Administratíva - inzercia, predaj, predám, bazár - strana 33
Hľadáme do personálnej agentúry v Košiciach nových kolegov.
Radi komunikujete telefonicky a nerobí Vám problém zavolať kamkoľvek, kde Vás nepoznajú? Chcete byť pravou rukou našim náborárom?
U nás Vás čaká:
Úzka spolupráca s náborármi
Telefonicky komunikovať s potencionálnymi kandidátmi o prácu
Viesť administratívu a agendu spojenú s telefonovaním
Ponúkame prácu na dohodu.
Práca na 4h denne, prípadne podľa dohody.
4,52 eur/h brutto + v prípade šikovnosti výkonnostný bonus.
Prax v call centre výhodou - nie podmienkou.
V prípade záujmu nás kontaktujte telefonicky : /
Si ambiciózny a zodpovedný? Rád komunikuješ s ľuďmi? Vieš, čo v živote chceš a vieš, že máš na viac? Vieš pracovať samostatne? Chceš v živote dosiahnuť viac?
Ak si si na každú z otázok odpovedal ÁNO, tak hľadáme práve teba. Nevadí, ak nemáš žiadne skúsenosti. Zaučíme ťa a ukážeme ti ako na to. Stačí ti na to 2 hodiny denne alebo 10 hodín týždenne. Zvládne to aj šikovná mamina na materskej, otecko, ktorý je zamestnaný od 8:00 do 16:00, či študent na vysokej škole.
- nie je potrebná prax, ale chuť ísť ďalej a učiť sa
- veriť v sám seba
- prirodzená komunikatívnosť
- záujem na sebe pracovať
Všetko sa da naučiť, ak máš chuť, si cieľavedomý, vieš čo v živote chceš a máš tých správnych ľudí okolo seba.
Staň sa súčasťou tímu ľudí, nadšených na sebe makať a dosahovať tie najvyššie ciele. Nič nie je nemožné.
Ak vydržíš, a nevzdáš to hneď pri prvej prekážke, čaká ťa:
- flexibilná pracovná doba
- podpora a vzdelávanie
- nezávislosť
- možnosť práce z domu
- finančná odmena od 800 € a viac mesačne a ak budeš na sebe pracovať a budeš to mať na plný úväzok, tak si finančný strop určuješ ty sám.
Základná charakteristika práce:
vypisovanie tlačív, telefonovanie klientom, práca s počítačom a získavanie informácii z rôznych inštitúcií
Ak máš chuť a chceš ísť do toho s nami, zavolaj a dohodni si s nami stretnutie. Radi ťa spoznáme :)
Pošli mail s telefónnym číslom. alebo zavolaj ty a dohodni si stretnutie: , tibor.chromc@
Ponúkame prácu asistentky manažéra v personálnej agentúre Epea s.r.o. Bardejov.
Náplň práce: administratíva, komunikácia so zahraničnými klientmi, spolupráca s manažérom
Mzda: 1500 eur netto
Bližšie info: tel.
webová stránka manažéra zahraničného :
Sme strojárenská firma, v Dunajskej Strede. Hľadáme na obchodného oddelenie pracovníka Dobré platobné podmienky, služobné auto, rodinná atmosféra. Očakávame ale aj dobre odvedenú prácu. Znalosť cudzích jazykov prednosť . Samozrejme plat podla odbornosti. 1300 až 2200 EUR v hrubom. Prihláste sa s uvedením vášho vzdelania, odbornosti, o plate sa budeme rozprávať len osobne. Je potrebné aspoň stredoškolské vzdelanie. mobil :
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:
Profil spoločnosti:
Etablovaná spoločnosť pôsobiaca viac ako 20 rokov na trhu.
Náplň práce:
- kompetencie, úlohy a zodpovednosť
- príprava a kompletizácia podkladov, vytváranie zmluvných dokumentov
- komplexná administratívno-organizačná podpora
- telefonická a e-mailová komunikácia
Požadované vzdelanie :
- SŠ, VŠ
Osobnostné predpoklady:
- radosť z práce a pozitívny cieľavedomý prístup
- spoľahlivosť, lojalita, precíznosť, komunikatívnosť, kreativita
Iné požadované znalosti:
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý
Iné požadované znalosti:
vodičský preukaz sk. B (aktívne)
Miesto výkonu práce:
Nitra
Termín nástupu
dohodou
Benefity a ďalšie výhody:
mesačné odmeny po splnení podmienok
Práca na: SZČO
Platové podmienky:
od 850 Eur/mesačne do 1000 Eur/mesačne fixný príjem
K fixnému príjmu prislúchajú mesačné odmeny vo výške 100 až 250 Eur/mesačne netto
Poprosím o zaslanie životopisov na e-mail : email:
hľadám prácu na TPP /príp. živnosť/ Ponúkam dlhoročné skúsenosti a prax v oblasti účtovníctva, daní, personalistiky, miezd - kompletná ekonomická agenda. AJ aktívne - obchodná angličtina, VP sk. B. TN, NMnV a okolie.
Hľadám brigádu formou najlepšie home office,
Aktuálne mám prácu na TPP, hľadám akýkoľvek typ, vhodne cez víkend alebo flexibilný pracovný čas, pracujem so zákazníkmi, viem veľmi dobre pracovať s PC, som prispôsobivá , veľmi dobre komunikačné schopnosti nakoľko pracujem na call centre, aj formou e mailu, ovládam strojopis, slovenský jazyk na vysokej úrovni , anglický jazyk na základnej úrovni, moje výhody sú že sa veľmi rýchlo učím a rada rozvíjam svoje schopnosti, nemusí sa jednať len o prácu na PC
Viem zaslať samozrejme aj životopis
Hľadám pracovníčku, sekretárku, ktorá ovláda nemecký jazyk, hovorovo aj písomne. Pracovať môže z domu.
Bližšie informácie:
rigovarozi5@
Hľadám prácu na doma v oblasti administratíva,
účtovníctvo, mzdy a pod. Ovládam programy ALFA+,OMEGA,OLYMP,TAXA,IFOSOFT,MRP.
Dobrý deň,
ak mi pošlete mail pošlem Vám životopis. Posledné roky som robil profesiu šoféra a v poslednom čase už ako kamionista v zahraničí. Mám veľa skúsenosti aj s tohto a rôznych pracovných odvetví. S manželkou aj 8 ročným synom bývame už dva roky v Kráľovskom Chlmci a snažím sa byť doma viac s rodinou a preto som sa zamestnal na živosť v Košiciach no aj takto som doma malo, lebo chodím domov len na víkendy.
Popritom som cez živnosť zamestnaný aj ako externý náborový pracovník nových zamestnancov pre viaceré pracovné agentúri.
Viackrát som začal robiť pre poisťovne a pod.
Robil kurz účtovníctva a vysokú prvy ročník..
Ovládam prácu s pc komunikujem si myslím dobre cez tel.slovenskí aj magyarski a ak by som dostal školenie určite by mi to šlo.
Ak by ste to mali voľné ozvite sa.
Dúfam, že spĺňam požiadavky na prácu a svojimi znalosťami a schopnosťami môžem byť len prínosom pre Vašu spoločnosť a jej rozvoj .
094810239
Hľadám prácu na doma s fixnou odmenou napr. administratívna práca, vedenie mzdovej agendy, prepisovanie textu - ovládam strojopis, balenie tovaru, rozvoz novín atdˇ. Práca zabezpečená zamestnávateľom. Prosím, ozvite sa mi....ďakujem moc krát
tel:
Hľadám si prácu, brigádu, ktorú je možné vykonávať z domu. Niečo ako administratívna výpomoc, pomoc pri správe sociálnych sietí, asistencia pri úprave webových stránok, správa e-shopu a pod. Ovládam excel, základy HTML a CSS, orientujem sa na sociálnych sieťach. Taktiež mám skúsenosti s tvorbou rozpočtov a kalkulácií. Nemám problém sa naučiť nové veci a v prípade potreby občas navštíviť aj kanceláriu (ak je to potrebné pre výkon práce kdekoľvek na Slovensku). Vlastním notebook so stabilným pripojením na internet a aj osobný automobil. Ponuky mi prosím posielajte mailom.
PS: nemám záujem o predaj produktov a finančné sprostredkovanie. Ďakujem
Ak si komunikatívna, ovládaš word, excel a máš záujem o prácu v administratíve, neváhaj a ozvi sa nám.
Hľadáme sekretárku/asistentku z okresu MI. Miesto výkonu práce – Špitálska 3, Michalovce.
Trvalý prac.pomer na dobu neurčitú, PO-PIA 8:00-16:30h.
Uchádzačky musia spĺňať kritériá ÚPSVaR, musia patriť medzi znevýhodnených uchádzačov o zamestnanie podľa §8 zákona o službách zamestnanosti.
Pracovná náplň:
styk s úradmi, vybavovanie pošty, návštev, pomocné administr. práce
Požadujeme:
SŠ vzdelanie – ekonomický smer
znalosť Word, Excel, Outlook
HM: 646 EUR
Benefit - stravné lístky
Životopisy zasielajte na : kornelia.hudakova@
Kontakt:
Hľadám prácu, aj na pol úväzku, ako je kopírovanie, nahrávanie dokumentov do pc,vyplňovanie faktúr, vybavovanie pošty a pod. Mám prax v administratíve niekoľko rokov.
Dobrý deň, vyštudovala som ekonomickú školu v Banskej Bystrici a mám dvojročnú prax na pozícii administratívny pracovník, referent rozpočtu, metodik pre katolícke školy a školské zariadenia v ekonomickej oblasti. Veľmi rada by som pracovala ako prehliadkový zamestnanec pošty alebo predavač, pokladník v drogérii, v coop jednote alebo v papiernictve... Tiež ako administratívny pracovník. Rada sa učím novým veciam a som zodpovedná a spoľahlivá. Mám cit pre detail, poriadok a systém v práci. Mestá, ktoré pripadajú do úvahy z mojej strany, kde by som mohla pracovať: Ružomberok, Banská Bystrica, Žiar nad Hronom, Nitra, Zvolen, Žarnovica, Levice, Zlaté Moravce. V prípade záujmu ma kontaktujte na e-mail: anna.vicianov@ alebo na t.č. Možný termín nástupu do práce: 1. júla 2022.
Stredná odborná škola chemická, Nerudova 13, Hlohovec príjme do pracovného pomeru hlavnú kuchárku. Bližšie informácie na tel. čísle 6. Platové podmienky podľa zákona o výkone práce vo Verejnom záujme.
Do kancelárie v Nitre hľadáme šikovných ľudí na rôzne pozície.
Klientsky pracovník, Manažér
Oblasť práce financie, reality, investície
- riadenie tímu a marketing,
- administratíva,
- kontrolná a štatistická činnosť,
Príjem podľa zvolenej pozície od 800€ -4000€
Požadované vzdelanie
- min. ukončené stredoškolské s maturitou.
Nástup ihneď.
Pôsobnosť Západoslovenský kraj.
V prípade záujmu o niektorú z pozícií zašlite váš životopis na adresu: peter.matasovsky@
Pri osobnom pohovore budú podané podrobnejšie informácie.
Dobrý deň , hľadám si prácu ako pomocná účtovníčka. Mám certifikát z podvojného účtovníctva , ESDL testy , ovládam strojopis .Mám skúsenosti s fakturáciou , pokladňou , skladovým hospodárstvom , komunikáciou s klientom , mailovou komunikáciou . Prijmem aj čiastočný úväzok , resp . čiastočný home offise
Sme obchodno-ekonomická firma s viac ako 50 ročnými skúsenosťami, pôsobiaca v mnohých európskych štátoch, ktorá sa zameriava na finančný sektor.
Ponúkame príležitosť pre cieľavedomých ľudí na projekt pre východné Slovensko.
Zameriavame sa na riešenie problémov klientov na finančnom trhu a taktiež vybavujeme
tie najlepšie podmienky na trhu, kde klient vidí ako nepreplácať voči žiadnej spoločnosti.
Skúsenosti vo finančnej a ekonomickej oblasti nie sú potrebné.
Vyžadujeme:
- stredné odborné vzdelanie
- chuť sa učiť nové veci
Príležitosť aj pre:
- zamestnaných, ktorí v práci nie sú spokojný
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:
Finančný konzultant
- administratíva
- servis
- pomoc klientom
- mailová komunikácia
- telefonická komunikácia
Po zabehnutí na tejto pozícii je možnosť zaujímavého kariérneho rastu.
Benefity a ďalšie výhody:
- zaujímavé finančne ohodnotenie
- flexibilný pracovný čas
- osobnostný rast
- kolektív
- dovolenky platené firmou
- home office
Platové ohodnotenie:
- Flexibilné (závisí od odpracovaného času uchádzača, bližšie na pohovore)
V prípade záujmu Vás poprosím zaslať životopis s fotkou na e-mail: gudan.management@
Dobrý deň,
vyštudovala som Ekonomickú fakultu v Banskej Bystrici a mám dvojročnú prax na pozícii administratívny pracovník. Hľadám si prácu ako recepčná v zdravotníckom zariadení alebo vrátnik/informátor v škole. Hlavne v okolí Novej Bane, Banskej Bystrici, Ružomberka a Nitri. Môžete ma informovať e- mailom anna.vicianov@ alebo na t.č. . Za vaše ponuky vopred ĎAKUJEM.