inzercia, predaj, predám, bazár
Domov > Administratíva

Administratíva - inzercia, predaj, predám, bazár - strana 37

Práca na doma
Hľadám si prácu na doma - popri mojej práci v oblasti administratívy. Mám skúsenosti s prácou ako je virtuálna asistentka. Podvojné účtovníctvo kompletné spracovanie. Práca v call centre - aktívny a pasívny predaj. Vymáhanie pohľadávok, Aktívny predaj. Práca pre poisťovňu. Práca vo Worde, Exceli, Power Pointe. Prepisovanie, Nahadzovanie. Ďakujem za každú ponuku.
Mzdová účtovníčka
Spracovanie a vedenie komplexnej mzdovej agendy (účtovníctvo). Administratívne práce a práca s kancelárskymi programami, ako word a excel. Plat : dohodou
Personalistika / MZDY / Účtovníctvo
Poskytujeme komplexný servis v oblasti HR administratívy, spracovania miezd, účtovníctva, personálneho a kariérového poradenstva pre firmy, jednotlivcov formou outsourcingu a externej spolupráce.
Administratíva nielen z kancelárie
Príjmeme šikovných - pracovitých ľudí na administratívne pozície s flexibilným pracovným časom. Vhodné pre dôchodcov, mamičky na materskej dovolenke, popri práci. Zaujímavé finančné ohodnotenie 1 600€ mesačne alebo 400€ týždenne. V prípade vážneho záujmu pracovný pohovor.
Ponuka práce NITRA
Hľadáme nového kolegu - aj popri práci, MD alebo štúdiu Hľadáme nového kolegu do zabehnutej kancelárie v Nitre na prácu s klientom a administratívne činnosti. Vykonávame pravidelný servis klientov z radu bánk, poisťovní, správcovských a investičných spoločností. O klientov u nás núdzu mať nebudeš, nakoľko máme podporu vlastného call centra. Administratívne spracovanie požiadaviek klienta je jednoduchšie ako si myslíš, nakoľko máme vlastné informačné systémy. Stačí ti vedieť komunikovať a ovládať PC na užívateľskej úrovni. Vhodné aj pre ľudí bez praxe, do konca na Full time aj Part time.
Administratívna pracovníčka
Hľadám si prácu ako administratívna pracovníčka. V tejto oblasti mám prax 4 roky. Pracovala som ako pomocná účtovníčka v mzdovej kancelárii, neskôr ako samostatná mzdová účtovníčka. Mám skúsenosti aj ako asistetka v súkromnej spoločnosti (personálne veci, faktúry, objednávky, vytváranie cenových ponúk,...) a v štátnej správe. Ovládam programy z balíka Microsoft Office. Za každú ponuku vopred ďakujem.
Práca z domu
Hľadám neaku osvedčenú prácu ktorú môžem vykonávať aj z domu na PC. Mam prax v oblasti fakturácie(kontrola a spracovanie faktúr) , základy účtovníctva,administratívne práce . Prosím nepisat ohladom predaja kozmetiky, ani vypĺňanie dotazníkov, financovania Preferujem administratívu. Mam vážny záujem o pracu v oblasti administratívy,práca v e- shope ,praca vo Worde, Exceli, administratívny pracovník... , formou Home office . Nie je problém kombinovať prácu z domu aj s prácou v kancelárii Nástup možný ihneď .
Koordinátor-náborár
Montážna firma Slovak Partner s.r.o. hľadá skúseného náborára/ku s praxou. Náplň práce: nábor a výber nových pracovníkov, vedenie pracovných pohovorov, podpisovanie zmlúv a iná administratíva. Práca je pre SZČO. Plat 1000.- plus prémie. možnosť práce aj z domu. Bližšie informácie na tel.čísle
Hľadáme mzdové účtovníčky
Pre nášho klienta hľadáme šikovného mzdára pre výrobnú spoločnosť. Náplň práce, právomoci a zodpovednosti • Vedenie mzdovej agendy zamestnancov. • Mesačné spracovanie miezd. • Spracovanie výkazov pre zdravotné poisťovne a sociálnu poisťovňu. • Spracovanie exekúcií, PN a komunikácia so sociálnou poisťovňou. • Vypracovanie evidenčných listov dôchodkového poistenia, potvrdení pre zamestnancov • Komunikácia s poisťovňami, daňovým úradom a úradom práce. • Vypracovanie zmlúv DDS pre III. pilier. • Ročné zúčtovanie zaplatených preddavkov na daň a poistné. • Spolupráca pri inventarizácii účtov týkajúcich sa miezd. • Objednávanie stravovacích kariet a objednávok na dobitie kreditu. • Spracovanie štatistických výkazov. • Zastupovanie personálneho oddelenia počas neprítomnosti. Osobnostné predpoklady a zručnosti •znalosť pracovnoprávnych predpisov v oblasti miezd, platov a zaraďovania zamestnancov, znalosť výpočtu a spracovania miezd (formy miezd, zložky mzdy, hrubá a čistá mzda atď.) – pokročilý •znalosť mzdových a platových predpisov – pokročilý •znalosť postupov a spôsobov mzdového účtovania – výhodou •znalosť Zákonníka práce a legislatívy súvisiacej so mzdovou a personálnou agendou •ovládanie mzdového programu Human - výhodou Mzdové podmienky (brutto): 1 100 EUR/mesiac Finálna ponuka pre vybraného kandidáta, bude komplexné zhodnotená, podľa jeho schopností a doterajších pracovných skúseností.
Práca na PC. Vybavovanie emailov v AJ alebo NJ
Hľadáme spoľahlivých a pracovitých uchádzačov na prácu na PC. Jedná sa o prácu v najväčšom E-shope s lyžiarskym sortimentom na SR. Vybavovanie emailovej komununikácie so zákazníkmi buď v anglickom alebo nemeckom jazyku. Prácu zaškolíme, nie je potrebné byť znalí POŽIADAVKY: Ovládanie AJ alebo NJ na vysokej úrovni. Rýchlosť a precíznosť Práca s možným nástupom ihneď. Systém 12hod zmien 7-19:30hod ( krátky/dlhý týždeň ) Nadčasy a práca cez víkendy a sviatky je preplácaná. Práca je dlhodobá a je na TPP. Základný plat 950 v čistom + mesačné odmeny z predaja ( cca 100-300e ) Naš sklad a kancelárske priestory sú v BUDIMÍRI. 8min cesta z centra Košíc. Pokiaľ chceš byt v našom tíme neváhaj poslať životopis na mardolyze@
Asistent/tka
Hľadám asistenta/tku, fix 700-1250, podľa dohody, podmienky: skúsenosti vo finančníctve, obchodné zručnosti, býva v ZA..., viac info na: V prípade záujmu zašlite životopis na tomassadko@ ozvem sa len vybraným kandidátom Nástup ihneď.
asistent/asistentka
Ponúkam prácu asistenta/asistentky brigádne.V prípade spokojnosti je možnosť dlhodobej práce(dohoda,prac.pomer...) Platobné podmienky:3eur/hod.+dohoda Životopis zasielať na k.pisonova@
Brigádnička na administratívu
Do kancelárie v Ružinove hľadáme brigádničku na administratívu, ideálne študentka. 20hod/ týždeň Náplň práce - dohadovanie stretnutí, starostlivosť o kalendár konateľa, dopisovanie údajov do tabuliek Mzda 4-5e na hod. Upresnené na pohovore. CV posielajte na office@
Administratívna pracovníčka
- Administratívne práce spojené s prevádzkou kuchyne - vytváranie jedálneho lístka v slovenčine a v nemčine - objednávky tovaru a preberanie tovaru - skladové hospodárstvo - objednávkový systém stravníkov - tvorba dochádzky - zadeľovanie zamestnancov na zmeny - zodpovednosť za čistotu kuchyne a jedálne - kontrola čistoty na pracovisku - práca s registračnou pokladnicou - bežné administratívne práce Plat : dohodou
Bakalarna práca
Hľadám nejakého človeka ktorý by vedel napísať bakalarnu prácu strednej školy . Odmena je 50€ v prípade rýchleho jednania a rýchleho vypracovania na cene sa vieme dohodnúť .. píšte SMS v prípade záujmu
Hľadám brigádu
Dobrý deň, hľadám brigádu po pri práci na TPP. Mám ukončené vysokoškolské vzdelanie II. stupňa. Iba TOPOĽČANY a NITRA. Volať sem: Prosím finančníci nevolať. Ďakujem Vám.
vedenie účtovníctva
Vedenie účtovníctva, daňové priznania - 20.2. - 12:22 Ponúkam vedenie účtovníctva pre malé a stredné firmy, platcov DPH aj neplatcov, s.r.o. SZČO... Spracovanie daňového priznania typ A , typ B Ponúkam komplexné vedenie podvojného účtovníctva,jednoduchého účtovníctva, SZČO, daňové priznania, DPH. Zastúpim Vás pri komunikácií s Finančnou správou, SP, ZP, Živnostenským a Obchodným registrom. Viac informácií telefonicky alebo e-mailom. Ceny podľa dohody
SÚRNE HLADAM PRÁCU V ADMINISTRATÍVE
Súrne hladam prácu na TPP. Nakolko NEVHODNÁ je premna DLHODOBÁ PRÁCA V STOJI tak jedine pracovná oblasť administratíva alebo niečo podobné. Iba SERIÓZNE PONUKY.ZIADNA PRÁCA Z DOMU. e-mail:
Brigáda
Dobrý deň, hľadám si popri zamestnaní brigádu , administratívna činnosť po prípade iné . ďakujem ,prosím kontaktujte ma formou e-mailu.
Hľadám si prácu
Dobrý deň, hľadám si prácu v administratívnej oblasti v meste Nové Zámky. Prax v administratíve mám, ovládam rýchly strojopis a mám vyštudovanú strednú ekonomickú, za všetky ponuky Vám vopred ďakujem:-) Poprosím kontaktovať mailom a prosim nie ponuky na živnosť, ďakujem
inzercia, predaj, predám, bazár, Administratíva