Administratíva - inzercia, predaj, predám, bazár - strana 35
Názov pozície:
administrátor(rka) centra zdravia a krásy
Nástup: 1.12.
Typ zmluvy: TPP
Čistá mzda: 670 eur
Hruba mzda : 850 eur
+ pohyblivá časť viazaná na výsledky centra
Prac.podmienky:
po- so : 6,5 hod denne na smeny doobeda/poobede
podľa rozpisu medzi dvoma administrátormi.
Centrum bude otvorené po- so od 8:00- 21.00
Náplň práce:
- komunikácia s klientami, vedenie objednávok a rezervácií
- predaj ponúkaných služieb a výrobkov
- administrácia a prezentácia centra na soc. sieťach
Podmienky:
- slovenský a anglický jazyk
- príjemné a pozitívne vystupovanie
- pracovná skúsennosť v dannej oblasti plusom
Dlhodobá flexibilná práca/brigáda,nástup ihneď!!!
Ponúkame dobre platený Fulltime job/aj brigádu na pár hodín týždenne.Možnosť kariérneho rastu.Firemné benefity-zľavy,dovolenky,prac.paušály,ocenenia,pozitívny pracovný kolektív,rozvoj a vzdelávanie.Hľadáme ľudí,ktorí majú chuť pracovať pre našu firmu,ktorá sa zaoberá marketingom,personalistikou a učí ľudí podnikať.Pre bližšie info ma kontaktujte telefonicky,prip.pošlite životopis na mail : stef.fecko@
Ponúkam spracovanie Vášho účtovníctva - jednoduché (Alfa+), podvojné účtovníctvo (OMEGA), personalistika a mzdy (OLYMP) a iné administratívne služby podľa požiadavky klienta.
Rožňava a okolie, celé SR
Samozrejme je možná aj externá spolupráca, k dispozícii mám automobil. Cena závisí od množstva a druhu agendy, prípadne od ponuky klienta.
Prajem príjemný deň, mám 43 rokov a hľadám si prácu v administratívnej činnosti, taktiež aj v ambulancii v ktorej mám dlhoročné skúsenosti. Mojou pozitívnou stránkou je precíznosť, komunikatívnosť, flexibilita, získavanie nových vedomostí a zručností, slušné vystupovanie. Ďalšie informácie o mojich pracovných skúsenostiach viem v prípade serióznej ponuky zaslať mailovou formou. Taktiež rada prijmem ponuku na osobný pohovor.
prijmem do TPP účtovníčku.
práca v Oravskej Jasenici.
ekonomické vzdelanie, prax minimálne 1 rok v oblasti účtovania.
mzda od 800 eur
životopis poslať na email:
noalena1@
Potrebuješ vedľajší príjem
hľadáme ambicióznych ľudí do Administratívnej práce.
Náplň:
Komunikácia s klientom a obchodnými partnermi,
Audit,
Plánovanie,
Benefity,
Flex. čas,
Možnosť kariérneho rastu už po 1. mesiaci,
Dovolenky,
Telefóny,
Hľadáme ľudí, ktorí sú otvorení dynamickému mladému kolektívu.
Príjem je individuálny, nakoľko práca na rôznych pozíciách je ohodnotená primerane kariérnemu stupňu.
Priemerný príjem 700€-1200€ netto a viac.
Sme ekonomicko - obchodná firma, ktorá sídli v Nových Zámkoch, spolupracujeme s viacerými obchodnými partermi.
(Nehľadáme ľudí do priameho predaja produktov a poskytovania finančného poradenstva prosím v tomto prípade nám životopis neposielajte)
V prípade záujmu Vás prosíme posielať životopisy na e-mailovú adresu tomilet76@ následne Vás budeme kontaktovať, kde sa dohodneme na termín osobného pohovoru a radi Vám zodpovieme na otázky...
Poskytujeme kompletnú inžiniersku činnosť v odbore stavebníctva (búracie, územné, stavebné a kolaudačné povolenie,vyňatie z pôdneho fondu, ohlasovanie jednoduchých a drobných stavieb, vyjadrenia dotknutých orgánov, stavebný dozor, atď), vrátane právneho poradenstva pre : rodinné domy, jednoduché a drobné stavby.
Cena dohodou.
Do nášho tímu hľadáme skúseného koordinátora/ku s praxou pre pobočku na Morve (Ostrava).
Náplň práce:
- nábor a výber nových zamestnancov
- starostlivosť o pridelených zamestnancov
- zabezpečenie objednávok od klienta
- koordinácia nástupov u klienta
- administratíva
Benefity:
- zabezpečené a hradené ubytovanie
- možnosť týždenných turnusov
- služobný automobil
- služobný mobil
- notebook
- práca v stabilnej spoločnosti
- výhodné platové podmienky
- možnosť záloh
Kontakt:
praca@
Ponúkame voľné pracovné miesto pre sociálneho pracovníka s praxou v zariadení poskytovateľa sociálnych služieb.
Sociálny Pracovník / Školiteľ
DODS SYSTEM, s.r.o.
Miesto práce
Piešťany, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu
1.4.2022
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 - 2 000 EUR/mesiac
Máme prepracovanú tabuľku ohodnotenia. Viac vysvetlí zamestnávateľ na pohovore.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Ponúkame voľné pracovné miesto pre Sociálneho pracovníka s praxou v zariadení poskytovateľa Sociálnych Služieb. Požadujeme vysokoškolské vzdelanie v oblasti sociálnej práce. Znalosť práce s informačným systémom DODS , (resp. iným) je výhodou ale nieje podmienkou. Náplňou práce, je školiť našich klientov, riaditeľov zariadení a ich zamestnancov pre prácu s informačným systémom.
Zamestnanecké výhody, benefity
Služobné auto, mobilný telefón, notebook, kancelária v centre Piešťan, možnosť kariérneho rastu, príjemný a odborný kolektív
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu o prácu v našej spol
očnosti, vyplňte prosím dotazník uchádzača o zamestnanie na stránke:
praca.
a následne Vás budeme kontaktovať za účelom pracovného pohovoru.
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania
Požiadavky na zamestnanca:
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Sociálna Práca
Ostatné znalosti
Práca s počítačom - Pokročilý
Internet Explorer - Mierne pokročilý
Vodičský preukaz B
Prax na pozícii/v oblasti
min. 1 rok praxe v zariadení poskytovateľa sociálnych služieb
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
reprezentatívne vystupovanie, komunikačné zručnosti, schopnosť vedieť prednášať a školiť pred publikom
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Prevádzkujeme informačný systém DODS ktorý sa používa v 104 zariadeniach Poskytovateľov Sociálnych Služieb na Slovensku, pričom im pomáhame systém zavádzať, implementovať, zabezpečujeme aj odborné vzdelávanie a tým sa snažíme zvyšovať kvalitu poskytovaných sociálnych služieb.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
Firma zaoberajúca sa montovaním filtračneho zariadenia so sídlom v Košiciach hľadá na TPP administratívneho pracovníka, zaujímavé ohodnotená práca, možnosť kariérneho postupu. Môžete si privyrobiť aj popri zamestnaní. Plat 200€ - 600€
Pre viac informácií vás poprosím píšte e-mail
Do stabilnej firmy v Banskej Bystrici (vznik 1991) hľadáme pre ekonomické odd. pracovníčku EKONÓMKA - účtovníčka.
požiadavky: ekonomické vzdelanie, skúsenosti s vedením podvojného účtovníctva, bezúhonnosť, spoľahlivosť
miesto práce : ALFEX a.s., Zvolenská cesta 5, Banská Bystrica
Hľadáme do nášho tímu kolegyňu/kolegu, ktorý by nám pomáhal robiť administratívnu prácu a ľahké pomocné práce v sklade.
Jedná sa o:
- robenie faktúr v programe Omega (zaškolíme)
- vystavovanie štítkov pre kuriéra
- správa e-shopu (vkladanie nových produktov, aktualizácia súčasných)
- jednoduché pomocné práce v sklade pri balení balíkov
- pomocné práce v predajni - cenovky
Pracovná doba: každý pracovný deň minimálne na 4 hodiny (od 8:00 do 12:00), poprípade dlhšie.
Termín nástupu: ihneď
Pracovný pomer: na dohodu poprípade na skrátený úväzok
Platové podmienky: 4,00eur/hod/ brutto
Termín ukončenia výberového konania: 10. 12. 2022
Svoje životopisy prosím posielať na adresu: techsolution@ , Predmet: Brigáda
Ponúkam prácu asistektky v kancelárii v Trnave .
Pracovná náplň,vytváranie zložiek, práce na PC.
Obchodný vedúci, zodpovednosť za chod kancelarie.
Plat od 950e.asistentka
Obchodný vedúci od 1500.
PRAX NIEJE NUTNÁ
Info na tel..
Kancelária je,Trnava,Bratislava, Nitra.
Skončila mi rodičovská dovolenka, tým pádom si hľadám prácu v Rožňave najlepšie na jednozmenný pracovný režim od 7.30-8.00 - 15.30 hod., poprípade dohodou. Žiadne poisťovníctvo, finančný agent a pod. Mám skončenú Obchodnú akadémiu, ovládam prácu s Word, Excel, Internet, základy AJ. Životopis pošlem na požiadanie e-mailom. Poprosím kontaktovať ma najprv e-mailom. Ďakujem.
Dobrý deň, hľadám administratívnu prácu alebo pomocnú prácu rôzneho charakteru. Pracujem ako administratívny pracovník, takže word a excel mám na úrovni. Môže byť aj práca na doma ale nie je podmienkou. Ďakujem za každú ponuku
Ponúkame voľné pracovné miesto pre Sociálneho pracovníka, s praxou u poskytovateľa sociálnych služieb. Znalosť ovládania práce s informačným systémom DODS sú výhodou ale nie nutnosťou.
V prípade záujmu o prácu v našej spoločnosti, vyplňte prosím dotazník uchádzača o zamestnanie na stránke:
a následne si dohodneme termín pracovného pohovoru. Veľmi štedré odmeny - o tom osobne.
Dobrý deň, naša spoločnosť Krimar PM s.r.o. Veľké Zálužie, ponúka voľnú pracovnú pozíciu Disponent medzinárodnej kamiónovej prepravy, očakávame uchádzača, ktorý má chuť sa učiť nové veci a napredovať. Všetko Ťa zaučíme.
náplň práce:
administratívna práca na pobočke
práca z domu
práca s databázou klientov
správa existujúceho portfólia
ponuka najnovších produktov v rámci komplexného zabezpečenia klientov
dodržiavanie firemnej stratégie a obchodnej politiky
kontakt s klientom a práca s databázou
obchodné stretnutia
vzdelávanie
flexibilita
kariérny postup
finančné ohodnotenie bez stropu
Do nášho tímu hľadáme novú posilu na pozíciu náborový pracovník.
Náplň práce:
- tvorba inzercie
- denná komunikácia s uchádzačmi o zamestnanie
- koordinácia náborového a výberového procesu
- znalosť PC
Požiadavky:
- vzdelanie stredoškolské s maturitou alebo vysokoškolské
- NJ, AJ výhodou (nie však podmienkou)
Výhody:
- občasná práca z domu (možnosť Home Office)
- teambuilding
- vzdelávacie aktivity
- služobný notebook + telefón
Podmienka: komunikatívnosť
Nástup: od 01/2023
Podmienky spolupráce budú predstavené pri osobnom rozhovore.