Administratíva - inzercia, predaj, predám, bazár - strana 37
Hľadám si prácu na doma - popri mojej práci v oblasti administratívy.
Mám skúsenosti s prácou ako je virtuálna asistentka.
Podvojné účtovníctvo kompletné spracovanie.
Práca v call centre - aktívny a pasívny predaj.
Vymáhanie pohľadávok, Aktívny predaj.
Práca pre poisťovňu.
Práca vo Worde, Exceli, Power Pointe.
Prepisovanie, Nahadzovanie.
Ďakujem za každú ponuku.
Spracovanie a vedenie komplexnej mzdovej agendy (účtovníctvo).
Administratívne práce a práca s kancelárskymi programami, ako word a excel.
Plat : dohodou
Poskytujeme komplexný servis v oblasti HR administratívy, spracovania miezd, účtovníctva, personálneho a kariérového poradenstva pre firmy, jednotlivcov formou outsourcingu a externej spolupráce.
Príjmeme šikovných - pracovitých ľudí na administratívne pozície s flexibilným pracovným časom. Vhodné pre dôchodcov, mamičky na materskej dovolenke, popri práci. Zaujímavé finančné ohodnotenie 1 600€ mesačne alebo 400€ týždenne. V prípade vážneho záujmu pracovný pohovor.
Hľadáme nového kolegu - aj popri práci, MD alebo štúdiu
Hľadáme nového kolegu do zabehnutej kancelárie v Nitre na prácu s klientom a administratívne činnosti.
Vykonávame pravidelný servis klientov z radu bánk, poisťovní, správcovských a investičných spoločností.
O klientov u nás núdzu mať nebudeš, nakoľko máme podporu vlastného call centra.
Administratívne spracovanie požiadaviek klienta je jednoduchšie ako si myslíš, nakoľko máme vlastné informačné systémy.
Stačí ti vedieť komunikovať a ovládať PC na užívateľskej úrovni.
Vhodné aj pre ľudí bez praxe, do konca na Full time aj Part time.
Hľadám si prácu ako administratívna pracovníčka. V tejto oblasti mám prax 4 roky. Pracovala som ako pomocná účtovníčka v mzdovej kancelárii, neskôr ako samostatná mzdová účtovníčka. Mám skúsenosti aj ako asistetka v súkromnej spoločnosti (personálne veci, faktúry, objednávky, vytváranie cenových ponúk,...) a v štátnej správe.
Ovládam programy z balíka Microsoft Office.
Za každú ponuku vopred ďakujem.
Hľadám neaku osvedčenú prácu ktorú môžem vykonávať aj z domu na PC. Mam prax v oblasti fakturácie(kontrola a spracovanie faktúr) , základy účtovníctva,administratívne práce .
Prosím nepisat ohladom predaja kozmetiky, ani vypĺňanie dotazníkov, financovania
Preferujem administratívu. Mam vážny záujem o pracu v oblasti administratívy,práca v e- shope ,praca vo Worde, Exceli, administratívny pracovník... , formou Home office .
Nie je problém kombinovať prácu z domu aj s prácou v kancelárii
Nástup možný ihneď .
Montážna firma Slovak Partner s.r.o. hľadá skúseného náborára/ku s praxou. Náplň práce: nábor a výber nových pracovníkov, vedenie pracovných pohovorov, podpisovanie zmlúv a iná administratíva. Práca je pre SZČO. Plat 1000.- plus prémie. možnosť práce aj z domu. Bližšie informácie na tel.čísle
Pre nášho klienta hľadáme šikovného mzdára pre výrobnú spoločnosť.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Vedenie mzdovej agendy zamestnancov.
• Mesačné spracovanie miezd.
• Spracovanie výkazov pre zdravotné poisťovne a sociálnu poisťovňu.
• Spracovanie exekúcií, PN a komunikácia so sociálnou poisťovňou.
• Vypracovanie evidenčných listov dôchodkového poistenia, potvrdení pre zamestnancov
• Komunikácia s poisťovňami, daňovým úradom a úradom práce.
• Vypracovanie zmlúv DDS pre III. pilier.
• Ročné zúčtovanie zaplatených preddavkov na daň a poistné.
• Spolupráca pri inventarizácii účtov týkajúcich sa miezd.
• Objednávanie stravovacích kariet a objednávok na dobitie kreditu.
• Spracovanie štatistických výkazov.
• Zastupovanie personálneho oddelenia počas neprítomnosti.
Osobnostné predpoklady a zručnosti
•znalosť pracovnoprávnych predpisov v oblasti miezd, platov a zaraďovania zamestnancov, znalosť výpočtu a spracovania miezd (formy miezd, zložky mzdy, hrubá a čistá mzda atď.) – pokročilý
•znalosť mzdových a platových predpisov – pokročilý
•znalosť postupov a spôsobov mzdového účtovania – výhodou
•znalosť Zákonníka práce a legislatívy súvisiacej so mzdovou a personálnou agendou
•ovládanie mzdového programu Human - výhodou
Mzdové podmienky (brutto): 1 100 EUR/mesiac
Finálna ponuka pre vybraného kandidáta, bude komplexné zhodnotená, podľa jeho schopností a doterajších pracovných skúseností.
Hľadáme spoľahlivých a pracovitých uchádzačov na prácu na PC.
Jedná sa o prácu v najväčšom E-shope s lyžiarskym sortimentom na SR.
Vybavovanie emailovej komununikácie so zákazníkmi buď v anglickom alebo nemeckom jazyku.
Prácu zaškolíme, nie je potrebné byť znalí
POŽIADAVKY: Ovládanie AJ alebo NJ na vysokej úrovni. Rýchlosť a precíznosť
Práca s možným nástupom ihneď. Systém 12hod zmien 7-19:30hod ( krátky/dlhý týždeň )
Nadčasy a práca cez víkendy a sviatky je preplácaná.
Práca je dlhodobá a je na TPP. Základný plat 950 v čistom + mesačné odmeny z predaja ( cca 100-300e )
Naš sklad a kancelárske priestory sú v BUDIMÍRI. 8min cesta z centra Košíc.
Pokiaľ chceš byt v našom tíme neváhaj poslať
životopis na mardolyze@
Hľadám asistenta/tku, fix 700-1250, podľa dohody, podmienky: skúsenosti vo finančníctve, obchodné zručnosti, býva v ZA..., viac info na:
V prípade záujmu zašlite životopis na tomassadko@
ozvem sa len vybraným kandidátom
Nástup ihneď.
Ponúkam prácu asistenta/asistentky brigádne.V prípade spokojnosti je možnosť dlhodobej práce(dohoda,prac.pomer...)
Platobné podmienky:3eur/hod.+dohoda
Životopis zasielať na k.pisonova@
Do kancelárie v Ružinove hľadáme brigádničku na administratívu, ideálne študentka.
20hod/ týždeň
Náplň práce - dohadovanie stretnutí, starostlivosť o kalendár konateľa, dopisovanie údajov do tabuliek
Mzda 4-5e na hod. Upresnené na pohovore.
CV posielajte na office@
- Administratívne práce spojené s prevádzkou kuchyne
- vytváranie jedálneho lístka v slovenčine a v nemčine
- objednávky tovaru a preberanie tovaru
- skladové hospodárstvo
- objednávkový systém stravníkov
- tvorba dochádzky - zadeľovanie zamestnancov na zmeny
- zodpovednosť za čistotu kuchyne a jedálne
- kontrola čistoty na pracovisku
- práca s registračnou pokladnicou
- bežné administratívne práce
Plat : dohodou
Hľadám nejakého človeka ktorý by vedel napísať bakalarnu prácu strednej školy . Odmena je 50€ v prípade rýchleho jednania a rýchleho vypracovania na cene sa vieme dohodnúť .. píšte SMS v prípade záujmu
Dobrý deň,
hľadám brigádu po pri práci na TPP. Mám ukončené vysokoškolské vzdelanie II. stupňa. Iba TOPOĽČANY a NITRA.
Volať sem:
Prosím finančníci nevolať.
Ďakujem Vám.
Vedenie účtovníctva, daňové priznania - 20.2. - 12:22
Ponúkam vedenie účtovníctva pre malé a stredné firmy, platcov DPH aj neplatcov, s.r.o. SZČO...
Spracovanie daňového priznania typ A , typ B
Ponúkam komplexné vedenie podvojného účtovníctva,jednoduchého účtovníctva, SZČO, daňové priznania, DPH.
Zastúpim Vás pri komunikácií s Finančnou správou, SP, ZP, Živnostenským a Obchodným registrom.
Viac informácií telefonicky alebo e-mailom. Ceny podľa dohody
Súrne hladam prácu na TPP. Nakolko NEVHODNÁ je premna DLHODOBÁ PRÁCA V STOJI tak jedine pracovná oblasť administratíva alebo niečo podobné. Iba SERIÓZNE PONUKY.ZIADNA PRÁCA Z DOMU. e-mail:
Dobrý deň,
hľadám si popri zamestnaní brigádu , administratívna činnosť po prípade iné .
ďakujem ,prosím kontaktujte ma formou e-mailu.