Administratíva - inzercia, predaj, predám, bazár - strana 31
Ponúkame voľné pracovné miesto na pozíciu administratívny pracovník.
Náplň práce: príprava podkladov pre fakturáciu externou spoločnosťou, príjem hotelových objednávok, správa recepcie, kontrola predaja služieb, evidencia ubytovaných hostí, príprava reklamy a práca so sociálnymi sieťami a bežné administratívne činnosti. Nástup ihneď. Pracovná doba môže byť flexibilná. V prípade záujmu prosíme o zaslanie životopisu na majerovskykastiel@
PRIJMEM DO FIRMY NA KOMUNIKÁCIU NEMECKÝMI A RAKÚSKYMI OBCHODNÝMI PARTNERMI A ZAMESTNANCAMI A KOMPLET ADMINISTRATÍVU, SPOLAHLIVEHO,LOJÁLNEHO ZAMESTNANCA,KTORÝ OVLADA NEMECKY JAZYK SLOVOM AJ PÍSMOM PRE BLIZSIE INFO. ŽILINA A OKOLIE ,VOLAT NA TEL.
Prijmeme pracovníčku na TPP do centrálu JOHN-C s.r.o., miesto KOŠICE.
Náplň práce: Administratívne + práca v sklade.
podmienky: dobrá znalosť práce na počítači
--
Prijmeme brigádničku/študentku na brigádu do centrálu JOHN-C s.r.o., miesto KOŠICE
náplň práce: fotenie produktov
--
Životopis prosím zasielať na hemerkova@
Tel.:+575
Hľadám si prácu v oblasti administratívy: telefonická/emailová komunikácia so zákazníkmi, príjem a evidencia telefonických objednávok, evidencia faktúr. Práca na jednu smenu.
Ponúkam jednoduchú administratívnu prácu na dohodu.
Práca je len pre dôchodcov,
aj invalidných v Rimavskej Sobote , od 1.1.2023.
Práca s počítačom.
Mzda 200 € / mes.
Informácie poskytujem len telefonicky
( na SMS neodpovedám )
Poisťovacie služby Katreniak s.r.o.
Dobry den, som mamicka na rodicovskej dovolenke a rada by som si privyrobila. Ponukam preto pomoc s administrativou. Mam ukoncene VS vzdelanie - ekonomicka fakulta a naslednu niekolkorocnu prax v administrative (sukromne firmy a urady).
Hľadáme výpomoc do administratívy (zakladanie, kopírovanie, práca s programom EXCEL,atď.).
Základná znalosť anglického jazyka výhodou.
Môže byť aj študent / študentka VŠ.
Rozsah práce dohodou. Mzda 5 € na hodinu.
Miesto výkonu práce: Majcichov
Bližšie info na čísle .
Príjmeme do TPP sekretárku, z okresu MI. Miesto výkonu práce – Špitálska 3, Michalovce.
Trvalý prac.pomer na dobu neurčitú, PO-PIA 8:00-16:30h.
Uchádzačky musia spĺňať kritériá ÚPSVaR, musia patriť medzi znevýhodnených uchádzačov o zamestnanie podľa §8 zákona o službách zamestnanosti.
Pracovná náplň:
styk s úradmi, vybavovanie pošty, návštev, pomocné administr. práce
Požadujeme:
SŠ vzdelanie – ekonomický smer
znalosť Word, Excel, Outlook
HM: 646 EUR
Benefit - stravné lístky
Životopisy zasielajte na : kornelia.hudakova@ (uveďte prac.pozíciu)
Kontakt:
Hľadáme do nášho tímu novú posilu na pozíciu administratívny pracovník pre nemecký trh, oblasť administratívno-personálna.
Požiadavky:
- znalosť nemeckého jazyka (telefonovanie, písanie mailov)
- vzdelanie stredoškolské s maturitou alebo vysokoškolské
- živnosť alebo TPP
Výhody:
- občasná práca z domu (možnosť Home Office)
- vzdelávacie aktivity
- služobný notebook + telefón
Nástup: ihneď
Podmienky spolupráce budú predstavené pri osobnom rozhovore.
Kancelaria sa nachadza v Banskej Bystrici
Do nášho tímu hľadáme šikovného, komunikatívneho kolegu/yňu so znalosťou práce s počitačom: maily, internet, skenovanie dokumentov a znalosťou poľského jazyka slovom aj písmom. Práca v oblasti stavebných zákazok. Na začiatku spolupráce hrubá mzda 800 eur s možnosťou kariérneho a platového rastu. Poľský jazyk v kombinácii s nemeckým výhodou.
Dobry den, hladam si pracu/privyrobenie popri MD a inej praci ( na 2 hodiny denne ). Mam ukoncene VS vzdelanie, ekonomicky smer.
Potencialne ponuky prosim zasielat na email, pripadne sms.
Dakujem
Hľadáme asistentky/ov na výpomoc v obchodnej spoločnosti na 2-3 hod. denne na pozíciu:admin. Home office na vybavovanie telefonátov, emailov. Prácu možno vykonávať popri práci, je vhodná pre nezamestnaných, pre VŠ, pre dôchodcov, pre mamičky na MD. Flexibilná pracovná doba, zaujímavé finančné ohodnotenie od 200€+ a vyššie týždenne. Všetky bližšie informácie budú poskytnuté na osobnom pohovore,ktorý sa vykonáva v Košiciach, čo je podmienkou.Len vážny záujem. Ponuka platí pre Košice a Košice-okolie.
Hladáte externú účtovníčku pre jednoduché,podvojné účtovníctvo a mzdy?Tak napíšte,zavolajte.V oblasti účtovníctva pracujem 15 rokov,spracovávam v programoch kros.Som flexibilná a pracovitá.
Pekný deň prajem . Hľadám si prácu v okoli Žiar nad Hronom , Hliník nad Hronom, Žarnovica a Banská Štiavnica . Mám osobne auto aj vodičský preukaz skupiny B. Takze doprava do práce neni problém . Hľadám si prácu len na ranné smeny a v podobe niečoho ako administratívna praca žiadny predaj a podobne + mám skúsenosti aj na Cnc stroji kde som pracoval v tomto odvetvi 3 roky no aj konštrukčne práce v programe - catia , solidworks , autocad . Do práce môžem nastúpiť ihneď . Ďakujem a prajem pekný zvyšok dňa
Hľadám prácu v kancelárii a pod. Spracovávanie a kontrola inventúr, reklamácií, kamerových záznamov, príjem a evidencia tovaru a pod.
Excel, Word – pokročilí, logické myslenie, loajálnosť, dochvilnosť
Pracovná doba 6,00 – 14,30 nie je podmienkou
Práca v lokalite Trnava + - 25km
Nástupný plat min. 1000€ v čistom
Ponuky poprosím len e-PIUOmailom alebo SMS. Ďakujem
Práca len na TPP
Nástup možný dohodou
Vážený budúci zamestnávateľ,
touto cestou si hľadám prácu. Mám ukončenú školu: Stredná umelecká škola Ladislava Bielika v Leviciach v odbore propagačná grafika. Po škole som začala spolupracovať s otcom – architektom na rôznych kreatívnych projektoch. Neskôr cez tieto projekty som sa dostala do kreatívneho tímu Špeciálno-pedagogickej poradne, kde som pripravovala rôzne pomôcky pre deti a pre ich vývoj. Spravila som si aj kurz Arteterapie v Bratislave. Brigádne som robila aj ako čašníčka.
Som reprezentatívna, racionálne rozmýšľajúca, kreatívna, nekonfliktná, pozitívne naladená osoba, a preferujem fair play.
Ovládam maďarčinu na vysokej úrovni, angličtinu na komunikatívnej úrovni. Počítačové znalosti: všetky potrebné programy, Photoshop a Corel – užívateľská úroveň.
Ak hľadáte šikovného, kreatívneho a aktívneho človeka, s ktorým rátate na viac rokov, tak som to ja.
Hľadám si rôznorodú prácu medzi kreatívnymi ľuďmi, v spoločnosti, kde sa kladie dôraz na organizovanie, kreativitu, tvorenie, komunikáciu, vybavovanie, účasť na rôznych kreatívnych projektoch. Nevadia mi ani monotónne časti práce – práca v databáze. Som otvorená možnostiam pridať ruku k dielu v Startup firmách.
Nemám veľa pracovných skúseností, ale som tvárna.
Hľadám si prácu na trvalý pracovný pomer, na viac rokov.
Nemám záujem o vyhľadávanie nových zákazníkov, o predaj cez telefón, obchodného manažéra, o prácu realitného makléra či poisťováka, alebo prácu na zmeny. Nemám záujem o prácu na živnosť, alebo na papieri vyplácanej minimálnej mzde.
Predstava o mzde: 750 EUR v čistom
Telefonovať mi môžete počas celého dňa. Mám záujem o korektné ponuky, ktoré si môžem overiť na webovej stránke firmy a preto si budem žiadať adresu webovej stránky. Svoj životopis pošlem na základe korektného predstavenia firmy, pracovnej pozície a nadiktovania mailovej adresy.
Som šťastne zadaná osoba, neposkytujem nič viac ako svoju kreativitu, chuť pracovať a svoju šikovnosť. ŠPEKULANTI NEVOLAJTE!
Ponúkam zručnosti v oblasti komunikácie a práce s ľuďmi. Viedla som kolektívy a pracovala v sektoroch, kde bola potrebná organizačná schopnosť. Práca so slovom mi bola a je vždy vlastná. Mojimi výhodami sú spoľahlivosť, dochvíľnosť, komunikatívnosť, flexibilita, kreativita a lojálnosť.
Vopred ďakujem za spätnú väzbu.
Ponúkam kompletné spracovanie podvojného a jednoduchého účtovníctva, DPH, daňové priznanie pre PO a FO, mzdy.
Cena dohodou.
Bližšie informácie poskytnem v správe. Ďakujem
Hľadáme asistentku (na polovičný úväzok), ktorá by čiastočne robila aj maklérsku prácu a chodila na obhliadky (max. 1x do týždňa ). Asistentskú prácu je možné vykonávať aj z domu. Sme profesionálna realitná kancelária, ktorá je na trhu viac ako 19 rokov,
Ponúkame profesionálny rast, zaškolenie. Podmienkou sú dobré komunikačné schopnosti a dobrá znalosť práce s počítačom. Ide o prácu na živnosť. Miesto práce: Bratislava/Pezinok. Viac informácií o nás nájdete na našej stránke.
Zašlite nám stručný životopis mailom, dohodneme si s Vami osobné stretnutie.
Realitná kancelária Kľúč, kluc@