Financie a ekonomika - inzercia, predaj, predám, bazár - strana 10
Externá účtovníčka s 20 ročnou praxou rozširujúca svoju klientelu ponúka služby v oblasti spracovania podvojného účtovníctva,personalistiky a miezd.Účtovníctvo spracúvam pre fyzické a právnické osoby.
Zaúčtovanie dokladov a účtovných prípadov v cene 0,80euro za zápis, spracovanie mzdy 10eur/osoba,mesiac.V cene spracovania miezd je aj komunikácia s úradmi a ročné zúčtovanie dane.
Výkazy súvisiace s DPH sú v cene účtovných prípadov.
Dodanie dokladov osobne alebo mailom.
Teším sa na spoluprácu s Vami.
Spoločnosť Garancia servis group s.r.o. príjme na TPP asistentku s praxou. Vedenie podvojného účtovníctva.
Nástup: ihneď
Mzda: 800€
Miesto výkonu: Nová Baňa
Prijmeme obchodných zástupcov a manažérov z celého Slovenska práca je na živnosť bližšie info na priložených fotografiách
Hľadám do tímu človeka, ktorý je pracovitý, zodpovedný, komunikatívny, ambiciózny. Práca je vhodná aj pre mamičky na MD, ktoré si chcú privyrobiť.
Oblasť: poisťovníctvo, financie, servis klientov
Ak ťa moja ponuka zaujala, neváhaj a kontaktuj ma, dohodneme si osobne stretnutie. Nemáš čo stratiť.
Ahoj,
máš svoju prácu, máš ju rád?
Chceš sa ňou živiť až do dôchodku?
Myslíš si,že Tvoje schopnosti a zručnosti nie sú dostatočne zaplatené?
Pokiaľ chceš zmenu ,mám pre Teba riešenie!
Sme zástupcovia spoločnosti Profi+,a.s. a rozhodli sme sa expandovať a vytvárať nové pobočky aj v iných mestách. Tentokrát sme sa rozhodli pre Tvoje mesto Námestovo, v ktorom hľadáme 5 nových obchodných zástupcov,ktorých sme schopní zaškoliť behom 6 mesiacov.
Pokiaľ máš za sebou akúkoľvek prax v oblasti financií, alebo si o nej minimálne rozmýšľal, zapojíme Ťa do profesionálneho adaptačného procesu ,kde Ťa všetko po stránke odbornosti aj obchodu naučíme.
Na začiatku sa nemusíš báť ani o svoj príjem - dostaneš garanciu na 6 mesiacov- 1200 €/ mesačne.
Si jeden/jedna z tých piatich ,ak áno-zavolaj,alebo napíš a dohodneme sa na osobnom stretnutí.
- Martina
Prijmeme finančných poradcov z celého Slovenska. Práca je na živnosť info telefonicky alebo mailom. Kontakty sú na priložených fotografiách
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:
Pracovník agentúrneho centra u nás:
- práca v kancelárii
- vykonáva administratívnu činnosť
- kontakt s klientmi
- práca s databázou
- príprava podkladov pre manažéra
Bližšie informácie a detaily odmeňovacieho systému na osobnom pohovore.
Benefity a ďalšie výhody:
- pozícia je vhodná aj pre ľudí bez skúseností
- možnosť kariérneho rastu
- zázemie jednej z najväčších spoločností
- možnosť prispôsobenia pracovnej doby – flexibilita
- všetky školenia úplne bezplatné
- bližšie informácie a detaily odmeňovacieho systému na osobnom pohovore
Prijmeme nových klientov pre našu rozrastajúcu sa ekonomickú firmu.
Ponúkame komplexné vedenie účtovníctva (jednoduché, podvojné). Naše služby zahŕňajú :
- Komunikácia s úradmi (zdravotná a sociálna poisťovňa, daňový úrad)
- Spracovanie miezd a personálnej agendy
- Prihlasovanie a odhlasovanie zamestnancov, pracovné zmluvy
- Spracovanie DPH
- Spracovanie súhrnných výkazov
- Všetky druhy daňových prznení
- Poradenstvo
- Poradenstvo v prácnej oblasti sektoru podnikania
A veľa iných veci spojených s vašim podnikaním
Účtovníctvo spracovávame elektronicky, doklady je možne vyzdvihnúť (týždenne/mesačne) podľa potreby na miestach: PP, KK, SL, LM, RK, BB (na trase PP – BB)
V prípade otázok nás kontaktujte telefonicky.
V prípade vypracovania cenovej ponuky nám napíšte SMS správu.
Ponúkam vám spoľahlivé vedenie jednoduchého a podvojného účtovníctva, spracovanie DPH, mzdovej agendy, daň z motorových vozidiel, daň z príjmu fyzických a právnických osôb pre platcov aj neplatcov DPH.
Cena sa odvíja od množstva dokladov, náročnosti a individuálnych požiadaviek klienta.
Dávam príležitosť šikovným, komunikatívnym ľuďom na spoluprácu vo finančnom a poisťovacom sektore, Poisťovňa Allianz.
Náplň práce:
-vedenie bežnej administratívy
-kontaktovanie klientov
-starostlivosť o klientov, riešenie požiadaviek klientov
-servis a spracovanie dát
-pozícia vhodná aj pre absolventov VŠ
Zamestnanecké výhody, benefity
-flexibilný pracovný čas
-nezávislosť
-osobnostný rozvoj aj kariérny rast
-možnosť práce z domu
-profesionálni školitelia
-zaujímavý systém odmeňovania
-finančné ohodnotenie je individuálne podľa pracovnej pozície
Dobrý deň,
v dnešnej dobe veľkej inflácie veľa ľúdí privíta 2 príjem z nezávislej činnosti s flexibilným pracovným časom a presne toto vám viem ponuknúť.
Aktuálne obsadzujem 3 pozície.
Anketár
Obchodník
Manažér
Práca je zameraná na finančné služby, poskytujeme pravidelné školenia, flexibilný pracovný čas, pozitívne zmýšľajúci kolektív, prvých 100 dní sa zaúčate, všetky veci riešim spoločne.
Naučíme Vás ako rozumne narábať s peniazmi,pracovať s klientom, zvýšiť si svoju finančnú gramotnosť, osobnostný rozvoj a to najdôležitejšie ako viesť svoj tím ľudí.
Ak Vás moja ponuka zaujala, môžete ma kontaktovať na tel.č a ja vám so všetkým rád pomôžem.
Finančné ohodnotenie je individuálne.
Ponúkam prácu z domu. Spracujem Vám účtovníctvo.
Jednoduche a podvojne. Podla poctu dokladov dávam cenu.
T.C.
Prijmeme obchodných zástupcov z celého Slovenska práca je na dohodu zmluva je do 30.9.2023 V prípade záujmu ma kontaktujte telefonicky alebo mailom kontakty sú na priložených fotografiách
Vypracujem Vám Daňové priznania, Daňové priznania MV,jednoduché účtovníctvo neplatca DPH, platca DPH. mzdy, podvojné účtovníctvo....
Prijmeme klientských pracovníkov do pobočky Poprad kde úlohou bude spravovať zmluvy naších klientov vytvárať nové..Plat od 1300€
Viac info na prosím posielajte životopis na petrapoprad12@
Si -koučovateľný -ochotný sa vzdelávať
-učenlivý -zodpovedný
-hladný po úspechu -príjemne vystupuješ
Ak máš tieto vlastnosti, tak neváhaj a kontaktuj nás, pretože máme viac ako 10 rokov skúseností v oblasti osobnostného rozvoja a budovaní vlastnej firmy.
JEDINÁ ISTOTA V DOBE DNEŠNEJ NEISTOTY SÚ KVALITNÉ
INFORMÁCIE A TY SÁM.
TAK ZÍSKAJ NÁSKOK PRED OSTATNÝMI.
ZÍSKAŠ: - osobnostný a kariérny rast formou podporných seminárov
-možnosť vybudovania vlastnej firmy
-teambuildingové aktivity
-firemné dovolenky do celého sveta
-flexibilný pracovný čas
-neobmedzený príjem
-po splnení podmienok fix 1200E/M + provízie
Ako bude prebiehať naša spolupráca:
Postupné kroky si vzájomne dohodneme na osobnom stretnutí.
KONTAKT: Zuzana Rosypálková Martina Talapková
Tel: Tel:
Mail: z.rosypalkova@ m.talapkova@
Dobrý deň, obsadzujeme do kancelárie pozíciu asistentka predaja. Náplň práce je vytváranie zložiek, práca na PC a rôzne administratívne práce. Ďalej pozícia obchodného vedúceho a Realitného makléra.
Asistentka od 900 €
Obchodný vedúci od 1500 €
Realitný maklér 2500 €
Info na tel. čisle
Alebo na mail jozefmestanek@
Nadštandartné finančné ohodnotenie, jedno z najvyšších na trhu,variabilná pracovná doba, firemné dovolenky do exotiky, kompletné odborné aj obchodné vzdelávanie, zaručený kariérny rast zmluvou, možnosť podielať sa na ziskoch firmy.
Asistent predaja 1000,-
Obchodný manažér 1800,-
Realitný maklér 2000,-
Viac informácii na čísle