Financie a ekonomika - inzercia, predaj, predám, bazár - strana 13
Dobrý den, som Zuzana. Pred časom som úspešne ukončila kurz kompletného účtovníctva. Viem že po kurze nemôžem absolutne hovoriť o nejakých perfektných skúsenostiach v tejto oblasti ale rada by som sa tomu venovala, a chcela by som mať možnosť nazbierať čo najviac skúsenosti pod vedením niekoho skúseného a odborníka. Ak by sa našiel niekto kto ponúka alebo vie o niekom kto by ponúkal možnosť zamestnania sa niekde aspoň ako pomocná učtovníčka alebo junior účtovnik, budem veľmi rada. Ďakujem
Do obchodného tímu hľadám komunikatívneho, šikovného človeka.
Náplň práce:
- administratívna činnosť
- obchodné stretnutia
Požiadavky na kandidáta:
- komunikačné schopnosti
- flexibilita, samostatnosť, príjemné vystupovanie, zodpovednosť
Ponúkame:
- mladý, dynamický kolektív
- flexibilný pracovný čas
- zaujímavé finančné ohodnotenie
- možnosť kariérneho rastu
- firemné dovolenky
- kvartálne a ročné odmeny
V prípade záujmu posielajte životopisy na uvedenú mailovú adresu.
Študuješ management, obchod, marketing? Práca na dohodu.
Plat: dohodou
Možnosť získať prax v svojom odbore.
Tel.:
Ponúkam komplexné spracovanie podvojného účtovníctva, vypracovanie daňových priznaní k dani z príjmov, DPH, motorových vozidiel, účtovnej závierky. Spracujem personálnu a mzdovú agendu vrátene komunikácie s finančnou správou, Sociálnou poisťovňou a zdravotnými poisťovňami. Mám dlhoročné skúsenosti. Cena dohodou
Externe spracujeme:
- podvojné účtovníctvo,
- jednoduché účtovníctvo,
- mzdy / personalistika,
- daňové priznania,
- a iné.
PONÚKAME:
- transformácia zákonov do ľudskej reči, aby
ste tomu porozumeli aj Vy,
- diskrétnosť zaručená,
- rozumná cena,
- dlhoročné skúsenosti.
Súčasné spoločnosti sú z hľadiska svojho fungovania ako stvorené pre využitie pokroku v IT technológiách, v rámci transformácie účtovníctva do digitálnej doby vďaka čomu je možné výrazné zvýšenie efektivity pri spracovávaní veľkého množstva podkladov do potrebných výstupov.
Ekonomicko-konzultačná spoločnosť TOP Clerks aktívne pôsobiaca na území SR a ČR ponúka možnosť využitia služieb vedenie účtovníctva, ekonomického/daňového poradenstva, auditu.
Efektivita
Úspora finančných prostriedkov a času vďaka inteligentným IT riešeniam. Naše služby sú dostupné kedykoľvek a odkiaľkoľvek prostredníctvom online prístupu
Výkonnosť
Tisíce položiek spracované hromadne využitím robotizácie procesov. Výstupy/reporting podľa požiadaviek klienta
Odbornosť
Spolupracujúci experti na účtovníctvo a IT špecialisti, ktorý prinášajú optimálne riešenie na mieru konkrétnemu klientovi
Spoľahlivosť
Pre našich klientov sme dlhodobým a spoľahlivým partnerom. Naše služby sú Vám vďaka zastupiteľnosti vždy k dispozícií
Ponúkam kompletné spracovanie jednoduchého, podvojného účtovníctva a mzdovej agendy. Dlhoročná prax, vyzdvihnutie a odovzdanie dokladov vo Vašej firme, komunikácia s úradmi. Poprad, Kežmarok, SNV. Cena dohodou.
Do komplexného klientskeho centra prijímame dvoch pracovníkov:
Fixný plat 1000Eur + variabilná zložka.
Pracovná náplň:
- osobný kontakt s klientmi na pobočke
- telefonický kontakt s klientmi
- komplexná starostlivosť o klienta
- administratívna činnosť
- práca s databázou spoločnosti
- spolupráca s manažérom pobočky
- možnosť home office - práca z domu
- možnosť kariérneho rastu už po 6. mesiacoch
Fixná zložka mzdy + variabilná zložka.
Bezplatné profesionálne zaškolenie.
V prípade záujmu, prosím, poslať Váš životopis mailom:
Ponuka platná do zmazania.
Ponúkané výhody
- kvartálne bonusy od 333 Eur do 999 Eur + ročná odmena
- zvýšenie príjmu už po 3 mesiacoch
- teambuildingové akcie
- pozícia je vhodná aj pre ľudí bez skúseností
- výnimočné platové ohodnotenie v rámci najsilnejšej spoločnosti a možnosť kariérneho rastu
- zázemie jednej z najväčších spoločností
- možnosť prispôsobenia pracovnej doby – flexibilita
- všetky školenia úplne bezplatné
- finančné a materiálne benefity
- podpora realizácie nápadov, ktoré by boli obojstranne prospešné
- bližšie informácie a detaily odmeňovacieho systému na osobnom pohovore
Pracovné podmienky
Pracovný čas: od 8:00 do 16:00
Práca na zmeny: jednozmenný pracovný režim
Požiadavky na zamestnanca
Požadované vzdelanie
Stredné odborné vzdelanie
Dĺžka praxe
bez požiadavky na odbornú prax
Zručnosti, schopnosti
Ďalšie požiadavky:
- zodpovednosť
- flexibilita
Osobnostné predpoklady
komunikatívnosť
spoľahlivosť
Externá účtovníčka ponúka služby v oblasti :
* komplexné celoročné vedenie a spracovanie jednoduchého a podvojného účtovníctva
* komplexné vedenie a spracovanie personalistiky a miezd
* daňové priznania - DPH ,daň z príjmu FO a PO
* Cena dohodou :
a.) paušálne podľa množstva dokladov , kde pri pravidelnom mesačnom spracovaní dokladov je cena vrátane všetkých daňových priznaní a výkazov , ako aj ročnej závierky
b.) cena za účtovnú položku + podanie daňových priznaní a výkazov.
Dodanie dokladov osobne alebo mailom.
* Garancia - dlhoročná prax, maximálna kvalita a spoľahlivosť.
Ponúkam kompletné spracovanie jednoduchého a podvojného účtovníctva pre PO aj SZČO, spracovanie miezd, daní a účtovných závierok.
Podávanie daňových priznaní FO, PO, DPH, dani z príjmu PO, dani z motorových vozidiel, a dani zo mzdy.
Sme malá rodinná spoločnosť, ktorá dbá na maximálnu diskrétnosť a serióznosť, dodržiavanie termínov a proklientský prístup.
V prípade záujmu ma neváhajte kontaktovať.
Blíži sa obdobie daní ( z nehnutelností, z motorových vozidiel, z príjmov). Ako dlhoroční účtovníci ponúkame spracovanie jednoduchého, podvojného, a mzdového účtovníctva, daňové priznania, poradenskú činnosť, lektorskú činnosť, zakladanie firiem, zastupovanie na úradoch. Uvedená cena je informatívna. CELÉ SLOVENSKO.
Informácie o pracovnom mieste:
Jedna sa o vedenie účtovníctva fo firme,
Prijmanie a vybavovanie objednávok
Služobný telefón, Laptop,
uvádzný plat v hrubom,
práca vykonávana fo firme v Medzilaborciach,
Po- Pi - 8:00-16:00
CV poslite na mail, inzerat plati do zmazania
Hľadám na výpomoc človeka pri rozbehnutom projekte - administratívna práca. Nenáročná práca, vhodná najmä pre študenta ekonomického smeru (nie je však podmienka) - popri škole - získavanie praxe v obore a informovanosti.
Požadované:
stredoškolské vzdelanie - maturita + vek min. 19 rokov.
Platové ohodnotenie - podľa dohody pri pohovore.
voľné pracovné pozície na pobočke Banská Bystrica, Zvolen, Žiar nad Hronom:
Finančný konzultant junior
Finančný špecialista senior
Manažér obchodnej skupiny so skúsenosťami
Ponúkame:
-stabilitu, zázemie, značku
-zaujímavé provízne odmeňovanie + fix, bonusy
-výška príjmu neobmedzená, kto robí, zarobí
-bezplatné vzdelávanie, zaškolenie
-databázovú podporu
-provízie + fix, bonusy
-špeciálne odmeňovanie pre skúsených
Podmienky:
-komunikatívnosť
-empatia, ľudskosť
-profesionálne vystupovanie
-minimálne stredoškolské vzdelanie
-akákoľvek práca s klientom vítaná
Vieme si vážiť a oceniť kvalitných, šikovných ľudí bez ohľadu na vek, pôvodné povolanie, dĺžku praxe
Ak Vás obchod a práca s ľuďmi baví, chcete zarábať viac a zastupovať najstabilnejšiu finančnú inštitúciu,
pošlite životopis na mail: poradenstvo.pomoc@
prípadne zavolajte:
poisťovňa Allianz - najlepšia likvidácia poistných udalostí, najviac spokojných klientov
Do kancelárie v Nitre hľadáme šikovných ľudí na rôzne pozície.
Klientsky pracovník, Manažér
Oblasť práce financie, reality, investície
- riadenie tímu a marketing,
- administratíva,
- kontrolná a štatistická činnosť,
Príjem podľa zvolenej pozície od 800€ -4000€
Požadované vzdelanie
- min. ukončené stredoškolské s maturitou.
Nástup ihneď.
Pôsobnosť Západoslovenský kraj.
V prípade záujmu o niektorú z pozícií zašlite váš životopis na adresu: peter.matasovsky@
Pri osobnom pohovore budú podané podrobnejšie informácie.
Ponúkam odborné poradenstvo v oblasti investovania na celosvetovom trhu. Spolupracujem so spoločnosťou Finax, ktorá je v rámci svojho odboru TOP. Pre mňa je dôležité pomôcť Vám kde si zakladam na spoločnom partnerstve. Naučil som sa, že investovanie je naozaj pre každého. Dnes sa oplatí investovať kde trhy sú na nižších číslach. Volajte, rád pomôžem.
Si fanúšik Applu? Alebo ťa zaujímajú iné akciové tituly, ktoré lámu pravidelne rekordy?
Ak ťa zaujíma svet financií a investovanie neváhaj a pridaj sa k nám!
Sme slovenská firma zložená z profesionálneho tímu ľudí s dlhoročnými skúsenosťami, ktorá sa špecializuje na známe akciové tituly ako napr. APPLE, GOOGLE, AMAZON, MICROSOFT a ďalšie, ktoré hýbu svetom.
Preto ponúkame prácu pre skúsených maklérov ale aj začiatočníkov s nadštandardnými benefitmi ako sú napríklad:
Nástupný fixný plat 1000€ + Provízie až do výšky 5000€
(Priemerný plat Konzultanta 2200€)
(Priemerný plat Manažéra 3500€)
Pracovný čas od Pon - Pia 8:30 - 17:00
Práca na TPP aj SZČO
Medzinárodné školenia
Certifikát OFV, AML,
Odborné skúšky v NBS
Rýchly kariérny rast
Balíček súťažných odmien, výkonnostný bonus
Pravidelné teambuildingy
Mladý kolektív a pozitívna atmosféra
Zabezpečený pitný režim - káva, čaj
Atraktívne kancelárske priestory s veľkou terasou
Náplň práce:
- Telefonická a emailová komunikácia s klientmi
- Organizovanie a vedenie osobných stretnutí v rámci našej kancelárie
- Budovanie vzťahu s klientmi
- Práca s PC a mobilom
- Plnenie pokynov nadriadeného
Každého pracovníka zaškolíme v rámci pracovných hodín
Konzultant so skúsenosťami (Lepšie platové podmienky)
Požiadavky na pozíciu:
- Ambiciózny a flexibilný prístup k práci
- Výborné komunikatívne zručnosti
- Minimálne Stredoškolské vzdelanie ukončené maturitnou skúškou
- Vzdelanie v obore výhodou (nie však podmienkou)
- Čistý register trestov
Termín nástupu IHNEĎ !!!
V prípade záujmu nám posielajte váš životopis aj s fotkou na email: info@
Alebo kontaktujte telefonicky na:
Do novootvorenej kancelárie v Trenčíne, hľadám osobného asistenta / stážistu.
Ohodnotenie: fixná odmena + variabilná zložka
Miesto: Rozmarínova 211/3 Trenčín 91101
Skúsenosti v bankovom,poistnom a investičnom sektore sú výhodou, no nie podmienkou.
Viac informácií na osobnom pohovore po zaslaní CV.
Email: martin.prekop@