Administratíva - inzercia, predaj, predám, bazár - strana 38
prijímeme predavačku do predajne DAZA v Dolnom Kubíne taktiež zamestnanca do kancelárie.
Viac info v predajni, alebo mailom cizmarikova@
Ponúkam prácu v spoločnosti ktorá montuje filtračné zariadenie pre čistejšiu vodu. Potrebujeme ľudí na výpomoc do kancelárie ale aj možnosť pracovať ako homeoffice 3h denne. Mzda 400 – 1000 €. Práca vhodná aj pre študentov či mamičky na materskej. V prípade záujmu nás kontaktujte na zuzana.rouviask@
Dobrý deń ,
hĺadám si prácu (Bratislava) v čase od 8:00-15:00h tj. na polovičný pracovný úvazok alebo TPP . Pracovala som ako recepčná , administratívna pracovníčka ako aj pomocná sestra u stomatológa ( objednávanie pacientov,mailová komunikácia ,dezinfikácia inštrumentov )
Prosím lem seriózne ponuky,žiadne predávanie kozmetiky ani podobné záležitosti .
Kontakt :
Som živnostníčka.
Môžem pomôcť s administratívnou činnosťou, prípravou podkladov pre jednoduché účtovníctvo, so skladovým hospodárstvom, vystavovaním faktúr,s kancelárskou činnosťou....
Hľadám spolupracovníka/čku na administratívnu prácu z domu alebo kancelárie. Práca je vhodná pre ľudí popri práci, nezamestnaných, mamičky aj mužov, ktorý majú aspoň 3-4 hodiny denne čas. Pozíciu je možné obsadiť na obchodnom oddelení alebo personálnom oddelení.
Flexibilná pracovná doba a možný vysoký zárobok 200- 1600 eur/mesiac. Záleží od vašej šikovnosti.
Pre viac informácií alebo platových podmienok sa preberú na osobnom pohovore - JE POTREBNY.
V prípade vážneho záujmu pošlite email = klased004@
Celé SLOVENSKO.
Do kancelárie v Zlatých Moravciach, Topoľčanoch a v Nitre obsadzujem novovytvorené pozície konzultant.
Náplň práce :
- mailová telefonická a osobná komunikácia so zákazníkom
- plánovanie
- práca s PC
- administratíva
- vyjednávanie podmienok
výhody :
- prax nie je potrebná ( kvalitný systém zaškolenia )
- možnosť kariérneho postupu
- neustály osobnostný rozvoj
- flexibilný pracovný čas
Pre prípadný záujem poprosím zaslať mail s vaším životopisom na asistentkazajic@
Ponúkame administratívu prácu v oblasti sieťového marketingu. Flexibilný pracovný čas, prácu možno vykonať z pohodlia domova/ vhodná pre mamičky na materskej dovolenke. Možnosť vykonávať aj ako brigádu popri zamestnaní.
Hľadáme šikovných a ambicióznych biznis partnerov do nášho tímu. Otvárame novú biznis skupinu, preto máte teraz jedinečnú možnosť obsadiť u nás pozíciu koordinátor. Spolupracujeme s medzinárodnou spoločnosťou a našou hlavnou činnosťou je rozvoj internetového obchodu, starostlivosť o obchodné tímy.
Ide o jednoduchú prácu, na niekoľko hodín týždenne, pokojne aj popri inej práci. Pracujete z domu alebo odkiaľkoľvek, prípadne môžete využívať našu kanceláriu.
Náplňou práce:
-vedenie bežnej administratívy
-komunikácia medzi obchodnými partnermi a klientmi
-aktívne oslovovanie a starostlivosť o klientov - komunikácia, odpovedanie otázok, poskytovanie informácií
-úzka spolupráca so skúsenejšími členmi tímu
-nehľadáme ľudí do priameho predaja
-pozícia vhodná aj pre študentov VŠ, mamičky
-zaškoľovanie
Výhody, benefity
-flexibilný pracovný čas - venujete sa práci kedy vám vyhovuje
-nezávislosť - môžete prácu vykonávať odkiaľkoľvek - nevyhnutné pripojenie na internet
-osobnostný rozvoj aj kariérny rast
-možnosť práce z domu, popri práci, materskej alebo rodičovskej dovolenke
-podpora tímu, proces zaškoľovania, online školenia
-zaujímavý a motivačný systém odmeňovania
-finančné ohodnotenie je individuálne podľa pracovnej pozície - Koordinátor v priemere 1000€
Požiadavky a znalosti:
- ovládať PC a mobil
- slovenský jazyk - expert
- iný cudzí jazyk - výhoda
- vodičský preukaz - výhoda
- príjemné vystupovanie a prejav
- chuť pracovať a rozvíjať sa
- disciplína, dôslednosť
- samostatnosť
Práca vhodná pre uchádzačov v rámci celej SR! Jedná sa o online podnikanie, kedy od vyššie dosiahnutých pozícii sa pracuje na živnosť.
Ak ste osoba, ktorá chce zlepšiť svoju finančnú situáciu a máte ochotu na tom pracovať, je to skvelá príležitosť. Máme systém, ktorý keď sa naučíte a aplikujete do praxe - ovplyvní vaše výsledky veľmi rýchlo.
Táto pracovná ponuka je aj pre uchádzačov slovensky hovoriacich žijúcich mimo SR - napíšte nám v správe, v ktorej krajine žijete a povieme Vám, aké sú možnosti spolupráce.
Ak Vás ponuka oslovila, kontaktujte nás písomne cez email.
Dobrý deň všetkým,
Hľadám si prácu na doma poprípade na 4 hodinky denne na nejakú výpomoc nie fyzický náročnú! keďže som tehotná no s veľkou dávkou energie.
Mobilná s vlastným autom , komunikatívna, šikovná, zodpovedná a s chuťou pracovať!
PROSÍM LEN SERIÓZNE PONUKY!
Za ponuky ďakujem
Kristína
Mail : ciabra.sro@
Kontakt :
Hľadáme zodpovednú, flexibilnú, komunikatívnu študentku VŠ s príjemným vystupovaním na pozíciu asistentky - recepčnej v Administratívnej budove v Bratislave.
Pracovný čas je 10 - 20 hod/ týždenne.
Termín nástupu: November 2022
Mzda 6 /hod brutto
Životopisy zasielať na adresu: unikoll@
Kontakt:
Hľadám prácu ktorú môžem vykonávať aj z domu popri rodičovskej dovolenke.
Preferujem administratívu. Mam vážny záujem o pracu v oblasti administratívy,práca v e- shope ,praca vo Worde, Exceli formou Home office .
Ďakujem za ponuky.
Ponúkame prácu pre účtovníka/účtovníčku
Podvojné účtovníctvo
Práca v kancelárii v Trnave
Pracovná doba od 8:00-16:00
Od pondelka do piatku
Pre viac informácií volajte na číslo
Hľadám prácu pre ženu v administratíve, obchode, alebo službách. Je možnosť ju zamestnať cez projekt ÚPSVaR, má viac, ako 50 r.
Má skúsenosti z obchodu (predaj ND v autoservise a prijímanie zákaziek), administratívy a vedenia ubytovacieho zariadenia.
Ak ste firma z SP, SK, ML, BJ, ktorá potrebuje novú posilu a chceli by ste využiť príspevok na preplácanie miezd tejto zamestnankyni, určite ma kontaktujte na .
Hladame šikovnú,pracovitu,komunikativnu telefonistku asistentku pre webovy portal. nie sme call centrum
Ponukame zaujimave fin. ohodnotenie
zaklad +odmeny cca 1000-1200 eur /mes
možnost prispôsobenia pracovnej doby
nenaročna práca
podrobne zaškolime zaučime
v pripade zaujmu nam pošlite životpis mailom
na pracatelefonistkabb@
budeme Vas kontaktovat
dakujeme tešime sa na spolupracu
Do spolocnosti, ktora sa zaobera rozvozom ovocia,zeleniny a potravin hladame sikovneho a spolahliveho kolegu. Napln prace je vystavovanie faktur a dodacich listov. Podmienka je znalost prace s registracnou pokladnou, praca s pc a skladovym programom
Pracovny cas je skoro rano 5 hodin denne
Obchodna firma prijme referentku na spracovanie objednávok a vybavovanie písomnosti....vodičský preukaz........Jedna sa o prácu v Bratislave alebo Ružomberok..Ubytovanie zabezpecene....zivotopis zasielat na
kontakt .Ing Ján Estro
Hľadáme novú kolegyňu do nášho administratívneho tímu.
Vašou náplňou práce je príprava a vytváranie cenových ponúk a objednávok pre našich obchodných zástupcov ktorý dalej ponuku komunikujú s klientom, objednávať potrebné produkty pre realizáciu servisných prác podľa požiadaviek.
Na všetky práce ktoré budete vykonávať si u nás prejdete školením takže všetko vysvetlíme.
Zamestnanecké výhody, benefity:
-kvartálne bonusy na základe výsledkov Vašej práce.
-Mladý priateľský kolektív
-Firemné akcie
-Stále pracovné zázemie
Platové podmienky: 800 brutto + kvartálne bonusy.
(alebo dohodou podľa skúseností uchádzača.)
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
-Komunikatívnosť a Príjemné vystupovanie
-Zodpovednosť - Robiť veci správne a dôsledne.
-Cieľavedomosť.
Stručná charakteristika spoločnosti
Dynamicky rozvíjajúca sa spoločnosť zaoberajúca sa
servisom a predajom okien a dverí.
Ak Vás práca zaujala, kontaktujte nás.
Meno: VOLITA SERVIS
Telefon:
E-mail: jakub.pojezdala@