Financie a ekonomika - inzercia, predaj, predám, bazár - strana 12
Ponúkam služby komplexného vedenia účtovníctva (jednoduché účtovníctvo, podvojné účtovníctvo, daňové priznania a iné). Taktiež ponúkam spracovanie miezd - 8€/osoba. Mám 20 rokov praxe.
Ponúkam vypracovanie rôznych druhov daňových priznaní:
daň z príjmu typ A (zamestnanci) - 15€
daň z príjmu zo zahraničia - 20€
daň z príjmu typ B (SZČO) paušálne výdavky - 30€
skutočné výdavky - 60€
daňové priznanie motorového vozidla - 20€
Komunikácia cez mail alebo telefonicky. Po doklady si viem aj prísť alebo pošlete mailom: emiliakajabova@ Môžem poslať aj cez elektronickú podateľňu daňového úradu.
Účtovníctvo spracujem v programoch ALFA PLUS a OMEGA, mzdy v programe OLYMP.
Ponuka platná pre celé Slovensko.
Ponúkam externé spracovanie jednoduchého, podvojného a mzdového účtovníctva.
Dlhoročná prax, účtovanie v programoch od spoločnosti KROS, cena dohodou.
Daňové priznanie majú moji klienti ZDARMA.
V prípade záujmu ma prosím kontaktujte emailom.
Do zabehnutej kancelárie v Prievidzi hľadáme ambicióznych obchodníkov
Čo sa od teba očakáva:
- aktívne oslovovanie nových a zverených klientov a následná starostlivosť o nich
- dojednávanie poistných produktov ocenených zlatými mincami
- podávanie informácii klientom o produktoch spoločnosti
- preberanie žiadostí a hlásení poistných udalostí od klientov
- pozitívny prístup
A ja ti zabezpečím:
príjemné pracovné prostredie
moderný systém vzdelávania
zaujímavé finančné ohodnotenie
zázemie v medzinárodnej spoločnosti
Výhody, benefity:
- nadštandardné finančné ohodnotenie
- fixný príjem až do výšky 2500 Eur - závislý od skúseností uchádzača v poisťovníctve a bankovníctve
- školenia, workshopy a firemné akcie hradené spoločnosťou
- motivačné súťaže o pobytové zájazdy v zahraničí
- možnosť kariérneho rastu z obchodnej na manažérsku pozíciu
- kvartálne, ročné a ďalšie finančné odmeny a bonusy
- zľavy až do výšky 50% na firemné produkty
- flexibilita pracovného času
Informácie o výberovom konaní:
Práca je vhodná pre kandidátov so skúsenosťami v poisťovníctve a bankovníctve, ale aj bez nich
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
- komunikatívnosť
- zodpovednosť
- pozitívny prístup
- motivácia neustále sa vzdelávať a pracovať na sebe
Hľadáme do svojho tímu poradcu klienta v oblasti ekonomiky a finančného plánovania.Prax v odbore je vítaná, miesto je vhodné aj pre absolventa bez pracovných skúseností.
Zaškolenie prebieha v prvých dvoch mesiacoch.
Miesto výkonu práce: Galanta .
Možnosť vykonanie práce čiastočne v režime home office.
Nástup ihneď, resp. podľa dohody.
Plat: 800-1500 ( podľa výkonu)
V prípade záujmu pošlite životopis na adresu: pracovnaponuka.mr@
Vybraných uchádzačov kontaktujeme mailom aj telefonicky.
Do významnej spoločnosti hľadám ambiciózneho človeka, ktorý má chuť rásť na profesionálnej úrovni, dosahovať kariérne ciele a zarábať nadštandardný príjem.
Vhodné aj pre absolventa SŠ, VŠ.
Ohodnotenie: variabilná zložka.
Viac informácií na osobnom pohovore po zaslaní CV.
Email: veronika.binkova@
Baví ťa práca s ľuďmi ? Si komunikatívny a rád sa vzdelávaš a nadobúdaš nové skúsenosti ? Rozširujeme svoj tím o nových kolegov. Hľadáme nových kolegov v meste Zvolen a v okolí. Byť realitným maklérom je životný štýl, a tak pokiaľ máš záujem pracovať s nehnuteľnosťami, objavovať nové príležitosti a máš obchodného ducha, ozvi sa nám do mailu, správou alebo rovno zavolaj ‼️
Pošlite životopis na :
info@
0903 55 44 27
Ponúkame spracovanie účtovníctva v okrese Galanta, mzdy, daňové priznania, DPH, na programe Pohoda, pre malé a mikro UJ, jednoduché účtovníctvo, fakturácia na s.r.o., viac než 20 ročné skúsenosti.
kontakt: po 15 hodine.
Ako účtovníčka s praxou ponúkam externé spracovanie:
- jednoduchého účtovníctva,
- podvojného účtovníctva
- mzdového účtovníctva
Vrátane spracovania DPH, daňových priznaní, elektronickej komunikácie s inštitúciami a poradenstva v oblastí efektívneho ekonomického chodu firiem. Cena závisí od počtu dokladov a individuálnych požiadaviek klientov.
Poskytujeme účtovné služby v jednoduchom a podvojnom účtovníctve pre SZČO a S.R.O., prípadne OZ, NO a pod.
Účtovníctvo vedieme v systéme MK-SOFT. Vykonávame:
- štandardné účtovné služby
- mzdy a styku s finančným úradom a poisťovňami.
- daňové priznania FO - typ A/B a PO
- optimalizáciu daňového základu
- podnikateľské poradenstvo a finančné sprostredkovanie
Účtujeme cenu dohodou, resp. v závislosti podľa počtu účtovných položiek.
Stabilná spoločnosť v Košiciach príjme do trvalého pracovného pomeru zamestnanca na pozíciu Účtovníčka. Je možné sa dohodnúť aj na skrátený pracovný úväzok.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Vedenie podvojného účtovníctva,
- Účtovanie prijatých a vystavených faktúr, bankových a pokladničných dokladov, interných dokladov
- Príprava rôznych reportov, uzávierok, štatistík na mesačnej a ročnej báze,
- Príprava ekonomických reportov, výkazov a analýz
- Zostavovanie daňových priznaní k DPH, daní z motorových vozidiel,
- Vystavovanie odberateľských faktúr,
- Administratívne práce podľa potreby.
Požadujeme znalosť:
• podvojného účtovníctva,
• skladového hospodárstva,
• hospodárskej korešpondencie,
• ovládanie programov Word, Excel.
Zamestnanecké benefity:
• práca v stabilnej firme,
• výplata vždy v stanovenom termíne.
Finančné ohodnotenie zodpovedajúce náročnosti
• od 6 € - 8 € hod./ brutto,
• osobné ohodnotenie od 0- 800 € brutto
Miesto výkonu práce sú Košice.
Nástup ihneď.
Hľadám kolegov do stabilnej realitnej kancelárie. Prax a vzdelanie nie je potrebné. Všetky školenia poskytne firma.
Vysoké provízie a možnosť stať sa manažérom a viesť vlastný tým.
Náplň práce by bola komunikácia s klientami.
Práca je robená prevažne homeoffice.
Typ pracovného pomeru:Plný úväzok,Práca z domu / Vzdialená
Plat/mzda:1000 - 3000 EUR
Hľadáme flexibilného, zodpovedného a samostatného kandidáta s praktickými skúsenosťami vedenia podvojného účtovníctva, miezd a personalistiky.
Náplň práce:
- spracovanie účtovnej agendy pre klientov spoločnosti
- komunikácia s klientom, s daňovým úradom a inými štátnymi inštitúciami
- sledovanie a odsúhlasovanie zostatkov na súvahových účtoch
- skladové hospodárstvo
- posudzovanie správnosti faktúr z účtovného hľadiska
- zodpovednosť za správne zaúčtovanie účtovných položiek
- pripravovanie účtovných a štatistických výkazov
- mzdy a personalistika
- skúsenosti v práci s programom Pohoda, MRP-K/S sú výhodou
Miesto práce: Bytčická, Žilina
Kontakt: info@,
Ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Vyhradzujeme si právo kontaktovať iba tých uchádzačov, ktorí spĺňajú nami stanovené kritériá.
Zašlite nám prosím svoj štruktúrovaný životopis v slovenskom jazyku v elektronickej forme na info@ a do predmetu správy uveďte „účtovník/účtovníčka“
Vo svojom životopise uveďte, že súhlasíte, aby spoločnosť Matea RT, s.r.o. spracovávala Vaše osobné údaje v súlade so zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a to až do odvolania písomnou formou.
Náplň práce
- administratívna práca
- práca s firemným softvérom
- komunikácia s klientmi a partnermi
- kontrolovanie a analýza aktuálnych riešení
- navrhovanie efektívnejších riešení
- starostlivosť a budovanie dlhodobých vzťahov s klientmi
- personalistika
Pracovné miesto vhodné aj pre
absolventa
Ponúkané výhody
- flexibilný pracovný čas
- možnosť privyrobenia si (v priemere 500-1500€)
- vhodné aj pre študentov VŠ či mamičky na MD
- pridelenie osobného mentora na zaškolenie až do osamostatnenia
- možnosť home office (podľa dohody)
- garantovaný kariérny a osobnostný rast
- pravidelné školenia a teambuildingy
- možnosť zvýšenia príjmu už po dvoch mesiacoch
- rôzne benefity (dovolenky, firemný paušál, zľavy na produkty a pod.)
Pokiaľ máte záujem o danú prácu, na plný úväzok alebo len ako privyrobenie si, zašlite váš životopis na: praca.asistent@ (mail je uvedený aj v tomto inzeráte)
Následne Vás budeme kontaktovať ohľadom pracovného pohovoru. Vyhradzujeme si právo kontaktovať len vybraných uchádzačov spĺňajúcich stanovené kritéria.
Zaujímavá a podnetná príležitosť pre slovenskú rýchlo rastúcu spoločnosť, ktorá prináša možnosť na osobnostný a kariérny rast, nadštandardné platové ohodnotenie a benefity vo forme áut či dovoleniek.
Náplň práce:
- spracovávanie databáz a tvorba jednoduchých štatistík,
- riešenie nových ako aj existujúcich klientskych zložiek,
- spolupráca s realitnými kanceláriami a finančnými inštitúciami
Prax a špeciálne vzdelanie nie sú potrebné, ćloveka zaučíme, stačí spraviť prvý krok a zaslať životopis.
Ponúkam externé spracovanie účtovnej agendy
-vedenie jednoduchého
účtovníctva
-vedenie podvojného
účtovníctva
-spracovanie miezd a
personalistiky
-komunikácia cez finančnú
správu
-cena dohodou
-email:jmikulcikova86@
-tel.č.:
Chcete ochrániť úspory svojich klientov pred infláciou a poklesom hodnoty fondov?
Veríte, že zlato ako jedna z mála investícií dokáže uchovať hodnotu peňazí v čase?
Myslíte si, že zlato je najvhodnejšou formou dedičstva pre ďalšie generácie?
Poznáte vo svojom okolí ľudí, ktorým by ste vedeli odporučiť investičné zlato a produkty našej spoločnosti?
Ak ste na všetky tieto otázky odpovedali „áno“, tak neváhajte a napíšte Nám, my Vás budeme následne kontaktovať.
Náplň (druh) práce
- Budovanie finančnej spoločnosti.
- Efektívne vedenie, vzdelávanie a delegovanie systému práce.
- Tvorba stabilného teamu.
- Účasť na stretnutiach s obchodnými partnermi.
- Zabezpečenie komplexných finančných služieb klientom.
Ponúkané výhody
zmysluplná a finančne dobre ohodnotená práca
flexibilná pracovná doba
firemné benefity, renty
kariérny rast garantovaný výsledkami
kvalitné vzdelávanie na všetkých stupňoch plánu kariéry
Typ pracovného pomeru:Plný úväzok,Skrátený uväzok
Plat/mzda:1000 - 3000 EUR
Hľadáte zodpovedného a skúseného účtovníka....
.... Neváhajte nás kontaktovať....
Dovoľte nám aby sme sa predstavili.
Sme skvelý kolektív s bohatými skúsenosťami. Naša práca zahŕňa kompletné služby v oblasti účtovníctva, miezd, personalistiky a poradenstva. Bez problémov zastrešíme veľké výrobné firmy, malé podniky či živnostníkov. Spracúvame jednoduché aj podvojné účtovníctvo na rôznych softvéroch. Pracujeme vo vlastných priestoroch v ktorých nás viete navštíviť, ale po dohode vieme účtovať aj vo Vašich účtovných programoch priamo vo Vašej firme.
Tešíme sa na našu budúcu spoluprácu :-)
ja.uctovnictvo@
Pre lepšie zobrazenie:
Partizanske, Prievidza, stredne Slovensko, dane, účtovník, financie, mzdy, práca, daňové priznanie, poradenstvo, služby,