Administratíva - inzercia, predaj, predám, bazár - strana 34
Ponúkame voľné pracovné miesto pre absolventa vysokej školy, odbor Sociálna Práca, požiadavky vodičský preukaz. Prax v zariadení sociálnych služieb je výhodou.
V prípade záujmu vyplňte dotazník uchádzača o zamestnanie na stránke:
praca.
a následne si s Vami dohodneme termín pracovbného pohovoru.
Mám záujem o prácu v administratíve part time bud ako zamestnanec alebo na živnosť.
Ak potrebujete niekoho na pár hodím, part time / home office, angličtina, taliančina, maďarčina aktívne.
Hľadám si popri práci brigádu, na admistratívne práce z domu. Písanie faktúr, listov, domunentov, tvorba tabuliek, písanie a odosielanie emailov, práca v power pointe a iné. Pre viac info kontaktujte ma na emaily Nikotim1170@
Si šikovný/á, máš chuť pracovať a učiť sa? Práca v administratíve, pomoc pri príprave podkladov pre rôzne úrady, komunikácia s nimi, zodpovednosť za agendu sociálneho podniku. Prihlasovanie/odhlasovanie zam. do poistovní, telefonovanie a pod.
Hľadáme kolegu/gyňu do sociálneho podniku so zdravotným znevýhodnením. Sme novozaložená firma Unicarback SLovakia, s.r.o. zo Žiliny, poskytujúca služby údržby exteriérov: v lete upravené a v zime bezpečné areály zákazníkov, na celom území SR. Našim cieľom je pomáhať zdravotne znevýhodneným občanom.
Mzda(6,5h/d - 4,25€/h).
Touto cestou hľadám prácu na doma, kontrola gramatických chýb v texte, kontrola bakalárskej práce, úprava, formátovanie...tvorba prezentácií v programe PowerPoint.
Referencie na
profil helenka1234, profi predajca, mzda dohodou.
Kontaktujte ma prosím najprv e-mailom.
Za ponuky vopred ďakujem.
Dobrý deň hľadám si prácu na pozíciu administratívny pracovník alebo ako pomocná účtovníčka.Viem vystaviť faktúry,vypisovať rôzne dokumenty pre úrady a iné,ktoré sa rada naučím. Mam účtovnícky kurz a viem spracovať daňové..Som spoľahlivá,so zmyslom na detail a chuť kariérne rásť....nie katalógový predaj a ....dotazníky...ďakujem
*** MOMENTÁLNE OBSADENÉ ***
Ak máš záujem o celoročnú brigádu v administratíve a si študent VŠ v Prešove
Druh pracovného pomeru: na dohodu (študentská brigáda)
Termín nástupu: SEPTEMBER 2022
Mzdové podmienky (brutto) 5 EUR/hod.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
komunikácia s existujúcimi klientmi, písanie emailov, práca v MS Office (Word, Excel), administratívne úkony, vybavovanie pošty.
Druh pracovného pomeru na dohodu (brigády)
Termín nástupu dohodou
Mzdové podmienky (brutto) 5 EUR/hod.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Akvizícia nových klientov, príprava databázy spoločnosti, komunikácia s existujúcimi klientmi, písanie emailov, práca v MS Office (Word, Excel), administratívne úkony, vybavovanie pošty.
Kontaktná osoba: Anton Longauer
Životopis zasielať na: longauer@
Holdingová spoločnosť OK Group a.s. ponúka pracovnú pozíciu administratívneho pracovníka s fixným platom. Pre viac informácií ma telefonicky kontaktujte.
Dobrý deň,hľadám si prácu v administratíve.Mám 46 rokov skončenú strednú odbornú školu s maturitou.Rada by som pracovala v kancelarii,ambulancii a iné...V prípade záujmu viem zaslať životopis.Poprosím iba seriózne ponuky.Ďakujem
Prijmeme do pracovného pomeru lojálneho pracovníka/čku recepcie na Ubytovni Vranovská 6 v Bratislave - Petržalke.
Pracovná náplň bude operatívna agenda pri prenájme izieb ako napríklad ukazovanie izieb záujemcom, komunikácia s existujúcimi nájomcami, riešenie problémov, inkasovanie nájomného.
Pracovný čas je flexibilný (4-12 hod/denne podľa dohody).
Ponúkame hodinovú mzdu 5-7 €/hod. brutto.
Celková mesačná mzda cca 950 € brutto.
Pracovná doba je len cez deň, práca cez víkend nie je podmienkou.
Osobnostné predpoklady a zručnosti
samostatné konanie, zodpovednosť, dôslednosť, flexibilita, komunikatívnosť.
Prosíme o zaslanie Vášho životopisu e mailo: office@
Do nášho tímu hľadáme šikovnú posilu na pracovnú pozíciu :
ADMINISTRATÍVNY PRACOVNÍK/ASISTENT
Miesto výkonu práce :
Kysucké Nové Mesto - Lopušné Pažite
Náplň práce:
- Zaúčtovanie faktúr, pokladničných dokladov, bankových výpisov a interných dokladov, podľa pokynov hlavného účtovníka
- Zakladanie dokladov a administratívne práce s tým súvisiace (skenovanie, kopírovanie a triedenie dokumentov, zmlúv, archivácia)
- Príprava podkladov pre účtovníctvo, príprava podkladov pre fakturáciu
- Príprava mzdovej agendy, evidencia dochádzky
- Vedenie hotovostnej pokladne
Mzdové podmienky:
900€/brutto
Požiadavky:
- výborné komunikačné a organizačné schopnosti
- výborná znalosť MS Office
- dôslednosť a samostatnosť pri práci
- praktickosť, systematický prístup k práci
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Strojopis - Pokročilý
❗Úspešný uchádzač by mal mať skúsenosti v administratíve (asistent/ka, office manager, pomocný účtovník).
V prípade záujmu, prosíme, ZASIELAŤ ŽIVOTOPISY NA EMAIL: ranilus@
Vhodní uchádzači budú telefonicky oslovení a pozvaní na osobné výberové konanie.
Dobrý deň. Vyštudovala som Ekonomickú fakultu UMB v Banskej Bystrici. Mám dvojročnú prax na pozícii administratívny pracovník, referent rozpočtu, metodik pre školy a školské zariadenia v ekonomickej oblasti. Som zodpovedná a spoľahlivá. Rada by som pracovala na pozícii administratívny pracovník - prácu si hľadám v okolí Novej Bane. Nástup možný od 1. júla 2022.
Nech sa páči kontaktovať ma e-mailom anna.vicianov@
Hladam si pracu na doma v ramci MD...administrativa,eshop,online chat,vyrobna cinnost proste nieco co je mozne vykonavat z domu.Nemam zaujem o katalogovy predaj, financne poradenstvo, hladanie klientov a pod.Pripadne ponuky/napady prosim zaslat emailom.Dakujem
Náplň práce:
- nábor nových pracovníkov na požadované projekty
- telefonická komunikácia a pohovory s uchádzačmi
- komunikácia s uchádzačmi v nemeckom jazyku
- tvorba databázy,
- starostlivosť už o existujúce projekty
- aktívne oslovovanie obchodných kontaktov
- hľadanie ubytovania pre zamestnancov
a iné administratívne práce.
Pracovný čas: PO-PIA od 7.30 -16.00
Zamestnanecké výhody, benefity
Dlhodobá stabilná práca v mladom kolektíve
Firemný telefón
Notebook
Možnosť kariérneho a finančného rastu
Plat od 1 200€ do 1 500€
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu nám pošlite svoj životopis prostredníctvom profesie s možnosťou absolvovať pracovný pohovor v kancelárii v Žiline.
Pozíciu obsadzujeme do nášho interného teamu pracovníkov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
Vzdelanie v odbore
nerozhoduje
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Slovenský jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Strojopis - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- komunikatívnosť
- nemecký jazyk na komunikatívnej úrovni
- samostatnosť
- spoľahlivosť
- odolnosť voči stresu
SPRACUJEME ELEKTRONICKE UCTOVNICTVO, MZDY, PERSONALISTIKU, PODVOJNE UCTOVNICTVO, JEDNODUCHE UCT., FINANCNE ANALYZY, PODKLADY NA ISO, GDPR, ANALYZY A FIN. PLANY PRE UVER. DOKUMENTACIU KU NAKLADNEJ DOPRAVE, METROLOGIU.
NIKAM NEMUSITE CHODIT, PO DOKLADY SI PRIDEME.
KONTAKT:
MAIL: UCTOVNICTVOKOMPLEXNE@
WWW.
Odišla vám pracovníčka na MD, neviete si nájsť spoľahlivého zamestnanca,...? Ponùkame vám naše služby. V našej ponuke služieb preferujeme administratívne-kancelárske a asistenčné práce, no po dohode sa vieme dohodnúť aj na iných pozíciach vhodných pre ženu, napr. obchod-predaj, vrátnik-informátor, a pod. Spolupráca je formou B2B, takže neriešite nahlasovania do poisťovní, odvody, hlásenia. Garantujeme serióznosť, spoľahlivosť, zodpovednosť. V prípade záujmu nás prosím kontaktujte výhradne e-mailom, každému odpíšeme alebo zavoláme späť. Len Košice
Ponúkam prácu office manažérky v nemčine. Miesto: Prešov. Náplňou je najmä komunikácia v nemčine slovom aj písmom.
Oblasť pôsobenia firmy: stavebná a montážna činnosť v Nemecku a na Slovensku.
Druh pracovného pomeru a plat sú vecou dohody na osobnom pohovore.
V prípade záujmu prosím pošlite CV na adresu zen.baumont@