Administratíva - inzercia, predaj, predám, bazár - strana 32
Príjmem vhodných uchádzačov na výpomoc do kancelárie alebo z domu na administratívne práce na 4 hod. denne. Práca s internetom, telefonická, osobná komunikácia. Jedná sa o pohyblivý pracovný čas Vhodná pre študentov ale aj popri práci.
Ale zvládne to aj mamička na MD. Len vážny záujem. Každé info na pracovnom pohovore.
Ak hľadáš Home Office, tu si správne!
Hľadáme nové tváre - kolegu/ kolegyňu na administratívnu prácu na personálnom alebo obchodnom oddelení.
Práca je vhodná pre študentov, dôchodcov, mamičky na MD, pre nezamestnaných- na pár hodín denne.
Flexibilná pracovná doba so zaujímavým finančným ohodnotením.
•200 - 1500,- +
Všetky ďalšie informácie budú vysvetlené osobne, tak isto aj platové podmienky - všetko je súčasťou pohovoru, na ktorom sa s Vami rada stretnem :).
Len vážny záujem.
Hľadám si prácu na HPP. Veľmi rada odpoviem na všetky otázky osobne alebo telefonický. Tel.č. alebo anitapappova30@
Dobrý deň súrne si hľadám prácu na privyrobenie si ktorá by sa dala vykonávať aj z domu cez internet. Napríklad administratívnu výpomoc pre firmu alebo eshop. Prosím len seriózne ponuky na dlhodobú spoluprácu. V prípade pracovnej ponuky ma prosím kontaktujte na email alebo sms. Ďakujem
Brigada na cca 8 - 15 hod tyzdenne v administrative v oblasti Spravy bytovych domov.
Idealne utorok a stvrtok poobede, pripadne aj ine dni sa da dohodnut v ramci moznosti.
Miesto prace: Bajkalska 25, Bratislava.
Odmena 4 - 5 EUR/hod.
Vyhodou student s ekonomickym/stavebnym zameranim, resp.ak pracujete na nizsi uvazok a chcete si privyrobit.
FAKTURACIA A PRAX V OBLASTI SPRAVA BYTOVYCH DOMOV VYHODOU.
Po zaskoleni v buducnosti moznost aj sirsieho uvazku.
Druh pracovného pomeru:
plný úväzok, hlavný pracovný pomer
Pracovná doba:
od 8.00 do 16.30 hod. ► len v pracovné dni; víkendy a sviatky voľné
Termín nástupu:
01. 08. 2022
Odmena:
minimálna nástupná mzda 1200,00 EUR brutto
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
- vedenie podvojného účtovníctva - vystavovanie faktúr, účtovanie prijatých faktúr, pokladne a ostatných účtovných dokladov
- vedenie mzdovej agendy/účtovníctva
- vedenie jednoduchého účtovníctva
- komunikácia s úradmi ako Soc. poisťovňa, zdravotné poisťovne, finančná správa
- ostatné administratívne úkony: obsluha VRP, starostlivosť o zamestnancov, odpadové hospodárstvo a ostatné činnosti spojené s vykonávaním podnikateľskej činnosti v oblasti opravy a prepravy áut
Požiadavky na zamestnanca:
Požadované vzdelanie:
- stredoškolské s maturitou - ekonomické zameranie
- vysokoškolské I. - II. stupňa ► vhodné, ale nie nutné
Jazykové znalosti:
- slovenský jazyk (slovom i písmom)
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
- znalosť účtovného programu MRP (podvojné účtovníctvo i mzdy) je výhodou
- nutná znalosť MS Office - Word a Excel
- príjemná komunikácia so zákazníkmi, obchodnými partnermi a ostatnými inštitúciami
- spoľahlivosť, zodpovednosť, dôslednosť, pohotovosť
- ochota učiť sa
Informácie o výberovom konaní:
V prípade záujmu posielajte svoj životopis na e-mailovú adresu Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov.
Inzerujúca spoločnosť:
Autoservis FURMAN, s.r.o.
Myslavská 58/77
040 16 Košice-Myslava
Počet zamestnancov:
7 - 10
Ponúkam ekonomické služby, rôzneho charakteru, jednoduché, podvojné a mzdové účtovníctvo, daňové priznania ako aj spracovanie personálnej agendy a miezd, pre živnostníkov a s.r.o Samozrejmost je pre nás aj zakladanie spoločností. Ak vás naša ponuka zaujala neváhajte nás kontaktovať na čísle
Dobrý deň,
som 50 ročná Ing. ekonómka na ČID, ktorá si hľadá prácu na čiastočný úväzok al. plný úväzok v administratíve alebo ako pomocná účtovníčka. V office oblasti mám dlhoročné skúsenosti. V prípade záujmu volajte prosím na tel. č. . Prosím nekontaktujte ma s ponukami práce poisťovacích agentov alebo predajcov produktov.
Hľadáme do nášho tímu človeka so skúsenosťami s aspoň jednou z dolu popísaných oblastí:
• Administratívne práce
• Mzdová agenda
• Personálna agenda
• Fakturácia
• Komunikácia so zahraničnými dodávateľmi a odberateľmi v angličtine alebo nemčine
Miesto výkonu práce - Areál PPS Detva
V prípade záujmu volajte na číslo:
Ponúkam súkromným osobám možnosť konzultácie,
administratívnej komunikácie a následné riešenie dlžôb ,exekucí,a iné.Som študentka právnickej fakulty a dlhodobo sa venujem riešeniu problémov súkromných osôb. Pre viac informacii ma kontaktujte. Každá neriešiteľná situácia sa dá riešiť.
Ďalej zakladanie spoločnosti, povinnosti konateľov, SZČO , vypracovanie zmlúv, povinnosti a systém prác a povinností pri otvaraní maloobchodnej predajne.Pre viac info správa.
Hľadám prácu na TPP ako administratívna pracovníčka. Mám 27 rokov, žijem v Senci. Pracovala som ako referentka odbytu a ako asistentka predaja. Viem pracovať v kolektíve a samostatne. Mám základy angličtiny a nemčiny. Viem pracovať s PC (word, excel, powerpoint) a s internetom. Som zodpovedná, flexibilná, rada sa učím nové veci.
Pracovné ponuky ako finančný poradca nevolať!
Ak hľadáš Home Office, tu si správne!
Hľadáme nové tváre - kolegu/ kolegyňu na administratívnu prácu na personálnom alebo obchodnom oddelení.
Práca je vhodná pre študentov, dôchodcov, mamičky na MD, pre nezamestnaných- na pár hodín denne.
Flexibilná pracovná doba so zaujímavým finančným ohodnotením.
•200 - 1500,- +
Všetky ďalšie informácie budú vysvetlené osobne, tak isto aj platové podmienky - všetko je súčasťou pohovoru, na ktorom sa s Vami rada stretnem :).
Len vážny záujem.
Prijmeme asistenta, asistentku pre inžinierske činnosti ( územné konania, stavebné konania, kolaudačné konania, ...) pre komerčné aj energetické líniové stavby
Výkon práce Považská Bystrica
Denná dochádzka, SZČO, TPP
Náplň práce:
- vypisovanie a rozosielanie žiadostí
- komunikácia s úradmi
- komunikácia s vlastníkmi
- vedenie evidencie
- zoraďovanie vyjadrení
- ostatné asistenčné činnosti
Požadujeme:
- bezúhonnosť
- znalosť práce s PC
- vodičský preukaz skupiny "B" aktívny vodič
- komunikatívnosť
- vzdelávanie sa v obore ( stavebný zákon)
- dochvíľnosť
- prax výhodou
- bydlisko Považská Bystrica a blízke okolie
Ponúkame:
- stabilnú dlhodobú prácu
- adekvátne ohodnotenie
- profesijný rast
- zvyšovanie kvalifikácie
Ak Ťa táto ponuka zaujala pošli mail, alebo volaj či SMS na číslo
Do pracovne ľahkého objektu v hľadáme zodpovedných pracovníkov, ktorí majú chuť pracovať. Ak ste to práve Vy, tak neváhajte a kontaktujte nás pre bližšie info.
Mzda od 3,40 v čistom +...
Bez nutnosti vlastnenia SBS preukazu.
Prijmem do firmy telefonistky len na živnosť, žiadny predaj po telefóne, práca s databázou.
Len na živnosť. Práca z domu.
Pracovná doba 7 hodín denne. Mzda 1300 eur na mesiac na živnosť, služobný mobil
Prosím posielať len životopisy s vážným záujmom a prax nutná 2 roky ako telefonistka
Prosím životopisy zasielať na email telefonistkasro@
Dobrý deň, mám záujem o prácu na TPP. Skúsenosti a prax mám v administratíve, na pozícii recepčnej, taktiež na pozícii dispečerka a na pozícii asistent predaja.
Kontaktovať ma môžete aj na e-mailovej adrese : alexandra.vargova97@
Hľadáme pracovníčku, pracovníka na TPP, alebo SZČO na pozíciu asistentka, asistent vedúceho pracovníka.
Miesto výkonu práce Považská Bystrica.
Náplň práce
- odosielanie, preberanie a evidencia pošty
- zber údajov
- vypisovanie žiadostí
- zariadzovanie záležitostí dennej operatívy
- skenovanie a archivácia dokumentov
- ostatné administratívne činnosti
Požadujeme:
- úplné stredoškolské vzdelanie
- vodičský preukaz skupiny "B" aktívny vodič
- znalosť práce s PC (MS Office)
- komunikatívnosť
- vystupovanie
- samostatnosť
Ponúkame:
- dlhodobú spoluprácu
- možnosť profesijného rastu
- rozšírenie pôsobnosti
- zvyšovanie kvalifikácie
Ak Vás inzerát zaujal zašlite nám životopis na adresu info@ ozveme sa Vám.
Ponúkame prácu pre sociálneho pracovníka, s praxou v zariadení sociálnych služieb a vodičským preukazom. Viac informácií na pohovore.
V prípade záujmu o pracovnúp ozíciu vyplňte prosím dotazník uchádzača o zamestnanie na stránke:
praca.
a následne Vás budeme kontaktovať s termínom pracovného pohovoru.
Spracujem Vám jednoduché a podvojné účtovníctvo, mzdy, personalistiku . Ponúkam Vám svoje viac ako 15 ročné skúsenosti ako externá účtovníčka. Zastúpim Vás pred finančnou správou, sociálnou poisťovňou, zdravotnými poisťovňami. Súčasťou poskytovaných služieb je aj kompletné spracovanie DPH priznaní, účtovnej závierky, daňového priznania k dani z príjmov právnických aj fyzických osôb, daní z motorových vozidiel a iné súvisiace práce.
Na cene a ďalších podmienkach sa určite dohodneme.