Financie a ekonomika - inzercia, predaj, predám, bazár - strana 11
Spracujem podvojné účtovníctvo celoročne, externe vrátane komunikácie s finančnou správou, elektronickým podávaním potrebných dokumentov pre živnostníkov a malé, mikro s.r.o. Ponúkam zastupovanie cez portál . Pre doklady si prídem. Cena od 70€, resp. dohodou Zodpovednosť, diskrétnosť samozrejmosťou
Mzda: 1 300 - 1 500 EUR/mesiac brutto
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- vedenie podvojného účtovníctva pre externých klientov
- samostatné účtovanie dokladov
- spracovanie a zasielanie výkazu k DPH
- spracovanie ročnej účtovnej závierky a dane z príjmu právnických osôb
- spracovanie dane z motorových vozidiel
- práca v SW Kros OMEGA
- práca v účtovnej kancelárii s pestrou a zaujímavou prácou
- príjemná šéfka vždy k dispozícii (rada poradí a pomôže pri zložitejších prípadoch)
- práca v centre mesta v atraktívnom prostredí - na kávičku iba na skok
- v prípade šikovnosti možné zvýšenie platu podľa výkonu
V prípade záujmu o danú pracovnú pozíciu nám prosím pošlite svoj životopis, alebo nás kontaktujte na t. č. .
Ostatné znalosti:
Podvojné účtovníctvo - Pokročilý
Jednoduché účtovníctvo - Mierne pokročilý
OmegaT - Mierne pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
- prax vo vedení podvojného účtovníctva na Slovensku nutná
- spoľahlivosť a ochota pracovať z kancelárie v centre Bratislavy
- dôslednosť pri účtovaní a spracovaní dokladov a výkazov
- vzdelanie v odbore, alebo primeraná prax na pozícii samostatnej účtovníčky
Samostatná účtovníčka do kancelárie v Žiline, spracovanie PU,JU, mzdy, DPH. Aj na skrátený úväzok PP,živnosť. Nástupný plat 1000 eur + benefity.
Znalosti MRP, Microsoft Word, Microsoft Excel.
Zaučím aj bez praxe.
Spracovania kompletnej mzdovej a personálnej agendy
- Výpočet mzdy, odvodov a daní
- Komunikácia s úradmi (zdravotná a sociálna poisťovňa, daňový úrad)
- Spracovanie výplatných pások
- Vypracovanie zmlúv a dohôd
V prípade otázok nás kontaktujte telefonicky.
V prípade vypracovania cenovej ponuky nám napíšte SMS správu.
Hľadáme do kancelárie v Nitre cieľavedomú, šikovnú kolegyňu. Nadštandardný príjem, živnosť. Práca vhodná aj pre ukrajincov.
Máš rád prácu s ľuďmi?
Chceš si zorganizovať svoj pracovný čas tak aby si mal dostatok času aj na svoj osobný život?
Ak je tvoja odpoveď áno, poď pracovať medzi nás. Do svojho obchodného tímu hľadám nových ľudí na viacero pracovných pozícií-klientsky pracovník, vedúci obchodnej skupiny.
Práca je vhodná pre nezamestnaných, mamičky na materskej dovolenke , študentov VŠ , ale aj popri práci.
Požadované vzdelanie
- ukončené stredoškolské. Vhodné aj pre absolventa.
Ponúkam vám : Spoluprácu s medzinárodnou firmou, flexibilný čas, kariérny rast, vzdelávanie a odbornú prípravu + rôzne benefity .
Pre viac informácií ma neváhajte kontaktovať cez email .
Chceš mať druhý zdroj príjmu? Chceš niečo vo svojom živote zmeniť? Chceš byť v práci dôležitý? Je pre teba zaujímavý kariérny rast? Ak si sa v niečom našiel, neváhaj volať / písať mail. Do novootvorenej kancelárie v Nitre hľadáme šikovných a ambicióznych ľudí. Myslíš, že práve ty si vhodný/á do nášho tímu? Pošli životopis na: alebo volaj na číslo .
Hľadáme nových kolegov na pozície : klientský pracovník,úverový poradca. Ponúkame fixný plat + nadpriemerne provízie, bezplatný školiaci systém, home office/príp. bezplatne kanceláriu/ , podporu /back office/.Uchádzači s praxou individuálne ohodnotenie po dohovore.
Možnosť spolupráce aj popri zamestnaní alebo štúdiu.
Žiadosti s telef.kontaktom posielajte na mail:
l.petrik@
Dobrý deň, ponúkam spracovanie miezd a vedenie personalistiky pre menšie firmy - Nitra a okolie. Mám VŠ vzdelanie a 15 ročnú prax. Momentálne pracujem so softvérom SunSoft, ale robila som aj v programe Softip. Práca aj s iným softvérom pre mňa nie je problém. Spracujem Vám aj daňové priznania. Kontaktujte ma, prosím, prostredníctvom mailu. Ďakujem
Príjmeme účtovníka/účtovníčku s praxou na kompletné spracovanie účtovníctva.
Náplň práce:
Účtovanie dodávateľských a odberateľských faktúr
Účtovanie pokladničných dokladov
Účtovanie bankových výpisov
Spracovanie daňových priznaní, kontrola a vyhotovenie DPH a KV
Evidencia a účtovanie majetku
Spracovanie inventarizácie majetku a záväzkov
Spracovanie ročnej závierky a daňového priznania
Administratívne práce spojené s pozíciou
Mzdové účtovníctvo (do 25 zamestnancov)
Nástup: ihneď
Miesto práce: Kysucké Nové Mesto
Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Mzdové podmienky: 950 eur brutto
Ponúkam vyhotovenie daňového priznania z príjmu fyzických osôb (typ A - pre zamestnancov) za rok 2022.
Ponúkam spracovanie daňového priznania FO podľa zaslaných podkladov. Cena 10-15€.
V prípade záujmu ma kontaktujte e-mailom.
Do zabehnutej spoločnosti hľadáme nových kolegov, ktorí budú mať na starosti komunikáciu s klientami pomocou mobilného telefónu a mailu. Sme spoločnosť, ktorá sa zaoberá investovaním do cryptomien a nehnuteľností. Všetko potrebné naučíme, pracuje sa pondelok až piatok od 09:00-17:00.V prípade záujmu, volať na t.č. , k platu ponúkame aj provízie do 5%.
Si nadsenec crypta? Mas zakladne skusenosti? Ale nevies ako trejdovat nedari sa ti, ale sa nevzdavas? Napis mi e - mail
Hľadáme obchodných zástupcov na celom území Slovenska práca je na dohodu bližšie informácie na priložených fotografiách
Ponúkam ekonomické služby-kompletné podvojné účtovníctvo, ročné uzávierky, spracovanie miezd, daňové priznania externe, vlastný ekonomický program - Omega, Olymp.
Cena dohodou. Kontakt: Puškášová-
Hľadáme účtovníčku do účtovnej kancelárie.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Komplexné vedenie účtovníctva klientov.
Vedenie účtovníctva v programe POHODA a ochota učiť sa pracovať aj v iných programoch.
Príprava kompletných výkazov pre potreby štatistiky, ÚPSVAR, VÚC, bánk a pod.
Dohliadanie nad dodržiavaním legislatívnych požiadaviek týkajúcich sa daní a účtovníctva.
Spracovanie mzdovej agendy.
Poradenstvo a konzultácie s klientom.
Spolupráca a vedenie pridelených zamestnancov.
Zamestnanecké výhody, benefity:
• home office (práca z domu) – v prípade potreby,
• služobný telefón,
• práca pre zabehnutú spoločnosť,
• možnosti vzdelávania,
• príjemné nové priestory,
• káva a nápoje na pracovisku sú samozrejmosťou,
Požiadavky na zamestnanca:
Vzdelanie:
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore:
Ekonomickom alebo skúsenosti v odbore
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) alebo Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti:
Microsoft Office - Pokročilý
Elektronická schránka – začiatočník
Skúsenosti s finančným riadením
Vodičský preukaz B – aktívny šofér
Osobnostné predpoklady:
zodpovednosť, spoľahlivosť, flexibilita, precíznosť
Prax na pozícii:
hlavná účtovníčka
Počet rokov praxe:
3
Nástup:
Ihneď
Informácie o výberovom konaní:
Životopis prosím zasielajte na adresu viglasky@
Hľadám 3 ľudí, ktorí chcú:
-získať prax v ekonomickom obore
-zlepšiť sa v komunikácii
-zvýšiť svoj príjem
Podmienky:
-ukončené stredoškolské vzdelanie -maturita- vek min. 19 rokov, VŠ vzdelanie výhodou
-komunikatívnosť
-cieľavedomosť
-serióznosť
-výhodou - vodičský preukaz skupiny B + vlastné vozidlo (nie je to podmienka)
Aké vieš získať benefity?
-zaškolenie v obore + preplatenie skúšok k vykonávaniu činnosti
-kariérny rast
-pracovný tablet
-pracovné akcie -teambuildingy
-flexibilná pracovná doba
Platové ohodnotenie - podľa dohody pri pohovore.
Cez link jednoducho výplň formulár:
Kontaktovaní budú vybraní uchádzači.
Ak však hľadáš istotu - práca 8h denne, rýchle peniaze- nie si vhodný kandidát.
Hľadám ľudí, ktorí chcú na sebe pracovať, posunúť sa - ako osobnostne, tak aj finančne.
Ďakujem za vyplnenie, čas a teším sa na spoločné stretnutie.