služby údržby exteriérov. 6,5h/deň (4,25€/h)
Práca popri zamestnaní, VŠ, MD, dôchodku
Home office práca/brigáda-administratíva Flexibilný pracovný čas Prax nie je potrebná, budete zaučení. Všetky bližšie informácie budú poskytnuté na osobnom pohovore, čo je podmienkou.
Práca
Hľadám si prácu ktorú môžem vykonávať z domu na pc ako administratívny pracovník, fakturantka Prosím nepisat ohladom predaja kozmetiky, ani vypĺňanie dotazníkov, ,financovanie.Preferujem administratívu, prácu s Pc , word ,excell,práca v e- shope formou Home office aj ihneď. Poprosím o ponuky iba ohľadom administratívy.Nie je problém kombinovať prácu z domu aj s prácou v kancelárii
Dispečer/ka v taxislužbe
Prijmeme s nástupom ihneď dispečera - dispečerku do zavedenej bratislavskej taxislužby. Požadujeme dobré komunikačné vlastnosti, trpezlivosť so zákazníkmi. Vhodné aj pre ID, prípadne aj na VPP. Vhodné aj pre šikovného študenta. Potrebné aspoň základné ovládanie počítača. V prípade potreby zaučíme. Práca je na 12 hodinové smeny.
ASISTENT/ Realitný MAKLÉR/ KA  KOŠICE,PREŠOV
ÚSPEŚNÁ RREALITNÁ KANCELÁRIA Dôvera HĽADÁ DO SVOJHO TYMU ASISTENT SO SKÚSENOSŤAMI REALITNÝM TRHOM-REALITNÝ MAKLÉR/KA. Naplň práce: Administratívne úkony, príprava rezervačných zmlúv, vybavovanie telefonátov - Dohľad nad pracoviskom -Nahadzovanie NEHNUTEĽNOSTÍ do systému - Zapisovanie záznamov z porád - Príprava zmlúv - Udržiavanie poriadku na pracovisku a zasadacej miestnosti - Vítanie návštev , usadenie... - Iné administratívne úkony. PRE REALITNÉHO MAKLÉRA :PROVÍZIE 60% - 80 % zo zrealizovaných obchodov - možnosť inzerovania nehnuteľností v celosvetovej inzercii, aktívne vyhľadávanie nehnutelností na predaj a prenájom - návšteva nehnutelností a získanie podrobných informácii a fotodokumentácia - stretnutie s klientmi - prehliadky so záujemcami - aktívne sledovanie realitného trhu. - motivujúci provízny systém - poskytujeme vlastnú databázu klientov- NAVOLÁVANIE OBHLIADOK- KLIENTOV Z NAŠEJ DATABÁZY ,KTORÍ MAJÚ ZÁUJEM O NAŠE SLUŽBY. - KLIENTOV POSKYTUJEME NA DENNEJ BÁZE POČAS CELEJ DOBY SPOLUPRÁCE !!! MOŽNOSŤ FIXNÉHO PLATU + PROVÍZII ZO ZISKU FIRMY. Informácie o výberovom konaní: Vaše CV posielajte spolu s fotografiou na email: Tieto 2 veci sú podmienkou zaradenia do výberového konania. Vybraných uchádzačov si pozveme na pracovný pohovor. Miesto výkonu práce - PREŚOV aj KOŠICE. Kontaktovaní budú iba vhodní kandidáti na danú pozíciu. Požiadavky: Pozícii vyhovujú uchádzači s vysokoškolským vzdelaním, so stredoškolským vzdelaním s maturitou, ale aj ŠTUDENTI 4-5 ročník PRÁVNICKEJ FAKULTY, alebo OSOBA SO SKUSENOSŤAMI ASISTENTA/REALITNÉHO MAKLÉRA- HLAVNÉ ZODPOVEDNÁ ! Pre asistenta živnosť netreba.
Ponúkam preklady AJ a ŠJ
Ponúkam preklady z/do anglického a španielskeho jazyka. Cena dohodou.
Prijmeme účtovníčku
Do nášho pracovného tímu prijmeme spoľahlivú a samostatnú účtovníčku. Náplň práce: komplexné spracovanie podvojného účtovníctva,fakturácia, znalosť mzdového účtovníctva,DPH, daňové priznania PO, výkazy a elektronická komunikácia s úradmi. Počítačové znalosti: Omega, Word, Excel. Miesto výkonu práce : Žilina. Životopis zasielať na adresu: uhorara@ alebo volať na tel.č.: , . Mzda: 1150 e mes./brutto, príp.dohodou. Nástup: ihneď.
Office manager, predajca.
Ponúkam prácu v párty obchode na pozícii office manager, predajca v BA. Náplňou práce bude obsluha prevádzky párty obchodu, príprava objednávok eshopu pridávanie nových produktov, administratívne práce (práca s PC , MS Word, MS Excell, Internet). Práca s balónmi a párty doplnkami. Pobočka zásielkovne. Svoje životopisy spolu s fotografiou posielajte na Pracovná doba Po-Pia od 10,00-17,00 a sobota od 9,00-13,00 hod. Mzda 1000eur + provízia z predaja.
Administratívna pracovníčka autoservisu/asistentka
Do zabehnutého autoservisu v BB prijmeme ambicióznu, zodpovednú, cieľavedomú a sympatickú kolegyňu do prijímacej kancelárie. Komunikácia so zákazníkmi, objednávanie vozidiel do servisu, objednávanie tovaru, príprava podkladov pre účtovníctvo, blokovanie, vystavovanie faktúr, starostlivosť o internetovú stránku a všeobecný chod autoservisu. Pracovný čas: pondelok - piatok od 8:00 - 17:00 hod. Pravidelné finančné odmeny za kvalitne odvedenú prácu, príjemný pracovný kolektív. Prosíme zasielať životopisy aj s fotografiou. Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) Fakturácia - Základy Hospodárska korešpondencia - Základy Personalistika - Základy Pokladňa - Základy Microsoft Excel - Základy Microsoft Outlook - Základy Microsoft Word - Základy Osobnostné predpoklady a zručnosti Podmienkou prijatia je vodičský preukaz sk.B. Znalosť anglického jazyka. Stručná charakteristika spoločnosti: Autoservis Š.MIK pôsobí v Banskej Bystrici - časť Majer od roku 2009. Vďaka modernej a veľmi dobre vybavenej dielni, odbornosti našich automechanikov a skúsenostiam sme schopní plniť náročné požiadavky našich klientov. Ponúkame kompletný servis všetkých značiek vozidiel. Kontaktná osoba: Štefan Miklas Tel.:
Účtovné služby
Ponúkam služby v oblasti účtovníctva jednoduché , podvojné účtovníctvo, mzdové a skladové hospodárstvo. Mám prax 15 rokov. Vlastný program pohoda. Práca na živnosť, skúsenosti najmä stavebné firmy. Finančné ohodnotenie na dohode.
Administratívná pracovníčka
Hľadáme administratívneho pracovníka, fakturant/ku s možnosťou okamžitého nástupu. Náplň práce: - jednoduché učtovníctvo - Vystavovanie faktúr/pracovných zmlúv - Prípravné práce pre hlavnú účtovníčku - Archivácia dokumentov - Vybavovanie firemnej korešpondencie - Kontaktovanie zákazníkov v rámci SR Požadujeme: - Maďarský jazyk :aspoň mierne pokročilý/podmienka - Práca s počítačom - Prax v administratíve - Dobrá zručnosť pri práci s počítačom a používaní MS balíčka ako Office a Excel Ponúkame: - Flexibilný pracovný čas - Pracovná zmluva sa uzatvára na dobu neurčitú - Možnosť rýchleho kariérneho rastu podľa plnenia stanovených cieľov - Práca v dynamickom kolektíve - Priateľský kolektív spolupracovníkov Platobné podmienky: S Vysokým potenciálom zárobku. Ak vás naša ponuka práce zaujala kontaktujte ma na telefónnom čísle alebo mailo.: pertexsro@ Kancelária sa nachádza v Bušinciach 991 22.
Hľadam Home ofice
Som ZŤP a hľadám si prácu z domu.Niečo ako napríklad zákaznícka linka e-shopu, príjem objednávok, fakturácia, komunikácia so zákazníkmi. Alebo práca s tabuľkami, nahrávanie položiek do účtovníctva a podobne.Prosím nie MLM alebo aktívny predaj.
inzercia, predaj, predám, bazár, Administratíva