inzercia, predaj, predám, bazár
Domov > Administratíva

Administratíva - inzercia, predaj, predám, bazár - strana 38

Predavačka, manažér zahraničného obchodu
prijímeme predavačku do predajne DAZA v Dolnom Kubíne taktiež zamestnanca do kancelárie. Viac info v predajni, alebo mailom cizmarikova@
Ponuka práce
Ponúkam prácu v spoločnosti ktorá montuje filtračné zariadenie pre čistejšiu vodu. Potrebujeme ľudí na výpomoc do kancelárie ale aj možnosť pracovať ako homeoffice 3h denne. Mzda 400 – 1000 €. Práca vhodná aj pre študentov či mamičky na materskej. V prípade záujmu nás kontaktujte na zuzana.rouviask@
Hĺadám prácu
Dobrý deń , hĺadám si prácu (Bratislava) v čase od 8:00-15:00h tj. na polovičný pracovný úvazok alebo TPP . Pracovala som ako recepčná , administratívna pracovníčka ako aj pomocná sestra u stomatológa ( objednávanie pacientov,mailová komunikácia ,dezinfikácia inštrumentov ) Prosím lem seriózne ponuky,žiadne predávanie kozmetiky ani podobné záležitosti . Kontakt :
Ponúkam službu - administratíva
Som živnostníčka. Môžem pomôcť s administratívnou činnosťou, prípravou podkladov pre jednoduché účtovníctvo, so skladovým hospodárstvom, vystavovaním faktúr,s kancelárskou činnosťou....
Práca z domu alebo z kancelárie
Hľadám spolupracovníka/čku na administratívnu prácu z domu alebo kancelárie. Práca je vhodná pre ľudí popri práci, nezamestnaných, mamičky aj mužov, ktorý majú aspoň 3-4 hodiny denne čas. Pozíciu je možné obsadiť na obchodnom oddelení alebo personálnom oddelení. Flexibilná pracovná doba a možný vysoký zárobok 200- 1600 eur/mesiac. Záleží od vašej šikovnosti. Pre viac informácií alebo platových podmienok sa preberú na osobnom pohovore - JE POTREBNY. V prípade vážneho záujmu pošlite email = klased004@ Celé SLOVENSKO.
Administratívno-klientský pracovník
Do kancelárie v Zlatých Moravciach, Topoľčanoch a v Nitre obsadzujem novovytvorené pozície konzultant. Náplň práce : - mailová telefonická a osobná komunikácia so zákazníkom - plánovanie - práca s PC - administratíva - vyjednávanie podmienok výhody : - prax nie je potrebná ( kvalitný systém zaškolenia ) - možnosť kariérneho postupu - neustály osobnostný rozvoj - flexibilný pracovný čas Pre prípadný záujem poprosím zaslať mail s vaším životopisom na asistentkazajic@
Ponúkam prácu v oblasti sieťového marketingu
Ponúkame administratívu prácu v oblasti sieťového marketingu. Flexibilný pracovný čas, prácu možno vykonať z pohodlia domova/ vhodná pre mamičky na materskej dovolenke. Možnosť vykonávať aj ako brigádu popri zamestnaní.
Staňte sa koordinátorom v našom tíme - práca aj z domu
Hľadáme šikovných a ambicióznych biznis partnerov do nášho tímu. Otvárame novú biznis skupinu, preto máte teraz jedinečnú možnosť obsadiť u nás pozíciu koordinátor. Spolupracujeme s medzinárodnou spoločnosťou a našou hlavnou činnosťou je rozvoj internetového obchodu, starostlivosť o obchodné tímy. Ide o jednoduchú prácu, na niekoľko hodín týždenne, pokojne aj popri inej práci. Pracujete z domu alebo odkiaľkoľvek, prípadne môžete využívať našu kanceláriu. Náplňou práce: -vedenie bežnej administratívy -komunikácia medzi obchodnými partnermi a klientmi -aktívne oslovovanie a starostlivosť o klientov - komunikácia, odpovedanie otázok, poskytovanie informácií -úzka spolupráca so skúsenejšími členmi tímu -nehľadáme ľudí do priameho predaja -pozícia vhodná aj pre študentov VŠ, mamičky -zaškoľovanie Výhody, benefity -flexibilný pracovný čas - venujete sa práci kedy vám vyhovuje -nezávislosť - môžete prácu vykonávať odkiaľkoľvek - nevyhnutné pripojenie na internet -osobnostný rozvoj aj kariérny rast -možnosť práce z domu, popri práci, materskej alebo rodičovskej dovolenke -podpora tímu, proces zaškoľovania, online školenia -zaujímavý a motivačný systém odmeňovania -finančné ohodnotenie je individuálne podľa pracovnej pozície - Koordinátor v priemere 1000€ Požiadavky a znalosti: - ovládať PC a mobil - slovenský jazyk - expert - iný cudzí jazyk - výhoda - vodičský preukaz - výhoda - príjemné vystupovanie a prejav - chuť pracovať a rozvíjať sa - disciplína, dôslednosť - samostatnosť Práca vhodná pre uchádzačov v rámci celej SR! Jedná sa o online podnikanie, kedy od vyššie dosiahnutých pozícii sa pracuje na živnosť. Ak ste osoba, ktorá chce zlepšiť svoju finančnú situáciu a máte ochotu na tom pracovať, je to skvelá príležitosť. Máme systém, ktorý keď sa naučíte a aplikujete do praxe - ovplyvní vaše výsledky veľmi rýchlo. Táto pracovná ponuka je aj pre uchádzačov slovensky hovoriacich žijúcich mimo SR - napíšte nám v správe, v ktorej krajine žijete a povieme Vám, aké sú možnosti spolupráce. Ak Vás ponuka oslovila, kontaktujte nás písomne cez email.
HĽADÁM PRÁCU NA DOMA
Dobrý deň všetkým, Hľadám si prácu na doma poprípade na 4 hodinky denne na nejakú výpomoc nie fyzický náročnú! keďže som tehotná no s veľkou dávkou energie. Mobilná s vlastným autom , komunikatívna, šikovná, zodpovedná a s chuťou pracovať! PROSÍM LEN SERIÓZNE PONUKY! Za ponuky ďakujem Kristína Mail : ciabra.sro@ Kontakt :
Asistentka - recepčná - dlhodobá brigáda
Hľadáme zodpovednú, flexibilnú, komunikatívnu študentku VŠ s príjemným vystupovaním na pozíciu asistentky - recepčnej v Administratívnej budove v Bratislave. Pracovný čas je 10 - 20 hod/ týždenne. Termín nástupu: November 2022 Mzda 6 /hod brutto Životopisy zasielať na adresu: unikoll@ Kontakt:
spracovanie účtovníctva a miezd
spracujem mzdy,účtovníctvo jednoduché, podvojné,dph,daňové priznania- slovenské, české
Hľadám prácu z domu
Hľadám prácu ktorú môžem vykonávať aj z domu popri rodičovskej dovolenke. Preferujem administratívu. Mam vážny záujem o pracu v oblasti administratívy,práca v e- shope ,praca vo Worde, Exceli formou Home office . Ďakujem za ponuky.
Účtovník/účtovníčka-podvojné účtovníctvo
Ponúkame prácu pre účtovníka/účtovníčku Podvojné účtovníctvo Práca v kancelárii v Trnave Pracovná doba od 8:00-16:00 Od pondelka do piatku Pre viac informácií volajte na číslo
Hľadám prácu cez projekt ÚPSVaR (SP, SK, BJ, ML)
Hľadám prácu pre ženu v administratíve, obchode, alebo službách. Je možnosť ju zamestnať cez projekt ÚPSVaR, má viac, ako 50 r. Má skúsenosti z obchodu (predaj ND v autoservise a prijímanie zákaziek), administratívy a vedenia ubytovacieho zariadenia. Ak ste firma z SP, SK, ML, BJ, ktorá potrebuje novú posilu a chceli by ste využiť príspevok na preplácanie miezd tejto zamestnankyni, určite ma kontaktujte na .
Telefonistka -asistentka  BB
Hladame šikovnú,pracovitu,komunikativnu telefonistku asistentku pre webovy portal. nie sme call centrum Ponukame zaujimave fin. ohodnotenie zaklad +odmeny cca 1000-1200 eur /mes možnost prispôsobenia pracovnej doby nenaročna práca podrobne zaškolime zaučime v pripade zaujmu nam pošlite životpis mailom na pracatelefonistkabb@ budeme Vas kontaktovat dakujeme tešime sa na spolupracu
Fakturant
Do spolocnosti, ktora sa zaobera rozvozom ovocia,zeleniny a potravin hladame sikovneho a spolahliveho kolegu. Napln prace je vystavovanie faktur a dodacich listov. Podmienka je znalost prace s registracnou pokladnou, praca s pc a skladovym programom Pracovny cas je skoro rano 5 hodin denne
Spravovanie e-shopu v rumuncine
Hladame zenu,prip.muza na spravovanie e-shopu v rumunskom .
Sprava e-shopu v chorvactine
Hladame zenu,prip muza ktory by spravoval e-shop v chorvactine.Preklady textov,odpovede na otazky .
Referentka asistentka
Obchodna firma prijme referentku na spracovanie objednávok a vybavovanie písomnosti....vodičský preukaz........Jedna sa o prácu v Bratislave alebo Ružomberok..Ubytovanie zabezpecene....zivotopis zasielat na kontakt .Ing Ján Estro
Administratívna pracovníčka miesto: Oravská Lesná
Hľadáme novú kolegyňu do nášho administratívneho tímu. Vašou náplňou práce je príprava a vytváranie cenových ponúk a objednávok pre našich obchodných zástupcov ktorý dalej ponuku komunikujú s klientom, objednávať potrebné produkty pre realizáciu servisných prác podľa požiadaviek. Na všetky práce ktoré budete vykonávať si u nás prejdete školením takže všetko vysvetlíme. Zamestnanecké výhody, benefity: -kvartálne bonusy na základe výsledkov Vašej práce. -Mladý priateľský kolektív -Firemné akcie -Stále pracovné zázemie Platové podmienky: 800 brutto + kvartálne bonusy. (alebo dohodou podľa skúseností uchádzača.) Osobnostné predpoklady a zručnosti: -Komunikatívnosť a Príjemné vystupovanie -Zodpovednosť - Robiť veci správne a dôsledne. -Cieľavedomosť. Stručná charakteristika spoločnosti Dynamicky rozvíjajúca sa spoločnosť zaoberajúca sa servisom a predajom okien a dverí. Ak Vás práca zaujala, kontaktujte nás. Meno: VOLITA SERVIS Telefon: E-mail: jakub.pojezdala@
inzercia, predaj, predám, bazár, Administratíva