Administratíva - inzercia, predaj, predám, bazár - strana 7
Ahojte, ponukame pracu alebo aj brigadu pre studentov, studentky, mladych, nezamestnanych, ale i zamestnanych, ktori si hladaju zarabanie si. Sami tak pracujeme a uzivame si hlavny prijem, z ktoreho si platime studium i vsetky vydavky. Pre blizsie informacie nam mozte napisat odpoved na inzerat. Dakujem.
Hľadáme asistentku:
Náplň práce: administratíva firmy, vybavovanie telefonátov a osobných termínov. Podmienky: vodičský preukaz sk. B, pozitívne myslenie .Výhody: nástupný plat 800,-€ v čistom na prvý mesiac ,firemný mobil na súkromné účely firemné auto na súkromné účely, notebook na súkromné účely. Prosíme poslať životopis iba mailom na
Práca po celom SK. Cudzí jazyk vítaný , nie je však podmienkou.
Do nášho tímu hľadáme administratívneho pracovníka so znalosťou nemeckého jazyka.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
- telefonická a mailová komunikácia so spolupracovníkmi a zákazníkmi v slovenskom a nemeckom jazyku,
- koordinácia pracovníkov,
- administratívna činnosť súvisiaca s agendou zákazníkov a pracovníkov,
- práca s Microsoft Office a internetom.
Platové podmienky: od 900 € (navýšenie mzdy po skúšobnej dobe)
Ahojte, do *****hotela Agatka Bratislava prijmeme recepčnú/ recepčného.
Nástup ihneď.
Práca v príjemnom kolektíve.
Oceníme, ak budete mat skúsenosti v danom odbore.
Anglicky jazyk úroveň B1/B2
Náplň prace: prijímanie objednávok, evidencia hostí, komunikatívnosť s hosťami, vystavenie faktúr za ubytovanie, odubytovanie hostí.
Možnosť ubytovania počas zmeny.
Praca 5 dni a 5 dni voľno alebo krátky a dlhý týždeň.
Plat od 5€/netto. Denný zárobok až 60-70€.
Vyplácané týždenne, mesačne podľa dohody.
Ubytovanie a strava free.
Viac info
Životopis zuzka@
Budeme radi, keď sa ku nám pridáte.
Prijmeme do pracovného pomeru mzdovú účtovníčku a fakturantku do Michaloviec. Informácie o pracovnom mieste:
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- mzdové účtovníctvo, fakturácia,
- administratívne práce
- práca s MRP atď.,
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v malom zohratom kolektíve
- keď sa pre niekoho rozhodneme, tak nám na ňom naozaj záleží
- otvorená obojstranná komunikácia
- finančné benefity na základe dosiahnutých výsledkov (mimoriadne, koncoročné)
- možnosť vzdelávať sa
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania 30.6.2023
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Ostatné znalosti
Mzdové účtovníctvo - Expert
Fakturácia - Expert
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- zodpovednosť, spoľahlivosť, dôslednosť, samostatnosť, komunikatívnosť
- záujem o prácu a vzdelávanie sa v danej oblasti
- aktívny prístup
- MRP výhodou
- príjemné vystupovanie
Mzdové podmienky
850€ (brutto)
V prípade záujmu prosíme zasielajte svoje životopisy na avalbeta@
Budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov. Ďakujeme za pochopenie.
Prijímeme predavačku/obsluhu do našej novootvorenej prevádzky bistra
- náplň prace: obsluha zákazníkov, obsluha pultov, vydávanie jedál, práca s pokladňou, udržovanie čistoty na pracovisku
- Práca na TTP alebo aj skrátený úväzok
- Miesto prace: Košická 6, Prešov
- Pracovná doba PO-PIA
- Vyžadujeme: komunikatívnosť, pracovitosť, dochvíľnost, záujem učiť sa, prax v odbore nie je nutná - zaučíme
- Mzda od 4,00-5€/ hod v čistom + strava, zamestnanecké výhody
- Nástup ihneď
- V prípade záujmu volajte na číslo
Dobrý deň, hľadám si prácu na TPP 8 h prac. čas - ako administratívna pracovníčka, fakturantka, príprava podkladov pre účtovníctvo, pomocné účtovnícke práce, korešpondencia.
Vodičský preukaz sk.B
Mam 16 ročnú prax, pracovala som programe MRP.
V prípade záujmu pošlem životopis.
Lokalita DS, GA, SA, BA + okolie
Kristinan47@
Hľadám prácu v administratíve ako fakturantka,príprava dokladov pre účtovníctvo, pokladňa, skladové hospodárstvo. Možnosť aj na skrátený úväzok.
Dobrý deň , firma KREL,s.r.o hľadá do svojho tímu šikovného asistenta na administratívnu práce . Náplňou práce je komunikácia s ľuďmi , personalistika ľudí , nutné znalosti s PC Word , Excel , PowerPoint . Možnosť sa zamestnať na živnosť alebo TPP . Pracovný čas PO-PIA 8:00-16:00.
Viac info na
Príjmeme predajcu vozidiel Hyundai
Predajcu vozidiel sme povýšili na vedúceho predaja a na jeho pozíciu hľadáme náhradu.
Práca predajcu obnáša hlavne samotný predaj vozidla, t.z. zistenie potrieb zákazníka, nájdenie najlepšieho riešenia pre klienta, nacenenie jazdeného vozidla a administratíva okolo predaja.
• spracovávanie príprava a dokladov pre externú hlavnú účtovníčku
• vystavovanie FA v programe Oberon Exalogic
• evidencia a správa pohľadávok a záväzkov, vybavovanie došlej pošty, spracovanie a zakladanie dokumentov
• pravidelná aktualizácia, tvorba a vedenie štatistík a výkazov spoločnosti, príprava podkladov pre ďalšie spracovanie podľa pokynov
• starostlivosť o firemné záležitosti, emailová a telefonická komunikácia, archivácia dokumentov
• spracovanie a vstavovanie cestovných príkazov
• kontrola prijatých faktúr, vystavovanie fakúr, spolupráca pri ročnej uzávierke, príprava a tlač interných dokladov, vedenie pokladne a vystavovanie pokladničných dokladov, kontrola dochádzky a pre hlavnú účtovníčku, príprava zápočtov, plnenie ďalších úloh nadriadeného, komunikácia s externými organizáciami a spolupráca s ostatnými oddeleniami. Miesto výkonu Nižná nad Oravou.
Do tímu hľadáme milého, zodpovedného, pozitívne naladeného kolegu/kolegynku, ktorý dokáže efektívne organizovať svoj pracovný čas, má rád vo veciach poriadok a jasný logický systém. Požadujeme serióznosť, diskrétnosť, spoľahlivosť, presnosť, flexibilitu. Nemčina by bola vítaná, avšak nie je podmienkou. Potrebovali by sme, aby naša budúca administratívna pracovníčka bola predĺžená pravá ruku vedenia na "papierovačky", na ktoré nemáme veľmi čas.
Práca v mladom a motivovanom kolektív, trinásty plat, služobný telefón a počítač, rast mzdy ku každému výročiu zmluvy, pravidelné tímbildingy, darčekové poukážky pri životných jubileách.
Mzdové podmienky podľa skúseností uchádzača dohodou na osobnom pohovore.
Prosíme zaslať životopis s aktuálnou fotografiou na
email kontakt@
Zaujímavá práca na 4 hod. denne.
Administratíva zaujímavé ohodnotenie, možnosť okamžitého nástupu.
Privyrábanie popri zamestnaní, podnikaní, MD, dôchodku.
Jednoduchá práca.
Personálna práca.
Práca z domu.
Práca pre spoľahlivých a šikovných ľudí.
Veľmi zaujímavý privýrobok pre komunikatívnych ľudí.
Odmena na úrovni.
Osobný pohovor podmienkou. (Košice/Bratislava)
Informujte sa viac ak máte záujem, kontaktuje ma výhradne emailom alebo sms správou.
Na telefonáty neodpovedám kvôli pracovnej vyťaženosti.
Hľadáme do kancelárie posilu na absolventskú prax s možnosťou ďalšieho zamestnania. Jedná sa o administratívnu prácu, miesto výkonu je Veľký Šariš.
Podmienky:
- vek do 26 rokov,
- absolvent pred menej ako 2 rokmi - so zameraním na účtovníctvo, medzinárodný obchod, ekonomika, podnikanie...
-realizované to bude cez projekt UPSVAR + odmena
Životopis posielať na email: office@
Budeme kontaktovať vybraných uchádzačov.
Prosím, kontaktujte nás len písomne, číslo vymyslene!
Dobrý deň pre našu menšiu firmičku hľadáme výpomoc s papiermi,kuminikáciou poprípade vybavovaním kade akých povolení.
Nutnost ovládat cudzí jazyk NJ/AJ samozrejme uprednostujeme NJ kedže väčšinou ponúk je na územi nemecka.
Požadujeme teda vyššie spomínaný cudzí jazyk
Skúsenosti s vybavovaním pracovných povoleni
Skusenosti s účtovníctvom,DPHčkami
Pracovný čas je minimalne 1-2dni v týždni podľa potreby.
Najlepšie by bolo v okoli Kysúc/Žiliny
Možný aj Homeoffice
Platové podmienky podľa dohody a doterajších skúsenosti a následnej spokojnosti.
Foto ilustračné.
Ďakujem
Sme obchodno-ekonomická firma s viac ako 50 ročnými skúsenosťami, pôsobiaca v mnohých európskych štátoch, ktorá sa zameriava na finančný sektor.
Ponúkame príležitosť pre cieľavedomých ľudí na projekt pre východné Slovensko.
Zameriavame sa na riešenie problémov klientov na finančnom trhu a taktiež vybavujeme
tie najlepšie podmienky na trhu, kde klient vidí ako nepreplácať voči žiadnej spoločnosti.
Skúsenosti vo finančnej a ekonomickej oblasti nie sú potrebné.
Vyžadujeme:
- stredné odborné vzdelanie
- chuť sa učiť nové veci
Príležitosť aj pre:
- študentov
- mamičky na materskej
- zamestnaných, ktorí v práci nie sú spokojný
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:
Finančný konzultant
- administratíva
- servis
- pomoc klientom
- mailová komunikácia
- telefonická komunikácia
Po zabehnutí na tejto pozícii je možnosť zaujímavého kariérneho rastu.
Benefity a ďalšie výhody:
- zaujímavé finančne ohodnotenie
- flexibilný pracovný čas
- osobnostný rast
- kolektív
- dovolenky platené firmou
- home office
Platové ohodnotenie:
- Flexibilné (závisí od odpracovaného času uchádzača, bližšie na pohovore)
V prípade záujmu Vás poprosím zaslať životopis s fotkou.
Spoločnosť Rouvia hľadá šikovnú pomoc v oblasti administratívy. Práca je možná z domu, zaberie denne 2-3 hodiny a vaše finančné ohodnotenie može byť až 200€ týždenne.
Dobrý deň volám sa Lenka,
mám 44 rokov a hľadám si prácu popri zamestnaní najlepšie v oblasti administratívy napr. zadávanie údajov do systému, fakturácia, administratíva, služby virtuálnej asistentky a podobne.
Mám skúsenosti s fakturáciou, skúsenosti s vedením jednoduchého účtovníctva tvorbou tabuliek, komplex. zabezpečením chodu firmy Rýchlo sa učím a budem vďačná za akúkoľvek vašu ponuku.//
Nemám záujem o finančné sprostredkovanie, predaj produktov a vypĺňanie dotazníkov.